Sta ik dan bekend als een enorme grappenmaker hier op Fok?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:23 schreef Gizmo112 het volgende:
ik wou bijna serieus reageren, toen zag ik wie TS was.....
Ik zat voorheen op relatieplanet.nl, maar nu voornamalijk op paiq.nlquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:25 schreef OldJeller het volgende:
Wauw!
Vertel het ons, welke datingsite is het?! WELKE DATINGSITE IS HET?!
Geen. Tenminste... voor zover ik weetquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:31 schreef Silaz het volgende:
En hoeveel kinderen heb je nu daar buiten lopen?
Verkapt "kijk-mij-'ns-de-coole-dude-zijn"-topic.quote:
ja, zo vervelend zeg. Zelf zo vervelend dat je een heel topic aanmaakt op fok zodat iedereen weet dat alonely niet meer maagd is en scoortquote:
Sorry, maar dat is niet zo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:48 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Verkapt "kijk-mij-'ns-de-coole-dude-zijn"-topic.![]()
Dat klinkt heeeeeeeeeeel bekend.quote:OT: Het lijkt mij vooral vermoeiend op de langere termijn; ik heb een collega die met misschien wel tien vrouwen gelijktijdig contacten onderhoudt. Dan heeft ie ze allemaal in z'n msn, blokkeert er een aantal en gaat met twee, drie tegelijk chatten, terwijl hij met een vierde aan de telefoon zit. Misschien leuk voor even, maar als je iedere keer dezelfde verhalen moet vertellen en ook nog 'ns moet onthouden wát je tegen wie gezegd hebt (en wat er tegen jou wordt gezegd), dan denk ik dat de lol er snel vanaf is. Laat staan dat zo'n contact dan toch nooit echte diepgang kan bereiken. Op een overdrachtelijk niveau dan.
Ik heb afgelopen weekend met een vrouw liggen vrijen en ik merkte gewoon dat ik er eigenlijk gewoon geen zak aan vond. En da's NIET ok. Het lag niet aan haar, maar ik merkte gewoon dat ik het niet eens meer speciaal vond om met een dame naar bed te gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef MLI het volgende:
Als ik dit topic had geopend, waren de reacties heel anders geweest. Maar goed, TS. Ik herken het wel, al gebruik ik internet niet om te daten. Verveelt het je al?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |