Kan ik die dan alvast pre-orderen bij jou?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:02 schreef Macka66 het volgende:
Wat mij mooi lijkt: nummer 8 van Icicle als herfst/winterdoek (met donkergrijze inslagdraad)
maar ja, geen geld meer om te investeren en de ontwerpen zijn nu vast eigendom van Slingomama...
Heh, ik zou 'm ook direct kopen!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:52 schreef lcicle het volgende:
Dankjulliewel allemaal! hihi![]()
[..]
Kan ik die dan alvast pre-orderen bij jou?Serieus, die zou ik METEEN kopen!
En mijn ontwerpjes zijn en blijven gewoon mijn eigendom.. dus..![]()
Volgens mij kan ieder bedrijf een doek in opdracht laten maken bij Girasol (dwz bij de weverscoöperatie in Guatemala waar zij mee werken. Ik heb dat ergens gelezen, maar waar...). Icicle kan zelfs nr 8 als studioachtergrond laten makenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:58 schreef TearSong het volgende:
Macka: wat ik van Olga van slingomama.nl begrijp is dat er 10 doeken in pre-order moeten staan wil het de moeite waard zijn om hem te laten maken (dat is dan van girasol) maar ik weet niet of dat een deal is die ze exclusief voor leveranciers hebben.
En anders moeten we toch maar eens kijken of we een nederlands draagdoekenmerk kunnen beginnen met alleen maar ontwerpen die gemaakt/gekozen zijn door mensen die zelf ook dragen
Oe...Die is wel mooi.... wat gaat ie ongeveer kosten dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:01 schreef Tucana het volgende:
inderdaad, we zijn nu op zoek naar 10 personen die een pre-order willen zetten voor
[ afbeelding ]
We zitten al aan 4, maar ik zie dat er hier ook gegadigden zijn.
Als jullie meewerken, krijgen we die doek gemaakt
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:29 schreef Macka66 het volgende:
Icicle kan zelfs nr 8 als studioachtergrond laten maken![]()
Toch dankjewelquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:43 schreef Tucana het volgende:
Ik had op een andere van jou gestemd, maar daar heb ik nu dik spijt van eigenlijk... ik heb 'm in een grotere versie op je flickr-account gezien nu en ik vind 'm helemaal zo mooi niet meer
Daaraan herkende ik welke ontwerpen van jou waren. Geen idee hoe dat kan, maar alleen die van jou hadden het.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:00 schreef lcicle het volgende:
[..]
Was bij meer ontwerpjes gebeurd zag ik.
dat is wel jammerquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:21 schreef lcicle het volgende:
Jammer mensen, mijn ontwerpen worden niet in productie genomen. In het wedstrijd topic werd gespeculeerd over een passende naam, waarop ik aangaf graag zelf een naam aan mijn eigen ontwerpjes te geven.
De organisatrice van de wedstrijd maakt hieruit op dat ik haar het recht niet wil geven de doeken te produceren en heeft mij vervolgens gediskwalificeerd.
Op het forum worden mijn berichten verwijderd.. en ik blijf hier huilend achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |