Ik wil anders ook juist wel graag dat TARA draagt. Leuk voor hem, leuk voor de band tussen Leander en hem en leuk voor mij om even uit te rustenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:22 schreef Kersjes het volgende:
Freecell, heerlijk he? Gewoon lekker bij mama, dicht tegen 'r aan in de doek... Er is niks fijners dan dat![]()
Okay, papa's kunnen ook goed dragen... maar da's toch anders hoor, zeker als er bv in het spel is.
Duh, papa's kunnen heel erg goed dragen! Bij ons thuis is het als papa draagt niks anders voor de kinders dan wanneer mama draagt. De dames vinden het bij allebei even fijn. Ongeacht de borstvoeding, toen die er nog was.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:22 schreef Kersjes het volgende:
Freecell, heerlijk he? Gewoon lekker bij mama, dicht tegen 'r aan in de doek... Er is niks fijners dan dat![]()
Okay, papa's kunnen ook goed dragen... maar da's toch anders hoor, zeker als er bv in het spel is.
Toen ons kleinste monster geboren werd was zn broertje ook ongeveer anderhalf...quote:Op maandag 1 september 2008 13:18 schreef Nijna het volgende:
[..]
Het lijkt me erg praktisch en het staat ook wel leuk (maar dat is een prettige bijkomstigheid).
Als het allemaal loop zoals het lopen moet dan is Mirte iets van anderhalf ofzo. En dan is denk ik een buggy ofzo voor haar nog wel heel handig.
(Om nou zo'n duo ding aan te schaffen vind ik wat ver gaan, lijkt me in winkels niet echt handig en als we echt een keer willen wandelen buiten ofzo hebben we ook nog de fietskar die we kunnen gebruiken.)
Maar misschien verkijk ik me er wel helemaal op hoor, ben wel benieuwd naar jullie ervaringen...
Daarom staat ie stiekem ook 'n beetje bij ons op de geboortelijst. Ik smelt helemaal weg van vaders-met-baby-in-draagdoekquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:38 schreef cattie het volgende:
Met Macka ben ik het eens dat dragen door de vader juist de manier is om net zo'n intieme band te hebben met de baby als bv gevende moeders. Ik heb het geven van bv ook altijd los gezien van het dragen (ik heb Ive trouwens nooit dragend gevoed, ik ging altijd rustig zitten). En behalve dat het heerlijk is voor vader en kind vond ik het erg mooi en ontroerend om te zien, zo'n hummeltje dicht bij zijn vader.
Was die meet niet deze maand? Want dat ga ik effe allemaal niet halen. Had me wel erg leuk geleken namelijk. Dus ik hou me zeker aanbevolen voor een volgende meet. Komen die data hier ook voorbij als het weer zover is?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:22 schreef Kersjes het volgende:
Nijna, leuk dat je de a.s. kleine wil gaan dragen in de doek!
Nu kan je alvast het een en ander uitproberen met Mirte. Kom je ook naar de draagdoek-meet?
Geen ideequote:Op dinsdag 2 september 2008 11:48 schreef Grijs het volgende:
Moet die doek over 2 schouders kunnen, of is 1 schouder ook goed?
We knopen allebei de Slen voor en hij heeft meer over dan ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde nog zeggen 'niet te lang' is dat niet onhandig wat Tara moet met zijn lengte ook nog passen dan. Maar goed, die is dan weer zo skinny dat dat geen probleem moet zijn.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:37 schreef cattie het volgende:
Ik heb via Didymos.de de millefiori besteld.
Hee wat leukquote:Op donderdag 4 september 2008 09:33 schreef Iksje het volgende:
Gisteren moesten we een korte PowerPointpresentatie doen van onszelf (werkervaring vroeger en nu, hobby's, favoriete eten/drinken) en ik heb bij hobby's maar draagdoeken genomen.
Gewoon beknopt de drie doeken die ik heb en de voordelen ervan besproken. Leerkracht was verrast want de anderen hadden allemaal voor favoriete reizen gekozen als onderdeel na hobby's. Maar ja, ik reis niet en dragen is ook een soort hobby, niet?
Hij vond het leerrijk.
/spam aan/quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:59 schreef E.T. het volgende:
Nog even en ik wil 'aanbrengbonussen' van draagdoek.nl![]()
Zojuist nr. 4 deze week"mevrouw, mag ik u wat vragen? waar kun je zulke doeken kopen?"
en in het voorbijgaan en geen pen en papier bij de hand bekt draagdoek.nl natuurlijk wel lekker en is makkelijk te onthoudenNu net een jongen onderweg uit de supermarkt, die over een week of twee een kleintje krijgt, van de week een oma van een nieuw kindje uit Saskia d'r klas die zo'n doek wel wat vond voor d'r andere dochter, een moeder op het schoolplein en een onbekende mevrouw die oma ging worden..
En dat in een week tijd
Ik heb een mailtje verstuurd en een mailtje terug gehad..quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:22 schreef Kersjes het volgende:
Nijna, leuk dat je de a.s. kleine wil gaan dragen in de doek!
Nu kan je alvast het een en ander uitproberen met Mirte. Kom je ook naar de draagdoek-meet?
Noli, heb je al een nieuwe doek uitgezocht voor je 3e?![]()
Maud heeft vandaag 8,6 kilometer bij me op mijn rug gehangen in de hopp met rucksack knoopmethode. Alleen tijdens het slapen, moesten we opletten dat ze met het gewicht van het hoofdje de draagband niet van mijn schouders afduwde, maar verder ging het perfect.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:54 schreef chacama het volgende:
Fon kijk eens of je een doek vind die bij de slofjes van rainbowbabies past...Noli ik ben ook erg nieuwsgierig...
Ik vind het ook vooral jammer, niet zo zeer vreselijk ergerniswekkend. Was het een ander soort winkel dan zou ik ze makkelijker af kunnen schrijven als "nooit meer kopen, klaar". Ik zou zo graag zien dat een winkel die van die leuke, goede producten verkoopt het helemaal perfect doet want op deze manier verliezen ze klanten.quote:Op maandag 8 september 2008 23:32 schreef Macka66 het volgende:
Jammer dat knusjes daarin blijkbaar een steek laat vallen, want ze zijn al een tijd bezig en hebben een prima assortiment.
Rood/wit/blauw en dan een streepje oranje.... ach, het zou kunnenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:00 schreef Troel het volgende:
Sommige zijn gewoon verschrikkelijk
Ik mis bijvoorbeeld nog de Nederlandse vlag
Idd!quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ook gestemd. Idd zie ik mooie dingen, maar ook ontwerpen waarvan ik denk 'why????'.
het wentquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:06 schreef DJMO het volgende:
zo'n heel kleintje op je rug vind ik doodengik ga even googlen op meitai en anders zit er niets anders op dan gewoon een kinderwagen aan te schaffen ...
quote:Op donderdag 11 september 2008 09:34 schreef sjak het volgende:
Macka, je bent een vrouw naar mijn hart. Je geeft me precies het antwoord dat ik wil horenEen didy komt er nog wel. Op dit moment staan er veel Olaf's 2e hands op ebay dus dat komt ook wel goed. Een Zara kom ik eigenlijk nooit tegen en dat terwijl ik de manier van weven zooooo mooi vind. Wordt die wel een beetje lekker zacht?
Ik dacht dat Calin Blue niet perse een rekbare doek hoefde te zijn. Dus ik dacht dat dat ook een optie was. Maar eigenlijk vond ik 'm al de saaiste van de drie.
Zaraquote:Op donderdag 11 september 2008 10:49 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
Tweedehands Zara's zijn er idd weinig, en als ze er zijn (op The Babywearer) dan is het meestal een zwart-witte. Lilababy.nl heeft de Earth nog voor de oude prijs, de nieuwe Zara kleuren zijn duurder. (En ook mooi, de moss en de curry, mjum !) Het patroon van de Zara is ook een mooie aanvulling als je al gestreepte doeken hebt.
quote:
Ik zie ze niet staan bij Lilababy. Ik was al aan het zoeken op Ellevill zelf. En inderdaad, die nieuwe kleuren zijn ook zo mooi!quote:Op donderdag 11 september 2008 10:49 schreef Macka66 het volgende:
. Lilababy.nl heeft de Earth nog voor de oude prijs, de nieuwe Zara kleuren zijn duurder. (En ook mooi, de moss en de curry, mjum !) Het patroon van de Zara is ook een mooie aanvulling als je al gestreepte doeken hebt.
[paniek aan] OKTOBERquote:Op donderdag 11 september 2008 12:58 schreef owlet het volgende:
Was het niet zo dat de Zara's in oktober bij Lilababy komen? Misschien dat ze daarom nog niet op de site staan.
Ik denk dat Zara earth jullie heel mooi zal staan!
Gelukkig maar! Ik ben ondanks de slechte bezorging van knusjes ook enorm blij met mijn Girasol die ik daar gekocht heb. Echt heel jammer dat ze de afronding zo slecht doetquote:Oh en ik wil even juichen over de nu al hartstikke zachte BBslenGister met Ronja in een secure high back carry even naar de supermarkt gelopen en dat ging naar meer dan volle tevredenheid.
Hij is behoorlijk "stroef" waardoor het knopen makkelijk ging maar tegelijk is hij na een rondje wasmachine/droger heel lekker fluffy en zacht. Een beetje bouncy ook, erg prettig.
-SHBC op youtubequote:Op donderdag 11 september 2008 13:39 schreef DaviniaHR het volgende:
secure high back carry? nooit van gehoord. maar eens op youtube zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |