En het blijft een lelijk ding (voor veels te veel geldquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat is een B&O tv. 23.000,- euro
Het landgoed heeft een oppervlakte van ruim 52 hectare, dan wil je natuurlijk wel ergens kunnen uitrusten!quote:
De kookplaat waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 01:43 schreef Isabeau het volgende:
Er zit een gat...in het aanrechtbladZal daar een marmeren steen of snijplank in hebben gezeten? Zo ja, dan neem je die toch niet mee, dat hoort dan bij die keuken. Toch?
[ afbeelding ]
huis
Wat Bartje hierboven me al opmerkte over het gasfornuis zal eerder waar zijn. Maar sommige hebben ook zo'n gat in het aanrecht zitten voor snijplanken met daaronder de afvalbak. Ik vind het gat minder opmerkelijk dan het feit dat ze alle inbouwapparatuur hebben meegenomen.... Het woord zegt het toch al inbouw.... je neemt toch ook niet de tussenmuur mee die je slaapkamer met de badkamer scheidt? Sommige mensen...quote:Op woensdag 17 september 2008 01:43 schreef Isabeau het volgende:
Er zit een gat...in het aanrechtbladZal daar een marmeren steen of snijplank in hebben gezeten? Zo ja, dan neem je die toch niet mee, dat hoort dan bij die keuken. Toch?
[ afbeelding ]
huis
Die ei-vormige stoelen ... Leolux Pallonequote:
Ikea kom je sowieso ook erg vaak tegen, maar ook dit schilderij ben ik al heel vaak tegengekomen:quote:Op woensdag 17 september 2008 08:22 schreef Maringo het volgende:
En over die bloemen was me ook al es opgevallen. Toen zat ik al te denken dat er dingen zijn die je in veel huizen ook tegen komt. Zoals bepaalde spullen van Ikea:
Wij hebben er éen, ze zitten inderdaad heerlijk. Of je nou lang of minder lang bent. Donkerblauwe onderkant, rood leer bovenkant.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:24 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Die ei-vormige stoelen ... Leolux Pallone.
Vanaf het moment dat ik er zo'n 20 jaar geleden in de showroom in heb gezeten ben ik die nooit vergeten ... het prijskaartje overigens ook niet.
Hihi, mijn schoonouders hebben er ook zo eentje. En hij hangt ook nog eens bijna aan het plafond, zo hoog. Sommige mensen hebben echt geen smaak.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ikea kom je sowieso ook erg vaak tegen, maar ook dit schilderij ben ik al heel vaak tegengekomen:
[ afbeelding ]
Héél erg favoriet
En vergeet vooral het oranje-rode dekbedovertrek nietquote:Op woensdag 17 september 2008 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ikea kom je sowieso ook erg vaak tegen, maar ook dit schilderij ben ik al heel vaak tegengekomen:
[ afbeelding ]
Héél erg favoriet
En die afschuwelijke Ikea-roosquote:Op woensdag 17 september 2008 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Héél erg favoriet
Klopt, maar je komt het 'inbouwapparatuur keuken' toch nog vaak tegen in het lijstje goederen dat achterblijft, is over te nemen of meegenomen wordt. Dus blijkbaar denken sommige mensen er anders over.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:22 schreef Maringo het volgende:
Wat Bartje hierboven me al opmerkte over het gasfornuis zal eerder waar zijn. Maar sommige hebben ook zo'n gat in het aanrecht zitten voor snijplanken met daaronder de afvalbak. Ik vind het gat minder opmerkelijk dan het feit dat ze alle inbouwapparatuur hebben meegenomen.... Het woord zegt het toch al inbouw.... je neemt toch ook niet de tussenmuur mee die je slaapkamer met de badkamer scheidt? Sommige mensen...
Ja maar als mogelijke koper kun je toch niks met zo'n keuken? Behalve een geheel nieuwe inzetten? Ik weet niet beter of je krijgt altijd lapmiddelen-oplossingen met stukjes uitgevuld met plankje hier of daar, omdat inbouwmaten nou eenmaal verschillen. Of die mensen meten een lijst achterlaten met welke apparatuur er in gezeten heeft.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Klopt, maar je komt het 'inbouwapparatuur keuken' toch nog vaak tegen in het lijstje goederen dat achterblijft, is over te nemen of meegenomen wordt. Dus blijkbaar denken sommige mensen er anders over.
Tja, als je voor de verkoop alles er uit haalt, mogen ze dat toch zelf wetenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:27 schreef Dromer het volgende:
Klopt, maar je komt het 'inbouwapparatuur keuken' toch nog vaak tegen in het lijstje goederen dat achterblijft, is over te nemen of meegenomen wordt. Dus blijkbaar denken sommige mensen er anders over.
Met zo te zien een consequente smaakquote:Op woensdag 17 september 2008 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele kamer voor je schoenen
Imelda Marcos eat your heart out!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele kamer voor je schoenen
Na grondige inspectie heb ik geconcludeerd dat de meesten op z'n kop liggenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met zo te zien een consequente smaak(wat lijken er veel echt op elkaar!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |