Die van mij is al besteldquote:Op maandag 15 september 2008 19:22 schreef beefcake het volgende:
Gaaf jelly! Nu weet ik het zeker: ik wil ook een Yamo en dan ook in die kleur!![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:27 schreef cattie het volgende:
Webkim, zie ik nou goed dat je ook de millefiori stein hebt?
Nee, dat kan al vanaf dag 1, als je maar zo knoopt dat je het nekje goed ondersteunt. Zoek op youtube maar eens op 'newborn backcarry' voor voorbeelden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:46 schreef k_i_m het volgende:
Vanaf wanneer kan je kinderen eigenlijk op de rug dragen? Zit daar ook een minimum leeftijd aan?
ik ben benieuwd welke van jou zijn, en welke van Tearsong is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:46 schreef lcicle het volgende:
Er zitten een aantalontwerpjes van mij tussen.. Spannend!
Ik ga een actie foto plaatsen als de baby er is!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nee, dat kan al vanaf dag 1, als je maar zo knoopt dat je het nekje goed ondersteunt. Zoek op youtube maar eens op 'newborn backcarry' voor voorbeelden.
Cattie, krjjgen we nog foto's van jouw millefiori te zien? Je hebt de groen/witte toch? Zo mooi: net een grasveld met madeliefjes.
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:54 schreef p_iglet het volgende:
Leuk icicle dat er meerdere van jou bij zitten!
Jamaar jamaar dat zei ik nietquote:Op woensdag 17 september 2008 12:04 schreef lcicle het volgende:
Ik heb Baby laatst eens op de rug proberen te knopen.. maar vond het harstikke eng! Nog maar een paar keer oefenen dan. Ik wacht denk ik totdat Baby goed het ruggetje recht kan houden en niet als een zoutzakje naar achteren klapt. Vind ik toch een fijner idee, ook al weet ik dat het niet kan door de doek om de rug.
[..]
JaMaar blijkbaar vind niemand ze mooi
![]()
Als de winnaar bekend is vertel ik welke mijn inzendingen zijn
Snap ik welquote:Op woensdag 17 september 2008 12:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Jamaar jamaar dat zei ik niet
Er zitten er wel een aantal bij die wel mooi zijn, maar die ik zelf nooit zou kopenZo vind ik bepaalde roze doeken echt wel mooi, maar kopen
Ik geloof dat ik weet welke het is en die zou ik ook best willen kopenquote:Op woensdag 17 september 2008 12:14 schreef lcicle het volgende:
[..]
Snap ik wel
Ik zou zelfs van mijn eigen ontwerpjes er maar 1 kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |