quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef Alonely het volgende:
[..]
In het afgelopen jaar waren het 13 verschillende vrouwen.
Met een aantal daarvan ben ik wat langer samengebleven. Soms een maand, soms 2.
En soms overlapte het elkaar ook.
Ah. En mijn rondneukperiode is anders want...? Jij hebt er ook genoeg commentaar op gehad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:23 schreef Godshand het volgende:
Wat een gezeur trouwens of TS een psychiatrisch label zou moeten hebben...
TS heeft gewoon even een rondneukperiode, dat hebben zo veel mannen, met of zonder datingsite...
TS begint de sex nu al minder te vinden, dus deze periode waait vanzelf over...
Op een dag ontmoet hij wel 1 vrouw waarbij wederzijds de vonken vanaf vliegen
Zoals al gezegd een man mag wel rondneuken en een vrouw niet dan is het een slet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:00 schreef MLI het volgende:
Ah. En mijn rondneukperiode is anders want...? Jij hebt er ook genoeg commentaar op gehad.
Volledig mee eens...Wrom zouden meiden niet mogen genieten van de aangeboden lullen...;)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:44 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Zoals al gezegd een man mag wel rondneuken en een vrouw niet dan is het een slet.![]()
Ach als iemand dat wil doen lekker hun gang laten gaan zou ik zeggen. Niemand die er slechter van wordt toch?
ja maar jij loopt er mee te pronken, das heel wat anders...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Ah. En mijn rondneukperiode is anders want...? Jij hebt er ook genoeg commentaar op gehad.
Volgens mij zit er nog wel iets tussen iedere maand een ander neuken en het klooster ingaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:37 schreef Manono het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij beter het klooster in gaan
Bij jou lijkt de seks ansich geen doel te zijn, maar wel de aandacht die je ermee vergaart. Ik denk wel eens dat jij jezelf wat tekort doet op deze manier en er niet gelukkig mee bent. En jouw rondneukperiode duurt ook al wat langer dan bij TSquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:00 schreef MLI het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:56 schreef Xennia het volgende:
Volgens mij zit er nog wel iets tussen iedere maand een ander neuken en het klooster ingaan
Maar moet er dan met iedere eenmalige date iedere maand geneukt worden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:55 schreef Manono het volgende:
[..]
Tov de meisjes van 16 die elke uitgaansavond met gemiddeld 5 jongens en 1 meisje zoenen, to say the least, valt 1 date per maand tegenwoordig nog wel mee heur.
Ik vind het een belachelijke vraag. Natuurlijk noem ik mijn clienten niet hoerigquote:Oprechte vraag, als je zulke strakke oordelen aanhoudt, kun je dan wel buiten de lijnen denken en voelen als doorgesnoven doorgeneukte jongeren bij jou in therapie komen, denk je? Zeg je dan ook 'hoerig'? Of neem je afstand van persoonlijke oordelen en volg je het boek op de letter?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:31 schreef Xennia het volgende:
Maar moet er dan met iedere eenmalige date iedere maand geneukt worden?
Ik vind het een belachelijke vraag. Natuurlijk noem ik mijn clienten niet hoerigWel spiegel ik hun gedrag en stel kritische vragen om ze zo zelf tot meer zelf-inzicht te laten komen. En er is niet zoiets als ''het boek'' dat je op de letter zou kunnen volgen voor ieder willekeurig mens.
Belachelijk ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef Manono het volgende:
[..]
Nou, van mij moet niets hoor.
Belachelijk nog welIk bedoelde dat uiteraard in de overdrachtelijke zin. Je stelt iemand kritische vragen maar is dat dan met inzichten naar jouw maatstaven in gedachte, of kun je je ook wel verplaatsen in mensen die uit een totaal ander perspectief komen? Maw, als er niet zoiets is al 1 boek voor alle mensen, hoe bepaal je dan van waaruit je de kritische vraag stelt, als je je totaal niet kunt vinden in een andere persoonlijkheid? Of moet iedereen uiteindelijk naar dezelfde punten toe?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:19 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Belachelijk ja.
Een goede psychotherapeut spiegelt inderdaad en voelt zelf aan welke vragen er gesteld moeten worden. Het gesprek wijst zichzelf wel. Het uiteindelijke punt is het of handelen of oplossen van het probleem/de problemen.
Nee, ik heb die mazzel niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef ShadyLane het volgende:
OF je hebt de godsgruwelijke mazzel om zeer frequent een uber-aantrekkelijke vrouw tegen te komen, en dan moet je niet zeuren, geen topics openen, jezelf geen stoornis laten aanpraten, maar gewoon genieten, OF je bent om de een of andere reden in een fase dat je in bed belandt met types die je in minder desperate tijden links zou laten liggen. In dat geval zou ik zeggen word minder desperaat of accepteer deze 'fase'. Simpel.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:40 schreef Alonely het volgende:
[..]
Nee, ik heb die mazzel niet.
Sommige meiden met wie ik het bed heb gedeeld waren erg leuk om te zien, maar er zaten ook er een paar bij die eruit zagen alsof ze elke tak geraakt hadden toen ze uit de lelijke smoelenboom flikkerden.
En ik laat mezelf echt geen stoornis aanpraten door een handjevol forumbezoekers, hoor. Maak je daar maar geen zorgen om.
Het zal er inderdaad op neerkomen dat ik deze 'fase' gewoon moet accepteren.
Nee dude, neuken met mensen die je niet aantrekkelijk vindt is echt een symptoom van sexverslaving. Zoek hulp voordat het te laat is.... Voor je het weet heb je geen dates meer... dan moet je naar de hoeren... alle geld weg... en dan belandt je op de verkrachterstoer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:40 schreef Alonely het volgende:
[..]
Nee, ik heb die mazzel niet.
Sommige meiden met wie ik het bed heb gedeeld waren erg leuk om te zien, maar er zaten ook er een paar bij die eruit zagen alsof ze elke tak geraakt hadden toen ze uit de lelijke smoelenboom flikkerden.
En ik laat mezelf echt geen stoornis aanpraten door een handjevol forumbezoekers, hoor. Maak je daar maar geen zorgen om.
Het zal er inderdaad op neerkomen dat ik deze 'fase' gewoon moet accepteren.
wat hebben de dingen die ze hier schrijft te maken met wat haar werk is?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:37 schreef Manono het volgende:
[..]
Een goede psychotherapeut met persoonlijke oordelen als belachelijk en hoerig
Ik zal geen vragen meer stellen!
Ja met deze opmerking is TS echt geholpenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee dude, neuken met mensen die je niet aantrekkelijk vindt is echt een symptoom van sexverslaving. Zoek hulp voordat het te laat is.... Voor je het weet heb je geen dates meer... dan moet je naar de hoeren... alle geld weg... en dan belandt je op de verkrachterstoer.
Zoek hulp.... really...
Ik vind het ook een verbazingwekkend dom verwijt. Elke beroepsuitoefenaar is daarnaast ook mens. Daar doe je niets tegen. Ik ben ervan overtuigd dat Xennia daarnaast ook gewoon een professional is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:57 schreef Abbadon het volgende:
wat hebben de dingen die ze hier schrijft te maken met wat haar werk is?![]()
jij hebt de indruk dat TS 'hulp' zoekt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja met deze opmerking is TS echt geholpen
Neuh, ik heb weinig hulp nodig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij hebt de indruk dat TS 'hulp' zoekt?
Dus het was toch puur een oproep voor aandacht?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |