Kost de onderste maar 199.500 euro..? dan koop ik die direct!!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is Holten nog Twente?
Verder is dit het duurste huis volgens mij:
[ afbeelding ]
1.650.000.-
Edit: Nee deze dus...
[ afbeelding ]
1.995.00.-
Je mag het proberenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kost de onderste maar 199.500 euro..? dan koop ik die direct!!
Het hoeft ook niet perse hip en modern aangekleed te zijn maar ik vind het er meer uit zien als een kantoorpand dan een woonruimte. Mist echt elke form van sfeer.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
naja, mijn oma heeft ook een kast van een huis en dat is ook niet hip ende modern aangekleed uiteraard...
Niet!quote:
Nee leuk juist!quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:40 schreef hierissieweer het volgende:
Er is in dit huis wat vreselijk misgegaan...
[ [url=
[url=http://images.funda.nl/valentinamedia/005/014/921_groot.jpg#geen]afbeelding]http://images.funda.nl/valentinamedia/005/014/921_groot.jpg#geen]afbeelding[/url][/url] ][/url]
Onhandige raampjes, een afschuwelijk uitziend plafond... Ik zie er geen heil in overigens...quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee leuk juist!
Daar zou je zo wat leuks van kunnen maken!
Het tapijt is alleen behoorlijk vies en het is zo niet handig dat ze de vaatwasser meegenomen hebben... die deur die daar bij moet kopen krijg je nooit meer in dezelfde kleur als de keuken (fineer verkleurd...)
Een leuk balkenplafond!quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Onhandige raampjes, een afschuwelijk uitziend plafond... Ik zie er geen heil in overigens...
doe eens op de foto klikkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 01:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
(wat me opvalt is dat je zelf vaaaaak over linkjes naar woningen begint, maar ze zelf bij je laatste foto's vergeet...)
quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
doe eens op de foto klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |