Staat er toch?quote:
quote:Ruime lichte woonkamer (ca. 9.00x5.00 / 4.00) voorzien van siergrind, vide en openslaande deuren naar het ruime dakterras
Je bent net te snelquote:
Ik hou er ook niet van nee, krijg ik het idee alsof ik bij de ikea thuis zit. Maar echt opmerkelijk vind ik het nou ook niet, evenals de standaard inrichtingen van voor de oorlog (Tenzij er een hypermoderne flatscreen tussenstaatquote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nja, in mijn ogen dus wel. Ik zou helemaal wegkwijnen in zo'n steriel huis, geloof ikDus voor mij is het wel opmerkelijk.
Ghehe, die mensen hebben 1 plant die ze gewoon voor elke foto verplaatsenquote:
Waar zie jij in godesnaam een poes? Op dat wasrek is gewoon een hoopje was.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lekker opgeruimd...
Wel een leuke poes.
[ link | afbeelding ]
Daardacht ik ook een poes in te zien, maar dan meer omdat ik ook op zoek was naar een poes. Anders had het voor mij ook een hoopje was geweest denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:02 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Waar zie jij in godesnaam een poes? Op dat wasrek is gewoon een hoopje was.
Gaat het nou echt om het omwisselen van de kinderstoel voor de iets grotere fauteuil? Niet echt post-waardig.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:15 schreef Gwywen het volgende:
Iemand heeft iets omgewisseld. Ik verklap niets.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Kun je ook zelf foto's posten of kun je alleen miepen?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:28 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Gaat het nou echt om het omwisselen van de kinderstoel voor de iets grotere fauteuil? Niet echt post-waardig.
Beetje laat, maar deze huizen zijn echt heel leuk!! Ben er een keer langs gekomen en heb echt even stilgestaan om te kijken. Bij dat raam boven de voordeur zit (bij sommige, deze helaas niet) een vide en de huizen hebben een soort tunneltje aan de achterkant naar de rest van het huis. Het zijn eigenlijk 2 van deze huizen achter elkaar, die met elkaar verbonen zijn. Heel apart, maar ik vind ze schattigquote:
Ik doe tenminste nog m'n best om hier elke dag wat aparts te posten. Graag of niet hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 10:28 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Gaat het nou echt om het omwisselen van de kinderstoel voor de iets grotere fauteuil? Niet echt post-waardig.
Als dit het is dan kan het beter overgeslagen worden lijkt me. Het is niet de bedoeling om persé dagelijks foto's te plaatsen teneinde het topic snel te vullen. Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit van de plaatjes toch? No offense verder.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:36 schreef Gwywen het volgende:
Ik doe tenminste nog m'n best om hier elke dag wat aparts te posten. Graag of niet hoor
Ik vond de stoelendans wel grappig hoor. Maar laten we het er op houden dat smaken verschillen en dat de discussie over de smaak bij deze ophoud!? Lekker foto's posten, niet mokken!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:36 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik doe tenminste nog m'n best om hier elke dag wat aparts te posten. Graag of niet hoor
en zeker doorgaan Gwywenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:36 schreef Gwywen het volgende:
[..]
I second that!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vond de stoelendans wel grappig hoor. Maar laten we het er op houden dat smaken verschillen en dat de discussie over de smaak bij deze ophoud!? Lekker foto's posten, niet mokken!
Da afzuigkap :-)quote:Op donderdag 18 september 2008 17:26 schreef Guppi het volgende:
Naar deze foto moest ik ook twee keer kijken;
[ afbeelding ]
link
Thanks for the support!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
en zeker doorgaan GwywenOver smaak wat wel of niet apart is valt niet te twisten
Volgens mij is dat zo'n trilapparaat:quote:Op donderdag 18 september 2008 20:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Thanks for the support!![]()
Over smaak valt niet te twisten, okee.
Over wansmaak ook niet, hoop ik?
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat de functie is van die twee-armige groenblauwe robot naast de toilettafel?
[ afbeelding ]
Van buiten leek het nochtans zo'n aardig huisje...
(Ergens heb ik het gevoel dat ik dit huis in een ouder topic al eens voorbij heb zien komen. If so: sorry)
Wel eerst je schaatsen aantrekken voordat u binnenkomt, AUB!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat de functie is van die twee-armige groenblauwe robot naast de toilettafel?
[ afbeelding ]
(Ergens heb ik het gevoel dat ik dit huis in een ouder topic al eens voorbij heb zien komen. If so: sorry)
Die heeft een ochtendritueel waarin een uur planten en bloemen water geven zitten...quote:Op donderdag 18 september 2008 20:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt er sterk op dat het (bijna) allemaal kunstplanten zijn. ze houdt dus zelfs tijd over om naar The Bold & The Beautiful te kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:38 schreef Maringo het volgende:
Die heeft een ochtendritueel waarin een uur planten en bloemen water geven zitten...
Misschien verhult de blur de wansmaak een beetje?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:15 schreef Levitation het volgende:
Eentje in de categorie "wazige plaatjes":
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat men zo'n foto niet even opnieuw maakt.
Ik weet het wel zeker....quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien verhult de blur de wansmaak een beetje?
Hoi meisie!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien verhult de blur de wansmaak een beetje?
ik vind het wel een beetje aan de kleine kant... 245m3quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoi meisie!![]()
Ik vind het wel een snoezig huisje. Leuk opknap-projectje.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=b3e3976e-da05-4c46-802b-8fdf3eb1107e&objecttype=DetailKoopObject
Brochure zegt 350m3.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel een beetje aan de kleine kant... 245m3
Denk dat je voor dat geld wel iets leukers kan vinden nog
Ook in Waalre? Ik dacht dat het daar vrij duur was.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel een beetje aan de kleine kant... 245m3
Denk dat je voor dat geld wel iets leukers kan vinden nog
Voor een vrijstaand huis in Waalre is dit absurt goedkoop. Alleen is ook wel duidelijk waarom het zo goedkoop is, er moet echt veel aan gebeuren en het is maar een klein huisje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ook in Waalre? Ik dacht dat het daar vrij duur was.
Wrom kom je niet in het verhuisvoorprettopic klessebessen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voor een vrijstaand huis in Waalre is dit absurt goedkoop. Alleen is ook wel duidelijk waarom het zo goedkoop is, er moet echt veel aan gebeuren en het is maar een klein huisje.
Dan lijkt het huis aantrekkelijker in het funda overzicht. Maar het komt IMO nogal debiel over, zeker als je de lucht alleen op het eerste plaatje blauw soept en de rest gewoon grijs laatquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:07 schreef Gwywen het volgende:
Luchtshoppen, waarom???
Die lucht zit toch niet bij de koop inbegrepen?
Maar /als/ ze het goed doen, dan geeft dat toch een prettiger gevoel.... tis allemaal spiegies.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:07 schreef Gwywen het volgende:
Luchtshoppen, waarom???
Die lucht zit toch niet bij de koop inbegrepen?
Wat is dat voor tafel-trapje-stoel-(met gat om poepdoos onder te zetten?)-ding???quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen parkeerdakterras
okja, link
Een kattenkrabpaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Gwywen het volgende:
Lekker veel nut als je tussen de boomtakken wit laat. Doe het dan goed of doe het niet.
[..]
Wat is dat voor tafel-trapje-stoel-(met gat om poepdoos onder te zetten?)-ding???
[ afbeelding ]
vandaar ook /als/quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Gwywen het volgende:
Lekker veel nut als je tussen de boomtakken wit laat. Doe het dan goed of doe het niet.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat is dat voor tafel-trapje-stoel-(met gat om poepdoos onder te zetten?)-ding???
[ afbeelding ]
Wel een goed waakbeest, zo'n leeuw!quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Da's de kattekrabpaal. In de hoek rechtsachter staat er nog een, maar dan een heel grote.
En hieristiedan, de huisleeuwquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:58 schreef Nasi het volgende:
[..]
Wel een goed waakbeest, zo'n leeuw!
Hebben bijna alle huizen/apartementen hier, veel prettiger dan een aircoquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
die wieken aan de plafonds, gruwelijk
Ik stem op slecht stofzuigen en dat raam zit inderdaad vol condens.quote:Op zondag 21 september 2008 11:42 schreef GroovymissVW het volgende:
sfeervolle entree?
[ afbeelding ]
zit dat hele raam/huis vol met vocht?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prachtige keuken, die tegelijkertijd ook een badkamer is *hoezee*
[ afbeelding ]
Daar wil je toch nog niet dood gevonden worden...quote:Op zondag 21 september 2008 11:42 schreef GroovymissVW het volgende:
sfeervolle entree?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het stom als ik zeg dat ik het huisje wel wat vind hebben. (zelfs de keuken/annex douche, waarom eigenlijk niet, scheelt ruimte!)quote:Op zondag 21 september 2008 11:42 schreef GroovymissVW het volgende:
sfeervolle entree?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel een link zien.quote:Op zondag 21 september 2008 22:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het stom als ik zeg dat ik het huisje wel wat vind hebben. (zelfs de keuken/annex douche, waarom eigenlijk niet, scheelt ruimte!)
Die stond 2 posts daaronder...quote:Op zondag 21 september 2008 23:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wil ook wel een link zien.
Je toilet in de woonkamer ook, maar dat is ook niet practisch.quote:Op zondag 21 september 2008 22:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het stom als ik zeg dat ik het huisje wel wat vind hebben. (zelfs de keuken/annex douche, waarom eigenlijk niet, scheelt ruimte!)
Dees is een beetje flauw.. het gaat om de bouwgrond dat is 1.690 m² en het huis zal waarschijnlijk gewoon afgebroken worden. Juist de ligging van de kavel is dan belangrijkquote:Op zondag 21 september 2008 21:30 schreef sizzler het volgende:
1.550.000 euro
Maar dan heb je ook een huis:
[ afbeelding ]
En nog drie foto's van de omgeving..... Maar het interieur was blijkbaar niet mooi genoeg om op de foto te zetten.
link
Het object staat ook te koop aangeboden als een bouwkavel. Het gebouw wordt niet door de verkoper gesloopt, maar het moge duidelijk zijn dat men niet de bedoeling heeft dat er in dat huis gewoond gaat worden. In de advertentie staat dan ook geen enkele informatie over het huis.quote:Op maandag 22 september 2008 08:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dees is een beetje flauw.. het gaat om de bouwgrond dat is 1.690 m² en het huis zal waarschijnlijk gewoon afgebroken worden. Juist de ligging van de kavel is dan belangrijk
Dat antiek uitziende hobbelpaard valt ook wel opquote:Op maandag 22 september 2008 09:20 schreef Gwywen het volgende:
Het heeft er wel wat van weg. Het zou ook nog een primitieve vorm van verwarmingsombouw kunnen zijn.
En een eervolle vermelding voor de meest vreselijke foto OOIT aan de wand.
omg! smetteloos witquote:Op maandag 22 september 2008 08:27 schreef Levitation het volgende:
En de lievelingskleur is.... wit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezelligheid ten top!quote:Op maandag 22 september 2008 10:09 schreef Cyruse het volgende:
En weer een klassieker in de categorie van tuinstoelen in de woonkamer:
[ afbeelding ]
Oh My Freaking Gawdquote:Op maandag 22 september 2008 13:51 schreef FCU1970 het volgende:
Niet van Funda maar staat inmiddels wel te koop:
[ afbeelding ]
http://www.houston-imports.com/forums/showthread.php?t=486637
Je haalt me de woorden uit mn mond... van mn toetsenbordquote:
De kat(ten) leeften ondertussen gelukkig ergens anders. Maar wat een huis inderdaad. Er moet iets behoorlijk mis zijn gegaan met die vrouw die daar woonde.quote:Op maandag 22 september 2008 14:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit mn mond... van mn toetsenbord
Dat mensen zo ver kunnen gaan. En die katten
Ik heb het niet helemaal kunnen lezen nog, maar ik las ergens tussen dat er ergens twee kattenlijken moesten liggen ofzo.quote:Op maandag 22 september 2008 14:36 schreef maok het volgende:
[..]
De kat(ten) leeften ondertussen gelukkig ergens anders. Maar wat een huis inderdaad. Er moet iets behoorlijk mis zijn gegaan met die vrouw die daar woonde.
mja ok, tis daar nog niet zeker idd. Database geeft error, dus kan niet verder dan de eerste pagina....quote:There is suppose to be 2 cats living here but we cant find them (we think they're dead somewhere inside the apartment-we contacted the SPCA).
quote:Cat(s) is ok, living with someone else.
This is in N houston
Dat ze daar nog zoveel tekst aan besteden.quote:Riante woonkeuken met deur naar de oprit en deur naar de achtertuin. Voorts voorzien van een nette keukeninrichting in L-opstelling voorzien van gaskookplaat, afzuigkap, oven, koelkast met vriesvak, dubbele spoelbak en diverse kastruimte en laden.
Maar ondanks alles toch netjes genoeg om zo nu en dan de strijk te doenquote:Op maandag 22 september 2008 13:51 schreef FCU1970 het volgende:
Niet van Funda maar staat inmiddels wel te koop:
[ afbeelding ]
http://www.houston-imports.com/forums/showthread.php?t=486637
Dat dus.quote:
Noemen ze dat al een 'riante woonkeuken' tegenwoordig?quote:Op maandag 22 september 2008 16:07 schreef Levitation het volgende:
Retro, maar dan zonder weg te zijn geweest:
[ afbeelding ]
[..]
Dat ze daar nog zoveel tekst aan besteden.
Zou je de handdoekjes er bij krijgen?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:07 schreef Levitation het volgende:
Retro, maar dan zonder weg te zijn geweest:
[ afbeelding ]
[..]
Dat ze daar nog zoveel tekst aan besteden.
Zou je de handdoekjes er bij krijgen?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Noemen ze dat al een 'riante woonkeuken' tegenwoordig?
Daar zakt je broek toch van af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |