abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60945531
Wat een gezeur trouwens of TS een psychiatrisch label zou moeten hebben...

TS heeft gewoon even een rondneukperiode, dat hebben zo veel mannen, met of zonder datingsite...
TS begint de sex nu al minder te vinden, dus deze periode waait vanzelf over...
Op een dag ontmoet hij wel 1 vrouw waarbij wederzijds de vonken vanaf vliegen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_60945585
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef Alonely het volgende:

[..]

In het afgelopen jaar waren het 13 verschillende vrouwen.
Met een aantal daarvan ben ik wat langer samengebleven. Soms een maand, soms 2.
En soms overlapte het elkaar ook.

hussel de letters is hoer en je hebt HERO.....

Heute war Gestern noch Morgen....
pi_60946548
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:23 schreef Godshand het volgende:
Wat een gezeur trouwens of TS een psychiatrisch label zou moeten hebben...

TS heeft gewoon even een rondneukperiode, dat hebben zo veel mannen, met of zonder datingsite...
TS begint de sex nu al minder te vinden, dus deze periode waait vanzelf over...
Op een dag ontmoet hij wel 1 vrouw waarbij wederzijds de vonken vanaf vliegen
Ah. En mijn rondneukperiode is anders want...? Jij hebt er ook genoeg commentaar op gehad.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:44:56 #79
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_60947868
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:00 schreef MLI het volgende:
Ah. En mijn rondneukperiode is anders want...? Jij hebt er ook genoeg commentaar op gehad.
Zoals al gezegd een man mag wel rondneuken en een vrouw niet dan is het een slet.

Ach als iemand dat wil doen lekker hun gang laten gaan zou ik zeggen. Niemand die er slechter van wordt toch?
pi_60949019
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:44 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Zoals al gezegd een man mag wel rondneuken en een vrouw niet dan is het een slet.

Ach als iemand dat wil doen lekker hun gang laten gaan zou ik zeggen. Niemand die er slechter van wordt toch?
Volledig mee eens...Wrom zouden meiden niet mogen genieten van de aangeboden lullen...;)

Gewoon doen....en ieder zijn eigen ding. Mensen die er niets aanvinden is ook niets mis mee hoor...;)
Heute war Gestern noch Morgen....
pi_60949075
quote:

[..]

ja maar jij loopt er mee te pronken, das heel wat anders...
pi_60949481
OF je hebt de godsgruwelijke mazzel om zeer frequent een uber-aantrekkelijke vrouw tegen te komen, en dan moet je niet zeuren, geen topics openen, jezelf geen stoornis laten aanpraten, maar gewoon genieten, OF je bent om de een of andere reden in een fase dat je in bed belandt met types die je in minder desperate tijden links zou laten liggen. In dat geval zou ik zeggen word minder desperaat of accepteer deze 'fase'. Simpel.
pi_60963500
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:37 schreef Manono het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij beter het klooster in gaan
Volgens mij zit er nog wel iets tussen iedere maand een ander neuken en het klooster ingaan
quote:

[..]

Bij jou lijkt de seks ansich geen doel te zijn, maar wel de aandacht die je ermee vergaart. Ik denk wel eens dat jij jezelf wat tekort doet op deze manier en er niet gelukkig mee bent. En jouw rondneukperiode duurt ook al wat langer dan bij TS

[ Bericht 33% gewijzigd door Xennia op 19-08-2008 21:02:11 ]
pi_60967423
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Surprise

"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_60968899
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:56 schreef Xennia het volgende:

Volgens mij zit er nog wel iets tussen iedere maand een ander neuken en het klooster ingaan

Tov de meisjes van 16 die elke uitgaansavond met gemiddeld 5 jongens en 1 meisje zoenen, to say the least, valt 1 date per maand tegenwoordig nog wel mee heur.

Oprechte vraag, als je zulke strakke oordelen aanhoudt, kun je dan wel buiten de lijnen denken en voelen als doorgesnoven doorgeneukte jongeren bij jou in therapie komen, denk je? Zeg je dan ook 'hoerig'? Of neem je afstand van persoonlijke oordelen en volg je het boek op de letter?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60969621
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:55 schreef Manono het volgende:

[..]

Tov de meisjes van 16 die elke uitgaansavond met gemiddeld 5 jongens en 1 meisje zoenen, to say the least, valt 1 date per maand tegenwoordig nog wel mee heur.
Maar moet er dan met iedere eenmalige date iedere maand geneukt worden?
quote:
Oprechte vraag, als je zulke strakke oordelen aanhoudt, kun je dan wel buiten de lijnen denken en voelen als doorgesnoven doorgeneukte jongeren bij jou in therapie komen, denk je? Zeg je dan ook 'hoerig'? Of neem je afstand van persoonlijke oordelen en volg je het boek op de letter?
Ik vind het een belachelijke vraag. Natuurlijk noem ik mijn clienten niet hoerig Wel spiegel ik hun gedrag en stel kritische vragen om ze zo zelf tot meer zelf-inzicht te laten komen. En er is niet zoiets als ''het boek'' dat je op de letter zou kunnen volgen voor ieder willekeurig mens.
pi_60970381
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:31 schreef Xennia het volgende:

Maar moet er dan met iedere eenmalige date iedere maand geneukt worden?

Ik vind het een belachelijke vraag. Natuurlijk noem ik mijn clienten niet hoerig Wel spiegel ik hun gedrag en stel kritische vragen om ze zo zelf tot meer zelf-inzicht te laten komen. En er is niet zoiets als ''het boek'' dat je op de letter zou kunnen volgen voor ieder willekeurig mens.

Nou, van mij moet niets hoor.

Belachelijk nog wel Ik bedoelde dat uiteraard in de overdrachtelijke zin. Je stelt iemand kritische vragen maar is dat dan met inzichten naar jouw maatstaven in gedachte, of kun je je ook wel verplaatsen in mensen die uit een totaal ander perspectief komen? Maw, als er niet zoiets is al 1 boek voor alle mensen, hoe bepaal je dan van waaruit je de kritische vraag stelt, als je je totaal niet kunt vinden in een andere persoonlijkheid? Of moet iedereen uiteindelijk naar dezelfde punten toe?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:19:31 #88
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_60973562
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef Manono het volgende:

[..]

Nou, van mij moet niets hoor.

Belachelijk nog wel Ik bedoelde dat uiteraard in de overdrachtelijke zin. Je stelt iemand kritische vragen maar is dat dan met inzichten naar jouw maatstaven in gedachte, of kun je je ook wel verplaatsen in mensen die uit een totaal ander perspectief komen? Maw, als er niet zoiets is al 1 boek voor alle mensen, hoe bepaal je dan van waaruit je de kritische vraag stelt, als je je totaal niet kunt vinden in een andere persoonlijkheid? Of moet iedereen uiteindelijk naar dezelfde punten toe?
Belachelijk ja.

Een goede psychotherapeut spiegelt inderdaad en voelt zelf aan welke vragen er gesteld moeten worden. Het gesprek wijst zichzelf wel. Het uiteindelijke punt is het of handelen of oplossen van het probleem/de problemen.
pi_60974310
Verkapt "kijk-mij-veel-pwnen-topic"
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:03 schreef OldJeller het volgende:
[ afbeelding ]
Tering
Lambo of Rekt
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:03:41 #90
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60975861
Ach en volgend jaar zijn boeken weer leuk om te lezen.

T'is een hype man. Neuk je rond zolang je lichaam nog honger heeft. Pas als je het 'door' krijgt, ben je weer opzoek naar iets anders.

Sleur's a bitch.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_60976705
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:19 schreef Kaneel het volgende:

[..]

Belachelijk ja.

Een goede psychotherapeut spiegelt inderdaad en voelt zelf aan welke vragen er gesteld moeten worden. Het gesprek wijst zichzelf wel. Het uiteindelijke punt is het of handelen of oplossen van het probleem/de problemen.

Een goede psychotherapeut met persoonlijke oordelen als belachelijk en hoerig

Ik zal geen vragen meer stellen!
pi_60976788
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef ShadyLane het volgende:
OF je hebt de godsgruwelijke mazzel om zeer frequent een uber-aantrekkelijke vrouw tegen te komen, en dan moet je niet zeuren, geen topics openen, jezelf geen stoornis laten aanpraten, maar gewoon genieten, OF je bent om de een of andere reden in een fase dat je in bed belandt met types die je in minder desperate tijden links zou laten liggen. In dat geval zou ik zeggen word minder desperaat of accepteer deze 'fase'. Simpel.
Nee, ik heb die mazzel niet.
Sommige meiden met wie ik het bed heb gedeeld waren erg leuk om te zien, maar er zaten ook er een paar bij die eruit zagen alsof ze elke tak geraakt hadden toen ze uit de lelijke smoelenboom flikkerden.
En ik laat mezelf echt geen stoornis aanpraten door een handjevol forumbezoekers, hoor. Maak je daar maar geen zorgen om.
Het zal er inderdaad op neerkomen dat ik deze 'fase' gewoon moet accepteren.
pi_60976973
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:40 schreef Alonely het volgende:

[..]

Sommige meiden met wie ik het bed heb gedeeld waren erg leuk om te zien, maar er zaten ook er een paar bij die eruit zagen alsof ze elke tak geraakt hadden toen ze uit de lelijke smoelenboom flikkerden.
En ik laat mezelf echt geen stoornis aanpraten door een handjevol forumbezoekers, hoor. Maak je daar maar geen zorgen om.

Voor mij zou het niks zijn maar als jij er iets mee opschiet, why not. Het is iig een manier om nieuwe mensen te leren kennen en wie weet hou je er wel een goede platonische vriendin aan over. Het enige punt lijkt me wat je zelf zegt, dat je er verslaafd aan raakt en straks misschien verleert om op een normale manier te daten (met een lagere frequentie)
pi_60977180
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:40 schreef Alonely het volgende:

[..]

Nee dude, neuken met mensen die je niet aantrekkelijk vindt is echt een symptoom van sexverslaving. Zoek hulp voordat het te laat is.... Voor je het weet heb je geen dates meer... dan moet je naar de hoeren... alle geld weg... en dan belandt je op de verkrachterstoer.

Zoek hulp.... really...
A little bit hateful
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:57:24 #95
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60977303
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:37 schreef Manono het volgende:

[..]

Een goede psychotherapeut met persoonlijke oordelen als belachelijk en hoerig

Ik zal geen vragen meer stellen!
wat hebben de dingen die ze hier schrijft te maken met wat haar werk is?

on topic: aandacht, zelfvertrouwen, en het regelmatig laten strelen van je ego kan inderdaad verslavend zijn...maar als consequentie- en betekenisloze sex je nu al gaat vervelen, dan gaat het vast wel weer over...en zolang je er niemand kwaad mee doet, klinkt het niet als een probleem...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_60977635
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:53 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nee dude, neuken met mensen die je niet aantrekkelijk vindt is echt een symptoom van sexverslaving. Zoek hulp voordat het te laat is.... Voor je het weet heb je geen dates meer... dan moet je naar de hoeren... alle geld weg... en dan belandt je op de verkrachterstoer.

Zoek hulp.... really...
Ja met deze opmerking is TS echt geholpen
pi_60977925
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:57 schreef Abbadon het volgende:
wat hebben de dingen die ze hier schrijft te maken met wat haar werk is?
Ik vind het ook een verbazingwekkend dom verwijt. Elke beroepsuitoefenaar is daarnaast ook mens. Daar doe je niets tegen. Ik ben ervan overtuigd dat Xennia daarnaast ook gewoon een professional is.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:46:23 #98
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60978540
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja met deze opmerking is TS echt geholpen
jij hebt de indruk dat TS 'hulp' zoekt?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_60979354
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:46 schreef Abbadon het volgende:

[..]

jij hebt de indruk dat TS 'hulp' zoekt?
Neuh, ik heb weinig hulp nodig.
pi_60979463
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:22 schreef Alonely het volgende:

[..]

Neuh, ik heb weinig hulp nodig.
Dus het was toch puur een oproep voor aandacht?
Een zogenaamde Via-het-internet-neuk-ik-middelmatige-en-lelijke-"vrouwen"-patstopic.

Chill man!
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')