Maar /als/ ze het goed doen, dan geeft dat toch een prettiger gevoel.... tis allemaal spiegies.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:07 schreef Gwywen het volgende:
Luchtshoppen, waarom???
Die lucht zit toch niet bij de koop inbegrepen?
Wat is dat voor tafel-trapje-stoel-(met gat om poepdoos onder te zetten?)-ding???quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen parkeerdakterras
okja, link
Een kattenkrabpaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Gwywen het volgende:
Lekker veel nut als je tussen de boomtakken wit laat. Doe het dan goed of doe het niet.
[..]
Wat is dat voor tafel-trapje-stoel-(met gat om poepdoos onder te zetten?)-ding???
[ afbeelding ]
vandaar ook /als/quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Gwywen het volgende:
Lekker veel nut als je tussen de boomtakken wit laat. Doe het dan goed of doe het niet.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat is dat voor tafel-trapje-stoel-(met gat om poepdoos onder te zetten?)-ding???
[ afbeelding ]
Wel een goed waakbeest, zo'n leeuw!quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Da's de kattekrabpaal. In de hoek rechtsachter staat er nog een, maar dan een heel grote.
En hieristiedan, de huisleeuwquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:58 schreef Nasi het volgende:
[..]
Wel een goed waakbeest, zo'n leeuw!
Hebben bijna alle huizen/apartementen hier, veel prettiger dan een aircoquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
die wieken aan de plafonds, gruwelijk
Ik stem op slecht stofzuigen en dat raam zit inderdaad vol condens.quote:Op zondag 21 september 2008 11:42 schreef GroovymissVW het volgende:
sfeervolle entree?
[ afbeelding ]
zit dat hele raam/huis vol met vocht?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prachtige keuken, die tegelijkertijd ook een badkamer is *hoezee*
[ afbeelding ]
Daar wil je toch nog niet dood gevonden worden...quote:Op zondag 21 september 2008 11:42 schreef GroovymissVW het volgende:
sfeervolle entree?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het stom als ik zeg dat ik het huisje wel wat vind hebben. (zelfs de keuken/annex douche, waarom eigenlijk niet, scheelt ruimte!)quote:Op zondag 21 september 2008 11:42 schreef GroovymissVW het volgende:
sfeervolle entree?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel een link zien.quote:Op zondag 21 september 2008 22:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het stom als ik zeg dat ik het huisje wel wat vind hebben. (zelfs de keuken/annex douche, waarom eigenlijk niet, scheelt ruimte!)
Die stond 2 posts daaronder...quote:Op zondag 21 september 2008 23:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wil ook wel een link zien.
Je toilet in de woonkamer ook, maar dat is ook niet practisch.quote:Op zondag 21 september 2008 22:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het stom als ik zeg dat ik het huisje wel wat vind hebben. (zelfs de keuken/annex douche, waarom eigenlijk niet, scheelt ruimte!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |