abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61499826





Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 |

Alle Openingspost van de Grand Prix van 2008 tot nu toe:

2008 Formula 1 ING Australian Grand Prix
2008 Petronas Malaysian Grand Prix
2008 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
[F1] FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPANA TELEFONICA 2008
[F1] Turkije topic

F1 nieuws portal:
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule 1 Race Report
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- F1 Freaks (under construction)

Onze boyz:
- Albers
- Doornbos
- Van der Garde

Official F1 Sites:
- Formula1
- FIA
- Live Timing

Teams:
- McLaren
- Renault
- Ferrari
- Honda
- BMW Sauber
- Toyota
- RedBull Racing
- Williams
- Scuderia Toro Rosso
- Force India
- Super Aguri F1

Sporting Regulations

[PDF] 2007 sporting regulations - F1
[PDF] 2008 sporting regulations - F1

Testschema




Wie staan er aankomend seizoen aan de start

Ferrari
1. Kimi Räikkönen
2. Felipe Massa

BMW Sauber
3. Nick Heidfeld
4. Robert Kubica

Renault
5. Fernando Alonso
6. Nelson Piquet

Williams
7. Nico Rosberg
8. Kazuki Nakajima

Red Bull Racing
9. David Coulthard
10. Mark Webber

Toyota
11. Jarno Trulli
12. Timo Glock

Scuderia Toro Rosso
14. Sebastien Bourdais
15. Sebastian Vettel

Honda
16. Jenson Button
17. Rubens Barrichello

Super Aguri*
18. Takuma Sato
19. Anthony Davidson

Force India
20. Adrian Sutil
21. Giancarlo Fisichella

McLaren Mercedes
22. Lewis Hamilton
23. Heikki Kovalainen

* Super Aguri is voor de GP van Turkije uit de F1 gestapt.

De voorlopige kalender met 18 races.
quote:
16 March Australia
23 March Malaysia
6 April Bahrain
27 April Spain
11 May Turkey
25 May Monaco
8 June Canada
22 June France
6 July Great Britain
20 July Germany
3 August Hungary
24 August** Europe ***
7 September Belgium
14 September Italy
28 September** Singapore
12 October Japan
19 October China
2 November Brazil

** Subject to circuit approval.
*** The 2008 European Grand Prix will take place in Valencia.
*wijzigingen onder voorbehoud
Fok!Sport F1manager

De OP is hier te vinden

[ Bericht 67% gewijzigd door Dr.Daggla op 09-09-2008 15:56:11 ]
-
pi_61499921
zit het nog steeds dwars bij je ofzo?
pi_61499927
Terugvindpost.
Die fotoshop van Max Mosley
pi_61500070
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:12 schreef Def1987 het volgende:
zit het nog steeds dwars bij je ofzo?
GOH GEK HE!?!
Ferrari komt met alles weg.. Boete her en der, vermanende woorden. .
-
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 september 2008 @ 15:20:13 #5
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61500120
tvp
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61500331
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

GOH GEK HE!?!
Ferrari komt met alles weg.. Boete her en der, vermanende woorden. .
Ja dus
pi_61500834
Maak van nieuwtjes topic maar uithuil topic.
Er is een nette OP met veel info, maar hier is het vanaf de TT gelijk prijs.
pi_61500881
Wat een topictitel, sorry hoor... Zelfs ik als overtuigd niet-Ferrari-fan vind het wel errug ver gaan zo
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_61500900
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:46 schreef Trystar het volgende:
Maak van nieuwtjes topic maar uithuil topic.
Er is een nette OP met veel info, maar hier is het vanaf de TT gelijk prijs.
Ajb huillie/
-
pi_61500913
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:48 schreef Sally het volgende:
Wat een topictitel, sorry hoor... Zelfs ik als overtuigd niet-Ferrari-fan vind het wel errug ver gaan zo
Niets mis met de titel .
Gewoon een mening.
-
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 september 2008 @ 15:52:12 #11
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61500968
TT deugt niet, OP gaat over Spanje, terwijl er komend weekend toch echt op Monza gereden wordt. Gaat veel goed hier.

En dat terwijl het gewoon een nieuwtjestopic is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61501015
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
TT deugt niet, OP gaat over Spanje, terwijl er komend weekend toch echt op Monza gereden wordt. Gaat veel goed hier.

En dat terwijl het gewoon een nieuwtjestopic is.
Lieve schat, ik heb gewoon de code gebruikt uit de OP van het vorige topic.
Dat ie nog niet is aangepast is niet mijn verantwoordelijkheid. Zo'n lange OP is per definitie kut.
-
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 september 2008 @ 15:56:15 #13
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61501069
Zo'n OP komt van een FOK!wiki en die kun je zelf aanpassen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61501100
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 06:30 schreef Atreidez het volgende:
Blijkbaar vind jij het treintje rijden van sommige races leuk, en vooral zoals de sport hoort te zijn Hij zat er half naast (ja, er zijn nog coureurs die proberen in te halen). Als ie had geremd had Raikonen met ze achterwiel over ze vleugel heen gereden, itt tot wegsturen over de vluchtzone.. Check onboard beelden maar;
Treintje rijden is inderdaad de enige en eerlijke manier. Met dat treintje rijden zul je met elkaars gedachten moeten spelen, voorspellen wat iemand zal doen en je auto er -compleet- tussen moeten zetten. Niet met een halve auto ruimte opeisen en janken als de deur wordt dichtgegooid. Zie Webber en Kovalainen; het was onvermijdelijk dat Webber de deur dicht zou gooien. Hij verwachtte hem immers niet van zo ver en zo lang hij voor ligt, bepaalt hij zijn eigen lijn. De discussie dat elk persoon een beetje ruimte zou geven om een aanrijding te voorkomen is een ander verhaal: Kovalainen was tijdens die actie aan het remmen, hij kan moeilijk ''harder'' remmen om de aanrijding te voorkomen. Webber verwachtte hem niet. Had Webber hem wel verwacht dat hij als een kamikazepiloot zou komen aanremmen en hem voorbij laten, dat was het ook geen eerlijke inhaalactie.

De enige reden waarom Raikkonen over zijn vleugel heen gereden zou zijn is omdat Hamilton simpelweg volhardend is en ruimte opeist die hij niet verdient. Hij zit er immers niet geheel naast bij het uitkomen van de eerste bocht van de chicane. Hier begint het mee:

http://f1.gpupdate.net/nl/photolarge.php?photoID=109065&catID=13

Vervolgens nog dichterbij gaan rijden om Raikkonen te laten denken dat hij ruimte moeten geven; guess again:

http://f1.gpupdate.net/nl/photolarge.php?photoID=109058&catID=13
pi_61501107
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
Zo'n OP komt van een FOK!wiki en die kun je zelf aanpassen
Ik vind lange OP's per definitie overbodig en volgens mij is er nog nooit een FOK!ker van Google gebanned. Maar ik heb dat hele Spaanse deel weggehaald. .
-
pi_61501260
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik vind lange OP's per definitie overbodig en volgens mij is er nog nooit een FOK!ker van Google gebanned. Maar ik heb dat hele Spaanse deel weggehaald. .
Het gaat er in die lange OP juist om dat je info terug kan vinden over de afgelopen topic en even een samenvatting van de teams en kalender enzo. En die lange OP is een volgende pagina weer verdwenen

Ik mis overigens topic nummer 31 in de OP? En nog een paar racetopics, maar goed dat is geen ramp natuurlijk Iemand vergeten de wiki aan te pasen

Oh, en inmiddels mag de teamsamenstelling wel onderhand naar 2009
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_61501311
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:03 schreef Sally het volgende:

[..]

Het gaat er in die lange OP juist om dat je info terug kan vinden over de afgelopen topic en even een samenvatting van de teams en kalender enzo. En die lange OP is een volgende pagina weer verdwenen

Ik mis overigens topic nummer 31 in de OP? En nog een paar racetopics, maar goed dat is geen ramp natuurlijk Iemand vergeten de wiki aan te pasen

Oh, en inmiddels mag de teamsamenstelling wel onderhand naar 2009
Ik heb alles op 1 pagina.
-
  dinsdag 9 september 2008 @ 16:19:42 #18
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61501716
het feit dat er al zoveel verschillende meningen bestaan over het incident van afgelopen weekend, zegt al genoeg over hoe onduidelijk de overtreding was. Had Hamilton Kimi er niet voorbij gelaten dan was het zeker fout geweest, maar nu heeft hij hem er voorbij gelaten en toen weer ingehaald.

