Wil ze je nou terug of niet? Weet je dat al?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:31 schreef Bdijk het volgende:
Werd gister echt gestoord om haar niet een smsje te sturen.. was in staat van "ik vergeef je alles, kom bij me terug".. maar gelukkig heb ik mn cold turkey kunnen weerstaan, en niets gestuurd.
Een half uur geleden heeft ze mij ge-smsed.. ze wil afspreken om een film te kijken die we nog wilden zien..
Maar idd:
If she can get away with it once, guess whats gonna happen next time.
Face your loss, face your pain.
maar de verleiding is ZO ontzettend groot om gewoon een filmpje te gaan kijken met zn 2e...
sorryquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:43 schreef Re het volgende:
tvp...
normaal gesproken laten we de TS een vervolg topic openen mocht dat nodig zijn, maar ik zie dat TS al gereageerd heeft
En toen d'r nog effe gebatst??quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:49 schreef beelz het volgende:
Whehe ik heb zoiets ook eens gehad.
Mijn ex ging een half jaar naar Australie en paar maanden daarvoor wou ze "even praten".
Toen ben ik dus naar haar toe gegaan met haar kleren die bij mij lagen in een zak... zij vertellen dat het beter leek om het als ze vertrekt het uit te maken. Toen pakte ik die zak met kleren en toen zei ik dat ik daar al van uit was gegaan.
Zij huilen zo van ""
Ik zo van "PWNED!"
Zij weer zo van ""
Ik ""
Lang verhaal kort maken:
Ik ben haar voor geweest en ze kon het niet hebben.
Australie maakt meer kapot dan je lief is
dat had ie moeten doen voordat hij haar de kleren teruggafquote:
Daarna nog wel een paar keerquote:
Precies! En ga de confrontatie met die fase gewoon aan! Zoek de pijn af en toe op, en na een tijdje doet het je niks meer. Gewenning heet dat! Na een tijdje deert het je niet meer!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:33 schreef Bdijk het volgende:
Tis inderdaad gewoon een fase waar ik doorheenmoet, foto's weghalen, leuke dingen doen, sporten, uitgaan, vrienden etc etc.
Soortemet van afkicken van drugs, alleen met de kennis om ooit ergens betere drugs te vinden... nu afzien, strax oogsten.
vanavond me inschrijven op die sitequote:Op dinsdag 2 september 2008 14:46 schreef Keltie het volgende:
TS -> Tipje van een andere user:
Daten? Leuk hoor, maar het is fucking verslavend!
Ik heb een collega met lekkere jetsers die is daar ook ingeschrevenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:03 schreef Bdijk het volgende:
[..]
vanavond me inschrijven op die site
pics.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:34 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ik heb een collega met lekkere jetsers die is daar ook ingeschreven
BTW diequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]!!! zeg dan ook niet zulke dingen
okquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:40 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
BTW dieis voor TS, niet voor mij.
Of als je een keer aan het banjeren bent over de Wallenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:03 schreef Bdijk het volgende:
Kortom, ik heb nog niets teruggestuurd op haar sms.. zie haar wel een keer in de supermarkt oid.
hahaquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Of als je een keer aan het banjeren bent over de Wallen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:59 schreef VonHinten het volgende:
We ik wachten ook op *tromgeroffel* DE ONTKNOPING
Vrouwen willen de aandacht. Mannen hebben dan een stuk minder. Een raar fenomeen is het wel. Want het ene moment ben je met elkaar en doe je alles met elkaar, het andere moment sta je lijn recht tegenover elkaar. Vrouwen denken vaak ook niet na over de consequenties van vreemdgaan (veel mannen overigens ook niet) of het laat ze koud. Ze zijn nu toch "hier in australie en vinden het leuk met degenen met wie ze zijn". Wat later gaat gebeuren denken ze tegen die tijd wel over na.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:41 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Electrical-Storm,
Hulde voor je reactie!
Maar wat ik me weer afvraag, is waarom mannen hier aanzienlijk eronder lijden, en vrouwen dit spelletje blijven spelen (grenzen opzoeken etc).
Waarom juist steeds vrouwen, en mannen niet?
Ow jah, daar had je in #1 ook iets over gezegd.. Wanneer gooi je die eens in de groep?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:10 schreef Bdijk het volgende:
[..]
hahakan mooi bij mn verzameling van foto's van haar..
Niet langs gaan!! Het gaat je niet lukken om het dan kort te houden.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:14 schreef Bdijk het volgende:
Nou, ze heeft nog een paar smsjes gestuurd, en hoorde een tijdje later ook de deurbel (maar dat kan natuurlijk ook gewoon een collectant geweest zijn natuurlijk om 2300uur, want ik doe zoiezo nooit de deur open)..
Tja, het blijft moeilijk om niet op haar te reageren.. denk dat het negeren ook niet helemaal goed is, want dan weten we alle 2 in een soort tussen-pose vreemde situatie..
Ik ga vandaag even langs of bel oid, dat ik een tijdje rust wil.. maar misschien spreek ik later nog wat met dr af (over een maand of wat)..maar hopelijk heb ik daar dan geen behoefte meer aan.
en zolang ze vanavond niet de deur opendoet in haar lingerie, hoop ik de verleiding te kunnen weerstaan.
Makkelijk roepen he, op een forum. Probeer dat nog maar ns als je eigen hoofd een emotionele speelbal is tussen verliefheid, houden van en boos zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:28 schreef NEUTE het volgende:
Later nog een x afspreken?!?!?! Gozer! Laat die H**R voor wat ze waard is, NIKS dus. Mijn god het is zo simpel en mensen maken er zo een probleem van. DUMPEN, GEEN CONTACT. IQ -> Drol?!
Maar het is natuurlijk niet slim om zoals TS doet, zich al voor te nemen om contact met haar te zoeken (langsgaan/bellen).quote:Op woensdag 3 september 2008 09:18 schreef EggsTC het volgende:
Makkelijk roepen he, op een forum. Probeer dat nog maar ns als je eigen hoofd een emotionele speelbal is tussen verliefheid, houden van en boos zijn.
Mee eens, maar die post van hem gaat wel te ver. IQ heeft er niets mee te maken.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk niet slim om zoals TS doet, zich al voor te nemen om contact met haar te zoeken (langsgaan/bellen).
Natuurlijk is de mens niet altijd sterk en heb je zo je zwakke momenten en als je dan zoiets doet.. oke.. maar ga het niet al van te voren roepen, als je weet dat dat alleen maar meer ellende geeft.
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 3 september 2008 09:35 schreef EggsTC het volgende:
Mee eens, maar die post van hem gaat wel te ver. IQ heeft er niets mee te maken.
Beste zou zijn om haar lekker in haar sop te laten gaar koken. Maar de beste stuurlui staan in dit soort matters of the heart altijd aan de kant.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:40 schreef Bdijk het volgende:
Beste zou zijn om haar alleen uit te zwaaien op schiphol als ze besloten heeft weer terug te gaan naar Aus. dat zou ik dan toch wel "leuk" vinden om te doen....
En inderdaad.. beste zou zijn om gewoon geen contact te zoeken..
Jaaaa.. laat eens foto's zien!quote:Op woensdag 3 september 2008 06:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow jah, daar had je in #1 ook iets over gezegd.. Wanneer gooi je die eens in de groep?
geen idee, maar waarschuw maar even zodra je de foto's daar plaatstquote:Op woensdag 3 september 2008 10:38 schreef Bdijk het volgende:
Daarvoor moeten we naar het keldertje geloof ik... (of moet ik daar tegenwoordig een abbo voor koppen?)
Geen abo voor nodig, maar wel heel erg veel geduld ... Het duurt nogal lang voordat je toegang krijgt.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:38 schreef Bdijk het volgende:
Daarvoor moeten we naar het keldertje geloof ik... (of moet ik daar tegenwoordig een abbo voor koppen?)
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen abo voor nodig, maar wel heel erg veel geduld ... Het duurt nogal lang voordat je toegang krijgt.
Nee. Heb er ooit een blik op geworpen via de pc van een FOK!ster met toegang, en het was de moeite niet. Als er één subforum op sterven na dood is, is het KEL wel.quote:
Heb het ook een keer mee gemaakt en gelukkig heb ik toen naar me vader geluisterd. Denk je dat ik het er niet moelijk mee had??quote:Op woensdag 3 september 2008 09:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Makkelijk roepen he, op een forum. Probeer dat nog maar ns als je eigen hoofd een emotionele speelbal is tussen verliefheid, houden van en boos zijn.
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:40 schreef Liquidootje het volgende:
Maakt het voor jullie advies eigenlijk verschil als ze heel mooi is of juist heel lelijk?
En anders maar wel, dan bats je der en zeg je dan dat dat een leuk afscheid was en dat je dan nu wel met rust gelaten wilt worden. Das wel het minste wat je jezelf nog ff mag gunnenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:14 schreef Bdijk het volgende:
Nou, ze heeft nog een paar smsjes gestuurd, en hoorde een tijdje later ook de deurbel (maar dat kan natuurlijk ook gewoon een collectant geweest zijn natuurlijk om 2300uur, want ik doe zoiezo nooit de deur open)..
Tja, het blijft moeilijk om niet op haar te reageren.. denk dat het negeren ook niet helemaal goed is, want dan weten we alle 2 in een soort tussen-pose vreemde situatie..
Ik ga vandaag even langs of bel oid, dat ik een tijdje rust wil.. maar misschien spreek ik later nog wat met dr af (over een maand of wat)..maar hopelijk heb ik daar dan geen behoefte meer aan.
en zolang ze vanavond niet de deur opendoet in haar lingerie, hoop ik de verleiding te kunnen weerstaan.
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:17 schreef Ulreazj het volgende:
Even ingelezen. Sterkte man.Wat een hoerenstreek van haar helemaal bij de aussies. Kon ze geen pijlstaartrog koppen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:20 schreef EggsTC het volgende:
TS nog nieuws?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit zwaaien ??? Dudequote:Op woensdag 3 september 2008 09:40 schreef Bdijk het volgende:
Beste zou zijn om haar alleen uit te zwaaien op schiphol als ze besloten heeft weer terug te gaan naar Aus. dat zou ik dan toch wel "leuk" vinden om te doen....
En inderdaad.. beste zou zijn om gewoon geen contact te zoeken..
Juist! Deze hoer vraagt om een misselijke vervelende aanpak van jouw kant. Laat haar maar eens zien dat jij nu mijlenver boven haar staat, want jij bent WEL een trouw, loyaal en respectvol persoon.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:39 schreef RoyalFuss het volgende:
p.s. toen jij naar haar foto liep te staren.. lag zij te neuken met een andere kerel. En zij dacht op dat moment echt niet aan jou hoor of aan jou gevoelens. Denk daar maar eens aan onderweg naar schiphol.
RECSPECTquote:Op woensdag 3 september 2008 19:53 schreef RobRobert het volgende:
[..]
Juist! Deze hoer vraagt om een misselijke vervelende aanpak van jouw kant. Laat haar maar eens zien dat jij nu mijlenver boven haar staat, want jij bent WEL een trouw, loyaal en respectvol persoon.
SMS haar dat ze een misselijk wijf is, dat je hoopt dat haar iets slechts overkomt en dat je haar nooit meer wil zien.
Daar heb je haar ten eerste het hardste mee en ten tweede kun je beginnen aan het afsluiten van dit hoofdstuk van 7 jaar. Stoppen kerel. Het gaat nooit meer goed komen, dit zal nooit 100% vergeten en vergeven kunnen worden en dus zal het altijd een probleem in je relatie zijn.
Daar komt bij dat je niet eens een relatie wil met zo'n achterbakse stinkhoer.
Ze heeft nu aan je bewezen waar toe ze in staat is. Als ze nog eens op vakantie gaat, wat denk je dat er dan gebeurt? Kun je haar nog ooit vertrouwen?
Nee dus. En als er geen vertrouwen meer is heb je sowieso een kutrelatie.
Maak het uit. Dump haar. SMS: Ik dump jou snol
En dan ga je een fles wodka leegzuipen met je vrienden terwijl je alles eruit jankt.
New start my man. Ik heb met je te doen. Ik weet dat het kut is maar dit is echt het beste voor je. Ik hoop dat je het zelf ook inziet.
Niet neuken dus, geen contact meer zoeken, geen foto's kijken. Gewoon 1 sms sturen.
--------------------------------------------
Ja ik weet dat ik makkelijk praten heb omdat het mij zelf niet overkomen is. Maar dit geeft wel de mogelijkheid om rationeel advies te kunnen geven, want rationeel nadenken kan TS niet op dit moment.
Dump that ho!
Kadeng! Hard op de gevoelige, maar wel op de juiste plek.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:39 schreef RoyalFuss het volgende:
p.s. toen jij naar haar foto liep te staren.. lag zij te neuken met een andere kerel. En zij dacht op dat moment echt niet aan jou hoor of aan jou gevoelens. Denk daar maar eens aan onderweg naar schiphol.
Je hebt gelijk. Maar ik ben van mening dat mensen die geen respect verdienen het ook niet hoeven te krijgen. En na die actie van haar heeft ze haar respect dus wel aardig verspeeld dacht ik zo.quote:
Nee niet lanx geweest.. met 5 vrienden wezen sporten en uitgeweest (geen nieuwe Miss.Bdijk tegen gekomen helaas, moet nog in m'n "game" komen ofzo).quote:Op donderdag 4 september 2008 01:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS? Ben je nog langs geweest?
quote:Op donderdag 4 september 2008 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat valt er dan nog allemaal uit te praten?
wat wil je horen/zeggen?
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat valt er dan nog allemaal uit te praten?
wat wil je horen/zeggen?
Stel dat het "aan" gaat, dan heeft ze natuurlijk de keuze tussen mij, of terug naar aus gaan.. maar zover zal het niet komenquote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef JanJanJan het volgende:
Stel dat het weer "aan" gaat, hoe ga je dan om met de tijd die zij opnieuw in Australië is? Heb je daar al over nagedacht?
Maar geef eens antwoord op de vraag wat je precies wil 'uitpraten' ?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:29 schreef Bdijk het volgende:
Stel dat het "aan" gaat, dan heeft ze natuurlijk de keuze tussen mij, of terug naar aus gaan.. maar zover zal het niet komen
Zou willen uitpraten wat er precies in haar hoofd omgaat en ging in aus.. en wat er nu in haar omgaat nu ze weer terug is..quote:Op donderdag 4 september 2008 10:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord op de vraag wat je precies wil 'uitpraten' ?
Missien is dat ook wel de reden dat ik met haar wil praten.. misschien in een onderbewustzijn wil ik gewoon horen dat het haar spijt..quote:Op donderdag 4 september 2008 10:43 schreef Electrical-Storm het volgende:
Veel sterkte en wijsheid TS! Hou je hoofd koel!
7 jaar is echt lomp lang, maar je maakt hoe dan ook de verstandigste keuze!
Best logisch dat je gister nog geen vrouwtjes aan de haak hebt kunnen slaan, je hoofd staat er totaal nog niet naar. Over een paar maanden ben je los van je ex, dan heb je weer de juiste uitstraling en krijg je alles voor elkaar
Trouwens... wat ik me nog afvroeg: heeft je ex-to-be eigenlijk al een keer SPIJT betuigd? Echt haar excuses aangeboden voor alles?
In aus heeft ze wss gewoon lol gehad.. en op een gegeven moment de verleiding niet meer kunnen weerstaan. En het zou je eig weinig moeten uitmaken wat ze nu vindt. ook al heeft ze spijt..quote:Op donderdag 4 september 2008 10:46 schreef Bdijk het volgende:
Zou willen uitpraten wat er precies in haar hoofd omgaat en ging in aus.. en wat er nu in haar omgaat nu ze weer terug is..
haar bewust maken dat ik 9 maanden heb zitten wachten, en dat ze gewoon aso en stom is bezig geweest.. dan heb ik de "illusie" dat het iig niet aan mij heeft gelegen.. of wel, maar dat wil ik gewoon horen.
Exactly... wakker worden vriend!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:56 schreef JanJanJan het volgende:
Ik snap dat je dat wilt horen, maar hoe reëel is het dat ze nog spijt gaat betuigen als ze dat nu nog niet gedaan heeft. In Australie tijdens jullie vakantie niet, nu niet nu ze weer hier is, afgelopen weekend niet toen ze bij jou sliep.
Ik denk dat je op zoek bent naar iets waarvan je weet dat het toch niet komt? Zou dit kunnen?
da's inderdaad een mooie pep-talk!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:07 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Exactly... wakker worden vriend!
Die excuses hadden allang moeten komen als ze echt alles op alles wilde zetten om je terug te winnen.
Neem zo snel mogelijk afstand van die troela! Ze is veranderd, niet meer de persoon die ze 7 jaar lang voor je is geweest. Hou dat voor ogen en de mooie herinneringen die jullie samen hadden zullen op lange termijn hun waarde niet verliezen. Die herinneringen waren met een ander meisje, maar die bestaat nu niet meer! Dat klinkt misschien een beetje metaforisch, maar het helpt je wel om het boek dicht te doen en er af en toe met een glimlach in terug te kijken. Je hebt veel geleerd, je bent ontwikkeld en je hebt een mooie tijd gehad. Het is niet zinloos geweest en alleen met andere meiden kun je nieuwe vergelijkbare boeken schrijven, zonder zwarte bladzijden en misselijkmakende passages!
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:10 schreef Bdijk het volgende:
[..]
da's inderdaad een mooie pep-talk!
Tis gewoon tijd voor een nieuwe vriendin!(met een kleine "agst" om alleen te zijn)
Erhm, ZIJ heeft het al uitgemaakt.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:13 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Nee niet lanx geweest.. met 5 vrienden wezen sporten en uitgeweest (geen nieuwe Miss.Bdijk tegen gekomen helaas, moet nog in m'n "game" komen ofzo).
Vanavond heb ik geen plannen, dus ik denk er stiekum toch aan om nog langs te gaan, uitpraten (letterlijk UIT praten)
En dan inderdaad het pijnlijke moment om de deur en 7 jaar achter me dicht te trekken.. ach het moet er een keer van komen..
(en nee ik ga niet vantevoren een smsje sturen dat ik langs kom, anders kan ze er alnog staan in leer en lingerie)
Met andere kerels ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Ze neukt zich de volgende keer gewoon weer helemaal suf als je haar nu terugneemt.
Niet leuk. Maar wel meteen duidelijk en klaar.quote:Op maandag 8 september 2008 20:17 schreef Bdijk het volgende:
Nou het hoge woord is eruit hoor.. een paar maten hebben haar zaterdag avond met een gozer zien snatses.. ben even lanx geweest en bye bye.. 100% vrijgezel
Lullig voor jou, maar tis echt beter zo. Geniet er nu maar vanquote:Op maandag 8 september 2008 20:17 schreef Bdijk het volgende:
Nou het hoge woord is eruit hoor.. een paar maten hebben haar zaterdag avond met een gozer zien snatses.. ben even lanx geweest en bye bye.. 100% vrijgezel
En toen...?quote:Op maandag 8 september 2008 21:34 schreef Bdijk het volgende:
Een maat had gezien dat ze weer aan de snats was.. dus toen ben ik maar lanx gegaan voor de confrontatie.
Scheelt weer kosten in brandhoutquote:en dat ze nog een tafel hier heeft staan, dat ze die nog terug krijgt.
Je ziet die lui toch niet meer, allee wanneer ze die bank op komen halen. Wat boeit het dan nog.quote:Op maandag 8 september 2008 22:09 schreef Bdijk het volgende:
Heb geen ruzie met dr moeder.. vond haar zelfs aardig, dus die tafel kan ze terug krijgen.. plus ik wil met haar persoonlijk in gesprek, zodat ik iig niet als de zwarte piet de familie geschiedenis boeken inga..
Waarom in hemelsnaam???? Het is je ex-schoonfamilie die je hoogstens nog een paar x tegenkomt in de stad, meer nietquote:Op maandag 8 september 2008 22:09 schreef Bdijk het volgende:
Heb geen ruzie met dr moeder.. vond haar zelfs aardig, dus die tafel kan ze terug krijgen.. plus ik wil met haar persoonlijk in gesprek, zodat ik iig niet als de zwarte piet de familie geschiedenis boeken inga..
* MarMar is stiekem een beetje blij voor je dat je nu gewoon pissed off kan zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:46 schreef Bdijk het volgende:
Heb d'r gedelete op hyves en facebook, ophokken met dat mens.. bah wist niet dat mensen zo belachelijk aso en disrespectvol konden zijn :s
hahaquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:59 schreef Harajuku. het volgende:
Was deze reeks vergeten, maar fijn dat je haar nu eindelijk laat gaan. Nu haar moeder nog
Daarom. En juist door je zo 'haatdragend' op te stellen, kun je nog wel eens kwaad bloed zetten bij de familie.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:02 schreef Harajuku. het volgende:
Neuh, serieus hoor. Wat interesseert het jou hoe zij over jou denken, jullie hebben helemaal niets meer met elkaar te maken.
"Hey ex schoonmoeder, je dochter heeft zich in Australië laten uitwonen door meerdere mannen, dat je dus even weet dat ik de goede ben en zij de slechte, okay?"
speeltjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:13 schreef Bdijk het volgende:
Kan al haar speeltjes los door de brievenbus douwen, en nog meer van de achterlijke dingen waar ik gister avond allemaal op kwam
Nou en? Ze heeft vast nog wel een foto waar jij niet op staat toch? En trouwens wat kan jou dat schelen?quote:Heb noueenmaal ook 7 jaar met die moeder opgetrokken, en sta bij haar zus voorop in het midden van de trouwfoto..
Man zet gewoon op marktplaats dat ding. Afsluiten dat hoofdstuk.quote:Heb haar (die moeder) een smsje gestuurd.. mocht ze die tafel nog terug willen hebben, dan kan weet ze waar ik zit voorlopig (ga verhuizen natuurlijk)
grote wat?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:54 schreef Overlast het volgende:
Bijzonder, zoals zij gegroeid is tijdens haar retraite in Australie. Zij is een grote, een hele grote.
ja, we willen weten wanneer je batst en met wie.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:19 schreef Liquidootje het volgende:
Ehm zo gaat dat hier niet makker. Nu moet je elke week je gekke capriolen op relatie gebied blijven updaten.
vind het primaquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:58 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
ja, we willen weten wanneer je batst en met wie.
Ja mevrouwtje. Allemaal heel leuk en aardig en zielig voor je dat je 7 jaar een relatie hebt gehad met een vriend die blijkbaar niet perfect bij je past. Wie zijn schuld is het ook alweer om daar 7 jaar bij te blijven?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:13 schreef zwarteschaap het volgende:
Zielig doenende poging om eergevoel te herstellen * knip
Ik quote het maar even voordat ik het ga lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:13 schreef zwarteschaap het volgende:
Prachtig hoe ik hier wordt zwartgemaakt door mensen die alles maar van 1 kant horen.. Bedankt aan de mensen die proberen iets van me te begrijpen. Ja ik zat 7 maanden in Australie en ben anderhalve week voor mijn ex aankwam vreemdgegaan, en ik snap ook dat dat stom was en dat hij dat niet verdiend heeft etc. Maar voor de goede orde:
We zaten al een lange tijd voor ik vertrok in een enorme sleur en ik had al vaker gevoelens van twijfel gehad (heb ik ook herhaaldelijk tegen hem gezegd). Toch zijn we steeds doorgegaan en doorgegaan, waarschijnlijk gewoon uit gemakzucht. Tijdens mijn verblijf in Australie heb ik lang nagedacht en heb besloten niet verder te willen gaan in een relatie waar ik het eigenlijk helemaal niet naar mijn zin heb. Met iemand die het niet voor me opneemt als zijn vrienden me zover pushen dat ik maar alcohol moet drinken tot ik in tranen uitbarst en wegloop (en ik ben niet het type dat snel huilt, heb genoeg dingen in mijn leven meegemaakt waarmee vergeleken de meeste tegenslag niets voorsteld), of die alles wat ik zeg belachelijk maken.. Ik lust namelijk best een glaasje, maar niet als andere mensen me daartoe willen overhalen of dwingen.. Iemand die gerust een week niets van zich laat horen als ik hem niet sms of bel. Iemand die speeltjes en leren ondergoed voor me blijft kopen terwijl hij weet dat ik het niet leuk vind en me er goedkoop door voel. Iemand die als we ruzie hebben niet zegt dat we ruzie hebben en het uit wil praten, maar zegt : nee, jij bent boos op mij. Iemand die zn hart kan uitluchten bij een stel vreemden op een internet forum, maar niets tegen mij zegt..
Niet zo erg als een keer vreemdgaan (want het was 1 keer, niet twee) ? Nou, bij elkaar opgeteld misschien wel want ik heb mijn hart al vaak op een van die manieren door hem laten breken en heb het hem iedere keer vergeven.. Misschien vinden de meesten van jullie seks hebben met iemand anders erger dan consequent zo door iemand worden teleurgesteld? Ik ben er nog niet zo zeker van.
Ja, ik had hem anderhalve dag van te voren een sms gestuurd dat we moesten praten, omdat hij mij had gesmst of er soms iets was. Moet ik dan "nee" zeggen en vervolgens wel het meteen uitmaken als hij hier is? Had ik hem veel eerder moeten zeggen dat het uit was (terwijl ik daar nog niet zeker van was, ik wist het nauwelijks zeker op het moment dat ik hem zag en er helemaal geen gevoelens meer voor hem naar boven kwamen en hoopte toen uit alle macht dat die nog terug zouden komen) en hem twee weken lang ziek zwak en misselijk laten voelen voordat hij toch gedwongen in het vliegtuig zou stappen? Delen van de reis waren toen ook al geboekt, dus die waren niet meer af te zeggen. De mogelijkheid iemand anders over te laten komen kwam helaas niet in me op..
Nee, ik stond er niet toen hij op het vliegveld aankwam. Hij kwam aan om half 9 s ochtends, ik ging er van uit dat hij ongeveer een uur op zn koffers moest wachten, door de douane etc, had er ook geen idee van dat dat daar een stuk sneller gaat, dus stond ik net aan de kant van de straat naar een taxi te zoeken toen hij belde. Ja, dan zeg ik kom maar hier heen met een taxi, dat gaat dan een stuk sneller..
Nee, ik heb hem niet meteen verteld dat ik was vreemdgegaan, vond het al zo'n schok voor hem dat het uit was en wou er dus mee wachten tot hij er een beetje over heen was. Hij vroeg me of ik iets had gedaan waar ik spijt van had: nee, ik heb er geen spijt van ook al was het stom. Hij vroeg me of er een ander was: nee want het was eenmalig en ik ben nooit verliefd op die jongen geworden of geweest. Ook een fout van me? Misschien wel. Hij is er achter gekomen doordat hij een sms in de sendbox van mijn telefoon ging lezen. Mijn naam stond er niet onder dus ik had het gemakkelijk kunnen ontkennen en kunnen zeggen dat een ander meisje dat met mijn telefoon had gestuurd omdat die knul haar smsjes niet wilde lezen.. Dat heb ik niet gedaan, ik ga af en toe creatief met de waarheid om maar ga zoiets niet keihard in iemands gezicht voorliegen.
Ja, we hebben de vakantie samen doorgebracht. Het was best gezellig, ondanks de steken onder water die maar bleven komen, maar goed, ik vind ook dat ik dat heb verdiend. Ik heb zijn vertrouwen beschaamd, ik aanvaard de gevolgen van mijn gedrag. Ik was echter niet degene die steeds het initiatief nam tot seks, maar als ik nee zeg en hij vraagt daarna met zo'n supergekwetste stem "alsjeblieft", dan is het moeilijk voor mij om hem weer te kwetsen en zeg ik liever ja. Die 3000 euro is volgens mij erg overdreven, aangezien ik niet eens 3000 euro heb uitgegeven terwijl mijn reis 2x zo lang duurde en ik heb er toch wel een paar avondjes van 100 euro aan drank op zitten.
En toen waren we weer in Nederland.. Ik heb hem misschien 2x gevraagd langs te komen, en een van die keren was gisteravond, andere keren was het vooral zijn initiatief. Ik ben daarop ingegaan omdat ik dacht dat het misschien een soort afscheid nemen voor hem was, en voor mij ook, en omdat ik hoopte dat we misschien toch als vrienden uit elkaar konden gaan. Ik heb hem nooit vaker dan 1x gesmst terwijl ik geen antwoord kreeg en ben al helemaal niet onverwachts bij hem langsgegaan. Vergeet niet dat ik het heb uitgemaakt, ten eerste ben ik een persoon die als ze eenmaal een beslissing heeft genomen daarbij blijft, en ten tweede stapelen mijn redenen waarom zich zelfs nu nog steeds op. Hij heeft het met zijn handelen alleen maar moeilijker voor zichzelf gemaakt. Hij wilde mij niet terug, ten eerste waarom zou hij, ten tweede bleek dat voor mij ook wel uit het feit dat hij niet door zijn vrienden in mijn gezelschap wilde worden gezien, dat hij me nooit heeft gevraagd erover na te denken of wat dan ook.
Hoe weet ik wat iemand wilt als die persoon het niet tegen me zegt? Ik kan geen gedachten lezen, begrijp nauwelijks iets van hem zelfs na zeven jaar, daar ben ik ondertussen wel achter gekomen nu we eindelijk gepraat hebben over wat er al misging voor ik vertrok. Voor mij was het uit en waren we langzaam afscheid aan het nemen. Ga me dan ook nog niet dingen verwijten als ik weken later een avond uitga met een vriendin en met een andere jongen zoen.
Het is me ondertussen duidelijk geworden dat we de gebeurtenissen in ons zeven jaar gezamelijk verleden alletwee totaal anders zien en ervaren. Ik weet niet wat de goede of de verkeerde versie is en wie er al dan niet gelijk heeft. Dat spijt me, maar dat maakt voor mij duidelijk dat het een goede keus is geweest het uit te maken omdat we elkaar zoals ik hierboven zei dus totaal niet blijken te begrijpen.. Ik heb veel plezier met hem gehad en veel met hem meegemaakt, ik geef nog steeds veel om hem, maar voor mij is dat niet genoeg.
Zwarteschaap, je duikt wel lekker in je slachtofferrol he, tot-en-met de gekozen username. Je probeert handig de aandacht van jouw vreemdgaan af te wenden door de Gigantische Misstanden (quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:13 schreef zwarteschaap het volgende:
Niet zo erg als een keer vreemdgaan (want het was 1 keer, niet twee) ? Nou, bij elkaar opgeteld misschien wel want ik heb mijn hart al vaak op een van die manieren door hem laten breken en heb het hem iedere keer vergeven.. Misschien vinden de meesten van jullie seks hebben met iemand anders erger dan consequent zo door iemand worden teleurgesteld? Ik ben er nog niet zo zeker van.
Ik hou wijselijk mijn mondquote:
Geen tafeltje.. tafel! dus daar moet wel even aandacht aan besteed wordenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:56 schreef Liquidootje het volgende:
Maarre ik ben de enige die zich zorgen maakt om dat tafeltje?
Vergeet nu niet het smeuiigste Cc, te weten; de goedkoopmakende lederen setjes!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:06 schreef Copycat het volgende:
Maar hoe zit het dan met dat al dan niet gekochte huis? Die vermaledijde vrienden die haar tot drinken aanzetten? Jouw inmengende moeder?
Vragen! Vragen! Vragen!
Oh ja, die ook. Die vooral!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:13 schreef Vivi het volgende:
Vergeet nu niet het smeuiigste Cc, te weten; de goedkoopmakende lederen setjes!
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vergeet nu niet het smeuiigste Cc, te weten; de goedkoopmakende lederen setjes!
Gewoon twee mensen die beiden niet instaat zijn gebleken iets aan hun ieigen situatie te doen dus.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:17 schreef Vivi het volgende:
Even alle gekheid op een stokje, ik denk dat het voor vrouwen idd vaak zo werkt, dat als ze in een relatie langere tijd het gevoel hebben niet gehoord of "gezien" te worden zij (onbewust) al beginnen met afscheid nemen. Als het moment dan daar is dat er daadwerkelijk een punt achter de relatie gezet wordt komt dit voor de mannelijke helft als een donderslag bij heldere hemel, maar vaak is dat wél zo omdat ze de duizenden hints van vrouwlief niet serieus genoeg namen of dachten dat het wel los zou lopen...wiens "schuld" dat dan is kan je over discussieren natuurlijk maar hey, dat meisje is ook maar een mens en oke, het verdient geen schoonheidsprijs allemaal, maar soms doe je in je vertwijfeling ook wel eens rare dingen om maar uit een situatie te komen waarvan je niet weet hoe je het moet beiindigen. We zijn allemaal mens, toch.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:18 schreef Re het volgende:
ook hier... laten we het gewoon serieus hier?
Helemaal eens. Het haalt de glans van dit topic af, maar het klopt wel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:17 schreef Vivi het volgende:
<Nuchtere blik>
Nou jah, ze heeft nu geleerd dat mannen meestal niet genoeg hebben aan hintjes denk ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:17 schreef Vivi het volgende:
Even alle gekheid op een stokje, ik denk dat het voor vrouwen idd vaak zo werkt, dat als ze in een relatie langere tijd het gevoel hebben niet gehoord of "gezien" te worden zij (onbewust) al beginnen met afscheid nemen. Als het moment dan daar is dat er daadwerkelijk een punt achter de relatie gezet wordt komt dit voor de mannelijke helft als een donderslag bij heldere hemel, maar vaak is dat wél zo omdat ze de duizenden hints van vrouwlief niet serieus genoeg namen of dachten dat het wel los zou lopen...wiens "schuld" dat dan is kan je over discussieren natuurlijk maar hey, dat meisje is ook maar een mens en oke, het verdient geen schoonheidsprijs allemaal, maar soms doe je in je vertwijfeling ook wel eens rare dingen om maar uit een situatie te komen waarvan je niet weet hoe je het moet beiindigen. We zijn allemaal mens, toch.
Bedankt voor jouw kant van het verhaal, maar je blijft een vreemdgaande sloerie die al veel eerder haar eigen situatie had kunnen aanpakken en nu tevergeefs dingen probeert te verklaren met onlogische redenaties.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:52 schreef zwarteschaap het volgende:
Hij moet mijn moeder met rust laten, en zijn moeder moet mij met rust laten.
Idd had ik het al veel eerder moeten uitmaken. Ieder mens maakt fouten en ik heb een hele grote fout gemaakt. Ik probeer geen excuses te vinden, ik vind alleen dat jullie twee kanten van het verhaal moeten horen en niet zijn versie waarin ik word afgeschilderd als iemand die "out of the blue" opeens er een eind aan maakt en dan als een sadist op zijn verdriet loop te geilen.
En hij een huis gekocht? Laat me niet lachen, in ieder geval niet terwijl ik in Australie zat.. En anders is dat nogal wat om voor je te houden..
Ik weet het alleen van horen zeggenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helemaal eens. Het haalt de glans van dit topic af, maar het klopt wel.
Weet ook ik uit ervaring.
* MarMar deed et de eerste keer ook niet goedquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik weet het alleen van horen zeggen.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:45 schreef Liquidootje het volgende:
Vivi en copycat, wat zijn jullie ook vieze gore kutwijven om dat lederensetje erbij te betrekken. Zo komen ze natuurlijk niet meer terug om te vertellen wat er met dat verdomde tafel gaat gebeuren
Bitches, rotte gore bitches.
wanneer er iemand bijna onder een trein loopt geven jullie hem zeker ook hints..quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helemaal eens. Het haalt de glans van dit topic af, maar het klopt wel.
Weet ook ik uit ervaring.
Jajaja. Het leven is leren. Zo zou ik het nu ook nooit meer aanpakken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wanneer er iemand bijna onder een trein loopt geven jullie hem zeker ook hints..
als er iets echt niet goed is met je relatie moet je er over praten ipv hints geven.
anders neem je de andere persoon ook niet serieus.
Nee, vrouwen DENKEN dat ze hints geven. Hoe fucking obvious is het nu dat je mannen gewoon moet VERTELLEN datb er wat schort. Een beetje gaan zitten misemeuken op de bank en op een 'tisser?' met 'niets.... *zucht*....' antwoorden is GEEN, ik herhaal GEEN hint.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:17 schreef Vivi het volgende:
Mijn hints zijn waren toch echt duidelijker dan dat.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, vrouwen DENKEN dat ze hints geven. Hoe fucking obvious is het nu dat je mannen gewoon moet VERTELLEN datb er wat schort. Een beetje gaan zitten misemeuken op de bank en op een 'tisser?' met 'niets.... *zucht*....' antwoorden is GEEN, ik herhaal GEEN hint.
Op een regenachtige dag dan wel. Lekker modder gooienquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Tjonge jonge wat een zandbak scene
Dat ik niet meer aardig voor je ben de laatste paar dagen.. goh. wat vreemd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:44 schreef zwarteschaap het volgende:
Met je ouders heb ik vanaf vijf weken geleden geen ene ruk meer te maken, zij met wat ik in het weekend uitspook al helemaal niet. En "niet gepast" om erover te beginnen? Dat vind ik wel heel zwak uitgedrukt. Dat je te aardig voor me bent kan ik de laatste dagen al helemaal niet meer bevestigen.
vecht het dan ook niet uit op een puberforum..quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:02 schreef Bdijk het volgende:
Kappen met dit zinloze gedoe.. graag iedereen die "zwarteschaap" kent, ophouden met contacten.. jullie maken het erger voor mij en voor haar.
Je weet al aardig in de slachtoffer rol te kruipen he.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:44 schreef zwarteschaap het volgende:
Met je ouders heb ik vanaf vijf weken geleden geen ene ruk meer te maken, zij met wat ik in het weekend uitspook al helemaal niet. En "niet gepast" om erover te beginnen? Dat vind ik wel heel zwak uitgedrukt. Dat je te aardig voor me bent kan ik de laatste dagen al helemaal niet meer bevestigen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je weet al aardig in de slachtoffer rol te kruipen he.
Volgens mij wordt ook veel meer het woordje slet gebruikt dan set.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:13 schreef E.T. het volgende:
ben ik nou de enige die steeds 'sletjes' leest ipv 'setjes'?
eh... neukte zij niet buiten de deur... je weet wel.... de aanleiding?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou die bdijk kan er ook wat van hoor. Hele tijd veronschuldigen voor wat zijn "familie en vrienden" doen.
De aanleiding... als ik het zo lees was de relatie toen al zo verrot als maar zijn kan. Ja, dan is dat fout, maar kom op... niet de aanleding van de breuk, eerder met terugwerkende kracht een gevolg ervan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh... neukte zij niet buiten de deur... je weet wel.... de aanleiding?
Eh.. is dat nu nog dan zo belangrijk?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh... neukte zij niet buiten de deur... je weet wel.... de aanleiding?
Volgens haar jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
De aanleiding... als ik het zo lees was de relatie toen al zo verrot als maar zijn kan. Ja, dan is dat fout, maar kom op... niet de aanleding van de breuk, eerder met terugwerkende kracht een gevolg ervan.
Ja, wel als ze nu net zo lang typisch vrouwelijk over de gevolgen gaat lopen janken alsof ZIJ het slachtoffer is.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eh.. is dat nu nog dan zo belangrijk?
Eh ik trek je uitspraken niet uit verband ik post hier een algemene vrouwenhouding in dit soort zaken. Je ziet hier ook weer. Ja, ze is natuurlijk wel vreemd gegaan, maar dat is een detailtje.. De relatie was jaren DAARVOOR al een sleur omdat HIJ haar dingen opdrong en nooit naar d'r luisterde, dus HIJ is de klootzak. Dat beetje neuken buiten de deur is weinig relevant. Maar HIJ met zijn SMSjes sturen en nou god god godverredomme nog over de dood van haar vader (zie je hoe ze de aandacht van het neuken probeert af te leiden door het beeld te vertroebelen met de dood van een ouder)!!! Hoe durft de SCHOFT.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:29 schreef Liquidootje het volgende:
Hoho wacht eens even malle swetsenegger.
Als een vrouw vreemd gaat, dan hoef de man zich nergens voor te verontschuldigen. dus op die manier niet in de "slachtoffer rol" kruipen. Dat bedoelde ik er mee.
Dus als jij nog ooit mijn uitspraken uit het verband rukt, dan trap ik in je ballen ok.
LOL, heb je toevallig veel vrienden Swetsenegger?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en als je me in mijn ballen wil komen schoppen... tip: neem vrienden mee... veel vrienden.
Ik ben gebanned van pmquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:50 schreef Liquidootje het volgende:
Is goed swets. Half vier, fietsenstalling, jouw oude basisschool. Je hebt dan wel thuis voordeel, maar ik heb wel zin in een challenge. PM me maar voor bevestiging, want ik wil alle spaarzame open-posts in dit topic laten benutten met slet, hoer en backbone-less opmerkingen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:13 schreef Bdijk het volgende:
Graag dit topic sluiten.. als er nog iets is wat zwarteschaap kwijt wil, dan kan ze me een mailtje sturen, waar ze mag aangeven of ze een antwoord terug wil..
Dit moddergooien is voor niemand goed, alleen voor de ramptoeristen natuurlijk..
Ja die heb je gekregen, en daarvoor terug krijgen wij ramptoerisme. Zo werkt het nou eenmaal, geven en nemen...quote:Ik zocht op Fok! naar meningen en adviezen van mensen die buiten de situatie stonden.. ook zocht ik iets om iig maar mijn verhaal kwijt te kunnen en het therapeutisch opteschrijven oid.
quote:Dank voor de replys, sommige waren goed advies, en andere hebben mij inderdaad steun gegeven.
Mede door dit topic is het denk nu echt uit de hand gelopen, en dat is iets wat ik niet wil/wilde, al zijn er zoveel fouten gemaakt en niet echt slimme acties ontstaan.
ik ben geen heilige en helderziende, en iedereen denk wel eens na over zijn of haar relatie "is dit wel wat ik wil, heb ik wel nu de relatie die ik altijd voor ogen had"
Helaas was het voor mij nog steeds het geval, maar je bent met 2 personen, en als 1 ervan afhaakt dan is er natuurlijk weinig te redden.
Ik praat niets goed, want dat is ook niet meer nodig.
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw, en dat setje zag ik ergens liggen voor 5 Euro, dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" dat sloeg niet aan, dus heeft het al die tijd alleen maar in de kast gelegen.. nooit meer om gevraagd, nooit gedragen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:25 schreef VonHinten het volgende:
En steeds "Zeven jaar hele goede seks gehad" posten, terwijl je vriendin waarschijnlijk grienend met haar hoofd in haar kussen gedrukt lag, terwijl jij voor de 100e keer probeerde die rubberen dildo aan haar lederen, kruisloze string te schroeven
Onze held
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:38 schreef Bdijk het volgende:
[..]
setje........5 Euro, ........dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" ....
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw, en dat setje zag ik ergens liggen voor 5 Euro, dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" dat sloeg niet aan, dus heeft het al die tijd alleen maar in de kast gelegen.. nooit meer om gevraagd, nooit gedragen.
Heb al bijhoorlijk lange tijd om een slotje gevraagd.. en ik begon niet over dat "detail", en gaf niet teveel prijs..quote:Op woensdag 10 september 2008 07:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
eerst plaats je een afsluitende 'gaarne topic sluiten'-post, wat je al heel lang geleden had moeten doen natuurlijk, en waarin je een sneer naar de ramptoeristen plaatst, en vervolgens ga je weer olie op het vuur gooien door op deze manier op een futiel detail in te gaan?
Don't get me wrong, ik vind het prachtig heur, maar dit grenst zo langzamerhand aan zwakzinnigheid. Really.
Nice onequote:Op dinsdag 2 september 2008 13:49 schreef beelz het volgende:
Whehe ik heb zoiets ook eens gehad.
Mijn ex ging een half jaar naar Australie en paar maanden daarvoor wou ze "even praten".
Toen ben ik dus naar haar toe gegaan met haar kleren die bij mij lagen in een zak... zij vertellen dat het beter leek om het als ze vertrekt het uit te maken. Toen pakte ik die zak met kleren en toen zei ik dat ik daar al van uit was gegaan.
Zij huilen zo van ""
Ik zo van "PWNED!"
Zij weer zo van ""
Ik ""
Lang verhaal kort maken:
Ik ben haar voor geweest en ze kon het niet hebben.
Australie maakt meer kapot dan je lief is
Geen zorgen. Als dit vol raakt, dan maak ik wel een deeltje 3 aan. Daar mogen jullie alle dirty laundry en details openbaar maken.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:31 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Heb al bijhoorlijk lange tijd om een slotje gevraagd.. en ik begon niet over dat "detail", en gaf niet teveel prijs..
Dat geeft toch te denken: hoe moet het er dan uit zien als je wél veel prijs gaat geven?quote:Op woensdag 10 september 2008 08:31 schreef Bdijk het volgende:
Heb al bijhoorlijk lange tijd om een slotje gevraagd.. en ik begon niet over dat "detail", en gaf niet teveel prijs..
fu gayrisson fu.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat geeft toch te denken: hoe moet het er dan uit zien als je wél veel prijs gaat geven?![]()
Als je nou écht de eer aan jezelf zou houden, zou je niet steeds weer reageren maar het er gewoon bij laten.
het ziet ernaar uit dat 'dat schaap' de bewuste ex-vriendin is die zich in Australië heeft laten penetreren door de eerste de beste nodeloze omstander. Of hoe zat het ook weer... I tend to forget.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog niet bijgelezen. Is dat schaap een kloon of moet ik toch de moeite nemen?
Likkie-dootje, laat die tafel toch gaan man. Move on. Really.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
het ziet ernaar uit dat 'dat schaap' de bewuste ex-vriendin is die zich in Australië heeft laten penetreren door de eerste de beste nodeloze omstander. Of hoe zat het ook weer... I tend to forget.
[..]
Likkie-dootje, laat die tafel toch gaan man. Move on. Really.![]()
Zie je die post boven je wel?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit het wordT saai
Ik vermoed een SM-tafel. Vandaar dat ik zo gebrand bent om er meer over te weten.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat voor een tafel waterkadootje ?
dusquote:Op woensdag 10 september 2008 10:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie je die post boven je wel?
Ik heb een D2x maar dat is weer wat anders...quote:Op woensdag 10 september 2008 10:47 schreef Copycat het volgende:
Dx2? Is dat een nieuwe code?
Heb je inmiddels je vrienden en familie ervan weten te overtuigen dat hun inmenging enkel meer olie op het vuur is?
hou er nou maar gewoon over op enzo...quote:Op woensdag 10 september 2008 10:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik vermoed een SM-tafel. Vandaar dat ik zo gebrand bent om er meer over te weten.
Mijn instinct zeg ook dat Bdijk daarom juist zo doordrammend is dat de moeder van zwarteschaap de desbetreffende tafel op moet halen.
[..]
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw, en dat setje zag ik ergens liggen voor 5 Euro, dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" dat sloeg niet aan, dus heeft het al die tijd alleen maar in de kast gelegen.. nooit meer om gevraagd, nooit gedragen.
Gast, ze heeft 7 jaar aan tafel bij ons gezeten, verjaardagen gevierd, bruilofen meegemaakt, geboortes etc etc. vind het niet zo gek dat ze ook de andere kant willen horen.. ik vraag ze omdat niet te doen.. maar blijkbaar is voor hun het verhaal nog niet af, en willen toch een soort van "closure verhaal" hebben.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:06 schreef MrFl0ppY het volgende:
Leuke twist, zie je niet vaak in R&P.
Ben er overigens wel achter wat voor tokkies het zijn als familie en vrienden zelfs gaan rellen ;'). Come on, hou het tussen beide.
Wat heb je gadaan dan? Naar Australie geweest?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:41 schreef Oksel het volgende:
En ja, ik heb me misdragen.
Wat raar allemaal. Dit topic is bezaait met mensen die vreemdgaan en zelf de relatie beeindigen. Normaal zou je verwachten dat de andere kant het zou doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:41 schreef Oksel het volgende:
Het is wel echt sneu dat je familie zich er mee bemoeit. Ik heb net een relatie van 8 jaar beëindigd, denk je echt dat mijn ma haar ging bellen? Of andersom? En ja, ik heb me misdragen.
Stuur mailtje naar forum@fok.nl en vermeld hoe wat en waarom met linkje naar topic.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:31 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Erhm... 99% van de vrouwen werkt zo. Misschien dat je jezelf als uitzondering ziet, maar ik wil jou ook wel eens zien zodra een man definitief aan je vast zit, volgens mij wil je dan dagelijks ook niet meer.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:16 schreef MarMar het volgende:
[..]![]()
![]()
?
Je hebt echt te lang met 1 soort vrouw doorgebrachtthat's all i can say.
idd bij mij ook!quote:Op woensdag 10 september 2008 13:23 schreef Artbij het volgende:
Mijn reactie is in ieder geval vannaar
gegaan.
Ehm je bent ervan op de hoogte dat ik al een paar jaartjes mn lieve man heb en zelfs al enkele jaartjes daarvan getrouwd ben?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:11 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Erhm... 99% van de vrouwen werkt zo. Misschien dat je jezelf als uitzondering ziet, maar ik wil jou ook wel eens zien zodra een man definitief aan je vast zit, volgens mij wil je dan dagelijks ook niet meer.
je komt de verkeerde vrouwen tegen.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:11 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Erhm... 99% van de vrouwen werkt zo. Misschien dat je jezelf als uitzondering ziet, maar ik wil jou ook wel eens zien zodra een man definitief aan je vast zit, volgens mij wil je dan dagelijks ook niet meer.
gelukkig, het ligt niet aan mijquote:Op woensdag 10 september 2008 13:41 schreef Laton het volgende:
[..]
je komt de verkeerde vrouwen tegen.
Als het goed is is sex even belangrijk voor beiden, en als de sex niet lekker loopt is dat een goed teken dat er iets niet lekker zit in de relatie.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:38 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw,
En in een volgend topic weer op de voorste rij "hoer" en "slet" roepen zekerquote:Op woensdag 10 september 2008 16:55 schreef JanJanJan het volgende:
Beter dan GTST dit![]()
Ik snap zwarteschaap eigenlijk ook wel een beetje, ik neem mijn woorden van slet en hoer en wat ik allemaal nog meer over haar geschreven heb terug.
quote:Jezus ging naar de Olijfberg, 2 en vroeg in de morgen was hij weer in de tempel. Het hele volk kwam naar hem toe, hij ging zitten en gaf hun onderricht. 3 Toen brachten de schriftgeleerden en de farizeeën een vrouw bij hem die op overspel betrapt was. Ze zetten haar in het midden en 4 zeiden tegen Jezus: ‘Meester, deze vrouw is op heterdaad betrapt toen ze overspel pleegde. 5 Mozes draagt ons in de wet op zulke vrouwen te stenigen. Wat vindt u daarvan?’ 6 Dit zeiden ze om hem op de proef te stellen, om te zien of ze hem konden aanklagen. Jezus bukte zich en schreef met zijn vinger op de grond. 7 Toen ze bleven aandringen, richtte hij zich op en zei: ‘Wie van jullie zonder zonde is, laat die als eerste een steen naar haar werpen.’ 8 Hij bukte zich weer en schreef op de grond. 9 Toen ze dat hoorden gingen ze weg, een voor een, de oudsten het eerst, en ze lieten hem alleen, met de vrouw die in het midden stond. 10 Jezus richtte zich op en vroeg haar: ‘Waar zijn ze? Heeft niemand u veroordeeld?’ 11 ‘Niemand, heer,’ zei ze. ‘Ik veroordeel u ook niet,’ zei Jezus. ‘Ga naar huis, en zondig vanaf nu niet meer.’
En in jouw wereld zijn negers altijd autodieven?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:38 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw...
nee man, drugsdealers.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En in jouw wereld zijn negers altijd autodieven?
Anders had jij je nog wel even in de discussie willen mengen?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Fargo het volgende:
Verdomme, dat ik dit topic pas tegenkom op het moment dat het net dood bloedt...
Ik had mijn ongezouten mening best nog even met jullie willen delen, inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef Locusta het volgende:
[..]
Anders had jij je nog wel even in de discussie willen mengen?
Nou dan mag jij post 300 hebben om je mening te geven. Open daarna meteen een nieuwe. kthnxbb.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik had mijn ongezouten mening best nog even met jullie willen delen, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |