Staat er toch?quote:
quote:Ruime lichte woonkamer (ca. 9.00x5.00 / 4.00) voorzien van siergrind, vide en openslaande deuren naar het ruime dakterras
Je bent net te snelquote:
Ik hou er ook niet van nee, krijg ik het idee alsof ik bij de ikea thuis zit. Maar echt opmerkelijk vind ik het nou ook niet, evenals de standaard inrichtingen van voor de oorlog (Tenzij er een hypermoderne flatscreen tussenstaatquote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nja, in mijn ogen dus wel. Ik zou helemaal wegkwijnen in zo'n steriel huis, geloof ikDus voor mij is het wel opmerkelijk.
Ghehe, die mensen hebben 1 plant die ze gewoon voor elke foto verplaatsenquote:
Waar zie jij in godesnaam een poes? Op dat wasrek is gewoon een hoopje was.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lekker opgeruimd...
Wel een leuke poes.
[ link | afbeelding ]
Daardacht ik ook een poes in te zien, maar dan meer omdat ik ook op zoek was naar een poes. Anders had het voor mij ook een hoopje was geweest denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Waar zie jij in godesnaam een poes? Op dat wasrek is gewoon een hoopje was.
Gaat het nou echt om het omwisselen van de kinderstoel voor de iets grotere fauteuil? Niet echt post-waardig.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:15 schreef Gwywen het volgende:
Iemand heeft iets omgewisseld. Ik verklap niets.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Kun je ook zelf foto's posten of kun je alleen miepen?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:28 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Gaat het nou echt om het omwisselen van de kinderstoel voor de iets grotere fauteuil? Niet echt post-waardig.
Beetje laat, maar deze huizen zijn echt heel leuk!! Ben er een keer langs gekomen en heb echt even stilgestaan om te kijken. Bij dat raam boven de voordeur zit (bij sommige, deze helaas niet) een vide en de huizen hebben een soort tunneltje aan de achterkant naar de rest van het huis. Het zijn eigenlijk 2 van deze huizen achter elkaar, die met elkaar verbonen zijn. Heel apart, maar ik vind ze schattigquote:
Ik doe tenminste nog m'n best om hier elke dag wat aparts te posten. Graag of niet hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 10:28 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Gaat het nou echt om het omwisselen van de kinderstoel voor de iets grotere fauteuil? Niet echt post-waardig.
Als dit het is dan kan het beter overgeslagen worden lijkt me. Het is niet de bedoeling om persé dagelijks foto's te plaatsen teneinde het topic snel te vullen. Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit van de plaatjes toch? No offense verder.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:36 schreef Gwywen het volgende:
Ik doe tenminste nog m'n best om hier elke dag wat aparts te posten. Graag of niet hoor
Ik vond de stoelendans wel grappig hoor. Maar laten we het er op houden dat smaken verschillen en dat de discussie over de smaak bij deze ophoud!? Lekker foto's posten, niet mokken!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:36 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik doe tenminste nog m'n best om hier elke dag wat aparts te posten. Graag of niet hoor
en zeker doorgaan Gwywenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:36 schreef Gwywen het volgende:
[..]
I second that!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vond de stoelendans wel grappig hoor. Maar laten we het er op houden dat smaken verschillen en dat de discussie over de smaak bij deze ophoud!? Lekker foto's posten, niet mokken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |