Ik vind het ook vooral jammer, niet zo zeer vreselijk ergerniswekkend. Was het een ander soort winkel dan zou ik ze makkelijker af kunnen schrijven als "nooit meer kopen, klaar". Ik zou zo graag zien dat een winkel die van die leuke, goede producten verkoopt het helemaal perfect doet want op deze manier verliezen ze klanten.quote:Op maandag 8 september 2008 23:32 schreef Macka66 het volgende:
Jammer dat knusjes daarin blijkbaar een steek laat vallen, want ze zijn al een tijd bezig en hebben een prima assortiment.
Rood/wit/blauw en dan een streepje oranje.... ach, het zou kunnenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:00 schreef Troel het volgende:
Sommige zijn gewoon verschrikkelijk
Ik mis bijvoorbeeld nog de Nederlandse vlag
Idd!quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ook gestemd. Idd zie ik mooie dingen, maar ook ontwerpen waarvan ik denk 'why????'.
het wentquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:06 schreef DJMO het volgende:
zo'n heel kleintje op je rug vind ik doodengik ga even googlen op meitai en anders zit er niets anders op dan gewoon een kinderwagen aan te schaffen ...
quote:Op donderdag 11 september 2008 09:34 schreef sjak het volgende:
Macka, je bent een vrouw naar mijn hart. Je geeft me precies het antwoord dat ik wil horenEen didy komt er nog wel. Op dit moment staan er veel Olaf's 2e hands op ebay dus dat komt ook wel goed. Een Zara kom ik eigenlijk nooit tegen en dat terwijl ik de manier van weven zooooo mooi vind. Wordt die wel een beetje lekker zacht?
Ik dacht dat Calin Blue niet perse een rekbare doek hoefde te zijn. Dus ik dacht dat dat ook een optie was. Maar eigenlijk vond ik 'm al de saaiste van de drie.
Zaraquote:Op donderdag 11 september 2008 10:49 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
Tweedehands Zara's zijn er idd weinig, en als ze er zijn (op The Babywearer) dan is het meestal een zwart-witte. Lilababy.nl heeft de Earth nog voor de oude prijs, de nieuwe Zara kleuren zijn duurder. (En ook mooi, de moss en de curry, mjum !) Het patroon van de Zara is ook een mooie aanvulling als je al gestreepte doeken hebt.
quote:
Ik zie ze niet staan bij Lilababy. Ik was al aan het zoeken op Ellevill zelf. En inderdaad, die nieuwe kleuren zijn ook zo mooi!quote:Op donderdag 11 september 2008 10:49 schreef Macka66 het volgende:
. Lilababy.nl heeft de Earth nog voor de oude prijs, de nieuwe Zara kleuren zijn duurder. (En ook mooi, de moss en de curry, mjum !) Het patroon van de Zara is ook een mooie aanvulling als je al gestreepte doeken hebt.
[paniek aan] OKTOBERquote:Op donderdag 11 september 2008 12:58 schreef owlet het volgende:
Was het niet zo dat de Zara's in oktober bij Lilababy komen? Misschien dat ze daarom nog niet op de site staan.
Ik denk dat Zara earth jullie heel mooi zal staan!
Gelukkig maar! Ik ben ondanks de slechte bezorging van knusjes ook enorm blij met mijn Girasol die ik daar gekocht heb. Echt heel jammer dat ze de afronding zo slecht doetquote:Oh en ik wil even juichen over de nu al hartstikke zachte BBslenGister met Ronja in een secure high back carry even naar de supermarkt gelopen en dat ging naar meer dan volle tevredenheid.
Hij is behoorlijk "stroef" waardoor het knopen makkelijk ging maar tegelijk is hij na een rondje wasmachine/droger heel lekker fluffy en zacht. Een beetje bouncy ook, erg prettig.
-SHBC op youtubequote:Op donderdag 11 september 2008 13:39 schreef DaviniaHR het volgende:
secure high back carry? nooit van gehoord. maar eens op youtube zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |