Sta ik dan bekend als een enorme grappenmaker hier op Fok?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:23 schreef Gizmo112 het volgende:
ik wou bijna serieus reageren, toen zag ik wie TS was.....
Ik zat voorheen op relatieplanet.nl, maar nu voornamalijk op paiq.nlquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:25 schreef OldJeller het volgende:
Wauw!
Vertel het ons, welke datingsite is het?! WELKE DATINGSITE IS HET?!
Geen. Tenminste... voor zover ik weetquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:31 schreef Silaz het volgende:
En hoeveel kinderen heb je nu daar buiten lopen?
Verkapt "kijk-mij-'ns-de-coole-dude-zijn"-topic.quote:
ja, zo vervelend zeg. Zelf zo vervelend dat je een heel topic aanmaakt op fok zodat iedereen weet dat alonely niet meer maagd is en scoortquote:
Sorry, maar dat is niet zo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:48 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Verkapt "kijk-mij-'ns-de-coole-dude-zijn"-topic.![]()
Dat klinkt heeeeeeeeeeel bekend.quote:OT: Het lijkt mij vooral vermoeiend op de langere termijn; ik heb een collega die met misschien wel tien vrouwen gelijktijdig contacten onderhoudt. Dan heeft ie ze allemaal in z'n msn, blokkeert er een aantal en gaat met twee, drie tegelijk chatten, terwijl hij met een vierde aan de telefoon zit. Misschien leuk voor even, maar als je iedere keer dezelfde verhalen moet vertellen en ook nog 'ns moet onthouden wát je tegen wie gezegd hebt (en wat er tegen jou wordt gezegd), dan denk ik dat de lol er snel vanaf is. Laat staan dat zo'n contact dan toch nooit echte diepgang kan bereiken. Op een overdrachtelijk niveau dan.
Ik heb afgelopen weekend met een vrouw liggen vrijen en ik merkte gewoon dat ik er eigenlijk gewoon geen zak aan vond. En da's NIET ok. Het lag niet aan haar, maar ik merkte gewoon dat ik het niet eens meer speciaal vond om met een dame naar bed te gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef MLI het volgende:
Als ik dit topic had geopend, waren de reacties heel anders geweest. Maar goed, TS. Ik herken het wel, al gebruik ik internet niet om te daten. Verveelt het je al?
Waarom doe je het dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:16 schreef Alonely het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend met een vrouw liggen vrijen en ik merkte gewoon dat ik er eigenlijk gewoon geen zak aan vond. En da's NIET ok. Het lag niet aan haar, maar ik merkte gewoon dat ik het niet eens meer speciaal vond om met een dame naar bed te gaan.
![]()
Fuck.... ik raak gewoon afgestompt.
Don't know... het begint echt een verslaving te worden.quote:
Hoe lang ben je al zo bezig? En is het altijd éénmalig?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:22 schreef Alonely het volgende:
[..]
Don't know... het begint echt een verslaving te worden.
Ik ben bijna ALTIJD bezig met het regelen van dates en het chatten met meiden met vooral 1 doel: sex.
Maakt niet uit wanneer of waar. Als ik maar met iemand kan vrijen.
Sinds een half jaar. En nee, ik zie de meeste dames wel vaker dan een keer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al zo bezig? En is het altijd éénmalig?
Maar ja, over een jaartje ben je weer een stuk of 15 vrouwen verder. Hoe meer je er doet, hoe meer je afstompt. Wat for the time being handig is, maar als je op termijn weer behoefte krijgt aan een relatie, best in de weg kan zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:28 schreef Alonely het volgende:
[..]
Sinds een half jaar. En nee, ik zie de meeste dames wel vaker dan een keer.
D'r zijn er 1 of 2 geweest bij wie het maar bij 1 keer bleef.
Nou op zich wel hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:29 schreef MLI het volgende:
Je TT klopt niet écht zo. Neuken? Leuk hoor, maar het is fucking verslavend!
Die kans zit er dik in.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar ja, over een jaartje ben je weer een stuk of 15 vrouwen verder. Hoe meer je er doet, hoe meer je afstompt. Wat for the time being handig is, maar als je op termijn weer behoefte krijgt aan een relatie, best in de weg kan zitten.
Maar daarbuiten ga je wel buiten wat in de maatschappij als 'normaal' beschouwt wordt. Ligt dat aan onzekerheid of denk je van niet?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:33 schreef Alonely het volgende:
[..]
Nou op zich wel hoor.
Als ik in een relatie zit dan is er niks aan de hand. Dan is het gewoon OK en dan blijft de sex ook leuk.
Probeer je ze dan allemaal uit met een mogelijke relatie in het achterhoofd?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:35 schreef Alonely het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in.
Ik heb ook behoefte aan een ECHTE relatie, maar ik kan bij geen enkele vrouw echt vinden waar ik naa op zoek ben.
En wat dat is waar ik naar zoek? Beats me...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:35 schreef Alonely het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in.
Ik heb ook behoefte aan een ECHTE relatie, maar ik kan bij geen enkele vrouw echt vinden waar ik naa op zoek ben.
Geen idee met wat voor vrouwen de TS aanpapt, maar als je een beetje leuk kunt 'babbelen', er niet heel verkeerd uitziet en niet te kritisch bent naar wat er jouw kant opkomt, dan moet dat wel lukken. De vraag is of je dat wil, ik had er zelf in ieder geval geen behoefte aan om energie te steken in een willekeurig iemand die ik misschien wel 'ns makkelijk in bed kon krijgen. Heb wel 'ns op datingsites gezeten, maar nooit iets serieus aan overgehouden, ik denk dat het makkelijker is om seks te scoren via een datingsite, dan een leuke vriend(in).quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:51 schreef Hukkie het volgende:
Veel dating sites hebben een verhouding Man: Vrouw = Veel: 1.
TS moet een ongelooflijke babbel hebben om er tussen al die mannelijke aandacht toch doorheen te komen. En ze dan ook nog het bed in lullen, petje af hoor.
Je moet toch weten of ze voldoet aan je eisen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:39 schreef MLI het volgende:
Probeer je ze dan allemaal uit met een mogelijke relatie in het achterhoofd?
Vermoedelijk een vrouw waar je wat harder je best voor moet doen. En die vervolgens je hart breekt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:35 schreef Alonely het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in.
Dat laatste liever niet. Ik vermoed dat bij veel mannen een seksdrift ontstaat omdat hun hart gebroken is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vermoedelijk een vrouw waar je wat harder je best voor moet doen. En die vervolgens je hart breekt.
Nee, meer het besef 'dat ik het kan'. Eigenlijk dus om dezelfde reden dat een hond aan zijn kruis likt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar daarbuiten ga je wel buiten wat in de maatschappij als 'normaal' beschouwt wordt. Ligt dat aan onzekerheid of denk je van niet?
Nee, van sommige weet ik op voorhand al dat het geen relatiemateriaal is.quote:Probeer je ze dan allemaal uit met een mogelijke relatie in het achterhoofd?
Het feit dat het geen relatiemateriaal is wil niet zeggen dat een goeie partij sex niet aan de orde is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef MLI het volgende:
Waarom duik je er dan toch de koffer mee in als je het op voorhand weet? Ikzelf ben daar voor mezelf nog niet over uit, maar ik weet wel dat ik van tevoren meestal wel weet dat het niks is. En toch maar 'aankijken' want 'wie weet komt het gevoel nog wel' maar ondertussen is het gewoon lekker makkelijk dat je seks en aandacht krijgt.
Ik weet ook donders goed dat dit eigenlijk helemaal nergens over gaat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vermoedelijk een vrouw waar je wat harder je best voor moet doen. En die vervolgens je hart breekt.
Verder vind ik je erg oppervlakkig overkomen. Ik hoop voor je dat het een fase is.
Ja, maar jij bent een meisje en meisjes horen niet met jan en alleman het bed te delen. TS is een jongen en dan liggen de zaken anders.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef MLI het volgende:
Als ik dit topic had geopend, waren de reacties heel anders geweest.
Ah. OK.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een meisje en meisjes horen niet met jan en alleman het bed te delen. TS is een jongen en dan liggen de zaken anders.
Surprisequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:27 schreef Alonely het volgende:
[..]
Ik weet ook donders goed dat dit eigenlijk helemaal nergens over gaat.
En dat gebroken hart, da's ook al gebeurd hoor.
Want tussen al die vrouwen zat er natuurlijk wel eentje die ik WEL leuk vond.
En zoals het gaat bij Murphy's wet... zij vond mij ook leuk, maar alleen voor de sex.
Welnee, TS is ook gewoon een hoerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een meisje en meisjes horen niet met jan en alleman het bed te delen. TS is een jongen en dan liggen de zaken anders.
Klopt. En TS is verslaafd aan aandacht en gezelschap. Zoiets zal wel een echte psychologische term hebben.quote:
Nounou, hij heeft geen aantallen genoemd. Misschien waren het er 6 in het afgelopen half jaar, dan is het wat voorbarig om hoer te roepen. Mannen hebben meestal de neiging om eea wat te overdrijven enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Surprise![]()
[..]
Welnee, TS is ook gewoon een hoer
Leuk, we gaan diagnosticeren. Wil een maatschappelijk werker/psych/Xennia hier even zijn/haar licht over laten schijnen? Ik gok borderline voor TS.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. En TS is verslaafd aan aandacht en gezelschap. Zoiets zal wel een echte psychologische term hebben.
6 in een half jaar is iedere maand 1. Dat vind ik toch knap hoerig. Niks voorbarigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Nounou, hij heeft geen aantallen genoemd. Misschien waren het er 6 in het afgelopen half jaar, dan is het wat voorbarig om hoer te roepen. Mannen hebben meestal de neiging om eea wat te overdrijven enzo..
Ik gooi daar met je goedkeuren nog een bi-polar en een adhd'tje tegen aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Leuk, we gaan diagnosticeren. Wil een maatschappelijk werker/psych/Xennia hier even zijn/haar licht over laten schijnen? Ik gok borderline voor TS._!
Ik heb nog nooit een diagnose gesteld op fok, dat laat ik wel aan het gepeupel overquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Leuk, we gaan diagnosticeren. Wil een maatschappelijk werker/psych/Xennia hier even zijn/haar licht over laten schijnen? Ik gok borderline voor TS._!
In het afgelopen jaar waren het 13 verschillende vrouwen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Nounou, hij heeft geen aantallen genoemd. Misschien waren het er 6 in het afgelopen half jaar, dan is het wat voorbarig om hoer te roepen. Mannen hebben meestal de neiging om eea wat te overdrijven enzo..
Ja, maar stel dat dat maar 1 half jaar in zijn leven is, dan valt het wel weer mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
6 in een half jaar is iedere maand 1. Dat vind ik toch knap hoerig. Niks voorbarig
Weet ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een diagnose gesteld op fok, dat laat ik wel aan het gepeupel over
Ik doe niet aan diagnoses stellen, zie mijn smiley. Maar OK, het komt bij bepaalde stoornissen wel voor als symptoom. Denk theatrale persoonlijkheidsstoornis, borderline. Meer weet ik zo ook niet. Xennia?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gooi daar met je goedkeuren nog een bi-polar en een adhd'tje tegen aan.
Noem me gek maar ik vind dat aan de hoge kant.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef Alonely het volgende:
[..]
In het afgelopen jaar waren het 13 verschillende vrouwen.
Met een aantal daarvan ben ik wat langer samengebleven. Soms een maand, soms 2.
En soms overlapte het elkaar ook.
Ja, dan ben je hoerig bezig. Zelfs in mijn optiek. Je bent toch een half jaar bezig nu?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef Alonely het volgende:
[..]
Dan is dat half jaar toch een hoerige episode in zijn leven en over die episode praten we nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:45 schreef MLI het volgende:
Ja, maar stel dat dat maar 1 half jaar in zijn leven is, dan valt het wel weer mee.
Daar ga ik niet aan beginnen hoor. Als ik iedere man die zijn pik achterna loopt een etiketje op moet plakken, ben ik meer dan fulltime aan het werk.quote:Ik doe niet aan diagnoses stellen, zie mijn smiley. Maar OK, het komt bij bepaalde stoornissen wel voor als symptoom. Denk theatrale persoonlijkheidsstoornis, borderline. Meer weet ik zo ook niet. Xennia?
Wat een seksisme!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan is dat half jaar toch een hoerige episode in zijn leven en over die episode praten we nu.
[..]
Daar ga ik niet aan beginnen hoor. Als ik iedere man die zijn pik achterna loopt een etiketje op moet plakken, ben ik meer dan fulltime aan het werk.
![]()
Nou ja, wat ik bedoel te zeggen, als je er na een half jaartje gewoon weer mee op kunt houden, is er volgens mij niet gek veel aan de hand. Je bent niet bepaald de enige. Maar als je er na een tijdje achterkomt dat je niet meer buiten die aandacht kunt, dan kan er meer aan de hand zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan is dat half jaar toch een hoerige episode in zijn leven en over die episode praten we nu.
[..]
Daar ga ik niet aan beginnen hoor. Als ik iedere man die zijn pik achterna loopt een etiketje op moet plakken, ben ik meer dan fulltime aan het werk.
![]()
Nee, in totaal een goed jaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, dan ben je hoerig bezig. Zelfs in mijn optiek. Je bent toch een half jaar bezig nu?
Wat haal je er voor jezelf uit? Een relatie, wat je eigenlijk zoekt, heb je er nog niet mee gevonden. Dus wat dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:07 schreef Alonely het volgende:
[..]
Nee, in totaal een goed jaar.
In dat jaar heb ik met 20 vrouwen gevreëen. En 13 daarvan in het laatste half jaar.
Hoezo een klein bedragquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:55 schreef MLI het volgende:
Xennia, kun je niet gewoon onder werktijd fokken?. Vraag je een klein bedrag per consult
.
Probeer je hier zelf ook een antwoord te vinden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat haal je er voor jezelf uit? Een relatie, wat je eigenlijk zoekt, heb je er nog niet mee gevonden. Dus wat dan?
Ik heb het idee dat ik me in de voorgaande jaren altijd in heb moeten houden en dat ik nu eindelijk kan doen en laten wat ik zelf wil. En da's dus gewoon sex hebben met heel veel verschillende bedpartners.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat haal je er voor jezelf uit? Een relatie, wat je eigenlijk zoekt, heb je er nog niet mee gevonden. Dus wat dan?
Dat antwoord komt vanzelf wel voor mij. Ik kan TS wel vertellen wat hij eruit haalt volgens mij maar op die manier leer je niks over jezelf. En zijn motivatie zal ook wel anders zijn dan de mijne.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:13 schreef Xennia het volgende:
Probeer je hier zelf ook een antwoord te vinden?
En waarom ben je het dan nu nog niet zat? Want ergens na een stuk of 10 was het nieuwtje er vast wel vanaf. Bovendien, als je 1 iemand zoekt, waarom zou je je energie dan verspillen aan chicks waarvan je toch al weet dat het niks voor je is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:23 schreef Alonely het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik me in de voorgaande jaren altijd in heb moeten houden en dat ik nu eindelijk kan doen en laten wat ik zelf wil. En da's dus gewoon sex hebben met heel veel verschillende bedpartners.
Maar uiteindelijk wil ik toch ook gewoon 1 iemand vinden waar ik verder mee wil.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
6 in een half jaar is iedere maand 1. Dat vind ik toch knap hoerig. Niks voorbarig
Het is denk ik een soort zoektocht naar 'the next best thing', waarbij ik dus wčl steeds beter begin door te krijgen wat ik wel (en vooral ook NIET) zoek in een bedpartner.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat antwoord komt vanzelf wel voor mij. Ik kan TS wel vertellen wat hij eruit haalt volgens mij maar op die manier leer je niks over jezelf. En zijn motivatie zal ook wel anders zijn dan de mijne.
[..]
En waarom ben je het dan nu nog niet zat? Want ergens na een stuk of 10 was het nieuwtje er vast wel vanaf. Bovendien, als je 1 iemand zoekt, waarom zou je je energie dan verspillen aan chicks waarvan je toch al weet dat het niks voor je is?
Ik ken je verslaving, op dezelfde site ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:54 schreef Alonely het volgende:
[..]
Het is denk ik een soort zoektocht naar 'the next best thing', waarbij ik dus wčl steeds beter begin door te krijgen wat ik wel (en vooral ook NIET) zoek in een bedpartner.
En over dat verspillen... tja...da's dus die verslavende factor. En het is niet zodat ik weet dat het niks voor me is, maar eerder dat ik weet dat ik er geen relatie mee ga willen.
Ehm.. in feite wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:00 schreef MLI het volgende:
Ja. Maar je neemt elke keer genoegen met de troostprijs.
Heh heh ik zie het in je signature.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ken je verslaving, op dezelfde site ook
Chatbabe.bequote:Op maandag 18 augustus 2008 17:25 schreef OldJeller het volgende:
Wauw!
Vertel het ons, welke datingsite is het?! WELKE DATINGSITE IS HET?!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef Alonely het volgende:
[..]
Ah. En mijn rondneukperiode is anders want...? Jij hebt er ook genoeg commentaar op gehad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:23 schreef Godshand het volgende:
Wat een gezeur trouwens of TS een psychiatrisch label zou moeten hebben...
TS heeft gewoon even een rondneukperiode, dat hebben zo veel mannen, met of zonder datingsite...
TS begint de sex nu al minder te vinden, dus deze periode waait vanzelf over...
Op een dag ontmoet hij wel 1 vrouw waarbij wederzijds de vonken vanaf vliegen
Zoals al gezegd een man mag wel rondneuken en een vrouw niet dan is het een slet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:00 schreef MLI het volgende:
Ah. En mijn rondneukperiode is anders want...? Jij hebt er ook genoeg commentaar op gehad.
Volledig mee eens...Wrom zouden meiden niet mogen genieten van de aangeboden lullen...;)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:44 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Zoals al gezegd een man mag wel rondneuken en een vrouw niet dan is het een slet.![]()
Ach als iemand dat wil doen lekker hun gang laten gaan zou ik zeggen. Niemand die er slechter van wordt toch?
ja maar jij loopt er mee te pronken, das heel wat anders...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Ah. En mijn rondneukperiode is anders want...? Jij hebt er ook genoeg commentaar op gehad.
Volgens mij zit er nog wel iets tussen iedere maand een ander neuken en het klooster ingaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:37 schreef Manono het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij beter het klooster in gaan
Bij jou lijkt de seks ansich geen doel te zijn, maar wel de aandacht die je ermee vergaart. Ik denk wel eens dat jij jezelf wat tekort doet op deze manier en er niet gelukkig mee bent. En jouw rondneukperiode duurt ook al wat langer dan bij TSquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:00 schreef MLI het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:56 schreef Xennia het volgende:
Volgens mij zit er nog wel iets tussen iedere maand een ander neuken en het klooster ingaan
Maar moet er dan met iedere eenmalige date iedere maand geneukt worden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:55 schreef Manono het volgende:
[..]
Tov de meisjes van 16 die elke uitgaansavond met gemiddeld 5 jongens en 1 meisje zoenen, to say the least, valt 1 date per maand tegenwoordig nog wel mee heur.
Ik vind het een belachelijke vraag. Natuurlijk noem ik mijn clienten niet hoerigquote:Oprechte vraag, als je zulke strakke oordelen aanhoudt, kun je dan wel buiten de lijnen denken en voelen als doorgesnoven doorgeneukte jongeren bij jou in therapie komen, denk je? Zeg je dan ook 'hoerig'? Of neem je afstand van persoonlijke oordelen en volg je het boek op de letter?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:31 schreef Xennia het volgende:
Maar moet er dan met iedere eenmalige date iedere maand geneukt worden?
Ik vind het een belachelijke vraag. Natuurlijk noem ik mijn clienten niet hoerigWel spiegel ik hun gedrag en stel kritische vragen om ze zo zelf tot meer zelf-inzicht te laten komen. En er is niet zoiets als ''het boek'' dat je op de letter zou kunnen volgen voor ieder willekeurig mens.
Belachelijk ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef Manono het volgende:
[..]
Nou, van mij moet niets hoor.
Belachelijk nog welIk bedoelde dat uiteraard in de overdrachtelijke zin. Je stelt iemand kritische vragen maar is dat dan met inzichten naar jouw maatstaven in gedachte, of kun je je ook wel verplaatsen in mensen die uit een totaal ander perspectief komen? Maw, als er niet zoiets is al 1 boek voor alle mensen, hoe bepaal je dan van waaruit je de kritische vraag stelt, als je je totaal niet kunt vinden in een andere persoonlijkheid? Of moet iedereen uiteindelijk naar dezelfde punten toe?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:19 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Belachelijk ja.
Een goede psychotherapeut spiegelt inderdaad en voelt zelf aan welke vragen er gesteld moeten worden. Het gesprek wijst zichzelf wel. Het uiteindelijke punt is het of handelen of oplossen van het probleem/de problemen.
Nee, ik heb die mazzel niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef ShadyLane het volgende:
OF je hebt de godsgruwelijke mazzel om zeer frequent een uber-aantrekkelijke vrouw tegen te komen, en dan moet je niet zeuren, geen topics openen, jezelf geen stoornis laten aanpraten, maar gewoon genieten, OF je bent om de een of andere reden in een fase dat je in bed belandt met types die je in minder desperate tijden links zou laten liggen. In dat geval zou ik zeggen word minder desperaat of accepteer deze 'fase'. Simpel.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:40 schreef Alonely het volgende:
[..]
Nee, ik heb die mazzel niet.
Sommige meiden met wie ik het bed heb gedeeld waren erg leuk om te zien, maar er zaten ook er een paar bij die eruit zagen alsof ze elke tak geraakt hadden toen ze uit de lelijke smoelenboom flikkerden.
En ik laat mezelf echt geen stoornis aanpraten door een handjevol forumbezoekers, hoor. Maak je daar maar geen zorgen om.
Het zal er inderdaad op neerkomen dat ik deze 'fase' gewoon moet accepteren.
Nee dude, neuken met mensen die je niet aantrekkelijk vindt is echt een symptoom van sexverslaving. Zoek hulp voordat het te laat is.... Voor je het weet heb je geen dates meer... dan moet je naar de hoeren... alle geld weg... en dan belandt je op de verkrachterstoer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:40 schreef Alonely het volgende:
[..]
Nee, ik heb die mazzel niet.
Sommige meiden met wie ik het bed heb gedeeld waren erg leuk om te zien, maar er zaten ook er een paar bij die eruit zagen alsof ze elke tak geraakt hadden toen ze uit de lelijke smoelenboom flikkerden.
En ik laat mezelf echt geen stoornis aanpraten door een handjevol forumbezoekers, hoor. Maak je daar maar geen zorgen om.
Het zal er inderdaad op neerkomen dat ik deze 'fase' gewoon moet accepteren.
wat hebben de dingen die ze hier schrijft te maken met wat haar werk is?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:37 schreef Manono het volgende:
[..]
Een goede psychotherapeut met persoonlijke oordelen als belachelijk en hoerig
Ik zal geen vragen meer stellen!
Ja met deze opmerking is TS echt geholpenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee dude, neuken met mensen die je niet aantrekkelijk vindt is echt een symptoom van sexverslaving. Zoek hulp voordat het te laat is.... Voor je het weet heb je geen dates meer... dan moet je naar de hoeren... alle geld weg... en dan belandt je op de verkrachterstoer.
Zoek hulp.... really...
Ik vind het ook een verbazingwekkend dom verwijt. Elke beroepsuitoefenaar is daarnaast ook mens. Daar doe je niets tegen. Ik ben ervan overtuigd dat Xennia daarnaast ook gewoon een professional is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:57 schreef Abbadon het volgende:
wat hebben de dingen die ze hier schrijft te maken met wat haar werk is?![]()
jij hebt de indruk dat TS 'hulp' zoekt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja met deze opmerking is TS echt geholpen
Neuh, ik heb weinig hulp nodig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij hebt de indruk dat TS 'hulp' zoekt?
Dus het was toch puur een oproep voor aandacht?quote:
Wat doe je hier dan in R&P? Aandacht?quote:
duidelijk....bevestiging en aandacht, hetzelfde wat je uit het 'daten' haaltquote:
Het enige punt waar iedereen naartoe ''moet'' is een zo gelukkig mogelijk leven met evenwicht in jezelf. De weg daar naartoe verschilt van client tot client. En ik ben hier geen psycholoog, maar user. Ik zie ook geen politie-agenten in UVT boetes uitdelen voor drugsbezitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef Manono het volgende:
[..]
Nou, van mij moet niets hoor.
Belachelijk nog welIk bedoelde dat uiteraard in de overdrachtelijke zin. Je stelt iemand kritische vragen maar is dat dan met inzichten naar jouw maatstaven in gedachte, of kun je je ook wel verplaatsen in mensen die uit een totaal ander perspectief komen? Maw, als er niet zoiets is al 1 boek voor alle mensen, hoe bepaal je dan van waaruit je de kritische vraag stelt, als je je totaal niet kunt vinden in een andere persoonlijkheid? Of moet iedereen uiteindelijk naar dezelfde punten toe?
Maar jij zult eerder je vakkennis gebruiken in je betogen en reacties in R&P, dan dat de gemiddelde politieagent Fok!kertjes virtueel arresteert wegens openbare geweldpleging en belediging van de gezaghebbende macht.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:36 schreef Xennia het volgende:
En ik ben hier geen psycholoog, maar user. Ik zie ook geen politie-agenten in UVT boetes uitdelen voor drugsbezit
Nee, van dat soort bezoekers hebben we er al meer dan genoeg hier op fok.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
Of reageer je met het verstand op nul? Vast niet...
Had niet alles gelezen, sorry.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef Liquidootje het volgende:
Dat vertelt hij toch. Chatten --> eerste keer daten. Daarna, omdat ie de smaak te pakken had, aan elke vrouw die langer dan 5 minuten wil chatten direct vragen of ze op een date wil.
1 op 3 zegt vast wel ja.
Mijn reputatie!?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:43 schreef Liquidootje het volgende:
Jouw reputatie kennende zal het wel zo zijn dat je al afknapt voordat je iemand ontmoet hebt omdat je echt digitaal date naar een levenspartner.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het enige punt waar iedereen naartoe ''moet'' is een zo gelukkig mogelijk leven met evenwicht in jezelf. De weg daar naartoe verschilt van client tot client. En ik ben hier geen psycholoog, maar user. Ik zie ook geen politie-agenten in UVT boetes uitdelen voor drugsbezit
Ik dacht anders dat je wilde "afkicken" van je verslaving zeg maar..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:30 schreef Alonely het volgende:
Natuurlijk vroeg ik om jullie aandacht. In ELK topic wat hier op fok wordt geopend wordt er toch om aandacht van de lezer gevraagd?
Ik vroeg me gewoon af of jullie ideeën en/of ervaringen hadden m.b.t. dit onderwerp, meer niet.
Ik wil ook een bruikbaar antwoord. Je zei dat ik een reputatie had.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:04 schreef Liquidootje het volgende:
Godje, open toch je eigen topic. Een beetje half kapend azend naar bruikbare antwoorden. Not done
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:04 schreef Liquidootje het volgende:
Godje, open toch je eigen topic. Een beetje half kapend azend naar bruikbare antwoorden. Not done
Ehm botweg zoiets?:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil ook een bruikbaar antwoord. Je zei dat ik een reputatie had.Waar heb je het over!?
Ik jou volgen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb het antwoord op de vraag niet nodig, zie mijn eerste post in dit topic....
je volgt me wel steeds Liquido... gefascineerd? Je mag ook gewoon PMen hoor...
terug ontopic, of TS eig wil afkicken?
De wereld wonderlijke vijver van het leven!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:14 schreef dawg het volgende:
Liquido! Uit welk vijvertje date jij dan altijd? Of zit je tegenwoordig onder de plak bij je vriendinnetje?
Crap, je hebt me door!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ehm botweg zoiets?:
Op zoek naar liefde, maar wegens verlegenheid nooit echt over de drempel willen stappen om de wonderlijke wereld van daten echt te beproeven?
Oh en al komt er toch iemand langs, dan tipt ie toch nooit aan het beeld van een prins op het witte paard dat je hebt.
ps: nee wij hebben nooit gechat en ik ben geen zure jongen die je hebt afgewezen
De eerste keer was ik ook best zenuwachtig. Want het was per slot van rekening 'de eerste keer'.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had niet alles gelezen, sorry.![]()
Maar het gaat me om die eerste keer dat hij op date ging. Want kan me voorstellen, dat als het nieuw is, het ook ff wennen en aftasten is zeg maar. Ik chat al jaren en ben zelden op date geweest. Die grens is bij hem een stuk lager waarschijnlijk.
Ja, lastig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik dacht anders dat je wilde "afkicken" van je verslaving zeg maar..
Sure. En zo ja, lekker belangrijk. Elke kneus kan wel een vrouw daten, dat blijkt hier wel weer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:35 schreef Alonely het volgende:
En terwijl ik hier zit te posten probeer ik op paiq ook een leuke dame over te halen om dit weekend een keer wat met me te gaan drinken. Gaat lekker zo......
Waarom zou dit niet geloofwaardig zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:36 schreef Frasier het volgende:
Het verbaasd me dat hier nog mensen serieus op in gaan. Het komt totaal niet geloofwaardig over
Ik vind fysieke aantrekkingskracht toch wel een minimum voorwaarde voor seks. Heb je een zak over haar kop gedaan of zoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:27 schreef Alonely het volgende:
[..]
De eerste keer was ik ook best zenuwachtig. Want het was per slot van rekening 'de eerste keer'.
Was met een vrouw waar ik online echt ontzettend leuk contact mee had, maar tijdens de eerste date wist ik al meteen dat ik me niet tot haar aangetrokken voelde. Is dus ook nooit iets gebeurd, maar we zijn wel een tijdje bevriend met elkaar geweest. Totdat zij gevoelens voor mij kreeg en ik die niet kon beantwoorden. Toen was het ook vrij snel voorbij.
Dus dat.
natuurlijk, op zich is deze verslaving minder ongezond dan aan de coke zitten..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:30 schreef Alonely het volgende:
[..]
Ja, lastig.
Da's het probleem van een verslaving. Je weet dat het je eigenlijk fucking weinig oplevert, maar op het moment dat je eraan toegeeft is het (vaak...) wčl leuk.
Nčččh, ze wilde me graag eerst wat beter leren kennen. En daar heb ik dus niet zo'n zin in.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:29 schreef Liquidootje het volgende:
En alonely. Hoe is het nog afgelopen met dat paiq vrouw.
Natte piemel dit weekend of toch niet?
Noem het 'heel tijdelijk opschorten' van mijn fysieke eisenpakket ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind fysieke aantrekkingskracht toch wel een minimum voorwaarde voor seks. Heb je een zak over haar kop gedaan of zo
de term ''wanhopig'' spreekt me in deze meer aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:09 schreef Alonely het volgende:
[..]
Noem het 'heel tijdelijk opschorten' van mijn fysieke eisenpakket ofzo.
Tenzij je heel vaak zit te chatten in de baas z'n tijd... (niet dat ik dat doe, maar toch)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
natuurlijk, op zich is deze verslaving minder ongezond dan aan de coke zitten..
je hebt je kennissenkring wel uitgebreid enzo... en je raakt er ook niet werkloos van
Een teringtyfustakketrut, die heb ik ook al eentje meegemaakt. Een compleet geschift wijf wat met droge ogen durfde te beweren dat ze het helemaal niet raar vond dat ze van me verlangde dat ik haar financieel ondersteunde. We kenden elkaar immers al 2 hele maanden....quote:maar inderdaad, net als heroďne geeft het een korte kick enzo... en de hangover volgt als je ook daarbij verliefd wordt en afgewezen. of juist achter komt dat zij best wel een teringtyfustakketrut is...
Zo erg is het nog niet volgens mij... toch?quote:zolang je daarmee kan leven hoef je niet af te kicken...
maar als je de leegheid begint te voelen, net zoals de heroďneverslaafde begint te voelen dat die shotkick teveel je leven beheerst, dan moet je gewoon kappen...
en dan ook coldturkey net als bij heroďne...
Touché.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
de term ''wanhopig'' spreekt me in deze meer aan
was jij 1 van die 2 meiden dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Toch wel veilig?
Je opent er al een topique over... dus gaat goede kant uitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:13 schreef Alonely het volgende:
Zo erg is het nog niet volgens mij... toch?
degene die begint te merken dat het de verkeerde kant uitgaat, opent (zum Beispiel) een topic erover (net zoals bij drankboer Hoop)...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:05 schreef Alonely het volgende:
Dat zegt op zich geen kont.
Hmmm, zou kunnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
degene die begint te merken dat het de verkeerde kant uitgaat, opent (zum Beispiel) een topic erover (net zoals bij drankboer Hoop)...
quote:de rest zwelgt in zn genot en bagatelliseert eventuele negatieve gedachten erover...
Kom je niet even gedag zeggen in SC?quote:
Kasta gaat geen datingsites af, die heeft genoeg aan de Fok!dames hiero, die hopen in dit topic te mogen posten...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:59 schreef m-niki het volgende:
Kasta...ben jij het????
deze user: http://forum.fok.nl/user/history/1484quote:
een vriendin die is geinteresseerd in jou?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:00 schreef Alonely het volgende:
Oh.. die. Nee, daar heb ik weinig mee te maken, met die user.
On-topic: een vriendin van me liet me afgelopen weekend weten dat ze zich soms een beetje zorgen maakt over hoeveel tijd ik besteed aan het onderhouden van al die losse contacten.
Nee, ze is niet in me geďnteresseerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
een vriendin die is geinteresseerd in jou?
Yep. Ze weet van zo'n beetje al mijn dates en mijn capriolen en ze heeft me al een keer laten weten dat ze het best verontrustend vindt hoeveel tijd ik 'investeer' in het najagen van afspraakjes en alles wat erbij komt kijken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:10 schreef Liquidootje het volgende:
Welnee, ze is alleen bezorgd over zijn welzijn. Meer niet.
Mij ook niet...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef Alonely het volgende:
Ik heb nu ook al een afspraak met een maat van me afgezegd omdat ik dit weekend een date heb geregeld met een leuk meisje. Hij begreep het wel, maar toch... het zit me niet lekker.
Welnee, gewoon naar je pik luisteren hoor. Vriendschappen zijn voor watjes.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef Alonely het volgende:
Ik heb nu ook al een afspraak met een maat van me afgezegd omdat ik dit weekend een date heb geregeld met een leuk meisje. Hij begreep het wel, maar toch... het zit me niet lekker.
Ik snap 'm.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Welnee, gewoon naar je pik luisteren hoor. Vriendschappen zijn voor watjes.
Hij miept ook niet hoor. Hij zei al dat het geen punt was.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef Liquidootje het volgende:
Och die vriend moet niet miepen. Stuur haar foto gewoon naar hem toe en als hij het ook een leuke meid vindt, dan leen je haar toch een keer uit.
Dat doen matties namelijk voor elkaar.
Klopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:06 schreef Oblivion het volgende:
Tot dat iedereen waar je mee omgaat erachter komt dat ze helemaal niet zo exclusief zijn...
Nee, maar in een hoop gevallen ben ik er ook helemaal niet op uit om die exclusiviteit te geven.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:20 schreef Oblivion het volgende:
En je er dus achterkomt dat je die exclusiviteit niet meer kan geven.
Kortom, je doet jezelf te kort.
Gewoon door elkaar heen doen, en wat achter de hand houden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:12 schreef Alonely het volgende:
[..]
Het scheelt een hele hoop uitleg, gelul en van die strontvervelende "Het ligt niet aan jou, maar aan mij!" gesprekken.
Maar goed, lullig is het wel....
Speaking of which, wanneer mag ik jouw Main Squeeze een keer lenen dan, Liq? Mattie vamme!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef Liquidootje het volgende:
Och die vriend moet niet miepen. Stuur haar foto gewoon naar hem toe en als hij het ook een leuke meid vindt, dan leen je haar toch een keer uit.
Dat doen matties namelijk voor elkaar.
Dat is ook nooit mijn intentie geweest.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:45 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Gewoon door elkaar heen doen, en wat achter de hand houden.
Zo kan je natuurlijk nooit een harem kweken
Wat is jouw intentie?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:59 schreef Alonely het volgende:
[..]
Dat is ook nooit mijn intentie geweest.
Hahaha, zo herkenbaar, maar het is een periode hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:04 schreef Alonely het volgende:
Nou, in ieder geval niet het kweken van een harem.
Ik denk dat mijn intentie met daten een beetje verloren is gegaan in het afgelopen jaar. Aanvankelijk was ik heel serieus op zoek naar een 'echt vriendinnetje', maar ik denk dat door al mijn ervaringen is verwaterd naar het zoeken naar afleiding, spanning, avontuurtjes en aanverwante shit. Maar ergens heb ik wel het idee dat ik ooit nog wel een leuke dame tegenkom waar ik zo blij van word dat ik er ook echt mee samen wil blijven. En zij dan hopelijk ook met mij..
ach als het voor de sex is hoeft dat toch ook niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:20 schreef Oblivion het volgende:
En je er dus achterkomt dat je die exclusiviteit niet meer kan geven.
Kortom, je doet jezelf te kort.
Nee, maar als hij er geen probleem mee zou hebben had hij dit topic niet geopend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
ach als het voor de sex is hoeft dat toch ook niet?
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het ook heus wel gaat gebeuren hoor. Zelf heb ik een paar jaar flink wat fun gehad, tot ik iemand tegen kwam waarbij alles anders was ... Allebei een "wow, wat is dit"-moment .. en sindsdien vrolijk samen!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:04 schreef Alonely het volgende:
Nou, in ieder geval niet het kweken van een harem.
Ik denk dat mijn intentie met daten een beetje verloren is gegaan in het afgelopen jaar. Aanvankelijk was ik heel serieus op zoek naar een 'echt vriendinnetje', maar ik denk dat door al mijn ervaringen is verwaterd naar het zoeken naar afleiding, spanning, avontuurtjes en aanverwante shit. Maar ergens heb ik wel het idee dat ik ooit nog wel een leuke dame tegenkom waar ik zo blij van word dat ik er ook echt mee samen wil blijven. En zij dan hopelijk ook met mij..
Ja, dat 'serieuzere', dat is eigenlijk wat ik voornamelijk heb meegemaakt. Ik heb al een aantal langere relaties achter de rug. In 1 geval werd er zelfs al gepraat over trouwplannen en eventueel zelfs kinderen. Maar na 4,5 jaar zijn we toch maar uit elkaar gegaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:40 schreef BOTER.... het volgende:
[..]
Hahaha, zo herkenbaar, maar het is een periode hoor![]()
Nu voel je je er langzaam al niet meer zo ok bij (maar je hebt er vast van genoten) en over een tijdje ben je klaar voor iets serieuzers![]()
Loosen up!je vindt die meid waar je blij van wordt heus wel
Waar zit je dan mee? Je weet nu dat je beiden kan: sleuren en sletten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef Alonely het volgende:
[..]
Ja, dat 'serieuzere', dat is eigenlijk wat ik voornamelijk heb meegemaakt. Ik heb al een aantal langere relaties achter de rug. In 1 geval werd er zelfs al gepraat over trouwplannen en eventueel zelfs kinderen. Maar na 4,5 jaar zijn we toch maar uit elkaar gegaan.
Ik zit met het feit dat, ondanks ik eigenlijk merk dat dat slettebak-geouwehoer me helemaal niet blij maakt, ik er TOCH mee door blijf gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:10 schreef BOTER.... het volgende:
[..]
Waar zit je dan mee? Je weet nu dat je beiden kan: sleuren en sletten.
Goed, wat ga je er nu aan doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:15 schreef Alonely het volgende:
Inderdaad, zoals ik zelf al aangaf.
Serieus, gaat vanzelf over, ook met een aantal andere verslavingen, je moet ("moet") van jezelf net iets te lang, iets te ver doorgaan totdat je er helemaal klaar mee bent en jezelf gewoon NIET meer leuk vind. (denk ik?).quote:
eh ehm ehm... daar kom ik nog op terug!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed, wat ga je er nu aan doen?
Ik hoop het ook. Ja, OF tot ik weer een vrouw tegen het lijf loop waar ik helemaal ondersteboven van raak...quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:16 schreef BOTER.... het volgende:
[..]
Serieus, gaat vanzelf over, ook met een aantal andere verslavingen, je moet ("moet") van jezelf net iets te lang, iets te ver doorgaan totdat je er helemaal klaar mee bent en jezelf gewoon NIET meer leuk vind. (denk ik?).
Meer mensen die hier stopten met lezen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:10 schreef Alonely het volgende:
Leuk, jezelf inschrijven bij zo'n online datingsite.
Nee, wel gedate.quote:Op maandag 1 september 2008 17:32 schreef Liquidootje het volgende:
Heb je nog gebatst via een website?
Ja, ik.quote:Op maandag 1 september 2008 17:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Meer mensen die hier stopten met lezen?
Dat verschilt. Soms is het gewoon een drankje drinken, dus dan stelt het weinig voor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:12 schreef Liquidootje het volgende:
Hoeveel geef je gemiddeld uit per date? Of beter gezegd, hoeveel % van jouw inkomen is het?
ah 4 euro uitgeven en het een date noemen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef Alonely het volgende:
[..]
Dat verschilt. Soms is het gewoon een drankje drinken, dus dan stelt het weinig voor.
Maar als je met een date echt uit eten gaat dan kan het wel wat meer worden natuurlijk.
Gisteren heeft me op de kop af dus 4 euro gekost.
En ik heb geen flauw idee hoeveel procent dat van mijn inkomen is.
uhuh .....quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:43 schreef Alonely het volgende:
[..]
Nee, wel gedate.
Gisteren afgesproken met een dame in A'dam, maar we hadden echt niets met elkaar gemeen.
Dus toen ben ik bij een vriendin van me langs gegaan waar ik ben blijven pitten. (Nee, er is niks gebeurd; het is gewoon een vriendin van me)
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
ah 4 euro uitgeven en het een date noemen...
Ja, OK! Het is inmiddels gewoon een goeie vriendin van me, maar we hebben in het begin wel een paar keer met elkaar geneukt.quote:
Ik ga altijd gratis op datequote:Op dinsdag 2 september 2008 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
Yepquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:47 schreef Re het volgende:
maar dus als ik het goed begrijp wilde je niet gewoon maar ff pimpen met je grote aantal sexdates maar met het gevoel dat je in een compulsieve verslaving zit...
Schadelijk? Eh.. ik denk dat ik op de korte termijn gewoon heel veel slaap tekort kom.quote:wat denk je dat de schadelijke gevolgen kunnen zijn voor de nabije en verre toekomst?
Nou, alles bij elkaar opgeteld is het aantal vrouwen waarmee ik naar bed ben geweest niet eens zo hoog. Maar dat heeft er dus vooral mee te maken dat ik tot ongeveer anderhalf jaar geleden vooral alleen maar lange relaties heb gehad.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:10 schreef Synthesist het volgende:
Als vrouwen horen hoeveel je er al hebt gehad behandelen ze jou precies hetzelfde als wanneer jij hun een slet zou vinden.
Puur een gewetenskwestie dus.
eh... ja, best wel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:29 schreef Kogando het volgende:
Ik herken het probleem, voor je het weet ben je gewoon een slettebak.Help!
![]()
Da's mooi. Ieder zijn meningquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:12 schreef DuTank het volgende:
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen..
Ongetwijfeld, maar voor deze discussie mag je je eigen topic openenquote:Ben vast niet de enige.
Tsja, toch mooi voor hun dat het zo wel kan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:12 schreef DuTank het volgende:
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen.. Ben vast niet de enige.
maar bij haar heb je nooit gedacht dat het meer zou kunnen worden, dus dan is het toch eenvoudig?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef Alonely het volgende:
Het is alsof de duvel ermee speelt. JUIST nu ik een leuke dame ben tegengekomen waarvan ik denk dat het wel eens wat meer kan worden krijg ik van een semi-los-vast neukertje te horen dat ze eigenlijk wel vaker aan me moet denken dan strikt 'noodzakelijk' is.
Hm.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:14 schreef Alonely het volgende:
Schadelijk? Eh.. ik denk dat ik op de korte termijn gewoon heel veel slaap tekort kom.
En op de lange termijn... hmmm.
Wellicht dat ik misschien gewend ga raken om op deze manier met vrouwen om te gaan. En da's niet best.
maar die met het zekere poesje is al een vast neukerdje, dus wat wint hij daarbij?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:31 schreef Liquidootje het volgende:
Natuurlijk niet. Een vrouw die wel leuk is waar van de pussy niet zeker is en eentje die minder leuk is maar waarvan de pussy wel zeker is... Is voor een sexverslaafde een dilemma.
Nee, maar de sex met dat los-vaste neukertje is wel afgrijselijk lekker.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
maar bij haar heb je nooit gedacht dat het meer zou kunnen worden, dus dan is het toch eenvoudig?
Dank je voor je input. Graag on-topic blijven please.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jochie, je gepimp is overduidelijkAls ik bovenstaande lees druipt het er ook vanaf
quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:05 schreef Alonely het volgende:
[..]
Nee, maar de sex met dat los-vaste neukertje is wel afgrijselijk lekker.
Then again... dat leuke meisje wat ik heb leren kennen is eigenlijk net zo wild.
Daar komt nog eens bij dat er (bijna) alleen wanhopige vrouwen/mannen op datingsites zittenquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:12 schreef DuTank het volgende:
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen.. Ben vast niet de enige.
Noem je haar ook 'neukertje' in haar bijzijn?quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:05 schreef Alonely het volgende:
[..]
Nee, maar de sex met dat los-vaste neukertje is wel afgrijselijk lekker.
Then again... dat leuke meisje wat ik heb leren kennen is eigenlijk net zo wild.
Nee, ik noem 'r 'fuckbuddy', want ze is Engels.quote:Op zondag 7 september 2008 15:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
Noem je haar ook 'neukertje' in haar bijzijn?
Terug van wat?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:33 schreef Skin het volgende:
En of ik blij ben!!!! *doet een vreugdedansje* Glad to have you back sweetheart!
Tsja, als een vriendin me tijdelijk op een lager pitje zet omdat ze tot over haar oren verliefd is, kan ik daar best begrip voor hebben. Maar vind je het niet een kutvriend dan, dat hij je verwaarloost om dwangmatig met anonieme mensen te wippen?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:47 schreef Skin het volgende:
Verliefd! Maar natuurlijk! En andere vrouwen mogen er best bij zijn hoor, de vriendinnentjes die ik ontmoet heb vond ik best aardig (een enkele uitzondering daar gelaten).
Maar het is toch simpelweg wat minder leuk als je iemand minder vaak ziet ... Dat is altijd zo als iemand een nieuwe relatie heeft enz. dat je elkaar iets minder regelmatig ziet, maar zoals je wellicht hebt kunnen lezen was Alonely behoorlijk druk met daten en zodoende bleef er weinig tijd over voor onze gezamenlijke hobby's. Maar ik ben blij dus met het nieuws
Het waren er alleen zoveel in korte tijd...quote:Op woensdag 10 september 2008 10:47 schreef Skin het volgende:
Verliefd! Maar natuurlijk! En andere vrouwen mogen er best bij zijn hoor, de vriendinnentjes die ik ontmoet heb vond ik best aardig
Wil ik weten wie jij bedoelt?quote:(een enkele uitzondering daar gelaten).
Ga eens oefenen met Guitar Hero, dame...quote:Maar het is toch simpelweg wat minder leuk als je iemand minder vaak ziet ... Dat is altijd zo als iemand een nieuwe relatie heeft enz. dat je elkaar iets minder regelmatig ziet, maar zoals je wellicht hebt kunnen lezen was Alonely behoorlijk druk met daten en zodoende bleef er weinig tijd over voor onze gezamenlijke hobby's.
Joegeiquote:Maar ik ben blij dus met het nieuws
Ja, een modje mag 'm wel dichtknikkeren wat mij betreft.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:01 schreef Elckiebone het volgende:![]()
Word eens tijd dat dit topic gesloten word
Nog subtieler hoe jij er aandacht aan blijft besteden.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
Subtiel hoe hij zn eigen kloon een voorzetje geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |