abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61669698
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:22 schreef beefcake het volgende:
Gaaf jelly! Nu weet ik het zeker: ik wil ook een Yamo en dan ook in die kleur!
Die van mij is al besteld

Leuk Jelly! Ben benieuwd hoe hij Devin zal staan, die is toch een stuk donkerder type dan Ethan.

Webkim, geweldige stapel, geweldig kind!
Nog even en Thomas kan zelf kiezen welke doek hij wil

Macka, zijn er ook foto's van die zoete meisjes in de doek?
.... met gevoel voor drama....
pi_61670773
Webkim je hebt ook echt alle kleuren van de regenboog bij elkaar zo

Ik heb onze autostoeltjes op Gbay gekocht, dat scheelde zelfs met de extra verzendkosten nog een boel geld

En hij is echt heel mooi en makkelijk in gebruik Beef/Kersjes - en vooral de donkere kleur bruin is in het echt nog veel mooier en warmer dan op de foto's
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:02:53 #53
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61672283
Wat een mooie drager is die Yamo. Ziet er super uit!
Ik durf ook nog niet echt op gbay te kopen, komt vast nog wel, alhoewel ik momenteel eigenlijk geen geld meer heb. Alles al opgemaakt deze maand. Dus ik kan beter maar niet kijken

Ik zag net dat we de tweede ronde in gaan voor de Girasol exclusive. http://www.slingomama.nl/girasol_exclusive.php Hebben jullie al gestemd? Zitten er doeken van fokkers tussen?
Lekker douchen!
pi_61673437
Dames...Ik was jullie kwijt!
Aaaah... Datum van draagdoekmeet ook al gemist!!

Heb Mormel nou een paar keer in de mei tai willen doen maar da zit toch nie naar mn zin...
Heb t idee dat ie er veel te "los" inzit. Nou [b][moet/b] ik 'm vasthouden en dat was nou net niet de bedoeling.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61673674
Mag ik even melden dat de 2e ronde voor het stemmen van de girasol exclusive is begonnen? De 10 ontwerpen met de meeste stemmen zijn voor naar ronde 2. Je kunt nu voor 1 van deze 10 stemmen als exclusive bij www.slingomama.nl

En ja! Er zit er 1 van mij tussen Wel leuk dat ik bij de top 10 zit maar ik geloof niet dat ik ga winnen, daarvoor vind ik de ontwerpen van sommige anderen veel te leuk. Jammer dat er geen zwart/rode doek door is want ik vind dat zelf een leuke kleurencombinatie die voor zowel vrouwen als mannen kan, maar dat terzijde.

[ Bericht 10% gewijzigd door TearSong op 16-09-2008 14:13:37 ]
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_61681626
Er zitten een aantal ontwerpjes van mij tussen.. Spannend!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_61681838
en ik heb echt weer zo een andere smaak dan de meeste
Van mijn top 10 zit er niet 1 tussen. De meeste van deze vind ik echt niet mooi, of niet mooi voor ons.
Dat er geen zwart/rode doek door is vind ik net als tearsong erg jammer!
ik mis zowieso leuke doeken met rood en andere kleurtjes, maar GEEN roze

(een didy tom met rood staat hier ook nog op de wishlist)

Leuk icicle dat er meerdere van jou bij zitten!
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:27:35 #58
108648 cattie
lieve moeder
pi_61682760
Nou P_iglet, je bent niet de enige. Mijn favo's zijn ook niet door helaas. Maar ik hoef nu ook geen andere doek, ik heb mijn millefiori ! Webkim, zie ik nou goed dat je ook de millefiori stein hebt?
pi_61683410
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:27 schreef cattie het volgende:
Webkim, zie ik nou goed dat je ook de millefiori stein hebt?
En het stomme is: het plaatje vond ik he-le-maal niet mooi, toen ik die van Macka zag was ik aangenaam verrast en toen zag ik hem een paar keer op TBW voorbij komen en vond ik hem ineens heel mooi. En het leuke is dat ze niet meer gemaakt worden. Dus die kan ik over een hele tijd weer inruilen voor iets anders moois!
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:46:30 #60
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61685193
Vanaf wanneer kan je kinderen eigenlijk op de rug dragen? Zit daar ook een minimum leeftijd aan?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61685345
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:46 schreef k_i_m het volgende:
Vanaf wanneer kan je kinderen eigenlijk op de rug dragen? Zit daar ook een minimum leeftijd aan?
Nee, dat kan al vanaf dag 1, als je maar zo knoopt dat je het nekje goed ondersteunt. Zoek op youtube maar eens op 'newborn backcarry' voor voorbeelden.

Cattie, krjjgen we nog foto's van jouw millefiori te zien? Je hebt de groen/witte toch? Zo mooi: net een grasveld met madeliefjes.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:57:50 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61685644
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:46 schreef lcicle het volgende:
Er zitten een aantal ontwerpjes van mij tussen.. Spannend!
ik ben benieuwd welke van jou zijn, en welke van Tearsong is.

1 stem van mij staat vast (de blauw met paarse .. nr. 4 rij 2), de andere stem kan ik niet zo goed kiezen.. van alle drie de rijen nr. 3 de volgorde verandert steeds
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61686165
Keb ook gestemd.... ben benieuwd!
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:33:55 #64
108648 cattie
lieve moeder
pi_61687014
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef Webkim het volgende:

[..]

Nee, dat kan al vanaf dag 1, als je maar zo knoopt dat je het nekje goed ondersteunt. Zoek op youtube maar eens op 'newborn backcarry' voor voorbeelden.

Cattie, krjjgen we nog foto's van jouw millefiori te zien? Je hebt de groen/witte toch? Zo mooi: net een grasveld met madeliefjes.
Ik ga een actie foto plaatsen als de baby er is!
Die stein is ook mooi ja. Volgens mij wordt groen/wit ook al niet meer gemaakt. Didymos heeft wel 2 nieuwe ontwerpen, visjes en lelies. Allebei ook super! (Ik ben zelf alleen niet zo van het blauw, een andere kleur had ik mooier gevonden.)
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:59:24 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_61687952
Ik kon er eigenlijk nog maar 1 tussenvinden die ik eventueel zou kopen

Maarja, heb nog een Medley bij Macka in bestelling staan, dus het geld is even op
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61699003
Ik heb Baby laatst eens op de rug proberen te knopen.. maar vond het harstikke eng! Nog maar een paar keer oefenen dan. Ik wacht denk ik totdat Baby goed het ruggetje recht kan houden en niet als een zoutzakje naar achteren klapt. Vind ik toch een fijner idee, ook al weet ik dat het niet kan door de doek om de rug.
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:54 schreef p_iglet het volgende:
Leuk icicle dat er meerdere van jou bij zitten!
Ja Maar blijkbaar vind niemand ze mooi
Als de winnaar bekend is vertel ik welke mijn inzendingen zijn
  woensdag 17 september 2008 @ 12:06:39 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_61699035
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:04 schreef lcicle het volgende:
Ik heb Baby laatst eens op de rug proberen te knopen.. maar vond het harstikke eng! Nog maar een paar keer oefenen dan. Ik wacht denk ik totdat Baby goed het ruggetje recht kan houden en niet als een zoutzakje naar achteren klapt. Vind ik toch een fijner idee, ook al weet ik dat het niet kan door de doek om de rug.
[..]

Ja Maar blijkbaar vind niemand ze mooi
Als de winnaar bekend is vertel ik welke mijn inzendingen zijn
Jamaar jamaar dat zei ik niet

Er zitten er wel een aantal bij die wel mooi zijn, maar die ik zelf nooit zou kopen Zo vind ik bepaalde roze doeken echt wel mooi, maar kopen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 september 2008 @ 12:10:15 #68
3011 E.T.
pi_61699111
Ik probeerde Nienke daarnet ook weer op m'n rug te knopen.. Het zweet op m'n rug omdat ik het eng vind.. en mevrouw wil niet stil liggen op m'n rug.
Toen ik het resultaat in de spiegel bekeek, bleek dat een band niet lekker over haar schouder zat en niet breed genoeg was en ik kreeg het niet voor elkaar om dat op mn rug in m'n eentje te doen. En aangezien ze best moe was en we best eventjes weg zouden zijn, heb ik 'r toch maar weer op m'n buik gehangen

Rugdragen lijkt me wel makkelijker met achter Tijn aan rennen en bukken in de supermarkt, dus toch maar vaker oefenen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61699188
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Jamaar jamaar dat zei ik niet

Er zitten er wel een aantal bij die wel mooi zijn, maar die ik zelf nooit zou kopen Zo vind ik bepaalde roze doeken echt wel mooi, maar kopen
Snap ik wel
Ik zou zelfs van mijn eigen ontwerpjes er maar 1 kopen
pi_61699246
ik zeg: secure high back carry back carry

Zelfs met een over het algemeen wiebelvrije Ronja is dit mijn favoriete knoop omdat hij door de knoop op je borst meteen vast zit. Je hebt dan wat meer tijd en vrijheid voor de verdere afwerking.
  woensdag 17 september 2008 @ 12:23:46 #71
3011 E.T.
pi_61699373
ik heb een BWCC met een knoop op de borst gedaan Ook daar meteen de knoop en dus redelijk vast

Die in het filmpje vind ik een beetje eng.. Kind zit dan nergens 'op'. Er gaat niets onder de beentjes door en mijn nachtmerrie is dan dat het kind gaat zakken en er dus uit kan zakken. (hoewel je de banden wel onder de beentjes door kan doen, maar in het filmpje doet hij alles over de beentjes).

Nienke moest wel lachen toen ik 'r op m'n rug hees
  woensdag 17 september 2008 @ 13:35:27 #72
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_61700931
Eva's "handdoek-filmpje" dan ET?

Daar laat Eva goed zien hoe je de banden makkelijk en goed breed kunt spreiden.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 17 september 2008 @ 14:35:41 #73
3011 E.T.
pi_61702375
ja psies.. alleen durf ik nog niet zo rechtop te staan met alleen de cherstbelt en ook heb ik daarna nog vaak mn hand onder Nienke dr billen.... gewoon omdat ik nog niet zo goed durf (en bij het uitspreiden bleef de doek dus achter een schouder hangen en dat zag ik pas later)
  woensdag 17 september 2008 @ 15:12:12 #74
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_61703373
Oh maar dat doe ik ook niet hoor. Ik ga pas rechtop staan als ik alleen nog "af" hoef te knopen.

Heb je er trouwens een spiegel of iets dergelijks bij? Dat scheelt vaak ook al veel. En dat wat Eva laat zien met die bovenste rail even vastpakken bij je nek werkt hier ook goed. Dan voel je het al snel als ie ergens blijvt haken of dat ie over haar rugje heen glijdt. Als ik 'm daar niet beetpakte bleef er bij mij ook sneller wat haken heb ik gemerkt.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_61703619
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:14 schreef lcicle het volgende:

[..]

Snap ik wel
Ik zou zelfs van mijn eigen ontwerpjes er maar 1 kopen
Ik geloof dat ik weet welke het is en die zou ik ook best willen kopen
It's all up to you
pi_61703736
Zie ik het overigens nou goed en zijn 5 van de 10 ontwerpen van jou Icicle?
It's all up to you
  woensdag 17 september 2008 @ 20:07:30 #77
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61711283

\
(Niet zo'n leuke foto, er gaat zeker nog wel een keer een leukere volgen...)
Lekker douchen!
pi_61711321
Oeh Sjak! Wat mooi!
Is dat al de nieuwe, bredere versie (70 cm ipv 60)?
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † woensdag 17 september 2008 @ 20:11:37 #79
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61711427
Mooi Sjak. En Stijn heeft al net zulke prachtige kijkers als z'n zus
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 17 september 2008 @ 20:17:28 #80
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61711637
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:08 schreef Webkim het volgende:
Oeh Sjak! Wat mooi!
Is dat al de nieuwe, bredere versie (70 cm ipv 60)?
Nee, dit is er een uit den ouden doosch
Ik las ook dat Earth er waarschijnlijk uit gaat als de nieuwe kleuren er zijn, daarom heb ik 'm maar snel besteld.

Mooi he Macka, ik kan er ook uren naar kijken. Ze zullen vast nog wel wat donkerder worden, net als zijn zus.
Lekker douchen!
pi_61711770
Mooie doek sjak! Die kleur is echt jummie.
  woensdag 17 september 2008 @ 20:23:39 #82
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61711822
Niks niet aarde, chocolade
Lekker douchen!
pi_61713215
Chocolade
Mooi hoor Sjak!
pi_61713418
Oeh, wat een prachtdoek!
pi_61717126
Wow mooie doek!
Is het raar om er nog een doek bij te kopn die niet vaak gebruikt gaat worden, puur voor de heb? Nee he?
Saartje
pi_61718487
nee!
pi_61718679
Mijn onderwegdoeken uit de eerste post zijn allemaal binnen ondertussen!
Dolcino Jamaica is 'besteld' voor na de beurzen... woehoe!!!
En ik hoop dat ik die prachtige peruaanse doek op marktplaats heb! Volgens mij is dat dik in orde!!!

Foto's kan je vinden op mijn draagdoekenblog!
Katia, wahm van 3 mooie meiden.
Draagdoekenblog!
pi_61723837
En de girasol exclusive is bekend! Het is er eentje van Icicle maar helaas niet mijn favoriet van haar (dat was de zwart met groene)

Gefeliciteerd Icicle!
It's all up to you
pi_61723990
Gefeliciteerd Icicle!!!

Volgens mij ging ik ook voor de zwart met groen... Wilde 'm net nog even opzoeken, maar ze zijn al "weg"
pi_61724249
Oeh, wat leuk Icicle! Dan heb je over een tijdje gewoon een zelf ontworpen draagdoek en lopen andere met een echte Icicle.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61724462
Echt super! Ik vind hem niet spannend genoeg om hem te reserveren, maar wie weet hoe hij uitpakt straks!
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2008 @ 09:27:55 #92
141844 Macka66
pi_61724494
Ha, ik had ook op de groen met zwarte gestemd
Gefeliciteerd Icicle
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61725135
Icicle gefeliciteerd!
Saartje
  donderdag 18 september 2008 @ 10:12:55 #94
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61725312
gefeliciteerd Icicle.
Hier ook de zwartgroene. Deze had iets teveel streepjes naar mijn zin. Maar wel een mooie hoor.
Lekker douchen!
pi_61725392
Icicle, wat tof zeg
Gefeliciteerd!
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2008 @ 10:17:34 #96
141844 Macka66
pi_61725398
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wow mooie doek!
Is het raar om er nog een doek bij te kopn die niet vaak gebruikt gaat worden, puur voor de heb? Nee he?
Nee hoor! Er is over het algemeen maar een korte periode in je leven dat je een kind kunt dragen, dus als dragen je ding is moet je er een feestje van maken
(En daarna hou je gewoon de mooiste doek voor de aai of verwerk je 'm tot iets bijzonders.)
pi_61725514
Icicle, cool! Van harte gefeliciteerd!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_61726079
Dan wil ik toch die zwart met groene als fok! exclusive Als er hier zoveel waren die die het mooiste vonden
It's all up to you
pi_61726277
Tearsong, welke ontwerpen waren van jou eigenlijk?
pi_61726403
Deze:

girasol ontwerpen op flickr!

Er heeft er 1 van bij de laatste 10 gezeten.
It's all up to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')