Wat een geweldig huis! Echt super mooi, die ramen, de keukenquote:Op zondag 14 september 2008 18:52 schreef Mryc het volgende:
Altijd handig om zittend op de toiletpot je tanden te poetsen. Lekker multifunctioneel!
[ afbeelding ]
Nee die bomen zo zijn normaal :-)quote:Op zondag 14 september 2008 19:12 schreef hierissieweer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Photoshop?
Dan hadden ze ook wel even op het 'automatische witbalans correctie knopje' mogen drukken. Wat is het wit vreselijk blauw.quote:Op zondag 14 september 2008 19:12 schreef hierissieweer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Photoshop?
Om de bladluis goed te laten zien?quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:07 schreef Gwywen het volgende:
Dit huis is al helemaal leeg.
Toch?
Woonkamer: check
[ afbeelding ]
Slaapkamer: check
[ afbeelding ]
Kamer van de oudste: check
[ afbeelding ]
Kamer van de middelste:: check
[ afbeelding ]
Uhm... schat, weet je zeker dat we alles hebben meegenomen uit het oude huis?
[ afbeelding ]
Jammer van het interieur, ik vind de buitenkant echt mooi!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:50 schreef Sjeen het volgende:
Zouden ze nog een lijk in de kast hebben?
[ afbeelding ]
Bron
Wat een gekke TV!quote:Op maandag 15 september 2008 11:28 schreef asdqert het volgende:
1.1 mill, Houten, gelegen N-O van Utrecht.
[ afbeelding ]
*klik* "Oh schat? Je staat een beetje op de foto. En het is net alsof je voeten misvormd zijn."
[ afbeelding ]
*klik* "Gut lieverd, als je op de bank zit lijkt het inderdaad minder erg. Waarom ga je niet even aan de kant?"
[ afbeelding ]
*klik* "Smerig hoor, snel weer op 't tapijt gaan zitten. Trouwens over onze televisie. Was dat al zo??"
quote:de brede voorkamer (ca. 415x485) geeft toegang tot het voorbalkon met het schitterende uitzicht over de T-vijver;
quote:Op maandag 15 september 2008 11:28 schreef asdqert het volgende:
1.1 mill, Houten, gelegen N-O van Utrecht.
[ afbeelding ]
*klik* "Oh schat? Je staat een beetje op de foto. En het is net alsof je voeten misvormd zijn."
[ afbeelding ]
*klik* "Gut lieverd, als je op de bank zit lijkt het inderdaad minder erg. Waarom ga je niet even aan de kant?"
[ afbeelding ]
*klik* "Smerig hoor, snel weer op 't tapijt gaan zitten. Trouwens over onze televisie. Was dat al zo??"
Wel heel vaag als je aan een loket vertelt dat je heus op "Aragorn 6" woontquote:Op maandag 15 september 2008 16:48 schreef Gwywen het volgende:
Dit is wel niet erg ontopic, maar wát een stoere straatnamen!
Allemaal uit Lord of the Rings! Cool!![]()
Tondeldoos vind ik niet zo erg. Dat was een normaal gebruiksvoorwerp. De andere namen zijn natuurlijk wel een beetje jammer.quote:Op maandag 15 september 2008 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
In Eindhoven hebben we een sprookjeswijk, die heet ook Sprookjesbosch en dan woon je op de Roversbruidegom, de Tondeldoos of de Vliegende Koffer
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=eindhoven&sll=36.22018,-115.3125&sspn=0.102204,0.149689&ie=UTF8&ll=51.487656,5.482264&spn=0.00493,0.009356&z=17
De 'vliegende koffer' is leuk voor op je bagage-label.quote:Op maandag 15 september 2008 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
In Eindhoven hebben we een sprookjeswijk, die heet ook Sprookjesbosch en dan woon je op de Roversbruidegom, de Tondeldoos of de Vliegende Koffer
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=eindhoven&sll=36.22018,-115.3125&sspn=0.102204,0.149689&ie=UTF8&ll=51.487656,5.482264&spn=0.00493,0.009356&z=17
quote:Op maandag 15 september 2008 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel heel vaag als je aan een loket vertelt dat je heus op "Aragorn 6" woont
Ik zou meteen een topic in TRU openen en kijken welke figuren mensen erin kunnen ontdekkenquote:Op maandag 15 september 2008 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Even tot rust komen in bad...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/Kaart/?id=6ef2a1a7-af24-43bf-93db-fb31cc3e9e8a&objecttype=DetailKoopObject
Ook een leuke (typische Fok)straat om vlakbij te wonen (zie kaart)
quote:Op maandag 15 september 2008 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou meteen een topic in TRU openen en kijken welke figuren mensen erin kunnen ontdekken
Dat is nog best een tijdje 'in' geweest, maar ik vind het echt een vreemde combi. Douche: hmm, gaat nog. Maar wc? getverderrie! Heb je iets teveel bonen op oid en produceer je een enorme stand, ligt je partner in bed mee te genieten van de geurquote:Op maandag 15 september 2008 23:23 schreef Gwywen het volgende:
Wonderlijke combi overigens in dit huis, bad/slaapkamer met half muurtje ertussen![]()
[ afbeelding ]
Euhm eerlijk zullen we alles delen?quote:Op maandag 15 september 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is nog best een tijdje 'in' geweest, maar ik vind het echt een vreemde combi. Douche: hmm, gaat nog. Maar wc? getverderrie! Heb je iets teveel bonen op oid en produceer je een enorme stand, ligt je partner in bed mee te genieten van de geur
Aargh, verschrikkelijk! Hoe kan iemand zich in zoiets thuis voelen?quote:
De buren van mijn ouders wonen op Eenoogje 2.quote:Op maandag 15 september 2008 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Je kon niet schrijven; Mijn ouders wonen op Eenoogje 4??quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:47 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
De buren van mijn ouders wonen op Eenoogje 2.
Ik denk dat het meer een woordgarpje isquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:22 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Je kon niet schrijven; Mijn ouders wonen op Eenoogje 4??
Had ik best kunnen schrijven, maar dat is niet zoquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:22 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Je kon niet schrijven; Mijn ouders wonen op Eenoogje 4??
Nee hoor, is echt waarquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een woordgarpje is
En het blijft een lelijk ding (voor veels te veel geldquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat is een B&O tv. 23.000,- euro
Het landgoed heeft een oppervlakte van ruim 52 hectare, dan wil je natuurlijk wel ergens kunnen uitrusten!quote:
De kookplaat waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 01:43 schreef Isabeau het volgende:
Er zit een gat...in het aanrechtbladZal daar een marmeren steen of snijplank in hebben gezeten? Zo ja, dan neem je die toch niet mee, dat hoort dan bij die keuken. Toch?
[ afbeelding ]
huis
Wat Bartje hierboven me al opmerkte over het gasfornuis zal eerder waar zijn. Maar sommige hebben ook zo'n gat in het aanrecht zitten voor snijplanken met daaronder de afvalbak. Ik vind het gat minder opmerkelijk dan het feit dat ze alle inbouwapparatuur hebben meegenomen.... Het woord zegt het toch al inbouw.... je neemt toch ook niet de tussenmuur mee die je slaapkamer met de badkamer scheidt? Sommige mensen...quote:Op woensdag 17 september 2008 01:43 schreef Isabeau het volgende:
Er zit een gat...in het aanrechtbladZal daar een marmeren steen of snijplank in hebben gezeten? Zo ja, dan neem je die toch niet mee, dat hoort dan bij die keuken. Toch?
[ afbeelding ]
huis
Die ei-vormige stoelen ... Leolux Pallonequote:
Ikea kom je sowieso ook erg vaak tegen, maar ook dit schilderij ben ik al heel vaak tegengekomen:quote:Op woensdag 17 september 2008 08:22 schreef Maringo het volgende:
En over die bloemen was me ook al es opgevallen. Toen zat ik al te denken dat er dingen zijn die je in veel huizen ook tegen komt. Zoals bepaalde spullen van Ikea:
Wij hebben er éen, ze zitten inderdaad heerlijk. Of je nou lang of minder lang bent. Donkerblauwe onderkant, rood leer bovenkant.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:24 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Die ei-vormige stoelen ... Leolux Pallone.
Vanaf het moment dat ik er zo'n 20 jaar geleden in de showroom in heb gezeten ben ik die nooit vergeten ... het prijskaartje overigens ook niet.
Hihi, mijn schoonouders hebben er ook zo eentje. En hij hangt ook nog eens bijna aan het plafond, zo hoog. Sommige mensen hebben echt geen smaak.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ikea kom je sowieso ook erg vaak tegen, maar ook dit schilderij ben ik al heel vaak tegengekomen:
[ afbeelding ]
Héél erg favoriet
En vergeet vooral het oranje-rode dekbedovertrek nietquote:Op woensdag 17 september 2008 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ikea kom je sowieso ook erg vaak tegen, maar ook dit schilderij ben ik al heel vaak tegengekomen:
[ afbeelding ]
Héél erg favoriet
En die afschuwelijke Ikea-roosquote:Op woensdag 17 september 2008 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Héél erg favoriet
Klopt, maar je komt het 'inbouwapparatuur keuken' toch nog vaak tegen in het lijstje goederen dat achterblijft, is over te nemen of meegenomen wordt. Dus blijkbaar denken sommige mensen er anders over.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:22 schreef Maringo het volgende:
Wat Bartje hierboven me al opmerkte over het gasfornuis zal eerder waar zijn. Maar sommige hebben ook zo'n gat in het aanrecht zitten voor snijplanken met daaronder de afvalbak. Ik vind het gat minder opmerkelijk dan het feit dat ze alle inbouwapparatuur hebben meegenomen.... Het woord zegt het toch al inbouw.... je neemt toch ook niet de tussenmuur mee die je slaapkamer met de badkamer scheidt? Sommige mensen...
Ja maar als mogelijke koper kun je toch niks met zo'n keuken? Behalve een geheel nieuwe inzetten? Ik weet niet beter of je krijgt altijd lapmiddelen-oplossingen met stukjes uitgevuld met plankje hier of daar, omdat inbouwmaten nou eenmaal verschillen. Of die mensen meten een lijst achterlaten met welke apparatuur er in gezeten heeft.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Klopt, maar je komt het 'inbouwapparatuur keuken' toch nog vaak tegen in het lijstje goederen dat achterblijft, is over te nemen of meegenomen wordt. Dus blijkbaar denken sommige mensen er anders over.
Tja, als je voor de verkoop alles er uit haalt, mogen ze dat toch zelf wetenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:27 schreef Dromer het volgende:
Klopt, maar je komt het 'inbouwapparatuur keuken' toch nog vaak tegen in het lijstje goederen dat achterblijft, is over te nemen of meegenomen wordt. Dus blijkbaar denken sommige mensen er anders over.
Met zo te zien een consequente smaakquote:Op woensdag 17 september 2008 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele kamer voor je schoenen
Imelda Marcos eat your heart out!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Na grondige inspectie heb ik geconcludeerd dat de meesten op z'n kop liggenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met zo te zien een consequente smaak(wat lijken er veel echt op elkaar!)
Exact hetzelfde filmpje had je kunnen maken in het groene hart, met het voordeel dat je nog dicht bij de beschaafde wereld woont ook.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:37 schreef verita het volgende:
Sorry moet even off-topic. Gwywen, wat heb je in je onderschrift een werkelijk subliem filmpje staan. Zo mooi is inderdaad Twente! Wordt er helemaal lyrisch van. Thanks
Die kinderwagen, ge-wel-dig!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:42 schreef Locusta het volgende:
[..]
Gelukkig hadden wij de foto's van funda
En dan in de omschrijving:quote:Op woensdag 17 september 2008 11:17 schreef Rewimo het volgende:
Mocht iemand het in zijn hoofd halen om deze prachtige inrichting te stelen, dan is ie gewaarschuwd!
Vind het wel mooi strak eigenlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 10:25 schreef Gwywen het volgende:
Huize Smetvrees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet me denken aan die reclame van DE. Gezellig! Lekker knus!
die mensen hebben er hun hele leven gewoond!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan in de omschrijving:
Bouwjaar : circa 1905.
Inrichting ook
In navolging:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan een beste flatscreen TV in de woonkamer
Yep... niks mis mee. Gewoon goed opgeruimd voor de foto's. (deden wij ook; kregen nog een compliment van de fotograaf.. normaal moeten ze eerst een half uur dingen aan de kant ruimen)quote:Op woensdag 17 september 2008 13:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vind het wel mooi strak eigenlijk
hou niet zo van allemaal frustels en dingetjes.
Dat bad heet ''i fiumi', en is van Boffi, een Italiaans keuken-en-badkamer-merk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:24 schreef bas-beest het volgende:
en deze voor de categorie 'aparte badkamers'
linkje
Dat huis is twee miljoen euro en dan hangt er een IKEA roos schilderij boven het bed?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:02 schreef flipsen het volgende:
Ouch, die prijs had ik liever niet willen horen, maar ik vind het een geweldige badkamer
Ik zou er een beetje op afknappen, op de mensen die er wonen. Alles zo strak en nèrgens tekenen dat er mensen wonen vind ik een beetje treurig. Je ziet het in erg veel huizen en dan zijn de kinderslaapkamers als enige een beetje normaal: menselijk met de meeste persoonlijkheid.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:25 schreef Dromer het volgende:
Yep... niks mis mee. Gewoon goed opgeruimd voor de foto's. (deden wij ook; kregen nog een compliment van de fotograaf.. normaal moeten ze eerst een half uur dingen aan de kant ruimen)
Hee staat die nog steeds te koop? Die kwam in nummertje eh... zeven terug ook al een keer voor!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dat huis is twee miljoen euro en dan hangt er een IKEA roos schilderij boven het bed?
[ afbeelding ]
Ja okee, maar het zijn toch geen opmerkelijke foto's? De helft van de Nederlanders heeft zo'n huis, en een kwart heeft een bejaardeninterieur. Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat die dingen hier ook allemaal gepost worden onder de noemer "opmerkelijk" terwijl ze dat imo echt niet zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou er een beetje op afknappen, op de mensen die er wonen. Alles zo strak en nèrgens tekenen dat er mensen wonen vind ik een beetje treurig. Je ziet het in erg veel huizen en dan zijn de kinderslaapkamers als enige een beetje normaal: menselijk met de meeste persoonlijkheid.
Tenzij het een of ander space-age bad is, kan je hem voor dat geld zelf laten maken.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:44 schreef zweedse_muppet het volgende:
[..]
Dat bad heet ''i fiumi', en is van Boffi, een Italiaans keuken-en-badkamer-merk.
Het is ontworpen door architect Claudio Silvestrin.
http://www.claudiosilvestrin.eu/
Het bad alleen al kost zo'n ¤50.000.
Daarom post ik ze ook nietquote:Op woensdag 17 september 2008 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ja okee, maar het zijn toch geen opmerkelijke foto's? De helft van de Nederlanders heeft zo'n huis, en een kwart heeft een bejaardeninterieur. Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat die dingen hier ook allemaal gepost worden onder de noemer "opmerkelijk" terwijl ze dat imo echt niet zijn
Mét Bob Ross schilderij aan de wand!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:17 schreef Rewimo het volgende:Mocht iemand het in zijn hoofd halen om deze prachtige inrichting te stelen, dan is ie gewaarschuwd!
[afbeelding ]
Nja, in mijn ogen dus wel. Ik zou helemaal wegkwijnen in zo'n steriel huis, geloof ikquote:Op woensdag 17 september 2008 19:29 schreef Stormqueen het volgende:[..]Ja okee, maar het zijn toch geen opmerkelijke foto's? De helft van de Nederlanders heeft zo'n huis, en een kwart heeft een bejaardeninterieur. Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat die dingen hier ook allemaal gepost worden onder de noemer "opmerkelijk" terwijl ze dat imo echt niet zijn![]()
De Randstad, ik zou er van m’n levensdagen niet meer willen wonenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:42 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Exact hetzelfde filmpje had je kunnen maken in het groene hart, met het voordeel dat je nog dicht bij de beschaafde wereld woont ook.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |