Maar /als/ ze het goed doen, dan geeft dat toch een prettiger gevoel.... tis allemaal spiegies.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:07 schreef Gwywen het volgende:
Luchtshoppen, waarom???
Die lucht zit toch niet bij de koop inbegrepen?
Wat is dat voor tafel-trapje-stoel-(met gat om poepdoos onder te zetten?)-ding???quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen parkeerdakterras
okja, link
Een kattenkrabpaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Gwywen het volgende:
Lekker veel nut als je tussen de boomtakken wit laat. Doe het dan goed of doe het niet.
[..]
Wat is dat voor tafel-trapje-stoel-(met gat om poepdoos onder te zetten?)-ding???
[ afbeelding ]
vandaar ook /als/quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Gwywen het volgende:
Lekker veel nut als je tussen de boomtakken wit laat. Doe het dan goed of doe het niet.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:12 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat is dat voor tafel-trapje-stoel-(met gat om poepdoos onder te zetten?)-ding???
[ afbeelding ]
Wel een goed waakbeest, zo'n leeuw!quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Da's de kattekrabpaal. In de hoek rechtsachter staat er nog een, maar dan een heel grote.
En hieristiedan, de huisleeuwquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:58 schreef Nasi het volgende:
[..]
Wel een goed waakbeest, zo'n leeuw!
Hebben bijna alle huizen/apartementen hier, veel prettiger dan een aircoquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
die wieken aan de plafonds, gruwelijk
Ik stem op slecht stofzuigen en dat raam zit inderdaad vol condens.quote:Op zondag 21 september 2008 11:42 schreef GroovymissVW het volgende:
sfeervolle entree?
[ afbeelding ]
zit dat hele raam/huis vol met vocht?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prachtige keuken, die tegelijkertijd ook een badkamer is *hoezee*
[ afbeelding ]
Daar wil je toch nog niet dood gevonden worden...quote:Op zondag 21 september 2008 11:42 schreef GroovymissVW het volgende:
sfeervolle entree?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het stom als ik zeg dat ik het huisje wel wat vind hebben. (zelfs de keuken/annex douche, waarom eigenlijk niet, scheelt ruimte!)quote:Op zondag 21 september 2008 11:42 schreef GroovymissVW het volgende:
sfeervolle entree?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel een link zien.quote:Op zondag 21 september 2008 22:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het stom als ik zeg dat ik het huisje wel wat vind hebben. (zelfs de keuken/annex douche, waarom eigenlijk niet, scheelt ruimte!)
Die stond 2 posts daaronder...quote:Op zondag 21 september 2008 23:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wil ook wel een link zien.
Je toilet in de woonkamer ook, maar dat is ook niet practisch.quote:Op zondag 21 september 2008 22:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is het stom als ik zeg dat ik het huisje wel wat vind hebben. (zelfs de keuken/annex douche, waarom eigenlijk niet, scheelt ruimte!)
Dees is een beetje flauw.. het gaat om de bouwgrond dat is 1.690 m² en het huis zal waarschijnlijk gewoon afgebroken worden. Juist de ligging van de kavel is dan belangrijkquote:Op zondag 21 september 2008 21:30 schreef sizzler het volgende:
1.550.000 euro
Maar dan heb je ook een huis:
[ afbeelding ]
En nog drie foto's van de omgeving..... Maar het interieur was blijkbaar niet mooi genoeg om op de foto te zetten.
link
Het object staat ook te koop aangeboden als een bouwkavel. Het gebouw wordt niet door de verkoper gesloopt, maar het moge duidelijk zijn dat men niet de bedoeling heeft dat er in dat huis gewoond gaat worden. In de advertentie staat dan ook geen enkele informatie over het huis.quote:Op maandag 22 september 2008 08:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dees is een beetje flauw.. het gaat om de bouwgrond dat is 1.690 m² en het huis zal waarschijnlijk gewoon afgebroken worden. Juist de ligging van de kavel is dan belangrijk
Dat antiek uitziende hobbelpaard valt ook wel opquote:Op maandag 22 september 2008 09:20 schreef Gwywen het volgende:
Het heeft er wel wat van weg. Het zou ook nog een primitieve vorm van verwarmingsombouw kunnen zijn.
En een eervolle vermelding voor de meest vreselijke foto OOIT aan de wand.
omg! smetteloos witquote:Op maandag 22 september 2008 08:27 schreef Levitation het volgende:
En de lievelingskleur is.... wit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezelligheid ten top!quote:Op maandag 22 september 2008 10:09 schreef Cyruse het volgende:
En weer een klassieker in de categorie van tuinstoelen in de woonkamer:
[ afbeelding ]
Oh My Freaking Gawdquote:Op maandag 22 september 2008 13:51 schreef FCU1970 het volgende:
Niet van Funda maar staat inmiddels wel te koop:
[ afbeelding ]
http://www.houston-imports.com/forums/showthread.php?t=486637
Je haalt me de woorden uit mn mond... van mn toetsenbordquote:
De kat(ten) leeften ondertussen gelukkig ergens anders. Maar wat een huis inderdaad. Er moet iets behoorlijk mis zijn gegaan met die vrouw die daar woonde.quote:Op maandag 22 september 2008 14:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit mn mond... van mn toetsenbord
Dat mensen zo ver kunnen gaan. En die katten
Ik heb het niet helemaal kunnen lezen nog, maar ik las ergens tussen dat er ergens twee kattenlijken moesten liggen ofzo.quote:Op maandag 22 september 2008 14:36 schreef maok het volgende:
[..]
De kat(ten) leeften ondertussen gelukkig ergens anders. Maar wat een huis inderdaad. Er moet iets behoorlijk mis zijn gegaan met die vrouw die daar woonde.
mja ok, tis daar nog niet zeker idd. Database geeft error, dus kan niet verder dan de eerste pagina....quote:There is suppose to be 2 cats living here but we cant find them (we think they're dead somewhere inside the apartment-we contacted the SPCA).
quote:Cat(s) is ok, living with someone else.
This is in N houston
Dat ze daar nog zoveel tekst aan besteden.quote:Riante woonkeuken met deur naar de oprit en deur naar de achtertuin. Voorts voorzien van een nette keukeninrichting in L-opstelling voorzien van gaskookplaat, afzuigkap, oven, koelkast met vriesvak, dubbele spoelbak en diverse kastruimte en laden.
Maar ondanks alles toch netjes genoeg om zo nu en dan de strijk te doenquote:Op maandag 22 september 2008 13:51 schreef FCU1970 het volgende:
Niet van Funda maar staat inmiddels wel te koop:
[ afbeelding ]
http://www.houston-imports.com/forums/showthread.php?t=486637
Dat dus.quote:
Noemen ze dat al een 'riante woonkeuken' tegenwoordig?quote:Op maandag 22 september 2008 16:07 schreef Levitation het volgende:
Retro, maar dan zonder weg te zijn geweest:
[ afbeelding ]
[..]
Dat ze daar nog zoveel tekst aan besteden.
Zou je de handdoekjes er bij krijgen?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:07 schreef Levitation het volgende:
Retro, maar dan zonder weg te zijn geweest:
[ afbeelding ]
[..]
Dat ze daar nog zoveel tekst aan besteden.
Zou je de handdoekjes er bij krijgen?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Noemen ze dat al een 'riante woonkeuken' tegenwoordig?
Daar zakt je broek toch van af?
Mjah. Maar dan wel graag in een keuken waar je een beetje ruimte hebtquote:Op maandag 22 september 2008 17:02 schreef nokwanda het volgende:
Da's ook altijd wel spannend in de keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |