Klopt. En TS is verslaafd aan aandacht en gezelschap. Zoiets zal wel een echte psychologische term hebben.quote:
Nounou, hij heeft geen aantallen genoemd. Misschien waren het er 6 in het afgelopen half jaar, dan is het wat voorbarig om hoer te roepen. Mannen hebben meestal de neiging om eea wat te overdrijven enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Surprise![]()
[..]
Welnee, TS is ook gewoon een hoer
Leuk, we gaan diagnosticeren. Wil een maatschappelijk werker/psych/Xennia hier even zijn/haar licht over laten schijnen? Ik gok borderline voor TS.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. En TS is verslaafd aan aandacht en gezelschap. Zoiets zal wel een echte psychologische term hebben.
6 in een half jaar is iedere maand 1. Dat vind ik toch knap hoerig. Niks voorbarigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Nounou, hij heeft geen aantallen genoemd. Misschien waren het er 6 in het afgelopen half jaar, dan is het wat voorbarig om hoer te roepen. Mannen hebben meestal de neiging om eea wat te overdrijven enzo..
Ik gooi daar met je goedkeuren nog een bi-polar en een adhd'tje tegen aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Leuk, we gaan diagnosticeren. Wil een maatschappelijk werker/psych/Xennia hier even zijn/haar licht over laten schijnen? Ik gok borderline voor TS._!
Ik heb nog nooit een diagnose gesteld op fok, dat laat ik wel aan het gepeupel overquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Leuk, we gaan diagnosticeren. Wil een maatschappelijk werker/psych/Xennia hier even zijn/haar licht over laten schijnen? Ik gok borderline voor TS._!
In het afgelopen jaar waren het 13 verschillende vrouwen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Nounou, hij heeft geen aantallen genoemd. Misschien waren het er 6 in het afgelopen half jaar, dan is het wat voorbarig om hoer te roepen. Mannen hebben meestal de neiging om eea wat te overdrijven enzo..
Ja, maar stel dat dat maar 1 half jaar in zijn leven is, dan valt het wel weer mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
6 in een half jaar is iedere maand 1. Dat vind ik toch knap hoerig. Niks voorbarig
Weet ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een diagnose gesteld op fok, dat laat ik wel aan het gepeupel over
Ik doe niet aan diagnoses stellen, zie mijn smiley. Maar OK, het komt bij bepaalde stoornissen wel voor als symptoom. Denk theatrale persoonlijkheidsstoornis, borderline. Meer weet ik zo ook niet. Xennia?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gooi daar met je goedkeuren nog een bi-polar en een adhd'tje tegen aan.
Noem me gek maar ik vind dat aan de hoge kant.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef Alonely het volgende:
[..]
In het afgelopen jaar waren het 13 verschillende vrouwen.
Met een aantal daarvan ben ik wat langer samengebleven. Soms een maand, soms 2.
En soms overlapte het elkaar ook.
Ja, dan ben je hoerig bezig. Zelfs in mijn optiek. Je bent toch een half jaar bezig nu?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef Alonely het volgende:
[..]
In het afgelopen jaar waren het 13 verschillende vrouwen.
Met een aantal daarvan ben ik wat langer samengebleven. Soms een maand, soms 2.
En soms overlapte het elkaar ook.
Dan is dat half jaar toch een hoerige episode in zijn leven en over die episode praten we nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:45 schreef MLI het volgende:
Ja, maar stel dat dat maar 1 half jaar in zijn leven is, dan valt het wel weer mee.
Daar ga ik niet aan beginnen hoor. Als ik iedere man die zijn pik achterna loopt een etiketje op moet plakken, ben ik meer dan fulltime aan het werk.quote:Ik doe niet aan diagnoses stellen, zie mijn smiley. Maar OK, het komt bij bepaalde stoornissen wel voor als symptoom. Denk theatrale persoonlijkheidsstoornis, borderline. Meer weet ik zo ook niet. Xennia?
Wat een seksisme!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan is dat half jaar toch een hoerige episode in zijn leven en over die episode praten we nu.
[..]
Daar ga ik niet aan beginnen hoor. Als ik iedere man die zijn pik achterna loopt een etiketje op moet plakken, ben ik meer dan fulltime aan het werk.
![]()
Nou ja, wat ik bedoel te zeggen, als je er na een half jaartje gewoon weer mee op kunt houden, is er volgens mij niet gek veel aan de hand. Je bent niet bepaald de enige. Maar als je er na een tijdje achterkomt dat je niet meer buiten die aandacht kunt, dan kan er meer aan de hand zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan is dat half jaar toch een hoerige episode in zijn leven en over die episode praten we nu.
[..]
Daar ga ik niet aan beginnen hoor. Als ik iedere man die zijn pik achterna loopt een etiketje op moet plakken, ben ik meer dan fulltime aan het werk.
![]()
Nee, in totaal een goed jaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, dan ben je hoerig bezig. Zelfs in mijn optiek. Je bent toch een half jaar bezig nu?
Wat haal je er voor jezelf uit? Een relatie, wat je eigenlijk zoekt, heb je er nog niet mee gevonden. Dus wat dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:07 schreef Alonely het volgende:
[..]
Nee, in totaal een goed jaar.
In dat jaar heb ik met 20 vrouwen gevreëen. En 13 daarvan in het laatste half jaar.
Hoezo een klein bedragquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:55 schreef MLI het volgende:
Xennia, kun je niet gewoon onder werktijd fokken?. Vraag je een klein bedrag per consult
.
Probeer je hier zelf ook een antwoord te vinden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat haal je er voor jezelf uit? Een relatie, wat je eigenlijk zoekt, heb je er nog niet mee gevonden. Dus wat dan?
Ik heb het idee dat ik me in de voorgaande jaren altijd in heb moeten houden en dat ik nu eindelijk kan doen en laten wat ik zelf wil. En da's dus gewoon sex hebben met heel veel verschillende bedpartners.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat haal je er voor jezelf uit? Een relatie, wat je eigenlijk zoekt, heb je er nog niet mee gevonden. Dus wat dan?
Dat antwoord komt vanzelf wel voor mij. Ik kan TS wel vertellen wat hij eruit haalt volgens mij maar op die manier leer je niks over jezelf. En zijn motivatie zal ook wel anders zijn dan de mijne.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:13 schreef Xennia het volgende:
Probeer je hier zelf ook een antwoord te vinden?
En waarom ben je het dan nu nog niet zat? Want ergens na een stuk of 10 was het nieuwtje er vast wel vanaf. Bovendien, als je 1 iemand zoekt, waarom zou je je energie dan verspillen aan chicks waarvan je toch al weet dat het niks voor je is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:23 schreef Alonely het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik me in de voorgaande jaren altijd in heb moeten houden en dat ik nu eindelijk kan doen en laten wat ik zelf wil. En da's dus gewoon sex hebben met heel veel verschillende bedpartners.
Maar uiteindelijk wil ik toch ook gewoon 1 iemand vinden waar ik verder mee wil.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
6 in een half jaar is iedere maand 1. Dat vind ik toch knap hoerig. Niks voorbarig
Het is denk ik een soort zoektocht naar 'the next best thing', waarbij ik dus wèl steeds beter begin door te krijgen wat ik wel (en vooral ook NIET) zoek in een bedpartner.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat antwoord komt vanzelf wel voor mij. Ik kan TS wel vertellen wat hij eruit haalt volgens mij maar op die manier leer je niks over jezelf. En zijn motivatie zal ook wel anders zijn dan de mijne.
[..]
En waarom ben je het dan nu nog niet zat? Want ergens na een stuk of 10 was het nieuwtje er vast wel vanaf. Bovendien, als je 1 iemand zoekt, waarom zou je je energie dan verspillen aan chicks waarvan je toch al weet dat het niks voor je is?
Ik ken je verslaving, op dezelfde site ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:54 schreef Alonely het volgende:
[..]
Het is denk ik een soort zoektocht naar 'the next best thing', waarbij ik dus wèl steeds beter begin door te krijgen wat ik wel (en vooral ook NIET) zoek in een bedpartner.
En over dat verspillen... tja...da's dus die verslavende factor. En het is niet zodat ik weet dat het niks voor me is, maar eerder dat ik weet dat ik er geen relatie mee ga willen.
Ehm.. in feite wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:00 schreef MLI het volgende:
Ja. Maar je neemt elke keer genoegen met de troostprijs.
Heh heh ik zie het in je signature.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ken je verslaving, op dezelfde site ook
Chatbabe.bequote:Op maandag 18 augustus 2008 17:25 schreef OldJeller het volgende:
Wauw!
Vertel het ons, welke datingsite is het?! WELKE DATINGSITE IS HET?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |