abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60928345
Leuk, jezelf inschrijven bij zo'n online datingsite.
Je leert eens wat dames kennen, maakt eens een afspraakje, gaat eens wat drinken.
Dat bevalt best goed, dus je maakt nog een afspraakje.
Voor je het weet heb je een flink aantal van die dates en afspraakjes achter de rug, waarbij er bij een enkele date ook wel wat gebeurt.
Maar het begint bij mij nu wel een beetje uit de klauwen te lopen.
Er gaat bijna geen enkel wekeend voorbij dat ik niet 1 of 2 dates met een of andere dame heb.
En ja, bijkomend resultaat is ook dat ik het afgelopen jaar met meer vrouwen het bed heb gedeeld dan in de rest van mijn leven bij elkaar. (Hoeveel dat er precies zijn is w.m.b. niet relevant, maar dat het er veel zijn, dat mag duidelijk zijn)
Het is gewoon een verslaving!
pi_60928467
Pics!
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:23:08 #3
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_60928645
ik wou bijna serieus reageren, toen zag ik wie TS was.....
Tot zover de kwaliteitspost
pi_60928685
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:23 schreef Gizmo112 het volgende:
ik wou bijna serieus reageren, toen zag ik wie TS was.....
Sta ik dan bekend als een enorme grappenmaker hier op Fok?
pi_60928690
Wauw!
Vertel het ons, welke datingsite is het?! WELKE DATINGSITE IS HET?!

pi_60928699
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Pics!
Lijkt me niet zo slim.
pi_60928717
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:25 schreef OldJeller het volgende:
Wauw!

Ik zat voorheen op relatieplanet.nl, maar nu voornamalijk op paiq.nl
pi_60928789
pi_60928832
En hoeveel kinderen heb je nu daar buiten lopen?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:33:44 #10
222201 Han_som_reiste
Sarcastisch en vervelend
pi_60928892
TS Is player
pi_60928913
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:31 schreef Silaz het volgende:
En hoeveel kinderen heb je nu daar buiten lopen?
Geen. Tenminste... voor zover ik weet
pi_60928946
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:33 schreef Han_som_reiste het volgende:
TS Is player
Ja, mooi kut dus. :|
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:44:28 #13
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_60929131
tvp... ben wel zo desperate dat ik dat eens wil proberen
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_60929187
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Alonely het volgende:

[..]

Verkapt "kijk-mij-'ns-de-coole-dude-zijn"-topic.

OT: Het lijkt mij vooral vermoeiend op de langere termijn; ik heb een collega die met misschien wel tien vrouwen gelijktijdig contacten onderhoudt. Dan heeft ie ze allemaal in z'n msn, blokkeert er een aantal en gaat met twee, drie tegelijk chatten, terwijl hij met een vierde aan de telefoon zit. Misschien leuk voor even, maar als je iedere keer dezelfde verhalen moet vertellen en ook nog 'ns moet onthouden wát je tegen wie gezegd hebt (en wat er tegen jou wordt gezegd), dan denk ik dat de lol er snel vanaf is. Laat staan dat zo'n contact dan toch nooit echte diepgang kan bereiken. Op een overdrachtelijk niveau dan.
pi_60929192
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Alonely het volgende:

[..]

ja, zo vervelend zeg. Zelf zo vervelend dat je een heel topic aanmaakt op fok zodat iedereen weet dat alonely niet meer maagd is en scoort
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:51:32 #16
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60929257
Ik geloof er niks van TS.
Hoax, (pics or it didn't happen)
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_60929312
Francois, ben jij dat?
Ja, ik generaliseer.
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:57:38 #18
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_60929366
papa?
pi_60929478
pi_60929582
Ik herken het probleem van TS.

Allemaal van die chickies die mee willen rijden in mijn Ferarri/Porsche/Lamborghini naar mijn villa in St. Tropez om daar een beetje te doubledaten met Brad Pitt en Angelina Jolie.

Enorm frustrerend.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_60934639
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:48 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Verkapt "kijk-mij-'ns-de-coole-dude-zijn"-topic.
Sorry, maar dat is niet zo.
quote:
OT: Het lijkt mij vooral vermoeiend op de langere termijn; ik heb een collega die met misschien wel tien vrouwen gelijktijdig contacten onderhoudt. Dan heeft ie ze allemaal in z'n msn, blokkeert er een aantal en gaat met twee, drie tegelijk chatten, terwijl hij met een vierde aan de telefoon zit. Misschien leuk voor even, maar als je iedere keer dezelfde verhalen moet vertellen en ook nog 'ns moet onthouden wát je tegen wie gezegd hebt (en wat er tegen jou wordt gezegd), dan denk ik dat de lol er snel vanaf is. Laat staan dat zo'n contact dan toch nooit echte diepgang kan bereiken. Op een overdrachtelijk niveau dan.
Dat klinkt heeeeeeeeeeel bekend.
Ik moet soms echt moeite doen om te onthouden wat ik wanneer tegen wie heb verteld.
pi_60934813
Als ik dit topic had geopend, waren de reacties heel anders geweest. Maar goed, TS. Ik herken het wel, al gebruik ik internet niet om te daten. Verveelt het je al?
pi_60934816
Ja... jullie zijn stuk voor stuk grappiger dan Bill Hicks, Jerry Sadowitz en het hele team van Monty Python bij elkaar geraapt. Misschien dat ik morgen nog even terugkom om nog een keer om jullie spitsvondigheden te lachen.

Tot die tijd zou ik het op prijs stellen als er gewoon on-topic kon worden gereageerd.
pi_60934882
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef MLI het volgende:
Als ik dit topic had geopend, waren de reacties heel anders geweest. Maar goed, TS. Ik herken het wel, al gebruik ik internet niet om te daten. Verveelt het je al?
Ik heb afgelopen weekend met een vrouw liggen vrijen en ik merkte gewoon dat ik er eigenlijk gewoon geen zak aan vond. En da's NIET ok. Het lag niet aan haar, maar ik merkte gewoon dat ik het niet eens meer speciaal vond om met een dame naar bed te gaan.

Fuck.... ik raak gewoon afgestompt.
pi_60934910
Ja wat moeten we erop zeggen?

Leuk voor je. Ik zou willen dat er veel vrouwen met mij het bed willen delen.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_60934918
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:16 schreef Alonely het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen weekend met een vrouw liggen vrijen en ik merkte gewoon dat ik er eigenlijk gewoon geen zak aan vond. En da's NIET ok. Het lag niet aan haar, maar ik merkte gewoon dat ik het niet eens meer speciaal vond om met een dame naar bed te gaan.

Fuck.... ik raak gewoon afgestompt.
Waarom doe je het dan?
pi_60935047
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:17 schreef MLI het volgende:

[..]

Waarom doe je het dan?
Don't know... het begint echt een verslaving te worden.
Ik ben bijna ALTIJD bezig met het regelen van dates en het chatten met meiden met vooral 1 doel: sex.
Maakt niet uit wanneer of waar. Als ik maar met iemand kan vrijen.
pi_60935048
shit, dubbel
pi_60935167
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:22 schreef Alonely het volgende:

[..]

Don't know... het begint echt een verslaving te worden.
Ik ben bijna ALTIJD bezig met het regelen van dates en het chatten met meiden met vooral 1 doel: sex.
Maakt niet uit wanneer of waar. Als ik maar met iemand kan vrijen.
Hoe lang ben je al zo bezig? En is het altijd éénmalig?
pi_60935202
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:27 schreef MLI het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al zo bezig? En is het altijd éénmalig?
Sinds een half jaar. En nee, ik zie de meeste dames wel vaker dan een keer.
D'r zijn er 1 of 2 geweest bij wie het maar bij 1 keer bleef.
pi_60935207
Je TT klopt niet écht zo. Neuken? Leuk hoor, maar het is fucking verslavend!
pi_60935260
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:28 schreef Alonely het volgende:

[..]

Sinds een half jaar. En nee, ik zie de meeste dames wel vaker dan een keer.
D'r zijn er 1 of 2 geweest bij wie het maar bij 1 keer bleef.
Maar ja, over een jaartje ben je weer een stuk of 15 vrouwen verder. Hoe meer je er doet, hoe meer je afstompt. Wat for the time being handig is, maar als je op termijn weer behoefte krijgt aan een relatie, best in de weg kan zitten.
pi_60935347
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:29 schreef MLI het volgende:
Je TT klopt niet écht zo. Neuken? Leuk hoor, maar het is fucking verslavend!
Nou op zich wel hoor.
Als ik in een relatie zit dan is er niks aan de hand. Dan is het gewoon OK en dan blijft de sex ook leuk.
pi_60935381
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef MLI het volgende:

[..]

Maar ja, over een jaartje ben je weer een stuk of 15 vrouwen verder. Hoe meer je er doet, hoe meer je afstompt. Wat for the time being handig is, maar als je op termijn weer behoefte krijgt aan een relatie, best in de weg kan zitten.
Die kans zit er dik in.
Ik heb ook behoefte aan een ECHTE relatie, maar ik kan bij geen enkele vrouw echt vinden waar ik naa op zoek ben.
En wat dat is waar ik naar zoek? Beats me...
pi_60935507
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:33 schreef Alonely het volgende:

[..]

Nou op zich wel hoor.
Als ik in een relatie zit dan is er niks aan de hand. Dan is het gewoon OK en dan blijft de sex ook leuk.
Maar daarbuiten ga je wel buiten wat in de maatschappij als 'normaal' beschouwt wordt. Ligt dat aan onzekerheid of denk je van niet?
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:35 schreef Alonely het volgende:

[..]

Die kans zit er dik in.
Ik heb ook behoefte aan een ECHTE relatie, maar ik kan bij geen enkele vrouw echt vinden waar ik naa op zoek ben.
Probeer je ze dan allemaal uit met een mogelijke relatie in het achterhoofd?
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:51:24 #36
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_60935773
Veel dating sites hebben een verhouding Man: Vrouw = Veel: 1.
TS moet een ongelooflijke babbel hebben om er tussen al die mannelijke aandacht toch doorheen te komen. En ze dan ook nog het bed in lullen, petje af hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hukkie op 18-08-2008 21:59:29 ]
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:53:51 #37
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_60935835
quote:

[..]

Die kans zit er dik in.
gek he als je ze ontmoet via een website, holy fuck
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_60937702
TS is aandachts geil, net als alle breezers en emo's die zichzelf snijden
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
pi_60938311
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:51 schreef Hukkie het volgende:
Veel dating sites hebben een verhouding Man: Vrouw = Veel: 1.
TS moet een ongelooflijke babbel hebben om er tussen al die mannelijke aandacht toch doorheen te komen. En ze dan ook nog het bed in lullen, petje af hoor.
Geen idee met wat voor vrouwen de TS aanpapt, maar als je een beetje leuk kunt 'babbelen', er niet heel verkeerd uitziet en niet te kritisch bent naar wat er jouw kant opkomt, dan moet dat wel lukken. De vraag is of je dat wil, ik had er zelf in ieder geval geen behoefte aan om energie te steken in een willekeurig iemand die ik misschien wel 'ns makkelijk in bed kon krijgen. Heb wel 'ns op datingsites gezeten, maar nooit iets serieus aan overgehouden, ik denk dat het makkelijker is om seks te scoren via een datingsite, dan een leuke vriend(in).
pi_60938440
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:39 schreef MLI het volgende:

Je moet toch weten of ze voldoet aan je eisen?
pi_60938639
quote:

[..]

Die kans zit er dik in.
Vermoedelijk een vrouw waar je wat harder je best voor moet doen. En die vervolgens je hart breekt.

Verder vind ik je erg oppervlakkig overkomen. Ik hoop voor je dat het een fase is.
pi_60939314
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vermoedelijk een vrouw waar je wat harder je best voor moet doen. En die vervolgens je hart breekt.
Dat laatste liever niet. Ik vermoed dat bij veel mannen een seksdrift ontstaat omdat hun hart gebroken is.

Hij heeft inderdaad een vrouw nodig die hem meer weerwerk biedt, een challenge. Met het risico om een blauwtje te lopen, helaas wel waar.
pi_60940022
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:39 schreef MLI het volgende:

[..]

Maar daarbuiten ga je wel buiten wat in de maatschappij als 'normaal' beschouwt wordt. Ligt dat aan onzekerheid of denk je van niet?
Nee, meer het besef 'dat ik het kan'. Eigenlijk dus om dezelfde reden dat een hond aan zijn kruis likt.
quote:
Nee, van sommige weet ik op voorhand al dat het geen relatiemateriaal is.
pi_60940136
Waarom duik je er dan toch de koffer mee in als je het op voorhand weet? Ikzelf ben daar voor mezelf nog niet over uit, maar ik weet wel dat ik van tevoren meestal wel weet dat het niks is. En toch maar 'aankijken' want 'wie weet komt het gevoel nog wel' maar ondertussen is het gewoon lekker makkelijk dat je seks en aandacht krijgt.
pi_60940233
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef MLI het volgende:
Waarom duik je er dan toch de koffer mee in als je het op voorhand weet? Ikzelf ben daar voor mezelf nog niet over uit, maar ik weet wel dat ik van tevoren meestal wel weet dat het niks is. En toch maar 'aankijken' want 'wie weet komt het gevoel nog wel' maar ondertussen is het gewoon lekker makkelijk dat je seks en aandacht krijgt.
Het feit dat het geen relatiemateriaal is wil niet zeggen dat een goeie partij sex niet aan de orde is.
Ik heb op dit moment contact met een vrouw waar ik een hele goeie klik heb op sexueel gebied, maar ik zou er absoluut geen relatie mee willen.
pi_60940271
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Verder vind ik je erg oppervlakkig overkomen. Ik hoop voor je dat het een fase is.
Ik weet ook donders goed dat dit eigenlijk helemaal nergens over gaat.
En dat gebroken hart, da's ook al gebeurd hoor.
Want tussen al die vrouwen zat er natuurlijk wel eentje die ik WEL leuk vond.
En zoals het gaat bij Murphy's wet... zij vond mij ook leuk, maar alleen voor de sex.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:28:41 #47
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60940303
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef MLI het volgende:
Als ik dit topic had geopend, waren de reacties heel anders geweest.
Ja, maar jij bent een meisje en meisjes horen niet met jan en alleman het bed te delen. TS is een jongen en dan liggen de zaken anders.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_60940357
Ja, maar dat is het dus. In onze maatschappij is het abnormaal als je vaker dan ongeveer 1 keer per 2 maanden van de grond gaat als je geen vaste (seks)partner hebt. Anders móet er wel iets mis zijn met je. Dus, verklaar jezelf hier naar de maatschappij toe.

Ik denk dat je alleen zelf in kunt schatten wanneer het genoeg geweest is. Mijn advies, geniet ervan zolang je er nog van kunt genieten. in de zin van dat je het nog leuk vind want na een tijdje beginnen ze allemaal op elkaar te lijken. En dat ligt niet aan de meiden in kwestie maar aan jezelf.

Hoe denk je over de meiden waarmee je naar bed gaat? Ik bedoel, nadat het gebeurd is. Vind je wel eens iemand leuk of raakt het je allemaal niet meer zo?

Oh ja, je geeft geen antwoorden op de vragen. Waarom duik je met die mensen de koffer in als je weet dat het niks is? En heb je dat gevoel altijd of vraag je je nog wel eens af of het meer zou kunnen worden?
pi_60940400
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent een meisje en meisjes horen niet met jan en alleman het bed te delen. TS is een jongen en dan liggen de zaken anders.
Ah. OK.
pi_60940425
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:27 schreef Alonely het volgende:

[..]

Ik weet ook donders goed dat dit eigenlijk helemaal nergens over gaat.
En dat gebroken hart, da's ook al gebeurd hoor.
Want tussen al die vrouwen zat er natuurlijk wel eentje die ik WEL leuk vond.
En zoals het gaat bij Murphy's wet... zij vond mij ook leuk, maar alleen voor de sex.
Surprise
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Welnee, TS is ook gewoon een hoer
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:37:45 #51
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60940462
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Klopt. En TS is verslaafd aan aandacht en gezelschap. Zoiets zal wel een echte psychologische term hebben.
pi_60940478
quote:

[..]

Surprise
[..]

Nounou, hij heeft geen aantallen genoemd. Misschien waren het er 6 in het afgelopen half jaar, dan is het wat voorbarig om hoer te roepen. Mannen hebben meestal de neiging om eea wat te overdrijven enzo. .
pi_60940497
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:37 schreef Strani het volgende:

[..]

Klopt. En TS is verslaafd aan aandacht en gezelschap. Zoiets zal wel een echte psychologische term hebben.
Leuk, we gaan diagnosticeren. Wil een maatschappelijk werker/psych/Xennia hier even zijn/haar licht over laten schijnen? Ik gok borderline voor TS. _!
pi_60940508
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef MLI het volgende:

[..]

Nounou, hij heeft geen aantallen genoemd. Misschien waren het er 6 in het afgelopen half jaar, dan is het wat voorbarig om hoer te roepen. Mannen hebben meestal de neiging om eea wat te overdrijven enzo. .
6 in een half jaar is iedere maand 1. Dat vind ik toch knap hoerig. Niks voorbarig
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:41:33 #55
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60940525
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:39 schreef MLI het volgende:

[..]

Leuk, we gaan diagnosticeren. Wil een maatschappelijk werker/psych/Xennia hier even zijn/haar licht over laten schijnen? Ik gok borderline voor TS. _!
Ik gooi daar met je goedkeuren nog een bi-polar en een adhd'tje tegen aan.
pi_60940546
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:39 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een diagnose gesteld op fok, dat laat ik wel aan het gepeupel over
pi_60940568
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef MLI het volgende:

[..]

In het afgelopen jaar waren het 13 verschillende vrouwen.
Met een aantal daarvan ben ik wat langer samengebleven. Soms een maand, soms 2.
En soms overlapte het elkaar ook.
pi_60940581
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

6 in een half jaar is iedere maand 1. Dat vind ik toch knap hoerig. Niks voorbarig
Ja, maar stel dat dat maar 1 half jaar in zijn leven is, dan valt het wel weer mee.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een diagnose gesteld op fok, dat laat ik wel aan het gepeupel over
Weet ik.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:41 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik gooi daar met je goedkeuren nog een bi-polar en een adhd'tje tegen aan.
Ik doe niet aan diagnoses stellen, zie mijn smiley. Maar OK, het komt bij bepaalde stoornissen wel voor als symptoom. Denk theatrale persoonlijkheidsstoornis, borderline. Meer weet ik zo ook niet. Xennia?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:45:59 #59
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60940589
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef Alonely het volgende:

[..]

Noem me gek maar ik vind dat aan de hoge kant.

Het is maar goed dat we je ridiculiseren TS, anders werd het leven wel heel treurig.
pi_60940602
quote:

[..]

Ja, dan ben je hoerig bezig. Zelfs in mijn optiek. Je bent toch een half jaar bezig nu?
pi_60940627
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:45 schreef MLI het volgende:
Ja, maar stel dat dat maar 1 half jaar in zijn leven is, dan valt het wel weer mee.
Dan is dat half jaar toch een hoerige episode in zijn leven en over die episode praten we nu.
quote:
Ik doe niet aan diagnoses stellen, zie mijn smiley. Maar OK, het komt bij bepaalde stoornissen wel voor als symptoom. Denk theatrale persoonlijkheidsstoornis, borderline. Meer weet ik zo ook niet. Xennia?
Daar ga ik niet aan beginnen hoor. Als ik iedere man die zijn pik achterna loopt een etiketje op moet plakken, ben ik meer dan fulltime aan het werk.

dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:51:37 #62
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60940668
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dan is dat half jaar toch een hoerige episode in zijn leven en over die episode praten we nu.
[..]

Daar ga ik niet aan beginnen hoor. Als ik iedere man die zijn pik achterna loopt een etiketje op moet plakken, ben ik meer dan fulltime aan het werk.

Wat een seksisme!
pi_60940719
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

Nou ja, wat ik bedoel te zeggen, als je er na een half jaartje gewoon weer mee op kunt houden, is er volgens mij niet gek veel aan de hand. Je bent niet bepaald de enige. Maar als je er na een tijdje achterkomt dat je niet meer buiten die aandacht kunt, dan kan er meer aan de hand zijn.

TS, ben je altijd zo buiten relaties?

Xennia, kun je niet gewoon onder werktijd fokken? . Vraag je een klein bedrag per consult .
pi_60940869
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:46 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, dan ben je hoerig bezig. Zelfs in mijn optiek. Je bent toch een half jaar bezig nu?
Nee, in totaal een goed jaar.
In dat jaar heb ik met 20 vrouwen gevreëen. En 13 daarvan in het laatste half jaar.
pi_60940953
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:07 schreef Alonely het volgende:

[..]

Nee, in totaal een goed jaar.
In dat jaar heb ik met 20 vrouwen gevreëen. En 13 daarvan in het laatste half jaar.
Wat haal je er voor jezelf uit? Een relatie, wat je eigenlijk zoekt, heb je er nog niet mee gevonden. Dus wat dan?
pi_60940980
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:55 schreef MLI het volgende:
Xennia, kun je niet gewoon onder werktijd fokken? . Vraag je een klein bedrag per consult .
Hoezo een klein bedrag

Maar nee, ik moet er niet aan denken op fok op mijn woorden te moeten letten.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:12 schreef MLI het volgende:

[..]

Wat haal je er voor jezelf uit? Een relatie, wat je eigenlijk zoekt, heb je er nog niet mee gevonden. Dus wat dan?
Probeer je hier zelf ook een antwoord te vinden?
pi_60941107
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:12 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ik me in de voorgaande jaren altijd in heb moeten houden en dat ik nu eindelijk kan doen en laten wat ik zelf wil. En da's dus gewoon sex hebben met heel veel verschillende bedpartners.
Maar uiteindelijk wil ik toch ook gewoon 1 iemand vinden waar ik verder mee wil.
pi_60941169
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:13 schreef Xennia het volgende:

Probeer je hier zelf ook een antwoord te vinden?
Dat antwoord komt vanzelf wel voor mij. Ik kan TS wel vertellen wat hij eruit haalt volgens mij maar op die manier leer je niks over jezelf. En zijn motivatie zal ook wel anders zijn dan de mijne.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:23 schreef Alonely het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ik me in de voorgaande jaren altijd in heb moeten houden en dat ik nu eindelijk kan doen en laten wat ik zelf wil. En da's dus gewoon sex hebben met heel veel verschillende bedpartners.
Maar uiteindelijk wil ik toch ook gewoon 1 iemand vinden waar ik verder mee wil.
En waarom ben je het dan nu nog niet zat? Want ergens na een stuk of 10 was het nieuwtje er vast wel vanaf. Bovendien, als je 1 iemand zoekt, waarom zou je je energie dan verspillen aan chicks waarvan je toch al weet dat het niks voor je is?
pi_60941297
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij beter het klooster in gaan
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60944821
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:27 schreef MLI het volgende:

[..]

Dat antwoord komt vanzelf wel voor mij. Ik kan TS wel vertellen wat hij eruit haalt volgens mij maar op die manier leer je niks over jezelf. En zijn motivatie zal ook wel anders zijn dan de mijne.
[..]

En waarom ben je het dan nu nog niet zat? Want ergens na een stuk of 10 was het nieuwtje er vast wel vanaf. Bovendien, als je 1 iemand zoekt, waarom zou je je energie dan verspillen aan chicks waarvan je toch al weet dat het niks voor je is?
Het is denk ik een soort zoektocht naar 'the next best thing', waarbij ik dus wčl steeds beter begin door te krijgen wat ik wel (en vooral ook NIET) zoek in een bedpartner.
En over dat verspillen... tja...da's dus die verslavende factor. En het is niet zodat ik weet dat het niks voor me is, maar eerder dat ik weet dat ik er geen relatie mee ga willen.
pi_60944977
Ja. Maar je neemt elke keer genoegen met de troostprijs.
pi_60945044
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:54 schreef Alonely het volgende:

[..]

Het is denk ik een soort zoektocht naar 'the next best thing', waarbij ik dus wčl steeds beter begin door te krijgen wat ik wel (en vooral ook NIET) zoek in een bedpartner.
En over dat verspillen... tja...da's dus die verslavende factor. En het is niet zodat ik weet dat het niks voor me is, maar eerder dat ik weet dat ik er geen relatie mee ga willen.
Ik ken je verslaving, op dezelfde site ook

Afgelopen 2 jaar echt veel gedate idd, en meer kunnen rondneuken dan in mn internetloze puberteit

Alleen op een gegeven moment had ik dat daten voor de sex wel gehad..
Vrouwen die het bij slechts sex wilden houden, of waarvan ik inschat dat het alleen in bed zou klikken verbrak ik het contact mee

Uiteindelijk hou je dan degene over waar het wat mee zou kunnen worden...

Voordeel wel van dat ronddaten is inderdaad dat je vrouwen goed leert kennen, en wat je wel bevalt...
Zo weet je beter wat een eventuele droomvrouw zou moeten hebben aan eigenschappen (naast een goed figuur )

Misschien ben je nog niet toe aan een echte relatie? Misschien moet je degenen waarmee het beste in bed klikt als vaste sexpartner houden? En van daaruit verder daten met het oog op iets serieus, en dan kritisch daten en niet iedereen dan zomaar weer in bed lullen maar alleen als het echt klikt..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_60945279
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:00 schreef MLI het volgende:
Ja. Maar je neemt elke keer genoegen met de troostprijs.
Ehm.. in feite wel.
Ja behalve één keer. Toen had ik iets met een vrouw die zo vlammend lekker was dat ik er ook op slag verliefd op werd.
pi_60945441
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik ken je verslaving, op dezelfde site ook
Heh heh ik zie het in je signature.
pi_60945502
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:25 schreef OldJeller het volgende:
Wauw!

Chatbabe.be
Chatgirl.nl
adultmatch.nl

Noem ze maar op....:P
Heute war Gestern noch Morgen....
pi_60945531
Wat een gezeur trouwens of TS een psychiatrisch label zou moeten hebben...

TS heeft gewoon even een rondneukperiode, dat hebben zo veel mannen, met of zonder datingsite...
TS begint de sex nu al minder te vinden, dus deze periode waait vanzelf over...
Op een dag ontmoet hij wel 1 vrouw waarbij wederzijds de vonken vanaf vliegen
pi_60945585
quote:

[..]

hussel de letters is hoer en je hebt HERO.....

pi_60946548
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:23 schreef Godshand het volgende:
Wat een gezeur trouwens of TS een psychiatrisch label zou moeten hebben...

TS heeft gewoon even een rondneukperiode, dat hebben zo veel mannen, met of zonder datingsite...
TS begint de sex nu al minder te vinden, dus deze periode waait vanzelf over...
Op een dag ontmoet hij wel 1 vrouw waarbij wederzijds de vonken vanaf vliegen
Ah. En mijn rondneukperiode is anders want...? Jij hebt er ook genoeg commentaar op gehad.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:44:56 #79
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_60947868
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:00 schreef MLI het volgende:
Ah. En mijn rondneukperiode is anders want...? Jij hebt er ook genoeg commentaar op gehad.
Zoals al gezegd een man mag wel rondneuken en een vrouw niet dan is het een slet.

Ach als iemand dat wil doen lekker hun gang laten gaan zou ik zeggen. Niemand die er slechter van wordt toch?
pi_60949019
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:44 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Zoals al gezegd een man mag wel rondneuken en een vrouw niet dan is het een slet.

Ach als iemand dat wil doen lekker hun gang laten gaan zou ik zeggen. Niemand die er slechter van wordt toch?
Volledig mee eens...Wrom zouden meiden niet mogen genieten van de aangeboden lullen...;)

Gewoon doen....en ieder zijn eigen ding. Mensen die er niets aanvinden is ook niets mis mee hoor...;)
pi_60949075
quote:

[..]

ja maar jij loopt er mee te pronken, das heel wat anders...
pi_60949481
OF je hebt de godsgruwelijke mazzel om zeer frequent een uber-aantrekkelijke vrouw tegen te komen, en dan moet je niet zeuren, geen topics openen, jezelf geen stoornis laten aanpraten, maar gewoon genieten, OF je bent om de een of andere reden in een fase dat je in bed belandt met types die je in minder desperate tijden links zou laten liggen. In dat geval zou ik zeggen word minder desperaat of accepteer deze 'fase'. Simpel.
pi_60963500
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:37 schreef Manono het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij beter het klooster in gaan
Volgens mij zit er nog wel iets tussen iedere maand een ander neuken en het klooster ingaan
quote:

[..]

Bij jou lijkt de seks ansich geen doel te zijn, maar wel de aandacht die je ermee vergaart. Ik denk wel eens dat jij jezelf wat tekort doet op deze manier en er niet gelukkig mee bent. En jouw rondneukperiode duurt ook al wat langer dan bij TS

[ Bericht 33% gewijzigd door Xennia op 19-08-2008 21:02:11 ]
pi_60967423
quote:

[..]

Surprise

"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_60968899
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:56 schreef Xennia het volgende:

Volgens mij zit er nog wel iets tussen iedere maand een ander neuken en het klooster ingaan

Tov de meisjes van 16 die elke uitgaansavond met gemiddeld 5 jongens en 1 meisje zoenen, to say the least, valt 1 date per maand tegenwoordig nog wel mee heur.

Oprechte vraag, als je zulke strakke oordelen aanhoudt, kun je dan wel buiten de lijnen denken en voelen als doorgesnoven doorgeneukte jongeren bij jou in therapie komen, denk je? Zeg je dan ook 'hoerig'? Of neem je afstand van persoonlijke oordelen en volg je het boek op de letter?
pi_60969621
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:55 schreef Manono het volgende:

[..]

Tov de meisjes van 16 die elke uitgaansavond met gemiddeld 5 jongens en 1 meisje zoenen, to say the least, valt 1 date per maand tegenwoordig nog wel mee heur.
Maar moet er dan met iedere eenmalige date iedere maand geneukt worden?
quote:
Oprechte vraag, als je zulke strakke oordelen aanhoudt, kun je dan wel buiten de lijnen denken en voelen als doorgesnoven doorgeneukte jongeren bij jou in therapie komen, denk je? Zeg je dan ook 'hoerig'? Of neem je afstand van persoonlijke oordelen en volg je het boek op de letter?
Ik vind het een belachelijke vraag. Natuurlijk noem ik mijn clienten niet hoerig Wel spiegel ik hun gedrag en stel kritische vragen om ze zo zelf tot meer zelf-inzicht te laten komen. En er is niet zoiets als ''het boek'' dat je op de letter zou kunnen volgen voor ieder willekeurig mens.
pi_60970381
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:31 schreef Xennia het volgende:

Maar moet er dan met iedere eenmalige date iedere maand geneukt worden?

Ik vind het een belachelijke vraag. Natuurlijk noem ik mijn clienten niet hoerig Wel spiegel ik hun gedrag en stel kritische vragen om ze zo zelf tot meer zelf-inzicht te laten komen. En er is niet zoiets als ''het boek'' dat je op de letter zou kunnen volgen voor ieder willekeurig mens.

Nou, van mij moet niets hoor.

Belachelijk nog wel Ik bedoelde dat uiteraard in de overdrachtelijke zin. Je stelt iemand kritische vragen maar is dat dan met inzichten naar jouw maatstaven in gedachte, of kun je je ook wel verplaatsen in mensen die uit een totaal ander perspectief komen? Maw, als er niet zoiets is al 1 boek voor alle mensen, hoe bepaal je dan van waaruit je de kritische vraag stelt, als je je totaal niet kunt vinden in een andere persoonlijkheid? Of moet iedereen uiteindelijk naar dezelfde punten toe?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:19:31 #88
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_60973562
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef Manono het volgende:

[..]

Nou, van mij moet niets hoor.

Belachelijk nog wel Ik bedoelde dat uiteraard in de overdrachtelijke zin. Je stelt iemand kritische vragen maar is dat dan met inzichten naar jouw maatstaven in gedachte, of kun je je ook wel verplaatsen in mensen die uit een totaal ander perspectief komen? Maw, als er niet zoiets is al 1 boek voor alle mensen, hoe bepaal je dan van waaruit je de kritische vraag stelt, als je je totaal niet kunt vinden in een andere persoonlijkheid? Of moet iedereen uiteindelijk naar dezelfde punten toe?
Belachelijk ja.

Een goede psychotherapeut spiegelt inderdaad en voelt zelf aan welke vragen er gesteld moeten worden. Het gesprek wijst zichzelf wel. Het uiteindelijke punt is het of handelen of oplossen van het probleem/de problemen.
pi_60974310
Verkapt "kijk-mij-veel-pwnen-topic"
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:03 schreef OldJeller het volgende:
[ afbeelding ]
Tering
Lambo of Rekt
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:03:41 #90
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60975861
Ach en volgend jaar zijn boeken weer leuk om te lezen.

T'is een hype man. Neuk je rond zolang je lichaam nog honger heeft. Pas als je het 'door' krijgt, ben je weer opzoek naar iets anders.

Sleur's a bitch.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_60976705
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:19 schreef Kaneel het volgende:

[..]

Belachelijk ja.

Een goede psychotherapeut spiegelt inderdaad en voelt zelf aan welke vragen er gesteld moeten worden. Het gesprek wijst zichzelf wel. Het uiteindelijke punt is het of handelen of oplossen van het probleem/de problemen.

Een goede psychotherapeut met persoonlijke oordelen als belachelijk en hoerig

Ik zal geen vragen meer stellen!
pi_60976788
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef ShadyLane het volgende:
OF je hebt de godsgruwelijke mazzel om zeer frequent een uber-aantrekkelijke vrouw tegen te komen, en dan moet je niet zeuren, geen topics openen, jezelf geen stoornis laten aanpraten, maar gewoon genieten, OF je bent om de een of andere reden in een fase dat je in bed belandt met types die je in minder desperate tijden links zou laten liggen. In dat geval zou ik zeggen word minder desperaat of accepteer deze 'fase'. Simpel.
Nee, ik heb die mazzel niet.
Sommige meiden met wie ik het bed heb gedeeld waren erg leuk om te zien, maar er zaten ook er een paar bij die eruit zagen alsof ze elke tak geraakt hadden toen ze uit de lelijke smoelenboom flikkerden.
En ik laat mezelf echt geen stoornis aanpraten door een handjevol forumbezoekers, hoor. Maak je daar maar geen zorgen om.
Het zal er inderdaad op neerkomen dat ik deze 'fase' gewoon moet accepteren.
pi_60976973
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:40 schreef Alonely het volgende:

[..]

Sommige meiden met wie ik het bed heb gedeeld waren erg leuk om te zien, maar er zaten ook er een paar bij die eruit zagen alsof ze elke tak geraakt hadden toen ze uit de lelijke smoelenboom flikkerden.
En ik laat mezelf echt geen stoornis aanpraten door een handjevol forumbezoekers, hoor. Maak je daar maar geen zorgen om.

Voor mij zou het niks zijn maar als jij er iets mee opschiet, why not. Het is iig een manier om nieuwe mensen te leren kennen en wie weet hou je er wel een goede platonische vriendin aan over. Het enige punt lijkt me wat je zelf zegt, dat je er verslaafd aan raakt en straks misschien verleert om op een normale manier te daten (met een lagere frequentie)
pi_60977180
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:40 schreef Alonely het volgende:

[..]

Nee dude, neuken met mensen die je niet aantrekkelijk vindt is echt een symptoom van sexverslaving. Zoek hulp voordat het te laat is.... Voor je het weet heb je geen dates meer... dan moet je naar de hoeren... alle geld weg... en dan belandt je op de verkrachterstoer.

Zoek hulp.... really...
A little bit hateful
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:57:24 #95
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60977303
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:37 schreef Manono het volgende:

[..]

Een goede psychotherapeut met persoonlijke oordelen als belachelijk en hoerig

Ik zal geen vragen meer stellen!
wat hebben de dingen die ze hier schrijft te maken met wat haar werk is?

on topic: aandacht, zelfvertrouwen, en het regelmatig laten strelen van je ego kan inderdaad verslavend zijn...maar als consequentie- en betekenisloze sex je nu al gaat vervelen, dan gaat het vast wel weer over...en zolang je er niemand kwaad mee doet, klinkt het niet als een probleem...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_60977635
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:53 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nee dude, neuken met mensen die je niet aantrekkelijk vindt is echt een symptoom van sexverslaving. Zoek hulp voordat het te laat is.... Voor je het weet heb je geen dates meer... dan moet je naar de hoeren... alle geld weg... en dan belandt je op de verkrachterstoer.

Zoek hulp.... really...
Ja met deze opmerking is TS echt geholpen
pi_60977925
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:57 schreef Abbadon het volgende:
wat hebben de dingen die ze hier schrijft te maken met wat haar werk is?
Ik vind het ook een verbazingwekkend dom verwijt. Elke beroepsuitoefenaar is daarnaast ook mens. Daar doe je niets tegen. Ik ben ervan overtuigd dat Xennia daarnaast ook gewoon een professional is.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:46:23 #98
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60978540
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja met deze opmerking is TS echt geholpen
jij hebt de indruk dat TS 'hulp' zoekt?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_60979354
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:46 schreef Abbadon het volgende:

[..]

jij hebt de indruk dat TS 'hulp' zoekt?
Neuh, ik heb weinig hulp nodig.
pi_60979463
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:22 schreef Alonely het volgende:

[..]

Neuh, ik heb weinig hulp nodig.
Dus het was toch puur een oproep voor aandacht?
Een zogenaamde Via-het-internet-neuk-ik-middelmatige-en-lelijke-"vrouwen"-patstopic.

Chill man!
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')