Misschien had hij het netter kunnen doen, natuurlijk. Maar dit is racen en hij was duidelijk sneller, waarom zou je Kimi dan een bocht later inhalen? (zeker als niemand eerder voor zulke dingen gestraft is).

Maar ik ben nog steeds van mening dat tie geen voordeel behaald door het afsnijden omdat hij die plek gelijk terug geeft. Dat iedereen zegt dat tie zijn momentum/snelheid behoudt is natuurlijk onzin, want anders kan Kimi hem nooit inhalen Ja, hij had kunnen wachten, maar hij liep zo hard in dat het het zeker mogelijk was in die chicane. Het was geen wanhopige inhaal-actie, zoals we wel eens vaker zien
The line is a dot to you!
  dinsdag 9 september 2008 @ 16:22:26 #19
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_61501807
Na de gebeurtenissen had ik een sterkte TT verwacht voor het nieuwe topic. Dit is een beetje afgezaagd en slapjes...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_61502591
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:19 schreef kepler het volgende:
het feit dat er al zoveel verschillende meningen bestaan over het incident van afgelopen weekend, zegt al genoeg over hoe onduidelijk de overtreding was.
Dat, en het feit dat degene waarop de overtreding plaatsvond zich 1 ronde erna zelf in een muur boorde.. Als Kimi nou nog als tweede was gefinished had ik kunnen begrijpen dat ze zo nodig een straf moesten uitdelen na de uitslag.

En vosss, blinde kip, hij had die bocht echt wel gehaald hoor
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 9 september 2008 @ 16:52:21 #21
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_61502648
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_61502827
Wat was Olav's commentaar trouwens, tijdens t incident.. Ik had alleen een Canadian Sports Channel presentator, en die dacht dat t om een achterblijver ging
Where facts are few, experts are many.
pi_61502974
Ik post hier niet ivm de TT.
pi_61502982
Kut
pi_61503008
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Kut
pi_61503330
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:03 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik post hier niet ivm de TT.
Of het waar is of niet, weet ik niet, maar er zijn (imho) verdacht veel 'twijfelachtige' beslissingen (sinds het aantreden van Mosley als baas van de FIA) in het voordeel van Ferrari uitgevallen.

Hier zijn nog een paar voorbeelden.

En daarbij, Ferrari is het enige team dat betaald wordt (ca. 80 miljoen dollar) voor het tekenen van het Concorde Agreement. Ook al iets raars. Net alsof met Ferrari niet kwijt wil in het F1 kampioenschap en bang is om Ferrari te verliezen als ze een verkeerde beslissing (lees: tegen Ferrari) nemen.

Ongetwijfeld zal het niet zo zijn en is dat mijn eigen conspiracy theorie, maar al die discutabele beslissingen neigen wel erg in die richting.

[ Bericht 1% gewijzigd door sasquatsch op 10-09-2008 09:40:58 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_61503391
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:58 schreef Atreidez het volgende:
Wat was Olav's commentaar trouwens, tijdens t incident.. Ik had alleen een Canadian Sports Channel presentator, en die dacht dat t om een achterblijver ging
Een paar minuten lang 'Hamilton is God' in 20 verschillende varianten.
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:24:57 #29
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61503489
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:20 schreef wimderon het volgende:

[..]

Een paar minuten lang 'Hamilton is God' in 20 verschillende varianten.
volgens mij ben ik die enige die dat niet gehoord heeft
The line is a dot to you!
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:29:16 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_61503591
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:24 schreef kepler het volgende:

[..]

volgens mij ben ik die enige die dat niet gehoord heeft
Oog -en oorkleppen zijn veelvoorkomende verschijnselen bij Hamilton fans.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:33:49 #31
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61503715
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oog -en oorkleppen zijn veelvoorkomende verschijnselen bij Hamilton fans.
ja, of misschien was ik gewoon aan het genieten van de race en lette ik niet zoveel op het commentaar

Ik ben inderdaad een fan van Hamilton, maar ook van Raikkonen en Alonso. Ik heb niet echt een favoriet dit jaar Als het maar mooie races oplevert en een leuk kampioenschap
The line is a dot to you!
pi_61503914
Ik durf eigenlijk niet meer te ontkennen Hamilton fan te zijn, maar bovenal ben ik fan van de sport en de daarbij behorende acties op de baan. En met dit soort FIA beslissingen ben ik gewoon bang dat de rijders te kort worden gehouden waardoor de weinige inhaalacties die we tegenwoordig hebben ook nog gaan verdwijnen.. Ik kan net zo goed juichen voor een mooie inhaalactie van Raikonen of Alonso hoor alleen niet als die actie op Hamilton is

Soms is racen net als pokeren.. Een goeie bluf vanuit een slechte positie kan net zo goed winst opleveren. Alleen Coutlhard bluft altijd, dus daar gooit iedereen de deur dicht.
Where facts are few, experts are many.
pi_61503958
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:17 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Of het waar is of niet, weet ik niet, maar er zijn (imho) verdacht veel 'twijfelachtige' beslissingen (sinds het aantreden van Mosley als baas van de FIA) in het voordeel van Ferrari uitgevallen.

[ulr=http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/06/26/special-fiarrari/] Hier zijn nog een paar voorbeelden[/url].

En daarbij, Ferrari is het enige team dat betaald wordt (ca. 80 miljoen dollar) voor het tekenen van het Concorde Agreement. Ook al iets raars. Net alsof met Ferrari niet kwijt wil in het F1 kampioenschap en bang is om Ferrari te verliezen als ze een verkeerde beslissing (lees: tegen Ferrari) nemen.

Ongetwijfeld zal het niet zo zijn en is dat mijn eigen conspiracy theorie, maar al die discutabele beslissingen neigen wel erg in die richting.
Het was ook maar een grapje. Maar ik word wel een beetje moe van dat op en neer gezever en dan vooral de toon waarop...

We zijn toch liefhebbers geen hooligans?
pi_61504489
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Na de gebeurtenissen had ik een sterkte TT verwacht voor het nieuwe topic. Dit is een beetje afgezaagd en slapjes...
Net zoals jouw post totaal niets bijdraagt aan dit topic en allerminst constructief te noemen is.
Goed zo, modje.
-
pi_61504570
De stewards krijgen nog meer commentaar trouwens
quote:
Glock: "Ik heb niet ingehaald onder geel"
09 september 2008


Timo Glock begrijpt niets van de 25 seconden straf die hij na de Belgische Grand Prix heeft gekregen. Volgens de wedstrijdleiding had de Duitser Mark Webber ingehaald terwijl er gele vlaggen werden gezwaaid voor de gecrashte Kimi Raikkonen. Door de straf verloor hij de achtste plek en het daarbij behorende punt.

"Ik was erg teleurgesteld toen ik hoorde dat ik de achtste plaats had verloren", zei Glock. "Ik had tijdens de laatste ronden erg hard gevochten voor die positie. Gezien de omstandigheden tijdens de race was een puntje een erg goed resultaat geweest. Ik was dus zeker niet blij toen me verteld werd dat ik een straf had gekregen."

"Ik weet zeker dat ik niets verkeerd heb gedaan", vervolgde de Toyota-rijder. "Het was vrij duidelijk dat Mark een heel ander tempo reed. Ik was veel sneller op de natweerbanden en hij moest veel eerder dan mij in de ankers voor de Bus Stop-chicane. Bovendien hing daar volgens mij alweer een groene vlag."

Glock laat verder weten dat het team zich zal neerleggen bij deze straf.
Dat zou dus gaan om een inhaalactie in de busstop, terwijl dat verderop op de baan is dan het ongeluk van Raikonen

http://f1.gpupdate.net/nl(...)ngehaald-onder-geel/
Where facts are few, experts are many.
pi_61504622
quote:
McLaren in beroep tegen straf Hamilton

McLaren heeft dinsdag officieel protest aangetekend tegen de straf die Lewis Hamilton heeft gekregen na afloop van de Grand Prix van België. Zo heeft het Britse team laten weten. Hamilton kwam in Spa als eerste aan de finish, maar kreeg na de race 25 seconden straf, omdat hij de chicane had afgesneden.

Hamilton sneed de chicane af in de slotfase van de race, tijdens een fel gevecht met Ferrari-coureur Kimi Raikkonen. De Brit probeerde Raikkonen in te halen, maar werd daarbij naar eigen zeggen helemaal naar de buitenkant van de bocht gedwongen. Hamilton had de keuze tussen een botsing en het afsnijden van de chicane. Hij koos voor het laatste en kwam op het rechte stuk van start-finish iets voor de Ferrari terecht. Hierop liet hij even het gas los om de positie terug te geven aan Raikkonen, waarna hij meteen een nieuwe, succesvolle inhaalmanoeuvre plaatste in La Source.

McLaren-directeur Martin Whitmarsh liet in een persverklaring weten: "We kunnen hierbij bevestigen dat we officieel protest hebben aangetekend tegen de beslissing van de stewards, na eerder al een intentie hiertoe bij de FIA te hebben ingediend."

Hamilton deed nog eens zijn kant van het verhaal: "Tegen het einde van de race kwam ik steeds dichter bij Kimi. Met nog drie ronden te gaan was ik dichtbij genoeg om een inhaalmanoeuvre te plaatsen bij het ingaan van de laatste chicane. Ik wist iets voor hem te komen bij het aanremmen van de chicane. Hij vocht terug in het tweede deel van de bocht, maar liet daarbij geen ruimte meer voor mij over. Het enige wat ik kon doen om een botsing te voorkomen, was de bocht afsnijden. Daarbij kwam ik voor Kimi terecht, waarna ik even van het gas ging om hem weer voor mij te laten. Het team gaf me ook de opdracht om Kimi weer te laten passeren, maar toen had ik dat al gedaan. Kimi kwam als eerste over start-finish en ging 6,7 kilometer per uur harder dan ik."

"Nadat ik Kimi volledig voorbij had laten gaan, stak ik over van de linkerkant naar de rechterkant van de baan en passeerde ik Kimi weer. Ik viel hem aan in de binnenkant van de eerste bocht en remde hem daar succesvol uit", besloot Hamilton.

Een belangrijke reden om in beroep te gaan tegen de tijdstraf van 25 seconden, is het feit dat de wedstrijdleiding eerder nog had laten weten dat Hamilton de positie op een correcte manier aan Raikkonen had teruggegeven. Whitmarsh zei hierover: "Vanaf de pitmuur hebben we nog aan de wedstrijdleiding gevraagd of ze tevreden waren over de manier waarop Lewis de positie aan Kimi had teruggegeven. Tot twee keer toe zeiden ze dat dit op een goede manier was gebeurd. Als de wedstrijdleiding op dat moment had laten weten dat ze twijfels hadden bij de actie van Lewis, hadden we hem direct de opdracht gegeven om Kimi opnieuw voorbij te laten."

Pas na de finish van de Belgische Grand Prix maakten de stewards bekend de actie van Hamilton in onderzoek te nemen. Later in de avond werd bekend dat Hamilton een straf van 25 seconden kreeg, waardoor hij terugviel naar de derde plaats. Felipe Massa werd uitgeroepen tot winnaar en Nick Heidfeld werd tweede.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 september 2008 @ 18:17:48 #37
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61504745
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61505108
quote:
het feit dat er al zoveel verschillende meningen bestaan over het incident van afgelopen weekend, zegt al genoeg over hoe onduidelijk de overtreding was.
Zoveel verschillende meningen zijn er niet. Ik zal ze even allemaal op een rij zetten voor je:

1). Lewis had voordeel door het afsnijden van de chicane
2). Lewis had geen voordeel door het afsnijden van de chicane

Volgens mij zijn dat toch echt zo een beetje alle meningen die er zijn hoor
quote:
En vosss, blinde kip, hij had die bocht echt wel gehaald hoor
NEE, WANT DAAR ZAT KIMI!!!!! LOLLEREINZ111!!!! !!
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:32:59 #39
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61505120
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:10 schreef Atreidez het volgende:
De stewards krijgen nog meer commentaar trouwens
[..]

Dat zou dus gaan om een inhaalactie in de busstop, terwijl dat verderop op de baan is dan het ongeluk van Raikonen

http://f1.gpupdate.net/nl(...)ngehaald-onder-geel/
geel wordt toch gegeven in een bepaalde sector? Misschien viel dat stukje net in die sector?
The line is a dot to you!
pi_61505193
quote:
Glock:
  • Ik heb niet ingehaald onder geel
  • Ik begrijp niets van de straf
  • Ik weet zeker dat ik niets verkeerd heb gedaan
  • Volgens mij alweer een groene vlag
  • Het team zich zal neerleggen bij deze straf
  • Jaja, lekker zeker van zijn zaak.

    Schei uit hou op. Als er geen geel meer hing of hij had niemand ingehaald gingen ze dus echt zekerste weten wel in beroep hoor.

    Die laten zich zomaar niet een puntje afpakken.
    Komop zeg, hij heeft gewoon niet gezien dat er geel hing, iemand ingehaald en later heb het team nagekeken of daar geel hing of niet en dat hing er dus en dus gaan ze niet in beroep.

    Wat een dom gelul
    pi_61507691
    TEKEN de petitie om de FIA te overtuigen dat de Stewards namens de FIA een foute beslissing hebben genomen.

    http://www.petitiononline.com/belgp08/petition.html

    Nu al meer dan 25.000 handtekeningen! (Worldwide)



    [ Bericht 1% gewijzigd door HPoi op 09-09-2008 20:17:15 ]
    pi_61508268
    Is er ook een petitie om de FIA te overtuigen dat ze wel een juiste keuze hebben gemaakt?

    pi_61508270
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 20:08 schreef HPoi het volgende:
    TEKEN de petitie om de FIA te overtuigen dat de Stewards namens de FIA een foute beslissing hebben genomen.

    http://www.petitiononline.com/belgp08/petition.html

    Nu al meer dan 25.000 handtekeningen! (Worldwide)


    TEKEN hem niet

    pi_61508367
    Tis geen verplichting hoor.
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 september 2008 @ 22:30:12 #45
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_61511717
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 16:58 schreef Atreidez het volgende:
    Wat was Olav's commentaar trouwens, tijdens t incident.. Ik had alleen een Canadian Sports Channel presentator, en die dacht dat t om een achterblijver ging


    Het commentaar van Olav
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_61512671
    Top, bedankt "Lewis, wat ben je briljant"

    Wel opvallend om te zien in het filmpje;
    Een gele vlag situatie die na Raikonens ongeluk met een circuitplaatje wordt aangegeven, waarbij de chicane niet geel is; en
    Een zwaaiende groene vlag in de busstop.

    Lijkt me dat Glock wel een case zou hebben..
    Where facts are few, experts are many.
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 september 2008 @ 23:10:39 #47
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_61512763
    Glock: \"Ik haalde niet in onder geel\"

    Volgens mij heeft Glock idd gelijk
    Altijd onderweg naar het avontuur
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 september 2008 @ 23:11:33 #48
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_61512781
    Alonso: \"Renault kan vierde worden\"

    Het vertrouwen van Alonso is er weer.
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_61512905
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
    Alonso: \"Renault kan vierde worden\"

    Het vertrouwen van Alonso is er weer.
    Ja en de volgende dag zegt ie weer dat het niets wordt. Het is maar hoe de wint waait bij Alonso.
    pi_61514411
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_61517504
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 18:32 schreef NED het volgende:

    [..]

    Zoveel verschillende meningen zijn er niet. Ik zal ze even allemaal op een rij zetten voor je:

    1). Lewis had voordeel door het afsnijden van de chicane
    2). Lewis had geen voordeel door het afsnijden van de chicane

    Volgens mij zijn dat toch echt zo een beetje alle meningen die er zijn hoor
    [..]

    NEE, WANT DAAR ZAT KIMI!!!!! LOLLEREINZ111!!!! !!
    (Bijna) iedereen is het erover eens dat hij voordeel had bij het afsnijden van de chicane. De vraag is alleen of hij zijn gewonnen plek (voldoende) heeft teruggegeven. En of hij nu daarvoor bestraft is of alleen voor het afsnijden van de chicane zoals hier gesuggereerd wordt.
    The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')