abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:37:45 #51
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60940462
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Welnee, TS is ook gewoon een hoer
Klopt. En TS is verslaafd aan aandacht en gezelschap. Zoiets zal wel een echte psychologische term hebben.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_60940478
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Surprise
[..]

Welnee, TS is ook gewoon een hoer
Nounou, hij heeft geen aantallen genoemd. Misschien waren het er 6 in het afgelopen half jaar, dan is het wat voorbarig om hoer te roepen. Mannen hebben meestal de neiging om eea wat te overdrijven enzo. .
pi_60940497
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:37 schreef Strani het volgende:

[..]

Klopt. En TS is verslaafd aan aandacht en gezelschap. Zoiets zal wel een echte psychologische term hebben.
Leuk, we gaan diagnosticeren. Wil een maatschappelijk werker/psych/Xennia hier even zijn/haar licht over laten schijnen? Ik gok borderline voor TS. _!
pi_60940508
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef MLI het volgende:

[..]

Nounou, hij heeft geen aantallen genoemd. Misschien waren het er 6 in het afgelopen half jaar, dan is het wat voorbarig om hoer te roepen. Mannen hebben meestal de neiging om eea wat te overdrijven enzo. .
6 in een half jaar is iedere maand 1. Dat vind ik toch knap hoerig. Niks voorbarig
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:41:33 #55
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60940525
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:39 schreef MLI het volgende:

[..]

Leuk, we gaan diagnosticeren. Wil een maatschappelijk werker/psych/Xennia hier even zijn/haar licht over laten schijnen? Ik gok borderline voor TS. _!
Ik gooi daar met je goedkeuren nog een bi-polar en een adhd'tje tegen aan.
pi_60940546
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:39 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een diagnose gesteld op fok, dat laat ik wel aan het gepeupel over
pi_60940568
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef MLI het volgende:

[..]

In het afgelopen jaar waren het 13 verschillende vrouwen.
Met een aantal daarvan ben ik wat langer samengebleven. Soms een maand, soms 2.
En soms overlapte het elkaar ook.
pi_60940581
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

6 in een half jaar is iedere maand 1. Dat vind ik toch knap hoerig. Niks voorbarig
Ja, maar stel dat dat maar 1 half jaar in zijn leven is, dan valt het wel weer mee.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een diagnose gesteld op fok, dat laat ik wel aan het gepeupel over
Weet ik.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:41 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik gooi daar met je goedkeuren nog een bi-polar en een adhd'tje tegen aan.
Ik doe niet aan diagnoses stellen, zie mijn smiley. Maar OK, het komt bij bepaalde stoornissen wel voor als symptoom. Denk theatrale persoonlijkheidsstoornis, borderline. Meer weet ik zo ook niet. Xennia?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:45:59 #59
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60940589
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef Alonely het volgende:

[..]

Noem me gek maar ik vind dat aan de hoge kant.

Het is maar goed dat we je ridiculiseren TS, anders werd het leven wel heel treurig.
pi_60940602
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef Alonely het volgende:

[..]

Ja, dan ben je hoerig bezig. Zelfs in mijn optiek. Je bent toch een half jaar bezig nu?
pi_60940627
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:45 schreef MLI het volgende:
Ja, maar stel dat dat maar 1 half jaar in zijn leven is, dan valt het wel weer mee.
Dan is dat half jaar toch een hoerige episode in zijn leven en over die episode praten we nu.
quote:
Ik doe niet aan diagnoses stellen, zie mijn smiley. Maar OK, het komt bij bepaalde stoornissen wel voor als symptoom. Denk theatrale persoonlijkheidsstoornis, borderline. Meer weet ik zo ook niet. Xennia?
Daar ga ik niet aan beginnen hoor. Als ik iedere man die zijn pik achterna loopt een etiketje op moet plakken, ben ik meer dan fulltime aan het werk.

dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:51:37 #62
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60940668
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dan is dat half jaar toch een hoerige episode in zijn leven en over die episode praten we nu.
[..]

Daar ga ik niet aan beginnen hoor. Als ik iedere man die zijn pik achterna loopt een etiketje op moet plakken, ben ik meer dan fulltime aan het werk.

Wat een seksisme!
pi_60940719
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

Nou ja, wat ik bedoel te zeggen, als je er na een half jaartje gewoon weer mee op kunt houden, is er volgens mij niet gek veel aan de hand. Je bent niet bepaald de enige. Maar als je er na een tijdje achterkomt dat je niet meer buiten die aandacht kunt, dan kan er meer aan de hand zijn.

TS, ben je altijd zo buiten relaties?

Xennia, kun je niet gewoon onder werktijd fokken? . Vraag je een klein bedrag per consult .
pi_60940869
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:46 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, dan ben je hoerig bezig. Zelfs in mijn optiek. Je bent toch een half jaar bezig nu?
Nee, in totaal een goed jaar.
In dat jaar heb ik met 20 vrouwen gevreëen. En 13 daarvan in het laatste half jaar.
pi_60940953
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:07 schreef Alonely het volgende:

[..]

Nee, in totaal een goed jaar.
In dat jaar heb ik met 20 vrouwen gevreëen. En 13 daarvan in het laatste half jaar.
Wat haal je er voor jezelf uit? Een relatie, wat je eigenlijk zoekt, heb je er nog niet mee gevonden. Dus wat dan?
pi_60940980
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:55 schreef MLI het volgende:
Xennia, kun je niet gewoon onder werktijd fokken? . Vraag je een klein bedrag per consult .
Hoezo een klein bedrag

Maar nee, ik moet er niet aan denken op fok op mijn woorden te moeten letten.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:12 schreef MLI het volgende:

[..]

Wat haal je er voor jezelf uit? Een relatie, wat je eigenlijk zoekt, heb je er nog niet mee gevonden. Dus wat dan?
Probeer je hier zelf ook een antwoord te vinden?
pi_60941107
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:12 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ik me in de voorgaande jaren altijd in heb moeten houden en dat ik nu eindelijk kan doen en laten wat ik zelf wil. En da's dus gewoon sex hebben met heel veel verschillende bedpartners.
Maar uiteindelijk wil ik toch ook gewoon 1 iemand vinden waar ik verder mee wil.
pi_60941169
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:13 schreef Xennia het volgende:

Probeer je hier zelf ook een antwoord te vinden?
Dat antwoord komt vanzelf wel voor mij. Ik kan TS wel vertellen wat hij eruit haalt volgens mij maar op die manier leer je niks over jezelf. En zijn motivatie zal ook wel anders zijn dan de mijne.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:23 schreef Alonely het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ik me in de voorgaande jaren altijd in heb moeten houden en dat ik nu eindelijk kan doen en laten wat ik zelf wil. En da's dus gewoon sex hebben met heel veel verschillende bedpartners.
Maar uiteindelijk wil ik toch ook gewoon 1 iemand vinden waar ik verder mee wil.
En waarom ben je het dan nu nog niet zat? Want ergens na een stuk of 10 was het nieuwtje er vast wel vanaf. Bovendien, als je 1 iemand zoekt, waarom zou je je energie dan verspillen aan chicks waarvan je toch al weet dat het niks voor je is?
pi_60941297
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij beter het klooster in gaan
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60944821
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:27 schreef MLI het volgende:

[..]

Dat antwoord komt vanzelf wel voor mij. Ik kan TS wel vertellen wat hij eruit haalt volgens mij maar op die manier leer je niks over jezelf. En zijn motivatie zal ook wel anders zijn dan de mijne.
[..]

En waarom ben je het dan nu nog niet zat? Want ergens na een stuk of 10 was het nieuwtje er vast wel vanaf. Bovendien, als je 1 iemand zoekt, waarom zou je je energie dan verspillen aan chicks waarvan je toch al weet dat het niks voor je is?
Het is denk ik een soort zoektocht naar 'the next best thing', waarbij ik dus wèl steeds beter begin door te krijgen wat ik wel (en vooral ook NIET) zoek in een bedpartner.
En over dat verspillen... tja...da's dus die verslavende factor. En het is niet zodat ik weet dat het niks voor me is, maar eerder dat ik weet dat ik er geen relatie mee ga willen.
pi_60944977
Ja. Maar je neemt elke keer genoegen met de troostprijs.
pi_60945044
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:54 schreef Alonely het volgende:

[..]

Het is denk ik een soort zoektocht naar 'the next best thing', waarbij ik dus wèl steeds beter begin door te krijgen wat ik wel (en vooral ook NIET) zoek in een bedpartner.
En over dat verspillen... tja...da's dus die verslavende factor. En het is niet zodat ik weet dat het niks voor me is, maar eerder dat ik weet dat ik er geen relatie mee ga willen.
Ik ken je verslaving, op dezelfde site ook

Afgelopen 2 jaar echt veel gedate idd, en meer kunnen rondneuken dan in mn internetloze puberteit

Alleen op een gegeven moment had ik dat daten voor de sex wel gehad..
Vrouwen die het bij slechts sex wilden houden, of waarvan ik inschat dat het alleen in bed zou klikken verbrak ik het contact mee

Uiteindelijk hou je dan degene over waar het wat mee zou kunnen worden...

Voordeel wel van dat ronddaten is inderdaad dat je vrouwen goed leert kennen, en wat je wel bevalt...
Zo weet je beter wat een eventuele droomvrouw zou moeten hebben aan eigenschappen (naast een goed figuur )

Misschien ben je nog niet toe aan een echte relatie? Misschien moet je degenen waarmee het beste in bed klikt als vaste sexpartner houden? En van daaruit verder daten met het oog op iets serieus, en dan kritisch daten en niet iedereen dan zomaar weer in bed lullen maar alleen als het echt klikt..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_60945279
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:00 schreef MLI het volgende:
Ja. Maar je neemt elke keer genoegen met de troostprijs.
Ehm.. in feite wel.
Ja behalve één keer. Toen had ik iets met een vrouw die zo vlammend lekker was dat ik er ook op slag verliefd op werd.
pi_60945441
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik ken je verslaving, op dezelfde site ook
Heh heh ik zie het in je signature.
pi_60945502
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:25 schreef OldJeller het volgende:
Wauw!
Vertel het ons, welke datingsite is het?! WELKE DATINGSITE IS HET?!

Chatbabe.be
Chatgirl.nl
adultmatch.nl

Noem ze maar op....:P
Heute war Gestern noch Morgen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')