Inderdaad, goed idee! Heb in elk geval al wel een hoop mooie motieven doeken gezien op diverse sites, dus dat alleen is natuurlijk al een goede redenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:39 schreef DaviniaHR het volgende:
@NIjna, je kan nu natuurlijk mirte ook al gaan dragen. hoef je niet te wachten tot baby2 er is
Ik denk eerder dat je er dan van overtuigd raakt dat je er veel meer nodig hebtquote:Op donderdag 11 september 2008 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
Nog zo'n anderhalve week tot de draagdoekenmeet... volgens mij wordt het dan nog moeilijker om een doek uit te zoeken
Hahaha, mag dan wel een bank gaan beroven....quote:Op donderdag 11 september 2008 16:37 schreef sjak het volgende:
Ik denk eerder dat je er dan van overtuigd raakt dat je er veel meer nodig hebt
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:37 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je er dan van overtuigd raakt dat je er veel meer nodig hebt
Beter!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:42 schreef owlet het volgende:
33 euro
Ik heb de laatste keer in de winkel 3x iemand tegen iemand anders iets horen zeggen als "kijk nou, er ligt een kindje in!" Whahaquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:51 schreef Kersjes het volgende:
Freecell, wat gezellig zo!
Nu al mama's kleine hulp in de huishouding.
Supermooie plant ook trouwens
Ik stond gister in de lift met Devin in de doek en toen kwam er een oude man binnen die zei:
"Dat is een mooie Slendang!"
"Bijna goed, het is een Girasol!"
Indische roots en hij werd als kind regelmatig gedragen. Het "deed hem deugd" te horen dat het zo "modern" is tegenwoordig om te dragen
Zara Ocean.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:21 schreef owlet het volgende:
La paz is betaald, de communicatie met de verkoopster gaat dankzij de duitse voorbeeldmailtjes soepel.
Het is wel spannend hoor, zo'n ebaykoop in een andere taal dan Nederlands of Duits, maar ik kan het iedereen aanraden om de duitse ebay een beetje in de gaten te houden. Er gaan echt belachelijk mooie doeken weg voor nog belachelijker prijzen!
Webkim, wat is de bovenste doek van die prachtige stapel?
Die van mij is al besteldquote:Op maandag 15 september 2008 19:22 schreef beefcake het volgende:
Gaaf jelly! Nu weet ik het zeker: ik wil ook een Yamo en dan ook in die kleur!![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:27 schreef cattie het volgende:
Webkim, zie ik nou goed dat je ook de millefiori stein hebt?
Nee, dat kan al vanaf dag 1, als je maar zo knoopt dat je het nekje goed ondersteunt. Zoek op youtube maar eens op 'newborn backcarry' voor voorbeelden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:46 schreef k_i_m het volgende:
Vanaf wanneer kan je kinderen eigenlijk op de rug dragen? Zit daar ook een minimum leeftijd aan?
ik ben benieuwd welke van jou zijn, en welke van Tearsong is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:46 schreef lcicle het volgende:
Er zitten een aantalontwerpjes van mij tussen.. Spannend!
Ik ga een actie foto plaatsen als de baby er is!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nee, dat kan al vanaf dag 1, als je maar zo knoopt dat je het nekje goed ondersteunt. Zoek op youtube maar eens op 'newborn backcarry' voor voorbeelden.
Cattie, krjjgen we nog foto's van jouw millefiori te zien? Je hebt de groen/witte toch? Zo mooi: net een grasveld met madeliefjes.
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:54 schreef p_iglet het volgende:
Leuk icicle dat er meerdere van jou bij zitten!
Jamaar jamaar dat zei ik nietquote:Op woensdag 17 september 2008 12:04 schreef lcicle het volgende:
Ik heb Baby laatst eens op de rug proberen te knopen.. maar vond het harstikke eng! Nog maar een paar keer oefenen dan. Ik wacht denk ik totdat Baby goed het ruggetje recht kan houden en niet als een zoutzakje naar achteren klapt. Vind ik toch een fijner idee, ook al weet ik dat het niet kan door de doek om de rug.
[..]
JaMaar blijkbaar vind niemand ze mooi
![]()
Als de winnaar bekend is vertel ik welke mijn inzendingen zijn
Snap ik welquote:Op woensdag 17 september 2008 12:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Jamaar jamaar dat zei ik niet
Er zitten er wel een aantal bij die wel mooi zijn, maar die ik zelf nooit zou kopenZo vind ik bepaalde roze doeken echt wel mooi, maar kopen
Ik geloof dat ik weet welke het is en die zou ik ook best willen kopenquote:Op woensdag 17 september 2008 12:14 schreef lcicle het volgende:
[..]
Snap ik wel
Ik zou zelfs van mijn eigen ontwerpjes er maar 1 kopen
Nee, dit is er een uit den ouden dooschquote:Op woensdag 17 september 2008 20:08 schreef Webkim het volgende:
Oeh Sjak! Wat mooi!
Is dat al de nieuwe, bredere versie (70 cm ipv 60)?
Nee hoor! Er is over het algemeen maar een korte periode in je leven dat je een kind kunt dragen, dus als dragen je ding is moet je er een feestje van makenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wow mooie doek!
Is het raar om er nog een doek bij te kopn die niet vaak gebruikt gaat worden, puur voor de heb? Nee he?
Kan ik die dan alvast pre-orderen bij jou?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:02 schreef Macka66 het volgende:
Wat mij mooi lijkt: nummer 8 van Icicle als herfst/winterdoek (met donkergrijze inslagdraad)
maar ja, geen geld meer om te investeren en de ontwerpen zijn nu vast eigendom van Slingomama...
Heh, ik zou 'm ook direct kopen!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:52 schreef lcicle het volgende:
Dankjulliewel allemaal! hihi![]()
[..]
Kan ik die dan alvast pre-orderen bij jou?Serieus, die zou ik METEEN kopen!
En mijn ontwerpjes zijn en blijven gewoon mijn eigendom.. dus..![]()
Volgens mij kan ieder bedrijf een doek in opdracht laten maken bij Girasol (dwz bij de weverscoöperatie in Guatemala waar zij mee werken. Ik heb dat ergens gelezen, maar waar...). Icicle kan zelfs nr 8 als studioachtergrond laten makenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:58 schreef TearSong het volgende:
Macka: wat ik van Olga van slingomama.nl begrijp is dat er 10 doeken in pre-order moeten staan wil het de moeite waard zijn om hem te laten maken (dat is dan van girasol) maar ik weet niet of dat een deal is die ze exclusief voor leveranciers hebben.
En anders moeten we toch maar eens kijken of we een nederlands draagdoekenmerk kunnen beginnen met alleen maar ontwerpen die gemaakt/gekozen zijn door mensen die zelf ook dragen
Oe...Die is wel mooi.... wat gaat ie ongeveer kosten dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:01 schreef Tucana het volgende:
inderdaad, we zijn nu op zoek naar 10 personen die een pre-order willen zetten voor
[ afbeelding ]
We zitten al aan 4, maar ik zie dat er hier ook gegadigden zijn.
Als jullie meewerken, krijgen we die doek gemaakt
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:29 schreef Macka66 het volgende:
Icicle kan zelfs nr 8 als studioachtergrond laten maken![]()
Toch dankjewelquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:43 schreef Tucana het volgende:
Ik had op een andere van jou gestemd, maar daar heb ik nu dik spijt van eigenlijk... ik heb 'm in een grotere versie op je flickr-account gezien nu en ik vind 'm helemaal zo mooi niet meer
Daaraan herkende ik welke ontwerpen van jou waren. Geen idee hoe dat kan, maar alleen die van jou hadden het.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:00 schreef lcicle het volgende:
[..]
Was bij meer ontwerpjes gebeurd zag ik.
dat is wel jammerquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:21 schreef lcicle het volgende:
Jammer mensen, mijn ontwerpen worden niet in productie genomen. In het wedstrijd topic werd gespeculeerd over een passende naam, waarop ik aangaf graag zelf een naam aan mijn eigen ontwerpjes te geven.
De organisatrice van de wedstrijd maakt hieruit op dat ik haar het recht niet wil geven de doeken te produceren en heeft mij vervolgens gediskwalificeerd.
Op het forum worden mijn berichten verwijderd.. en ik blijf hier huilend achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |