Het gaat mij niet zo zeer om het rode tapijt zelf. Maar meer om het feit dat het op de gehele bovenverdieping ligt.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Rood tapijt is vrij klassiek zeker voor op een trap, het komt veel voor, vooral bij ouderen. Mijn huis zat vol met rood pluis langs de randen van de vloer toen ik het kocht.
Zoalng het niet in de keuken ligt vind ik het best.
Waarom niet? Wat is er nou raar aan die foto?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:28 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier verkoop je het huis wel mee ja.....
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:50 schreef Sjeen het volgende:
Zouden ze nog een lijk in de kast hebben?
[ afbeelding ]
Bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Wat een wansmaakquote:Op donderdag 11 september 2008 17:14 schreef Sjeen het volgende:
Leuk, een modern huis!
[ afbeelding ]
Met zeer sfeervolle inrichting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Funda
Aan die foto niks, behalve dat je niks te weten komt over het huis....quote:Op donderdag 11 september 2008 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er nou raar aan die foto?
Die vind ik nog wel leuk geloof ik!quote:
Is Holten nog Twente?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:41 schreef verita het volgende:
Momenteel het duurste huis in Twente, op Funda dan, en dan zulke wazige foto's:
[ afbeelding ]
Zouden ze dat nou expres (hebben laten) doen?Link
Omschrijvingen:quote:Bouwjaar 2003
quote:De royale keuken is in 2003 vervangen
Hebben ze het in 2003 gelijk laten bouwen of in 2003 nogmaals laten vervangen?quote:Het binnenbad is in 2003 vervangen
Eh jawel, het uitzicht.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:47 schreef soapie het volgende:
[..]
Aan die foto niks, behalve dat je niks te weten komt over het huis....
Lijkt wel een massagetafelquote:Op donderdag 11 september 2008 17:54 schreef Missy-Q het volgende:
[ afbeelding ]
en wat is dat rare groene stoel/ligbed achtige ding
Kost de onderste maar 199.500 euro..? dan koop ik die direct!!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is Holten nog Twente?
Verder is dit het duurste huis volgens mij:
[ afbeelding ]
1.650.000.-
Edit: Nee deze dus...
[ afbeelding ]
1.995.00.-
Je mag het proberenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kost de onderste maar 199.500 euro..? dan koop ik die direct!!
Het hoeft ook niet perse hip en modern aangekleed te zijn maar ik vind het er meer uit zien als een kantoorpand dan een woonruimte. Mist echt elke form van sfeer.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
naja, mijn oma heeft ook een kast van een huis en dat is ook niet hip ende modern aangekleed uiteraard...
Niet!quote:
Nee leuk juist!quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:40 schreef hierissieweer het volgende:
Er is in dit huis wat vreselijk misgegaan...
[ [url=
[url=http://images.funda.nl/valentinamedia/005/014/921_groot.jpg#geen]afbeelding]http://images.funda.nl/valentinamedia/005/014/921_groot.jpg#geen]afbeelding[/url][/url] ][/url]
Onhandige raampjes, een afschuwelijk uitziend plafond... Ik zie er geen heil in overigens...quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee leuk juist!
Daar zou je zo wat leuks van kunnen maken!
Het tapijt is alleen behoorlijk vies en het is zo niet handig dat ze de vaatwasser meegenomen hebben... die deur die daar bij moet kopen krijg je nooit meer in dezelfde kleur als de keuken (fineer verkleurd...)
Een leuk balkenplafond!quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Onhandige raampjes, een afschuwelijk uitziend plafond... Ik zie er geen heil in overigens...
doe eens op de foto klikkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 01:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
(wat me opvalt is dat je zelf vaaaaak over linkjes naar woningen begint, maar ze zelf bij je laatste foto's vergeet...)
quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
doe eens op de foto klikken
Dat heb ik mij ook wel eens bedacht ja. Wie weet wie er allemaal nog meer meekijkt op Funda zonder goede bedoelingen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 06:24 schreef B4ron het volgende:
[ afbeelding ]
Soms snap ik niet dat mensen hun huizen zo on-line zetten (even reageren op dat sommige mensen geen binnen-foto's hebben). Voor de inbrekers onder ons (in omgeveing enschede), op deze foto staat dus een FORTUIN aan spullen. In het hele huis trouwens....
Altijd handig om te weten welke kroeg er in de buurt is..quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:43 schreef Gwywen het volgende:
Ok, je zet een glazen wandje midden in de kamer, creëert aldus een donkere ruimte waarvan de ramen amper open kunnen, noemt het "serre" en vraagt een halve ton meer voor een huis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk huizenblok verder, dit. Die laatste foto is ook erg nuttig overigens. Zomaar een plekje in het centrum, honderden meters van dit huis.
Tis net Villa Voltaquote:
zo'n badkamer is gaaf!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:17 schreef Maringo het volgende:
Leuk bad, alleen zo voor die ramen, en die gordijnen lijken nog steeds een beetje doorschijnend...
[ afbeelding ]
linkje naar het pand?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:50 schreef Jose1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk een gratis ooievaarsnest!
Een echte Escher!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wordt een beetje dizzy van deze badkamer als ik er te lang naar kijk
Plaggemars is één van de weinige makelaars die geen groothoeklens foto's maakt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:54 schreef Gwywen het volgende:
Vriezenveen - een impressie
-Knip-
Bij zo'n huis verwacht je toch wel een iets ruimere woonkamer.
[ afbeelding ]
-Knip-
Hihi, in het vorige topic was iemand het met je eensquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:29 schreef Conekiller het volgende:
ruim iig even op
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=838bcb5b-6be8-47f3-a944-737d9925ce9b&objecttype=DetailKoopObject
Valt die gore plek boven de kachel ook onder karakteristiek element??quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Een prachtige authentieke en sfeervolle vooroorlogse eindwoning waarvan alle karakteristieke elementen nog in tact zijn"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een museum - huis uit de vroege jaren 50. oh nostalgie !quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Een prachtige authentieke en sfeervolle vooroorlogse eindwoning waarvan alle karakteristieke elementen nog in tact zijn"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog nog opvallender is is dat het ook hier rood isquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:19 schreef Locusta het volgende:
De eerste keer dat ik naar deze foto keek, leek het wel een beetje of ik scheel was![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaar?![]()
Klik!
En een beschilderde muur![]()
[ afbeelding ]
Beetje kitsch, imho.
In hetzelfde huis:
[ afbeelding ]
We zijn het al vaker tegengekomen: vloerbedekking in een badkamer, why?!![]()
En dat in een huis van een paar miljoen![]()
Klik!
Ongelofelijk hoe de tijd hier stil is blijven staan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Een prachtige authentieke en sfeervolle vooroorlogse eindwoning waarvan alle karakteristieke elementen nog in tact zijn"![]()
Museumquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dame in bikini die wegrentquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:41 schreef jeroen_4_u het volgende:
Deze foto kwam ik bij toeval tegen, vondt het wel een mooie toevoeging voor de verkoop:]
Bron: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=44352249-ccd1-43e2-b6be-cbf8d5508ae8&objecttype=DetailKoopObject&imgnr=0
oeh. doet me denken aan douwe dabbertquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:39 schreef Hubo het volgende:
Berkel en Rodenrijs, Bonfut ¤ 189.000
Wat zit er achter de gordijnen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:27 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
oeh. doet me denken aan douwe dabbert
Haha, oke! Maar dan nog.. De vergissing is met zo'n foto dus (blijkbaar) makkeljik gemaaktquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:01 schreef Oblivion het volgende:
Namaah? Die twee punt daken zijn ook niet de achterkant, het is het blokje aan de rechterkant...
Daarom moet je altijd goed opletten als je een huis gaat kopen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:07 schreef Naamah het volgende:
Haha, oke! Maar dan nog.. De vergissing is met zo'n foto dus (blijkbaar) makkeljik gemaaktEn dan nog is de sfeer van de achterkanten zegmaar echt heel anders dan de voorkant..
In hoeveel jaar kan je zoiets opbouwen??quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:54 schreef DuchessX het volgende:
Beetje geknoeid met coke waspoeder oh nee gewoon nog nooit van antikal gehoord...
Een dag of 2.Afbreken en opnieuw inrichten dusquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In hoeveel jaar kan je zoiets opbouwen??
Prachtigquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2008 02:08 schreef Vandaag... het volgende:
betekent "eindwoning" dat de huidige eigenaar er is dood gegaan
Daar moet je helemaal niks aan doenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een geweldig huis! Echt super mooi, die ramen, de keukenquote:Op zondag 14 september 2008 18:52 schreef Mryc het volgende:
Altijd handig om zittend op de toiletpot je tanden te poetsen. Lekker multifunctioneel!
[ afbeelding ]
Nee die bomen zo zijn normaal :-)quote:Op zondag 14 september 2008 19:12 schreef hierissieweer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Photoshop?
Dan hadden ze ook wel even op het 'automatische witbalans correctie knopje' mogen drukken. Wat is het wit vreselijk blauw.quote:Op zondag 14 september 2008 19:12 schreef hierissieweer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Photoshop?
Om de bladluis goed te laten zien?quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:07 schreef Gwywen het volgende:
Dit huis is al helemaal leeg.
Toch?
Woonkamer: check
[ afbeelding ]
Slaapkamer: check
[ afbeelding ]
Kamer van de oudste: check
[ afbeelding ]
Kamer van de middelste:: check
[ afbeelding ]
Uhm... schat, weet je zeker dat we alles hebben meegenomen uit het oude huis?
[ afbeelding ]
Jammer van het interieur, ik vind de buitenkant echt mooi!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:50 schreef Sjeen het volgende:
Zouden ze nog een lijk in de kast hebben?
[ afbeelding ]
Bron
Wat een gekke TV!quote:Op maandag 15 september 2008 11:28 schreef asdqert het volgende:
1.1 mill, Houten, gelegen N-O van Utrecht.
[ afbeelding ]
*klik* "Oh schat? Je staat een beetje op de foto. En het is net alsof je voeten misvormd zijn."
[ afbeelding ]
*klik* "Gut lieverd, als je op de bank zit lijkt het inderdaad minder erg. Waarom ga je niet even aan de kant?"
[ afbeelding ]
*klik* "Smerig hoor, snel weer op 't tapijt gaan zitten. Trouwens over onze televisie. Was dat al zo??"
quote:de brede voorkamer (ca. 415x485) geeft toegang tot het voorbalkon met het schitterende uitzicht over de T-vijver;
quote:Op maandag 15 september 2008 11:28 schreef asdqert het volgende:
1.1 mill, Houten, gelegen N-O van Utrecht.
[ afbeelding ]
*klik* "Oh schat? Je staat een beetje op de foto. En het is net alsof je voeten misvormd zijn."
[ afbeelding ]
*klik* "Gut lieverd, als je op de bank zit lijkt het inderdaad minder erg. Waarom ga je niet even aan de kant?"
[ afbeelding ]
*klik* "Smerig hoor, snel weer op 't tapijt gaan zitten. Trouwens over onze televisie. Was dat al zo??"
Wel heel vaag als je aan een loket vertelt dat je heus op "Aragorn 6" woontquote:Op maandag 15 september 2008 16:48 schreef Gwywen het volgende:
Dit is wel niet erg ontopic, maar wát een stoere straatnamen!
Allemaal uit Lord of the Rings! Cool!![]()
Tondeldoos vind ik niet zo erg. Dat was een normaal gebruiksvoorwerp. De andere namen zijn natuurlijk wel een beetje jammer.quote:Op maandag 15 september 2008 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
In Eindhoven hebben we een sprookjeswijk, die heet ook Sprookjesbosch en dan woon je op de Roversbruidegom, de Tondeldoos of de Vliegende Koffer
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=eindhoven&sll=36.22018,-115.3125&sspn=0.102204,0.149689&ie=UTF8&ll=51.487656,5.482264&spn=0.00493,0.009356&z=17
De 'vliegende koffer' is leuk voor op je bagage-label.quote:Op maandag 15 september 2008 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
In Eindhoven hebben we een sprookjeswijk, die heet ook Sprookjesbosch en dan woon je op de Roversbruidegom, de Tondeldoos of de Vliegende Koffer
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=eindhoven&sll=36.22018,-115.3125&sspn=0.102204,0.149689&ie=UTF8&ll=51.487656,5.482264&spn=0.00493,0.009356&z=17
quote:Op maandag 15 september 2008 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel heel vaag als je aan een loket vertelt dat je heus op "Aragorn 6" woont
Ik zou meteen een topic in TRU openen en kijken welke figuren mensen erin kunnen ontdekkenquote:Op maandag 15 september 2008 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Even tot rust komen in bad...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/Kaart/?id=6ef2a1a7-af24-43bf-93db-fb31cc3e9e8a&objecttype=DetailKoopObject
Ook een leuke (typische Fok)straat om vlakbij te wonen (zie kaart)
quote:Op maandag 15 september 2008 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou meteen een topic in TRU openen en kijken welke figuren mensen erin kunnen ontdekken
Dat is nog best een tijdje 'in' geweest, maar ik vind het echt een vreemde combi. Douche: hmm, gaat nog. Maar wc? getverderrie! Heb je iets teveel bonen op oid en produceer je een enorme stand, ligt je partner in bed mee te genieten van de geurquote:Op maandag 15 september 2008 23:23 schreef Gwywen het volgende:
Wonderlijke combi overigens in dit huis, bad/slaapkamer met half muurtje ertussen![]()
[ afbeelding ]
Euhm eerlijk zullen we alles delen?quote:Op maandag 15 september 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is nog best een tijdje 'in' geweest, maar ik vind het echt een vreemde combi. Douche: hmm, gaat nog. Maar wc? getverderrie! Heb je iets teveel bonen op oid en produceer je een enorme stand, ligt je partner in bed mee te genieten van de geur
Aargh, verschrikkelijk! Hoe kan iemand zich in zoiets thuis voelen?quote:
De buren van mijn ouders wonen op Eenoogje 2.quote:Op maandag 15 september 2008 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Je kon niet schrijven; Mijn ouders wonen op Eenoogje 4??quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:47 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
De buren van mijn ouders wonen op Eenoogje 2.
Ik denk dat het meer een woordgarpje isquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:22 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Je kon niet schrijven; Mijn ouders wonen op Eenoogje 4??
Had ik best kunnen schrijven, maar dat is niet zoquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:22 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Je kon niet schrijven; Mijn ouders wonen op Eenoogje 4??
Nee hoor, is echt waarquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een woordgarpje is
En het blijft een lelijk ding (voor veels te veel geldquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat is een B&O tv. 23.000,- euro
Het landgoed heeft een oppervlakte van ruim 52 hectare, dan wil je natuurlijk wel ergens kunnen uitrusten!quote:
De kookplaat waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 01:43 schreef Isabeau het volgende:
Er zit een gat...in het aanrechtbladZal daar een marmeren steen of snijplank in hebben gezeten? Zo ja, dan neem je die toch niet mee, dat hoort dan bij die keuken. Toch?
[ afbeelding ]
huis
Wat Bartje hierboven me al opmerkte over het gasfornuis zal eerder waar zijn. Maar sommige hebben ook zo'n gat in het aanrecht zitten voor snijplanken met daaronder de afvalbak. Ik vind het gat minder opmerkelijk dan het feit dat ze alle inbouwapparatuur hebben meegenomen.... Het woord zegt het toch al inbouw.... je neemt toch ook niet de tussenmuur mee die je slaapkamer met de badkamer scheidt? Sommige mensen...quote:Op woensdag 17 september 2008 01:43 schreef Isabeau het volgende:
Er zit een gat...in het aanrechtbladZal daar een marmeren steen of snijplank in hebben gezeten? Zo ja, dan neem je die toch niet mee, dat hoort dan bij die keuken. Toch?
[ afbeelding ]
huis
Die ei-vormige stoelen ... Leolux Pallonequote:
Ikea kom je sowieso ook erg vaak tegen, maar ook dit schilderij ben ik al heel vaak tegengekomen:quote:Op woensdag 17 september 2008 08:22 schreef Maringo het volgende:
En over die bloemen was me ook al es opgevallen. Toen zat ik al te denken dat er dingen zijn die je in veel huizen ook tegen komt. Zoals bepaalde spullen van Ikea:
Wij hebben er éen, ze zitten inderdaad heerlijk. Of je nou lang of minder lang bent. Donkerblauwe onderkant, rood leer bovenkant.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:24 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Die ei-vormige stoelen ... Leolux Pallone.
Vanaf het moment dat ik er zo'n 20 jaar geleden in de showroom in heb gezeten ben ik die nooit vergeten ... het prijskaartje overigens ook niet.
Hihi, mijn schoonouders hebben er ook zo eentje. En hij hangt ook nog eens bijna aan het plafond, zo hoog. Sommige mensen hebben echt geen smaak.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ikea kom je sowieso ook erg vaak tegen, maar ook dit schilderij ben ik al heel vaak tegengekomen:
[ afbeelding ]
Héél erg favoriet
En vergeet vooral het oranje-rode dekbedovertrek nietquote:Op woensdag 17 september 2008 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ikea kom je sowieso ook erg vaak tegen, maar ook dit schilderij ben ik al heel vaak tegengekomen:
[ afbeelding ]
Héél erg favoriet
En die afschuwelijke Ikea-roosquote:Op woensdag 17 september 2008 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Héél erg favoriet
Klopt, maar je komt het 'inbouwapparatuur keuken' toch nog vaak tegen in het lijstje goederen dat achterblijft, is over te nemen of meegenomen wordt. Dus blijkbaar denken sommige mensen er anders over.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:22 schreef Maringo het volgende:
Wat Bartje hierboven me al opmerkte over het gasfornuis zal eerder waar zijn. Maar sommige hebben ook zo'n gat in het aanrecht zitten voor snijplanken met daaronder de afvalbak. Ik vind het gat minder opmerkelijk dan het feit dat ze alle inbouwapparatuur hebben meegenomen.... Het woord zegt het toch al inbouw.... je neemt toch ook niet de tussenmuur mee die je slaapkamer met de badkamer scheidt? Sommige mensen...
Ja maar als mogelijke koper kun je toch niks met zo'n keuken? Behalve een geheel nieuwe inzetten? Ik weet niet beter of je krijgt altijd lapmiddelen-oplossingen met stukjes uitgevuld met plankje hier of daar, omdat inbouwmaten nou eenmaal verschillen. Of die mensen meten een lijst achterlaten met welke apparatuur er in gezeten heeft.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Klopt, maar je komt het 'inbouwapparatuur keuken' toch nog vaak tegen in het lijstje goederen dat achterblijft, is over te nemen of meegenomen wordt. Dus blijkbaar denken sommige mensen er anders over.
Tja, als je voor de verkoop alles er uit haalt, mogen ze dat toch zelf wetenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:27 schreef Dromer het volgende:
Klopt, maar je komt het 'inbouwapparatuur keuken' toch nog vaak tegen in het lijstje goederen dat achterblijft, is over te nemen of meegenomen wordt. Dus blijkbaar denken sommige mensen er anders over.
Met zo te zien een consequente smaakquote:Op woensdag 17 september 2008 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele kamer voor je schoenen
Imelda Marcos eat your heart out!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Na grondige inspectie heb ik geconcludeerd dat de meesten op z'n kop liggenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met zo te zien een consequente smaak(wat lijken er veel echt op elkaar!)
Exact hetzelfde filmpje had je kunnen maken in het groene hart, met het voordeel dat je nog dicht bij de beschaafde wereld woont ook.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:37 schreef verita het volgende:
Sorry moet even off-topic. Gwywen, wat heb je in je onderschrift een werkelijk subliem filmpje staan. Zo mooi is inderdaad Twente! Wordt er helemaal lyrisch van. Thanks
Die kinderwagen, ge-wel-dig!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:42 schreef Locusta het volgende:
[..]
Gelukkig hadden wij de foto's van funda
En dan in de omschrijving:quote:Op woensdag 17 september 2008 11:17 schreef Rewimo het volgende:
Mocht iemand het in zijn hoofd halen om deze prachtige inrichting te stelen, dan is ie gewaarschuwd!
Vind het wel mooi strak eigenlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 10:25 schreef Gwywen het volgende:
Huize Smetvrees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet me denken aan die reclame van DE. Gezellig! Lekker knus!
die mensen hebben er hun hele leven gewoond!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan in de omschrijving:
Bouwjaar : circa 1905.
Inrichting ook
In navolging:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan een beste flatscreen TV in de woonkamer
Yep... niks mis mee. Gewoon goed opgeruimd voor de foto's. (deden wij ook; kregen nog een compliment van de fotograaf.. normaal moeten ze eerst een half uur dingen aan de kant ruimen)quote:Op woensdag 17 september 2008 13:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vind het wel mooi strak eigenlijk
hou niet zo van allemaal frustels en dingetjes.
Dat bad heet ''i fiumi', en is van Boffi, een Italiaans keuken-en-badkamer-merk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:24 schreef bas-beest het volgende:
en deze voor de categorie 'aparte badkamers'
linkje
Dat huis is twee miljoen euro en dan hangt er een IKEA roos schilderij boven het bed?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:02 schreef flipsen het volgende:
Ouch, die prijs had ik liever niet willen horen, maar ik vind het een geweldige badkamer
Ik zou er een beetje op afknappen, op de mensen die er wonen. Alles zo strak en nèrgens tekenen dat er mensen wonen vind ik een beetje treurig. Je ziet het in erg veel huizen en dan zijn de kinderslaapkamers als enige een beetje normaal: menselijk met de meeste persoonlijkheid.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:25 schreef Dromer het volgende:
Yep... niks mis mee. Gewoon goed opgeruimd voor de foto's. (deden wij ook; kregen nog een compliment van de fotograaf.. normaal moeten ze eerst een half uur dingen aan de kant ruimen)
Hee staat die nog steeds te koop? Die kwam in nummertje eh... zeven terug ook al een keer voor!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dat huis is twee miljoen euro en dan hangt er een IKEA roos schilderij boven het bed?
[ afbeelding ]
Ja okee, maar het zijn toch geen opmerkelijke foto's? De helft van de Nederlanders heeft zo'n huis, en een kwart heeft een bejaardeninterieur. Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat die dingen hier ook allemaal gepost worden onder de noemer "opmerkelijk" terwijl ze dat imo echt niet zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou er een beetje op afknappen, op de mensen die er wonen. Alles zo strak en nèrgens tekenen dat er mensen wonen vind ik een beetje treurig. Je ziet het in erg veel huizen en dan zijn de kinderslaapkamers als enige een beetje normaal: menselijk met de meeste persoonlijkheid.
Tenzij het een of ander space-age bad is, kan je hem voor dat geld zelf laten maken.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:44 schreef zweedse_muppet het volgende:
[..]
Dat bad heet ''i fiumi', en is van Boffi, een Italiaans keuken-en-badkamer-merk.
Het is ontworpen door architect Claudio Silvestrin.
http://www.claudiosilvestrin.eu/
Het bad alleen al kost zo'n ¤50.000.
Daarom post ik ze ook nietquote:Op woensdag 17 september 2008 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ja okee, maar het zijn toch geen opmerkelijke foto's? De helft van de Nederlanders heeft zo'n huis, en een kwart heeft een bejaardeninterieur. Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat die dingen hier ook allemaal gepost worden onder de noemer "opmerkelijk" terwijl ze dat imo echt niet zijn
Mét Bob Ross schilderij aan de wand!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:17 schreef Rewimo het volgende:Mocht iemand het in zijn hoofd halen om deze prachtige inrichting te stelen, dan is ie gewaarschuwd!
[afbeelding ]
Nja, in mijn ogen dus wel. Ik zou helemaal wegkwijnen in zo'n steriel huis, geloof ikquote:Op woensdag 17 september 2008 19:29 schreef Stormqueen het volgende:[..]Ja okee, maar het zijn toch geen opmerkelijke foto's? De helft van de Nederlanders heeft zo'n huis, en een kwart heeft een bejaardeninterieur. Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat die dingen hier ook allemaal gepost worden onder de noemer "opmerkelijk" terwijl ze dat imo echt niet zijn![]()
De Randstad, ik zou er van m’n levensdagen niet meer willen wonenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:42 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Exact hetzelfde filmpje had je kunnen maken in het groene hart, met het voordeel dat je nog dicht bij de beschaafde wereld woont ook.![]()
Staat er toch?quote:
quote:Ruime lichte woonkamer (ca. 9.00x5.00 / 4.00) voorzien van siergrind, vide en openslaande deuren naar het ruime dakterras
Je bent net te snelquote:
Ik hou er ook niet van nee, krijg ik het idee alsof ik bij de ikea thuis zit. Maar echt opmerkelijk vind ik het nou ook niet, evenals de standaard inrichtingen van voor de oorlog (Tenzij er een hypermoderne flatscreen tussenstaatquote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nja, in mijn ogen dus wel. Ik zou helemaal wegkwijnen in zo'n steriel huis, geloof ikDus voor mij is het wel opmerkelijk.
Ghehe, die mensen hebben 1 plant die ze gewoon voor elke foto verplaatsenquote:
Waar zie jij in godesnaam een poes? Op dat wasrek is gewoon een hoopje was.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lekker opgeruimd...
Wel een leuke poes.
[ link | afbeelding ]
Daardacht ik ook een poes in te zien, maar dan meer omdat ik ook op zoek was naar een poes. Anders had het voor mij ook een hoopje was geweest denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Waar zie jij in godesnaam een poes? Op dat wasrek is gewoon een hoopje was.
Gaat het nou echt om het omwisselen van de kinderstoel voor de iets grotere fauteuil? Niet echt post-waardig.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:15 schreef Gwywen het volgende:
Iemand heeft iets omgewisseld. Ik verklap niets.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Kun je ook zelf foto's posten of kun je alleen miepen?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:28 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Gaat het nou echt om het omwisselen van de kinderstoel voor de iets grotere fauteuil? Niet echt post-waardig.
Beetje laat, maar deze huizen zijn echt heel leuk!! Ben er een keer langs gekomen en heb echt even stilgestaan om te kijken. Bij dat raam boven de voordeur zit (bij sommige, deze helaas niet) een vide en de huizen hebben een soort tunneltje aan de achterkant naar de rest van het huis. Het zijn eigenlijk 2 van deze huizen achter elkaar, die met elkaar verbonen zijn. Heel apart, maar ik vind ze schattigquote:
Ik doe tenminste nog m'n best om hier elke dag wat aparts te posten. Graag of niet hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 10:28 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Gaat het nou echt om het omwisselen van de kinderstoel voor de iets grotere fauteuil? Niet echt post-waardig.
Als dit het is dan kan het beter overgeslagen worden lijkt me. Het is niet de bedoeling om persé dagelijks foto's te plaatsen teneinde het topic snel te vullen. Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit van de plaatjes toch? No offense verder.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:36 schreef Gwywen het volgende:
Ik doe tenminste nog m'n best om hier elke dag wat aparts te posten. Graag of niet hoor
Ik vond de stoelendans wel grappig hoor. Maar laten we het er op houden dat smaken verschillen en dat de discussie over de smaak bij deze ophoud!? Lekker foto's posten, niet mokken!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:36 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik doe tenminste nog m'n best om hier elke dag wat aparts te posten. Graag of niet hoor
en zeker doorgaan Gwywenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:36 schreef Gwywen het volgende:
[..]
I second that!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vond de stoelendans wel grappig hoor. Maar laten we het er op houden dat smaken verschillen en dat de discussie over de smaak bij deze ophoud!? Lekker foto's posten, niet mokken!
Da afzuigkap :-)quote:Op donderdag 18 september 2008 17:26 schreef Guppi het volgende:
Naar deze foto moest ik ook twee keer kijken;
[ afbeelding ]
link
Thanks for the support!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
en zeker doorgaan GwywenOver smaak wat wel of niet apart is valt niet te twisten
Volgens mij is dat zo'n trilapparaat:quote:Op donderdag 18 september 2008 20:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Thanks for the support!![]()
Over smaak valt niet te twisten, okee.
Over wansmaak ook niet, hoop ik?
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat de functie is van die twee-armige groenblauwe robot naast de toilettafel?
[ afbeelding ]
Van buiten leek het nochtans zo'n aardig huisje...
(Ergens heb ik het gevoel dat ik dit huis in een ouder topic al eens voorbij heb zien komen. If so: sorry)
Wel eerst je schaatsen aantrekken voordat u binnenkomt, AUB!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat de functie is van die twee-armige groenblauwe robot naast de toilettafel?
[ afbeelding ]
(Ergens heb ik het gevoel dat ik dit huis in een ouder topic al eens voorbij heb zien komen. If so: sorry)
Die heeft een ochtendritueel waarin een uur planten en bloemen water geven zitten...quote:Op donderdag 18 september 2008 20:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt er sterk op dat het (bijna) allemaal kunstplanten zijn. ze houdt dus zelfs tijd over om naar The Bold & The Beautiful te kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:38 schreef Maringo het volgende:
Die heeft een ochtendritueel waarin een uur planten en bloemen water geven zitten...
Misschien verhult de blur de wansmaak een beetje?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:15 schreef Levitation het volgende:
Eentje in de categorie "wazige plaatjes":
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat men zo'n foto niet even opnieuw maakt.
Ik weet het wel zeker....quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien verhult de blur de wansmaak een beetje?
Hoi meisie!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien verhult de blur de wansmaak een beetje?
ik vind het wel een beetje aan de kleine kant... 245m3quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoi meisie!![]()
Ik vind het wel een snoezig huisje. Leuk opknap-projectje.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=b3e3976e-da05-4c46-802b-8fdf3eb1107e&objecttype=DetailKoopObject
Brochure zegt 350m3.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel een beetje aan de kleine kant... 245m3
Denk dat je voor dat geld wel iets leukers kan vinden nog
Ook in Waalre? Ik dacht dat het daar vrij duur was.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel een beetje aan de kleine kant... 245m3
Denk dat je voor dat geld wel iets leukers kan vinden nog
Voor een vrijstaand huis in Waalre is dit absurt goedkoop. Alleen is ook wel duidelijk waarom het zo goedkoop is, er moet echt veel aan gebeuren en het is maar een klein huisje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ook in Waalre? Ik dacht dat het daar vrij duur was.
Wrom kom je niet in het verhuisvoorprettopic klessebessen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voor een vrijstaand huis in Waalre is dit absurt goedkoop. Alleen is ook wel duidelijk waarom het zo goedkoop is, er moet echt veel aan gebeuren en het is maar een klein huisje.
Dan lijkt het huis aantrekkelijker in het funda overzicht. Maar het komt IMO nogal debiel over, zeker als je de lucht alleen op het eerste plaatje blauw soept en de rest gewoon grijs laatquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:07 schreef Gwywen het volgende:
Luchtshoppen, waarom???
Die lucht zit toch niet bij de koop inbegrepen?
Maar /als/ ze het goed doen, dan geeft dat toch een prettiger gevoel.... tis allemaal spiegies.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:07 schreef Gwywen het volgende:
Luchtshoppen, waarom???
Die lucht zit toch niet bij de koop inbegrepen?
Wat is dat voor tafel-trapje-stoel-(met gat om poepdoos onder te zetten?)-ding???quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen parkeerdakterras
okja, link
Een kattenkrabpaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Gwywen het volgende:
Lekker veel nut als je tussen de boomtakken wit laat. Doe het dan goed of doe het niet.
[..]
Wat is dat voor tafel-trapje-stoel-(met gat om poepdoos onder te zetten?)-ding???
[ afbeelding ]
vandaar ook /als/quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Gwywen het volgende:
Lekker veel nut als je tussen de boomtakken wit laat. Doe het dan goed of doe het niet.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat is dat voor tafel-trapje-stoel-(met gat om poepdoos onder te zetten?)-ding???
[ afbeelding ]
Wel een goed waakbeest, zo'n leeuw!quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Da's de kattekrabpaal. In de hoek rechtsachter staat er nog een, maar dan een heel grote.
En hieristiedan, de huisleeuwquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:58 schreef Nasi het volgende:
[..]
Wel een goed waakbeest, zo'n leeuw!
Hebben bijna alle huizen/apartementen hier, veel prettiger dan een aircoquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
die wieken aan de plafonds, gruwelijk
Ik stem op slecht stofzuigen en dat raam zit inderdaad vol condens.quote:Op zondag 21 september 2008 11:42 schreef GroovymissVW het volgende:
sfeervolle entree?
[ afbeelding ]
zit dat hele raam/huis vol met vocht?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prachtige keuken, die tegelijkertijd ook een badkamer is *hoezee*
[ afbeelding ]
Daar wil je toch nog niet dood gevonden worden...quote:Op zondag 21 september 2008 11:42 schreef GroovymissVW het volgende:
sfeervolle entree?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het stom als ik zeg dat ik het huisje wel wat vind hebben. (zelfs de keuken/annex douche, waarom eigenlijk niet, scheelt ruimte!)quote:Op zondag 21 september 2008 11:42 schreef GroovymissVW het volgende:
sfeervolle entree?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel een link zien.quote:Op zondag 21 september 2008 22:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het stom als ik zeg dat ik het huisje wel wat vind hebben. (zelfs de keuken/annex douche, waarom eigenlijk niet, scheelt ruimte!)
Die stond 2 posts daaronder...quote:Op zondag 21 september 2008 23:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wil ook wel een link zien.
Je toilet in de woonkamer ook, maar dat is ook niet practisch.quote:Op zondag 21 september 2008 22:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het stom als ik zeg dat ik het huisje wel wat vind hebben. (zelfs de keuken/annex douche, waarom eigenlijk niet, scheelt ruimte!)
Dees is een beetje flauw.. het gaat om de bouwgrond dat is 1.690 m² en het huis zal waarschijnlijk gewoon afgebroken worden. Juist de ligging van de kavel is dan belangrijkquote:Op zondag 21 september 2008 21:30 schreef sizzler het volgende:
1.550.000 euro
Maar dan heb je ook een huis:
[ afbeelding ]
En nog drie foto's van de omgeving..... Maar het interieur was blijkbaar niet mooi genoeg om op de foto te zetten.
link
Het object staat ook te koop aangeboden als een bouwkavel. Het gebouw wordt niet door de verkoper gesloopt, maar het moge duidelijk zijn dat men niet de bedoeling heeft dat er in dat huis gewoond gaat worden. In de advertentie staat dan ook geen enkele informatie over het huis.quote:Op maandag 22 september 2008 08:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dees is een beetje flauw.. het gaat om de bouwgrond dat is 1.690 m² en het huis zal waarschijnlijk gewoon afgebroken worden. Juist de ligging van de kavel is dan belangrijk
Dat antiek uitziende hobbelpaard valt ook wel opquote:Op maandag 22 september 2008 09:20 schreef Gwywen het volgende:
Het heeft er wel wat van weg. Het zou ook nog een primitieve vorm van verwarmingsombouw kunnen zijn.
En een eervolle vermelding voor de meest vreselijke foto OOIT aan de wand.
omg! smetteloos witquote:Op maandag 22 september 2008 08:27 schreef Levitation het volgende:
En de lievelingskleur is.... wit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezelligheid ten top!quote:Op maandag 22 september 2008 10:09 schreef Cyruse het volgende:
En weer een klassieker in de categorie van tuinstoelen in de woonkamer:
[ afbeelding ]
Oh My Freaking Gawdquote:Op maandag 22 september 2008 13:51 schreef FCU1970 het volgende:
Niet van Funda maar staat inmiddels wel te koop:
[ afbeelding ]
http://www.houston-imports.com/forums/showthread.php?t=486637
Je haalt me de woorden uit mn mond... van mn toetsenbordquote:
De kat(ten) leeften ondertussen gelukkig ergens anders. Maar wat een huis inderdaad. Er moet iets behoorlijk mis zijn gegaan met die vrouw die daar woonde.quote:Op maandag 22 september 2008 14:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit mn mond... van mn toetsenbord
Dat mensen zo ver kunnen gaan. En die katten
Ik heb het niet helemaal kunnen lezen nog, maar ik las ergens tussen dat er ergens twee kattenlijken moesten liggen ofzo.quote:Op maandag 22 september 2008 14:36 schreef maok het volgende:
[..]
De kat(ten) leeften ondertussen gelukkig ergens anders. Maar wat een huis inderdaad. Er moet iets behoorlijk mis zijn gegaan met die vrouw die daar woonde.
mja ok, tis daar nog niet zeker idd. Database geeft error, dus kan niet verder dan de eerste pagina....quote:There is suppose to be 2 cats living here but we cant find them (we think they're dead somewhere inside the apartment-we contacted the SPCA).
quote:Cat(s) is ok, living with someone else.
This is in N houston
Dat ze daar nog zoveel tekst aan besteden.quote:Riante woonkeuken met deur naar de oprit en deur naar de achtertuin. Voorts voorzien van een nette keukeninrichting in L-opstelling voorzien van gaskookplaat, afzuigkap, oven, koelkast met vriesvak, dubbele spoelbak en diverse kastruimte en laden.
Maar ondanks alles toch netjes genoeg om zo nu en dan de strijk te doenquote:Op maandag 22 september 2008 13:51 schreef FCU1970 het volgende:
Niet van Funda maar staat inmiddels wel te koop:
[ afbeelding ]
http://www.houston-imports.com/forums/showthread.php?t=486637
Dat dus.quote:
Noemen ze dat al een 'riante woonkeuken' tegenwoordig?quote:Op maandag 22 september 2008 16:07 schreef Levitation het volgende:
Retro, maar dan zonder weg te zijn geweest:
[ afbeelding ]
[..]
Dat ze daar nog zoveel tekst aan besteden.
Zou je de handdoekjes er bij krijgen?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:07 schreef Levitation het volgende:
Retro, maar dan zonder weg te zijn geweest:
[ afbeelding ]
[..]
Dat ze daar nog zoveel tekst aan besteden.
Zou je de handdoekjes er bij krijgen?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Noemen ze dat al een 'riante woonkeuken' tegenwoordig?
Daar zakt je broek toch van af?
Mjah. Maar dan wel graag in een keuken waar je een beetje ruimte hebtquote:Op maandag 22 september 2008 17:02 schreef nokwanda het volgende:
Da's ook altijd wel spannend in de keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |