abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60928345
Leuk, jezelf inschrijven bij zo'n online datingsite.
Je leert eens wat dames kennen, maakt eens een afspraakje, gaat eens wat drinken.
Dat bevalt best goed, dus je maakt nog een afspraakje.
Voor je het weet heb je een flink aantal van die dates en afspraakjes achter de rug, waarbij er bij een enkele date ook wel wat gebeurt.
Maar het begint bij mij nu wel een beetje uit de klauwen te lopen.
Er gaat bijna geen enkel wekeend voorbij dat ik niet 1 of 2 dates met een of andere dame heb.
En ja, bijkomend resultaat is ook dat ik het afgelopen jaar met meer vrouwen het bed heb gedeeld dan in de rest van mijn leven bij elkaar. (Hoeveel dat er precies zijn is w.m.b. niet relevant, maar dat het er veel zijn, dat mag duidelijk zijn)
Het is gewoon een verslaving!
pi_60928467
Pics!
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:23:08 #3
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_60928645
ik wou bijna serieus reageren, toen zag ik wie TS was.....
Tot zover de kwaliteitspost
pi_60928685
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:23 schreef Gizmo112 het volgende:
ik wou bijna serieus reageren, toen zag ik wie TS was.....
Sta ik dan bekend als een enorme grappenmaker hier op Fok?
pi_60928690
Wauw!
Vertel het ons, welke datingsite is het?! WELKE DATINGSITE IS HET?!

pi_60928699
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Pics!
Lijkt me niet zo slim.
pi_60928717
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:25 schreef OldJeller het volgende:
Wauw!

Ik zat voorheen op relatieplanet.nl, maar nu voornamalijk op paiq.nl
pi_60928789
pi_60928832
En hoeveel kinderen heb je nu daar buiten lopen?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:33:44 #10
222201 Han_som_reiste
Sarcastisch en vervelend
pi_60928892
TS Is player
pi_60928913
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:31 schreef Silaz het volgende:
En hoeveel kinderen heb je nu daar buiten lopen?
Geen. Tenminste... voor zover ik weet
pi_60928946
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:33 schreef Han_som_reiste het volgende:
TS Is player
Ja, mooi kut dus. :|
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:44:28 #13
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_60929131
tvp... ben wel zo desperate dat ik dat eens wil proberen
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_60929187
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Alonely het volgende:

[..]

Verkapt "kijk-mij-'ns-de-coole-dude-zijn"-topic.

OT: Het lijkt mij vooral vermoeiend op de langere termijn; ik heb een collega die met misschien wel tien vrouwen gelijktijdig contacten onderhoudt. Dan heeft ie ze allemaal in z'n msn, blokkeert er een aantal en gaat met twee, drie tegelijk chatten, terwijl hij met een vierde aan de telefoon zit. Misschien leuk voor even, maar als je iedere keer dezelfde verhalen moet vertellen en ook nog 'ns moet onthouden wát je tegen wie gezegd hebt (en wat er tegen jou wordt gezegd), dan denk ik dat de lol er snel vanaf is. Laat staan dat zo'n contact dan toch nooit echte diepgang kan bereiken. Op een overdrachtelijk niveau dan.
pi_60929192
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Alonely het volgende:

[..]

ja, zo vervelend zeg. Zelf zo vervelend dat je een heel topic aanmaakt op fok zodat iedereen weet dat alonely niet meer maagd is en scoort
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:51:32 #16
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60929257
Ik geloof er niks van TS.
Hoax, (pics or it didn't happen)
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_60929312
Francois, ben jij dat?
Ja, ik generaliseer.
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:57:38 #18
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_60929366
papa?
pi_60929478
pi_60929582
Ik herken het probleem van TS.

Allemaal van die chickies die mee willen rijden in mijn Ferarri/Porsche/Lamborghini naar mijn villa in St. Tropez om daar een beetje te doubledaten met Brad Pitt en Angelina Jolie.

Enorm frustrerend.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_60934639
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:48 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Verkapt "kijk-mij-'ns-de-coole-dude-zijn"-topic.
Sorry, maar dat is niet zo.
quote:
OT: Het lijkt mij vooral vermoeiend op de langere termijn; ik heb een collega die met misschien wel tien vrouwen gelijktijdig contacten onderhoudt. Dan heeft ie ze allemaal in z'n msn, blokkeert er een aantal en gaat met twee, drie tegelijk chatten, terwijl hij met een vierde aan de telefoon zit. Misschien leuk voor even, maar als je iedere keer dezelfde verhalen moet vertellen en ook nog 'ns moet onthouden wát je tegen wie gezegd hebt (en wat er tegen jou wordt gezegd), dan denk ik dat de lol er snel vanaf is. Laat staan dat zo'n contact dan toch nooit echte diepgang kan bereiken. Op een overdrachtelijk niveau dan.
Dat klinkt heeeeeeeeeeel bekend.
Ik moet soms echt moeite doen om te onthouden wat ik wanneer tegen wie heb verteld.
pi_60934813
Als ik dit topic had geopend, waren de reacties heel anders geweest. Maar goed, TS. Ik herken het wel, al gebruik ik internet niet om te daten. Verveelt het je al?
pi_60934816
Ja... jullie zijn stuk voor stuk grappiger dan Bill Hicks, Jerry Sadowitz en het hele team van Monty Python bij elkaar geraapt. Misschien dat ik morgen nog even terugkom om nog een keer om jullie spitsvondigheden te lachen.

Tot die tijd zou ik het op prijs stellen als er gewoon on-topic kon worden gereageerd.
pi_60934882
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef MLI het volgende:
Als ik dit topic had geopend, waren de reacties heel anders geweest. Maar goed, TS. Ik herken het wel, al gebruik ik internet niet om te daten. Verveelt het je al?
Ik heb afgelopen weekend met een vrouw liggen vrijen en ik merkte gewoon dat ik er eigenlijk gewoon geen zak aan vond. En da's NIET ok. Het lag niet aan haar, maar ik merkte gewoon dat ik het niet eens meer speciaal vond om met een dame naar bed te gaan.

Fuck.... ik raak gewoon afgestompt.
pi_60934910
Ja wat moeten we erop zeggen?

Leuk voor je. Ik zou willen dat er veel vrouwen met mij het bed willen delen.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_60934918
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:16 schreef Alonely het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen weekend met een vrouw liggen vrijen en ik merkte gewoon dat ik er eigenlijk gewoon geen zak aan vond. En da's NIET ok. Het lag niet aan haar, maar ik merkte gewoon dat ik het niet eens meer speciaal vond om met een dame naar bed te gaan.

Fuck.... ik raak gewoon afgestompt.
Waarom doe je het dan?
pi_60935047
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:17 schreef MLI het volgende:

[..]

Waarom doe je het dan?
Don't know... het begint echt een verslaving te worden.
Ik ben bijna ALTIJD bezig met het regelen van dates en het chatten met meiden met vooral 1 doel: sex.
Maakt niet uit wanneer of waar. Als ik maar met iemand kan vrijen.
pi_60935048
shit, dubbel
pi_60935167
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:22 schreef Alonely het volgende:

[..]

Don't know... het begint echt een verslaving te worden.
Ik ben bijna ALTIJD bezig met het regelen van dates en het chatten met meiden met vooral 1 doel: sex.
Maakt niet uit wanneer of waar. Als ik maar met iemand kan vrijen.
Hoe lang ben je al zo bezig? En is het altijd éénmalig?
pi_60935202
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:27 schreef MLI het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al zo bezig? En is het altijd éénmalig?
Sinds een half jaar. En nee, ik zie de meeste dames wel vaker dan een keer.
D'r zijn er 1 of 2 geweest bij wie het maar bij 1 keer bleef.
pi_60935207
Je TT klopt niet écht zo. Neuken? Leuk hoor, maar het is fucking verslavend!
pi_60935260
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:28 schreef Alonely het volgende:

[..]

Sinds een half jaar. En nee, ik zie de meeste dames wel vaker dan een keer.
D'r zijn er 1 of 2 geweest bij wie het maar bij 1 keer bleef.
Maar ja, over een jaartje ben je weer een stuk of 15 vrouwen verder. Hoe meer je er doet, hoe meer je afstompt. Wat for the time being handig is, maar als je op termijn weer behoefte krijgt aan een relatie, best in de weg kan zitten.
pi_60935347
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:29 schreef MLI het volgende:
Je TT klopt niet écht zo. Neuken? Leuk hoor, maar het is fucking verslavend!
Nou op zich wel hoor.
Als ik in een relatie zit dan is er niks aan de hand. Dan is het gewoon OK en dan blijft de sex ook leuk.
pi_60935381
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef MLI het volgende:

[..]

Maar ja, over een jaartje ben je weer een stuk of 15 vrouwen verder. Hoe meer je er doet, hoe meer je afstompt. Wat for the time being handig is, maar als je op termijn weer behoefte krijgt aan een relatie, best in de weg kan zitten.
Die kans zit er dik in.
Ik heb ook behoefte aan een ECHTE relatie, maar ik kan bij geen enkele vrouw echt vinden waar ik naa op zoek ben.
En wat dat is waar ik naar zoek? Beats me...
pi_60935507
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:33 schreef Alonely het volgende:

[..]

Nou op zich wel hoor.
Als ik in een relatie zit dan is er niks aan de hand. Dan is het gewoon OK en dan blijft de sex ook leuk.
Maar daarbuiten ga je wel buiten wat in de maatschappij als 'normaal' beschouwt wordt. Ligt dat aan onzekerheid of denk je van niet?
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:35 schreef Alonely het volgende:

[..]

Die kans zit er dik in.
Ik heb ook behoefte aan een ECHTE relatie, maar ik kan bij geen enkele vrouw echt vinden waar ik naa op zoek ben.
Probeer je ze dan allemaal uit met een mogelijke relatie in het achterhoofd?
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:51:24 #36
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_60935773
Veel dating sites hebben een verhouding Man: Vrouw = Veel: 1.
TS moet een ongelooflijke babbel hebben om er tussen al die mannelijke aandacht toch doorheen te komen. En ze dan ook nog het bed in lullen, petje af hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hukkie op 18-08-2008 21:59:29 ]
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:53:51 #37
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_60935835
quote:

[..]

Die kans zit er dik in.
gek he als je ze ontmoet via een website, holy fuck
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_60937702
TS is aandachts geil, net als alle breezers en emo's die zichzelf snijden
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
pi_60938311
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:51 schreef Hukkie het volgende:
Veel dating sites hebben een verhouding Man: Vrouw = Veel: 1.
TS moet een ongelooflijke babbel hebben om er tussen al die mannelijke aandacht toch doorheen te komen. En ze dan ook nog het bed in lullen, petje af hoor.
Geen idee met wat voor vrouwen de TS aanpapt, maar als je een beetje leuk kunt 'babbelen', er niet heel verkeerd uitziet en niet te kritisch bent naar wat er jouw kant opkomt, dan moet dat wel lukken. De vraag is of je dat wil, ik had er zelf in ieder geval geen behoefte aan om energie te steken in een willekeurig iemand die ik misschien wel 'ns makkelijk in bed kon krijgen. Heb wel 'ns op datingsites gezeten, maar nooit iets serieus aan overgehouden, ik denk dat het makkelijker is om seks te scoren via een datingsite, dan een leuke vriend(in).
pi_60938440
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:39 schreef MLI het volgende:

Je moet toch weten of ze voldoet aan je eisen?
pi_60938639
quote:

[..]

Die kans zit er dik in.
Vermoedelijk een vrouw waar je wat harder je best voor moet doen. En die vervolgens je hart breekt.

Verder vind ik je erg oppervlakkig overkomen. Ik hoop voor je dat het een fase is.
pi_60939314
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vermoedelijk een vrouw waar je wat harder je best voor moet doen. En die vervolgens je hart breekt.
Dat laatste liever niet. Ik vermoed dat bij veel mannen een seksdrift ontstaat omdat hun hart gebroken is.

Hij heeft inderdaad een vrouw nodig die hem meer weerwerk biedt, een challenge. Met het risico om een blauwtje te lopen, helaas wel waar.
pi_60940022
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:39 schreef MLI het volgende:

[..]

Maar daarbuiten ga je wel buiten wat in de maatschappij als 'normaal' beschouwt wordt. Ligt dat aan onzekerheid of denk je van niet?
Nee, meer het besef 'dat ik het kan'. Eigenlijk dus om dezelfde reden dat een hond aan zijn kruis likt.
quote:
Nee, van sommige weet ik op voorhand al dat het geen relatiemateriaal is.
pi_60940136
Waarom duik je er dan toch de koffer mee in als je het op voorhand weet? Ikzelf ben daar voor mezelf nog niet over uit, maar ik weet wel dat ik van tevoren meestal wel weet dat het niks is. En toch maar 'aankijken' want 'wie weet komt het gevoel nog wel' maar ondertussen is het gewoon lekker makkelijk dat je seks en aandacht krijgt.
pi_60940233
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef MLI het volgende:
Waarom duik je er dan toch de koffer mee in als je het op voorhand weet? Ikzelf ben daar voor mezelf nog niet over uit, maar ik weet wel dat ik van tevoren meestal wel weet dat het niks is. En toch maar 'aankijken' want 'wie weet komt het gevoel nog wel' maar ondertussen is het gewoon lekker makkelijk dat je seks en aandacht krijgt.
Het feit dat het geen relatiemateriaal is wil niet zeggen dat een goeie partij sex niet aan de orde is.
Ik heb op dit moment contact met een vrouw waar ik een hele goeie klik heb op sexueel gebied, maar ik zou er absoluut geen relatie mee willen.
pi_60940271
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Verder vind ik je erg oppervlakkig overkomen. Ik hoop voor je dat het een fase is.
Ik weet ook donders goed dat dit eigenlijk helemaal nergens over gaat.
En dat gebroken hart, da's ook al gebeurd hoor.
Want tussen al die vrouwen zat er natuurlijk wel eentje die ik WEL leuk vond.
En zoals het gaat bij Murphy's wet... zij vond mij ook leuk, maar alleen voor de sex.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:28:41 #47
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60940303
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef MLI het volgende:
Als ik dit topic had geopend, waren de reacties heel anders geweest.
Ja, maar jij bent een meisje en meisjes horen niet met jan en alleman het bed te delen. TS is een jongen en dan liggen de zaken anders.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_60940357
Ja, maar dat is het dus. In onze maatschappij is het abnormaal als je vaker dan ongeveer 1 keer per 2 maanden van de grond gaat als je geen vaste (seks)partner hebt. Anders móet er wel iets mis zijn met je. Dus, verklaar jezelf hier naar de maatschappij toe.

Ik denk dat je alleen zelf in kunt schatten wanneer het genoeg geweest is. Mijn advies, geniet ervan zolang je er nog van kunt genieten. in de zin van dat je het nog leuk vind want na een tijdje beginnen ze allemaal op elkaar te lijken. En dat ligt niet aan de meiden in kwestie maar aan jezelf.

Hoe denk je over de meiden waarmee je naar bed gaat? Ik bedoel, nadat het gebeurd is. Vind je wel eens iemand leuk of raakt het je allemaal niet meer zo?

Oh ja, je geeft geen antwoorden op de vragen. Waarom duik je met die mensen de koffer in als je weet dat het niks is? En heb je dat gevoel altijd of vraag je je nog wel eens af of het meer zou kunnen worden?
pi_60940400
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent een meisje en meisjes horen niet met jan en alleman het bed te delen. TS is een jongen en dan liggen de zaken anders.
Ah. OK.
pi_60940425
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:27 schreef Alonely het volgende:

[..]

Ik weet ook donders goed dat dit eigenlijk helemaal nergens over gaat.
En dat gebroken hart, da's ook al gebeurd hoor.
Want tussen al die vrouwen zat er natuurlijk wel eentje die ik WEL leuk vond.
En zoals het gaat bij Murphy's wet... zij vond mij ook leuk, maar alleen voor de sex.
Surprise
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Welnee, TS is ook gewoon een hoer
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:37:45 #51
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60940462
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Klopt. En TS is verslaafd aan aandacht en gezelschap. Zoiets zal wel een echte psychologische term hebben.
pi_60940478
quote:

[..]

Surprise
[..]

Nounou, hij heeft geen aantallen genoemd. Misschien waren het er 6 in het afgelopen half jaar, dan is het wat voorbarig om hoer te roepen. Mannen hebben meestal de neiging om eea wat te overdrijven enzo. .
pi_60940497
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:37 schreef Strani het volgende:

[..]

Klopt. En TS is verslaafd aan aandacht en gezelschap. Zoiets zal wel een echte psychologische term hebben.
Leuk, we gaan diagnosticeren. Wil een maatschappelijk werker/psych/Xennia hier even zijn/haar licht over laten schijnen? Ik gok borderline voor TS. _!
pi_60940508
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef MLI het volgende:

[..]

Nounou, hij heeft geen aantallen genoemd. Misschien waren het er 6 in het afgelopen half jaar, dan is het wat voorbarig om hoer te roepen. Mannen hebben meestal de neiging om eea wat te overdrijven enzo. .
6 in een half jaar is iedere maand 1. Dat vind ik toch knap hoerig. Niks voorbarig
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:41:33 #55
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60940525
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:39 schreef MLI het volgende:

[..]

Leuk, we gaan diagnosticeren. Wil een maatschappelijk werker/psych/Xennia hier even zijn/haar licht over laten schijnen? Ik gok borderline voor TS. _!
Ik gooi daar met je goedkeuren nog een bi-polar en een adhd'tje tegen aan.
pi_60940546
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:39 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een diagnose gesteld op fok, dat laat ik wel aan het gepeupel over
pi_60940568
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef MLI het volgende:

[..]

In het afgelopen jaar waren het 13 verschillende vrouwen.
Met een aantal daarvan ben ik wat langer samengebleven. Soms een maand, soms 2.
En soms overlapte het elkaar ook.
pi_60940581
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

6 in een half jaar is iedere maand 1. Dat vind ik toch knap hoerig. Niks voorbarig
Ja, maar stel dat dat maar 1 half jaar in zijn leven is, dan valt het wel weer mee.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een diagnose gesteld op fok, dat laat ik wel aan het gepeupel over
Weet ik.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:41 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik gooi daar met je goedkeuren nog een bi-polar en een adhd'tje tegen aan.
Ik doe niet aan diagnoses stellen, zie mijn smiley. Maar OK, het komt bij bepaalde stoornissen wel voor als symptoom. Denk theatrale persoonlijkheidsstoornis, borderline. Meer weet ik zo ook niet. Xennia?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:45:59 #59
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60940589
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef Alonely het volgende:

[..]

Noem me gek maar ik vind dat aan de hoge kant.

Het is maar goed dat we je ridiculiseren TS, anders werd het leven wel heel treurig.
pi_60940602
quote:

[..]

Ja, dan ben je hoerig bezig. Zelfs in mijn optiek. Je bent toch een half jaar bezig nu?
pi_60940627
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:45 schreef MLI het volgende:
Ja, maar stel dat dat maar 1 half jaar in zijn leven is, dan valt het wel weer mee.
Dan is dat half jaar toch een hoerige episode in zijn leven en over die episode praten we nu.
quote:
Ik doe niet aan diagnoses stellen, zie mijn smiley. Maar OK, het komt bij bepaalde stoornissen wel voor als symptoom. Denk theatrale persoonlijkheidsstoornis, borderline. Meer weet ik zo ook niet. Xennia?
Daar ga ik niet aan beginnen hoor. Als ik iedere man die zijn pik achterna loopt een etiketje op moet plakken, ben ik meer dan fulltime aan het werk.

dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:51:37 #62
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60940668
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dan is dat half jaar toch een hoerige episode in zijn leven en over die episode praten we nu.
[..]

Daar ga ik niet aan beginnen hoor. Als ik iedere man die zijn pik achterna loopt een etiketje op moet plakken, ben ik meer dan fulltime aan het werk.

Wat een seksisme!
pi_60940719
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

Nou ja, wat ik bedoel te zeggen, als je er na een half jaartje gewoon weer mee op kunt houden, is er volgens mij niet gek veel aan de hand. Je bent niet bepaald de enige. Maar als je er na een tijdje achterkomt dat je niet meer buiten die aandacht kunt, dan kan er meer aan de hand zijn.

TS, ben je altijd zo buiten relaties?

Xennia, kun je niet gewoon onder werktijd fokken? . Vraag je een klein bedrag per consult .
pi_60940869
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:46 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, dan ben je hoerig bezig. Zelfs in mijn optiek. Je bent toch een half jaar bezig nu?
Nee, in totaal een goed jaar.
In dat jaar heb ik met 20 vrouwen gevreëen. En 13 daarvan in het laatste half jaar.
pi_60940953
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:07 schreef Alonely het volgende:

[..]

Nee, in totaal een goed jaar.
In dat jaar heb ik met 20 vrouwen gevreëen. En 13 daarvan in het laatste half jaar.
Wat haal je er voor jezelf uit? Een relatie, wat je eigenlijk zoekt, heb je er nog niet mee gevonden. Dus wat dan?
pi_60940980
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:55 schreef MLI het volgende:
Xennia, kun je niet gewoon onder werktijd fokken? . Vraag je een klein bedrag per consult .
Hoezo een klein bedrag

Maar nee, ik moet er niet aan denken op fok op mijn woorden te moeten letten.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:12 schreef MLI het volgende:

[..]

Wat haal je er voor jezelf uit? Een relatie, wat je eigenlijk zoekt, heb je er nog niet mee gevonden. Dus wat dan?
Probeer je hier zelf ook een antwoord te vinden?
pi_60941107
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:12 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ik me in de voorgaande jaren altijd in heb moeten houden en dat ik nu eindelijk kan doen en laten wat ik zelf wil. En da's dus gewoon sex hebben met heel veel verschillende bedpartners.
Maar uiteindelijk wil ik toch ook gewoon 1 iemand vinden waar ik verder mee wil.
pi_60941169
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:13 schreef Xennia het volgende:

Probeer je hier zelf ook een antwoord te vinden?
Dat antwoord komt vanzelf wel voor mij. Ik kan TS wel vertellen wat hij eruit haalt volgens mij maar op die manier leer je niks over jezelf. En zijn motivatie zal ook wel anders zijn dan de mijne.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:23 schreef Alonely het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ik me in de voorgaande jaren altijd in heb moeten houden en dat ik nu eindelijk kan doen en laten wat ik zelf wil. En da's dus gewoon sex hebben met heel veel verschillende bedpartners.
Maar uiteindelijk wil ik toch ook gewoon 1 iemand vinden waar ik verder mee wil.
En waarom ben je het dan nu nog niet zat? Want ergens na een stuk of 10 was het nieuwtje er vast wel vanaf. Bovendien, als je 1 iemand zoekt, waarom zou je je energie dan verspillen aan chicks waarvan je toch al weet dat het niks voor je is?
pi_60941297
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij beter het klooster in gaan
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60944821
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:27 schreef MLI het volgende:

[..]

Dat antwoord komt vanzelf wel voor mij. Ik kan TS wel vertellen wat hij eruit haalt volgens mij maar op die manier leer je niks over jezelf. En zijn motivatie zal ook wel anders zijn dan de mijne.
[..]

En waarom ben je het dan nu nog niet zat? Want ergens na een stuk of 10 was het nieuwtje er vast wel vanaf. Bovendien, als je 1 iemand zoekt, waarom zou je je energie dan verspillen aan chicks waarvan je toch al weet dat het niks voor je is?
Het is denk ik een soort zoektocht naar 'the next best thing', waarbij ik dus wčl steeds beter begin door te krijgen wat ik wel (en vooral ook NIET) zoek in een bedpartner.
En over dat verspillen... tja...da's dus die verslavende factor. En het is niet zodat ik weet dat het niks voor me is, maar eerder dat ik weet dat ik er geen relatie mee ga willen.
pi_60944977
Ja. Maar je neemt elke keer genoegen met de troostprijs.
pi_60945044
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:54 schreef Alonely het volgende:

[..]

Het is denk ik een soort zoektocht naar 'the next best thing', waarbij ik dus wčl steeds beter begin door te krijgen wat ik wel (en vooral ook NIET) zoek in een bedpartner.
En over dat verspillen... tja...da's dus die verslavende factor. En het is niet zodat ik weet dat het niks voor me is, maar eerder dat ik weet dat ik er geen relatie mee ga willen.
Ik ken je verslaving, op dezelfde site ook

Afgelopen 2 jaar echt veel gedate idd, en meer kunnen rondneuken dan in mn internetloze puberteit

Alleen op een gegeven moment had ik dat daten voor de sex wel gehad..
Vrouwen die het bij slechts sex wilden houden, of waarvan ik inschat dat het alleen in bed zou klikken verbrak ik het contact mee

Uiteindelijk hou je dan degene over waar het wat mee zou kunnen worden...

Voordeel wel van dat ronddaten is inderdaad dat je vrouwen goed leert kennen, en wat je wel bevalt...
Zo weet je beter wat een eventuele droomvrouw zou moeten hebben aan eigenschappen (naast een goed figuur )

Misschien ben je nog niet toe aan een echte relatie? Misschien moet je degenen waarmee het beste in bed klikt als vaste sexpartner houden? En van daaruit verder daten met het oog op iets serieus, en dan kritisch daten en niet iedereen dan zomaar weer in bed lullen maar alleen als het echt klikt..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_60945279
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:00 schreef MLI het volgende:
Ja. Maar je neemt elke keer genoegen met de troostprijs.
Ehm.. in feite wel.
Ja behalve één keer. Toen had ik iets met een vrouw die zo vlammend lekker was dat ik er ook op slag verliefd op werd.
pi_60945441
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik ken je verslaving, op dezelfde site ook
Heh heh ik zie het in je signature.
pi_60945502
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:25 schreef OldJeller het volgende:
Wauw!

Chatbabe.be
Chatgirl.nl
adultmatch.nl

Noem ze maar op....:P
Heute war Gestern noch Morgen....
pi_60945531
Wat een gezeur trouwens of TS een psychiatrisch label zou moeten hebben...

TS heeft gewoon even een rondneukperiode, dat hebben zo veel mannen, met of zonder datingsite...
TS begint de sex nu al minder te vinden, dus deze periode waait vanzelf over...
Op een dag ontmoet hij wel 1 vrouw waarbij wederzijds de vonken vanaf vliegen
pi_60945585
quote:

[..]

hussel de letters is hoer en je hebt HERO.....

pi_60946548
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:23 schreef Godshand het volgende:
Wat een gezeur trouwens of TS een psychiatrisch label zou moeten hebben...

TS heeft gewoon even een rondneukperiode, dat hebben zo veel mannen, met of zonder datingsite...
TS begint de sex nu al minder te vinden, dus deze periode waait vanzelf over...
Op een dag ontmoet hij wel 1 vrouw waarbij wederzijds de vonken vanaf vliegen
Ah. En mijn rondneukperiode is anders want...? Jij hebt er ook genoeg commentaar op gehad.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:44:56 #79
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_60947868
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:00 schreef MLI het volgende:
Ah. En mijn rondneukperiode is anders want...? Jij hebt er ook genoeg commentaar op gehad.
Zoals al gezegd een man mag wel rondneuken en een vrouw niet dan is het een slet.

Ach als iemand dat wil doen lekker hun gang laten gaan zou ik zeggen. Niemand die er slechter van wordt toch?
pi_60949019
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:44 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Zoals al gezegd een man mag wel rondneuken en een vrouw niet dan is het een slet.

Ach als iemand dat wil doen lekker hun gang laten gaan zou ik zeggen. Niemand die er slechter van wordt toch?
Volledig mee eens...Wrom zouden meiden niet mogen genieten van de aangeboden lullen...;)

Gewoon doen....en ieder zijn eigen ding. Mensen die er niets aanvinden is ook niets mis mee hoor...;)
pi_60949075
quote:

[..]

ja maar jij loopt er mee te pronken, das heel wat anders...
pi_60949481
OF je hebt de godsgruwelijke mazzel om zeer frequent een uber-aantrekkelijke vrouw tegen te komen, en dan moet je niet zeuren, geen topics openen, jezelf geen stoornis laten aanpraten, maar gewoon genieten, OF je bent om de een of andere reden in een fase dat je in bed belandt met types die je in minder desperate tijden links zou laten liggen. In dat geval zou ik zeggen word minder desperaat of accepteer deze 'fase'. Simpel.
pi_60963500
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:37 schreef Manono het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij beter het klooster in gaan
Volgens mij zit er nog wel iets tussen iedere maand een ander neuken en het klooster ingaan
quote:

[..]

Bij jou lijkt de seks ansich geen doel te zijn, maar wel de aandacht die je ermee vergaart. Ik denk wel eens dat jij jezelf wat tekort doet op deze manier en er niet gelukkig mee bent. En jouw rondneukperiode duurt ook al wat langer dan bij TS

[ Bericht 33% gewijzigd door Xennia op 19-08-2008 21:02:11 ]
pi_60967423
quote:

[..]

Surprise

"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_60968899
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:56 schreef Xennia het volgende:

Volgens mij zit er nog wel iets tussen iedere maand een ander neuken en het klooster ingaan

Tov de meisjes van 16 die elke uitgaansavond met gemiddeld 5 jongens en 1 meisje zoenen, to say the least, valt 1 date per maand tegenwoordig nog wel mee heur.

Oprechte vraag, als je zulke strakke oordelen aanhoudt, kun je dan wel buiten de lijnen denken en voelen als doorgesnoven doorgeneukte jongeren bij jou in therapie komen, denk je? Zeg je dan ook 'hoerig'? Of neem je afstand van persoonlijke oordelen en volg je het boek op de letter?
pi_60969621
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:55 schreef Manono het volgende:

[..]

Tov de meisjes van 16 die elke uitgaansavond met gemiddeld 5 jongens en 1 meisje zoenen, to say the least, valt 1 date per maand tegenwoordig nog wel mee heur.
Maar moet er dan met iedere eenmalige date iedere maand geneukt worden?
quote:
Oprechte vraag, als je zulke strakke oordelen aanhoudt, kun je dan wel buiten de lijnen denken en voelen als doorgesnoven doorgeneukte jongeren bij jou in therapie komen, denk je? Zeg je dan ook 'hoerig'? Of neem je afstand van persoonlijke oordelen en volg je het boek op de letter?
Ik vind het een belachelijke vraag. Natuurlijk noem ik mijn clienten niet hoerig Wel spiegel ik hun gedrag en stel kritische vragen om ze zo zelf tot meer zelf-inzicht te laten komen. En er is niet zoiets als ''het boek'' dat je op de letter zou kunnen volgen voor ieder willekeurig mens.
pi_60970381
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:31 schreef Xennia het volgende:

Maar moet er dan met iedere eenmalige date iedere maand geneukt worden?

Ik vind het een belachelijke vraag. Natuurlijk noem ik mijn clienten niet hoerig Wel spiegel ik hun gedrag en stel kritische vragen om ze zo zelf tot meer zelf-inzicht te laten komen. En er is niet zoiets als ''het boek'' dat je op de letter zou kunnen volgen voor ieder willekeurig mens.

Nou, van mij moet niets hoor.

Belachelijk nog wel Ik bedoelde dat uiteraard in de overdrachtelijke zin. Je stelt iemand kritische vragen maar is dat dan met inzichten naar jouw maatstaven in gedachte, of kun je je ook wel verplaatsen in mensen die uit een totaal ander perspectief komen? Maw, als er niet zoiets is al 1 boek voor alle mensen, hoe bepaal je dan van waaruit je de kritische vraag stelt, als je je totaal niet kunt vinden in een andere persoonlijkheid? Of moet iedereen uiteindelijk naar dezelfde punten toe?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:19:31 #88
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_60973562
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef Manono het volgende:

[..]

Belachelijk nog wel Ik bedoelde dat uiteraard in de overdrachtelijke zin. Je stelt iemand kritische vragen maar is dat dan met inzichten naar jouw maatstaven in gedachte, of kun je je ook wel verplaatsen in mensen die uit een totaal ander perspectief komen? Maw, als er niet zoiets is al 1 boek voor alle mensen, hoe bepaal je dan van waaruit je de kritische vraag stelt, als je je totaal niet kunt vinden in een andere persoonlijkheid? Of moet iedereen uiteindelijk naar dezelfde punten toe?
Belachelijk ja.

Een goede psychotherapeut spiegelt inderdaad en voelt zelf aan welke vragen er gesteld moeten worden. Het gesprek wijst zichzelf wel. Het uiteindelijke punt is het of handelen of oplossen van het probleem/de problemen.
pi_60974310
Verkapt "kijk-mij-veel-pwnen-topic"
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:03 schreef OldJeller het volgende:
[ afbeelding ]
Tering
Lambo of Rekt
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:03:41 #90
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60975861
Ach en volgend jaar zijn boeken weer leuk om te lezen.

T'is een hype man. Neuk je rond zolang je lichaam nog honger heeft. Pas als je het 'door' krijgt, ben je weer opzoek naar iets anders.

Sleur's a bitch.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_60976705
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:19 schreef Kaneel het volgende:

[..]

Belachelijk ja.

Een goede psychotherapeut spiegelt inderdaad en voelt zelf aan welke vragen er gesteld moeten worden. Het gesprek wijst zichzelf wel. Het uiteindelijke punt is het of handelen of oplossen van het probleem/de problemen.

Een goede psychotherapeut met persoonlijke oordelen als belachelijk en hoerig

Ik zal geen vragen meer stellen!
pi_60976788
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef ShadyLane het volgende:
OF je hebt de godsgruwelijke mazzel om zeer frequent een uber-aantrekkelijke vrouw tegen te komen, en dan moet je niet zeuren, geen topics openen, jezelf geen stoornis laten aanpraten, maar gewoon genieten, OF je bent om de een of andere reden in een fase dat je in bed belandt met types die je in minder desperate tijden links zou laten liggen. In dat geval zou ik zeggen word minder desperaat of accepteer deze 'fase'. Simpel.
Nee, ik heb die mazzel niet.
Sommige meiden met wie ik het bed heb gedeeld waren erg leuk om te zien, maar er zaten ook er een paar bij die eruit zagen alsof ze elke tak geraakt hadden toen ze uit de lelijke smoelenboom flikkerden.
En ik laat mezelf echt geen stoornis aanpraten door een handjevol forumbezoekers, hoor. Maak je daar maar geen zorgen om.
Het zal er inderdaad op neerkomen dat ik deze 'fase' gewoon moet accepteren.
pi_60976973
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:40 schreef Alonely het volgende:

[..]

Sommige meiden met wie ik het bed heb gedeeld waren erg leuk om te zien, maar er zaten ook er een paar bij die eruit zagen alsof ze elke tak geraakt hadden toen ze uit de lelijke smoelenboom flikkerden.
En ik laat mezelf echt geen stoornis aanpraten door een handjevol forumbezoekers, hoor. Maak je daar maar geen zorgen om.

Voor mij zou het niks zijn maar als jij er iets mee opschiet, why not. Het is iig een manier om nieuwe mensen te leren kennen en wie weet hou je er wel een goede platonische vriendin aan over. Het enige punt lijkt me wat je zelf zegt, dat je er verslaafd aan raakt en straks misschien verleert om op een normale manier te daten (met een lagere frequentie)
pi_60977180
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:40 schreef Alonely het volgende:

[..]

Nee dude, neuken met mensen die je niet aantrekkelijk vindt is echt een symptoom van sexverslaving. Zoek hulp voordat het te laat is.... Voor je het weet heb je geen dates meer... dan moet je naar de hoeren... alle geld weg... en dan belandt je op de verkrachterstoer.

Zoek hulp.... really...
A little bit hateful
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:57:24 #95
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60977303
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:37 schreef Manono het volgende:

[..]

Een goede psychotherapeut met persoonlijke oordelen als belachelijk en hoerig

Ik zal geen vragen meer stellen!
wat hebben de dingen die ze hier schrijft te maken met wat haar werk is?

on topic: aandacht, zelfvertrouwen, en het regelmatig laten strelen van je ego kan inderdaad verslavend zijn...maar als consequentie- en betekenisloze sex je nu al gaat vervelen, dan gaat het vast wel weer over...en zolang je er niemand kwaad mee doet, klinkt het niet als een probleem...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_60977635
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:53 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nee dude, neuken met mensen die je niet aantrekkelijk vindt is echt een symptoom van sexverslaving. Zoek hulp voordat het te laat is.... Voor je het weet heb je geen dates meer... dan moet je naar de hoeren... alle geld weg... en dan belandt je op de verkrachterstoer.

Zoek hulp.... really...
Ja met deze opmerking is TS echt geholpen
pi_60977925
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:57 schreef Abbadon het volgende:
wat hebben de dingen die ze hier schrijft te maken met wat haar werk is?
Ik vind het ook een verbazingwekkend dom verwijt. Elke beroepsuitoefenaar is daarnaast ook mens. Daar doe je niets tegen. Ik ben ervan overtuigd dat Xennia daarnaast ook gewoon een professional is.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:46:23 #98
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60978540
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja met deze opmerking is TS echt geholpen
jij hebt de indruk dat TS 'hulp' zoekt?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_60979354
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:46 schreef Abbadon het volgende:

[..]

jij hebt de indruk dat TS 'hulp' zoekt?
Neuh, ik heb weinig hulp nodig.
pi_60979463
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:22 schreef Alonely het volgende:

[..]

Dus het was toch puur een oproep voor aandacht?
Een zogenaamde Via-het-internet-neuk-ik-middelmatige-en-lelijke-"vrouwen"-patstopic.

Chill man!
A little bit hateful
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:33:00 #101
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60979603
quote:

[..]

Wat doe je hier dan in R&P? Aandacht?
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:46:05 #102
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60979947
quote:

[..]

duidelijk....bevestiging en aandacht, hetzelfde wat je uit het 'daten' haalt
pi_60981134
Natuurlijk vroeg ik om jullie aandacht. In ELK topic wat hier op fok wordt geopend wordt er toch om aandacht van de lezer gevraagd?
Ik vroeg me gewoon af of jullie ideeën en/of ervaringen hadden m.b.t. dit onderwerp, meer niet.
pi_60981324
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef Manono het volgende:

[..]

Het enige punt waar iedereen naartoe ''moet'' is een zo gelukkig mogelijk leven met evenwicht in jezelf. De weg daar naartoe verschilt van client tot client. En ik ben hier geen psycholoog, maar user. Ik zie ook geen politie-agenten in UVT boetes uitdelen voor drugsbezit
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:41:50 #105
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60981493
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:36 schreef Xennia het volgende:

En ik ben hier geen psycholoog, maar user. Ik zie ook geen politie-agenten in UVT boetes uitdelen voor drugsbezit
Maar jij zult eerder je vakkennis gebruiken in je betogen en reacties in R&P, dan dat de gemiddelde politieagent Fok!kertjes virtueel arresteert wegens openbare geweldpleging en belediging van de gezaghebbende macht.

Of reageer je met het verstand op nul? Vast niet...
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_60984670
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:41 schreef MrDice het volgende:

[..]

Of reageer je met het verstand op nul? Vast niet...
Nee, van dat soort bezoekers hebben we er al meer dan genoeg hier op fok.
pi_60985081
Goh, ik dacht ff dat dit een topic van Bijd3hand was

Maare, ff curious, was ze gelijk 'in' voor een date? Want iemand zegt ook weleens tegen mij: ga gewoon op paiq en ga eens daten. Maar ik durf simpelweg niet te gaan daten-daten. Dus hoe is dat bij jou 'ontstaan' zeg maar?
pi_60985175
Dat vertelt hij toch. Chatten --> eerste keer daten. Daarna, omdat ie de smaak te pakken had, aan elke vrouw die langer dan 5 minuten wil chatten direct vragen of ze op een date wil.

1 op 3 zegt vast wel ja.
A little bit hateful
pi_60985244
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef Liquidootje het volgende:
Dat vertelt hij toch. Chatten --> eerste keer daten. Daarna, omdat ie de smaak te pakken had, aan elke vrouw die langer dan 5 minuten wil chatten direct vragen of ze op een date wil.

1 op 3 zegt vast wel ja.
Had niet alles gelezen, sorry.
Maar het gaat me om die eerste keer dat hij op date ging. Want kan me voorstellen, dat als het nieuw is, het ook ff wennen en aftasten is zeg maar. Ik chat al jaren en ben zelden op date geweest. Die grens is bij hem een stuk lager waarschijnlijk.
pi_60985327
Jouw reputatie kennende zal het wel zo zijn dat je al afknapt voordat je iemand ontmoet hebt omdat je echt digitaal date naar een levenspartner.

Hij doet het voor de punani.

Maar ach wie ben ik. We wachten even op zijn verhelderende antwoorden.
A little bit hateful
pi_60985405
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:43 schreef Liquidootje het volgende:
Jouw reputatie kennende zal het wel zo zijn dat je al afknapt voordat je iemand ontmoet hebt omdat je echt digitaal date naar een levenspartner.
Mijn reputatie!?
pi_60986783
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het enige punt waar iedereen naartoe ''moet'' is een zo gelukkig mogelijk leven met evenwicht in jezelf. De weg daar naartoe verschilt van client tot client. En ik ben hier geen psycholoog, maar user. Ik zie ook geen politie-agenten in UVT boetes uitdelen voor drugsbezit

Het was gewoon een belangstellende vraag darling, ik verbind er verder geen boete aan

Ik ben niet thuis in R&P, maar je werk komt hier zo vaak ter sprake (je weet bv vast niet wat ik doe) vandaar de vraag. Zand erover wmb!
pi_60986961
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:30 schreef Alonely het volgende:
Natuurlijk vroeg ik om jullie aandacht. In ELK topic wat hier op fok wordt geopend wordt er toch om aandacht van de lezer gevraagd?
Ik vroeg me gewoon af of jullie ideeën en/of ervaringen hadden m.b.t. dit onderwerp, meer niet.
Ik dacht anders dat je wilde "afkicken" van je verslaving zeg maar..
pi_60987259
Godje, open toch je eigen topic. Een beetje half kapend azend naar bruikbare antwoorden. Not done
A little bit hateful
pi_60987321
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:04 schreef Liquidootje het volgende:
Godje, open toch je eigen topic. Een beetje half kapend azend naar bruikbare antwoorden. Not done
Ik wil ook een bruikbaar antwoord. Je zei dat ik een reputatie had. Waar heb je het over!?
pi_60987382
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:04 schreef Liquidootje het volgende:

nee hoor, ik heb het antwoord op de vraag niet nodig, zie mijn eerste post in dit topic....

je volgt me wel steeds Liquido... gefascineerd? Je mag ook gewoon PMen hoor...

terug ontopic, of TS eig wil afkicken?
pi_60987475
Liquido! Uit welk vijvertje date jij dan altijd? Of zit je tegenwoordig onder de plak bij je vriendinnetje?
pi_60987498
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik wil ook een bruikbaar antwoord. Je zei dat ik een reputatie had. Waar heb je het over!?
Ehm botweg zoiets?:

Op zoek naar liefde, maar wegens verlegenheid nooit echt over de drempel willen stappen om de wonderlijke wereld van daten echt te beproeven?
Oh en al komt er toch iemand langs, dan tipt ie toch nooit aan het beeld van een prins op het witte paard dat je hebt.

ps: nee wij hebben nooit gechat en ik ben geen zure jongen die je hebt afgewezen
A little bit hateful
pi_60987562
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

nee hoor, ik heb het antwoord op de vraag niet nodig, zie mijn eerste post in dit topic....

je volgt me wel steeds Liquido... gefascineerd? Je mag ook gewoon PMen hoor...

terug ontopic, of TS eig wil afkicken?
Ik jou volgen? Echt raar hoe mensen dat altijd denken. Misschien kom ik wel heel prominent over ofzo.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:14 schreef dawg het volgende:
Liquido! Uit welk vijvertje date jij dan altijd? Of zit je tegenwoordig onder de plak bij je vriendinnetje?
De wereld wonderlijke vijver van het leven!
En ja, ik ben nog steeds een slaaf van mijn dominatrice.
A little bit hateful
pi_60989464
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:15 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ehm botweg zoiets?:

Op zoek naar liefde, maar wegens verlegenheid nooit echt over de drempel willen stappen om de wonderlijke wereld van daten echt te beproeven?
Oh en al komt er toch iemand langs, dan tipt ie toch nooit aan het beeld van een prins op het witte paard dat je hebt.

ps: nee wij hebben nooit gechat en ik ben geen zure jongen die je hebt afgewezen
Crap, je hebt me door!
pi_60990961
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Had niet alles gelezen, sorry.
Maar het gaat me om die eerste keer dat hij op date ging. Want kan me voorstellen, dat als het nieuw is, het ook ff wennen en aftasten is zeg maar. Ik chat al jaren en ben zelden op date geweest. Die grens is bij hem een stuk lager waarschijnlijk.
De eerste keer was ik ook best zenuwachtig. Want het was per slot van rekening 'de eerste keer'.
Was met een vrouw waar ik online echt ontzettend leuk contact mee had, maar tijdens de eerste date wist ik al meteen dat ik me niet tot haar aangetrokken voelde. Is dus ook nooit iets gebeurd, maar we zijn wel een tijdje bevriend met elkaar geweest. Totdat zij gevoelens voor mij kreeg en ik die niet kon beantwoorden. Toen was het ook vrij snel voorbij.
Dus dat.
pi_60991043
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik dacht anders dat je wilde "afkicken" van je verslaving zeg maar..
Ja, lastig.
Da's het probleem van een verslaving. Je weet dat het je eigenlijk fucking weinig oplevert, maar op het moment dat je eraan toegeeft is het (vaak...) wčl leuk.
pi_60991200
En terwijl ik hier zit te posten probeer ik op paiq ook een leuke dame over te halen om dit weekend een keer wat met me te gaan drinken. Gaat lekker zo......
pi_60992822
SOA-testje!
pi_60992967
boeiend.
Hoer.
pi_60992986
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Crap, je hebt me door!
Je weet toch dat je zoiets nooit moet vragen op fok.

hihi
A little bit hateful
pi_60992996
Het verbaasd me dat hier nog mensen serieus op in gaan. Het komt totaal niet geloofwaardig over
X
X
X
pi_60993062
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:35 schreef Alonely het volgende:
En terwijl ik hier zit te posten probeer ik op paiq ook een leuke dame over te halen om dit weekend een keer wat met me te gaan drinken. Gaat lekker zo......
Sure. En zo ja, lekker belangrijk. Elke kneus kan wel een vrouw daten, dat blijkt hier wel weer.
X
X
X
pi_60993395
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:31 schreef 100procent het volgende:
SOA-testje!
Pas geleden gedaan. Nee, ik had niks.
Ik doe 't trouwens wel altijd 'met', maar toch.
pi_60993459
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:36 schreef Frasier het volgende:
Het verbaasd me dat hier nog mensen serieus op in gaan. Het komt totaal niet geloofwaardig over
Waarom zou dit niet geloofwaardig zijn?
Afgezien daarvan heb ik geen enkele behoefte om tegenover wie dan ook te bewijzen dat wat ik hier neerzet ook echt de waarheid is.
Als je 't gelooft: mooi.
Als je 't niet gelooft: net zo mooi.
pi_60994515
En alonely. Hoe is het nog afgelopen met dat paiq vrouw.
Natte piemel dit weekend of toch niet?
A little bit hateful
pi_60996374
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:27 schreef Alonely het volgende:

[..]

De eerste keer was ik ook best zenuwachtig. Want het was per slot van rekening 'de eerste keer'.
Was met een vrouw waar ik online echt ontzettend leuk contact mee had, maar tijdens de eerste date wist ik al meteen dat ik me niet tot haar aangetrokken voelde. Is dus ook nooit iets gebeurd, maar we zijn wel een tijdje bevriend met elkaar geweest. Totdat zij gevoelens voor mij kreeg en ik die niet kon beantwoorden. Toen was het ook vrij snel voorbij.
Dus dat.
Ik vind fysieke aantrekkingskracht toch wel een minimum voorwaarde voor seks. Heb je een zak over haar kop gedaan of zo
pi_60997656
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:30 schreef Alonely het volgende:

[..]

Ja, lastig.
Da's het probleem van een verslaving. Je weet dat het je eigenlijk fucking weinig oplevert, maar op het moment dat je eraan toegeeft is het (vaak...) wčl leuk.
natuurlijk, op zich is deze verslaving minder ongezond dan aan de coke zitten..
je hebt je kennissenkring wel uitgebreid enzo... en je raakt er ook niet werkloos van

maar inderdaad, net als heroďne geeft het een korte kick enzo... en de hangover volgt als je ook daarbij verliefd wordt en afgewezen. of juist achter komt dat zij best wel een teringtyfustakketrut is...

zolang je daarmee kan leven hoef je niet af te kicken...

maar als je de leegheid begint te voelen, net zoals de heroďneverslaafde begint te voelen dat die shotkick teveel je leven beheerst, dan moet je gewoon kappen...

en dan ook coldturkey net als bij heroďne...
pi_60998344
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:29 schreef Liquidootje het volgende:
En alonely. Hoe is het nog afgelopen met dat paiq vrouw.
Natte piemel dit weekend of toch niet?
Nčččh, ze wilde me graag eerst wat beter leren kennen. En daar heb ik dus niet zo'n zin in.
Want ik weet al precies hoe dat gaat. Dan ga je een hele tijd met elkaar zitten te chaten en dan klets je eigenlijk vanzelf alle sexuele spanning naar de kloten.
pi_60998370
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik vind fysieke aantrekkingskracht toch wel een minimum voorwaarde voor seks. Heb je een zak over haar kop gedaan of zo
Noem het 'heel tijdelijk opschorten' van mijn fysieke eisenpakket ofzo.
pi_60998395
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:09 schreef Alonely het volgende:

[..]

Noem het 'heel tijdelijk opschorten' van mijn fysieke eisenpakket ofzo.
de term ''wanhopig'' spreekt me in deze meer aan
pi_60998412
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

natuurlijk, op zich is deze verslaving minder ongezond dan aan de coke zitten..
je hebt je kennissenkring wel uitgebreid enzo... en je raakt er ook niet werkloos van
Tenzij je heel vaak zit te chatten in de baas z'n tijd... (niet dat ik dat doe, maar toch)
quote:
maar inderdaad, net als heroďne geeft het een korte kick enzo... en de hangover volgt als je ook daarbij verliefd wordt en afgewezen. of juist achter komt dat zij best wel een teringtyfustakketrut is...
Een teringtyfustakketrut, die heb ik ook al eentje meegemaakt. Een compleet geschift wijf wat met droge ogen durfde te beweren dat ze het helemaal niet raar vond dat ze van me verlangde dat ik haar financieel ondersteunde. We kenden elkaar immers al 2 hele maanden....
quote:
zolang je daarmee kan leven hoef je niet af te kicken...

maar als je de leegheid begint te voelen, net zoals de heroďneverslaafde begint te voelen dat die shotkick teveel je leven beheerst, dan moet je gewoon kappen...

en dan ook coldturkey net als bij heroďne...
Zo erg is het nog niet volgens mij... toch?
pi_60998440
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

de term ''wanhopig'' spreekt me in deze meer aan
Touché.

Ja, het stomme is dat ik in dezelfde periode dat ik met een uitzonderlijk onaantrekkelijke dame naar bed ben geweest ik ook aanrommelde met een mooi meisje. Maar dat was die tyfustakketrut.
pi_60998451
Toch wel veilig?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60998472
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Toch wel veilig?
Jazeker.
pi_61002884
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Toch wel veilig?
was jij 1 van die 2 meiden dan?
pi_61002929
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:13 schreef Alonely het volgende:

Zo erg is het nog niet volgens mij... toch?
Je opent er al een topique over... dus gaat goede kant uit
pi_61011255
Dat zegt op zich geen kont.
pi_61011972
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:05 schreef Alonely het volgende:
Dat zegt op zich geen kont.
degene die begint te merken dat het de verkeerde kant uitgaat, opent (zum Beispiel) een topic erover (net zoals bij drankboer Hoop)...

de rest zwelgt in zn genot en bagatelliseert eventuele negatieve gedachten erover...
pi_61042952
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

degene die begint te merken dat het de verkeerde kant uitgaat, opent (zum Beispiel) een topic erover (net zoals bij drankboer Hoop)...
Hmmm, zou kunnen.
quote:
de rest zwelgt in zn genot en bagatelliseert eventuele negatieve gedachten erover...
pi_61045713
Kasta...ben jij het????
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_61045804
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:59 schreef m-niki het volgende:
Kasta...ben jij het????
Kom je niet even gedag zeggen in SC?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_61047120
quote:
Kasta...ben jij het????
Kasta gaat geen datingsites af, die heeft genoeg aan de Fok!dames hiero, die hopen in dit topic te mogen posten...
pi_61078721
quote:
Kasta...ben jij het????
wie?
pi_61104057
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 02:30 schreef Alonely het volgende:

[..]

wie?
deze user: http://forum.fok.nl/user/history/1484
pi_61111251
Oh.. die. Nee, daar heb ik weinig mee te maken, met die user.

On-topic: een vriendin van me liet me afgelopen weekend weten dat ze zich soms een beetje zorgen maakt over hoeveel tijd ik besteed aan het onderhouden van al die losse contacten.
pi_61154894
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:00 schreef Alonely het volgende:
Oh.. die. Nee, daar heb ik weinig mee te maken, met die user.

On-topic: een vriendin van me liet me afgelopen weekend weten dat ze zich soms een beetje zorgen maakt over hoeveel tijd ik besteed aan het onderhouden van al die losse contacten.
een vriendin die is geinteresseerd in jou?
pi_61155814
Welnee, ze is alleen bezorgd over zijn welzijn. Meer niet.
A little bit hateful
pi_61157067
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

een vriendin die is geinteresseerd in jou?
Nee, ze is niet in me geďnteresseerd.
We hebben elkaar aanvankelijk op een date leren kennen, maar we pasten beter bij elkaar als gewone vrienden. En dat zijn we nu al een tijdje van elkaar.
pi_61157117
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 00:10 schreef Liquidootje het volgende:
Welnee, ze is alleen bezorgd over zijn welzijn. Meer niet.
Yep. Ze weet van zo'n beetje al mijn dates en mijn capriolen en ze heeft me al een keer laten weten dat ze het best verontrustend vindt hoeveel tijd ik 'investeer' in het najagen van afspraakjes en alles wat erbij komt kijken.
pi_61191367
Ik heb nu ook al een afspraak met een maat van me afgezegd omdat ik dit weekend een date heb geregeld met een leuk meisje. Hij begreep het wel, maar toch... het zit me niet lekker.
pi_61191490
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef Alonely het volgende:
Ik heb nu ook al een afspraak met een maat van me afgezegd omdat ik dit weekend een date heb geregeld met een leuk meisje. Hij begreep het wel, maar toch... het zit me niet lekker.
Mij ook niet...

die afspraak met die chick uitstellen en met die maat wat gaan doen...

weet je ook weer wat het is om in de kroeg een keer te lachen (of wat jullie ook gaan doen)
pi_61192510
Och die vriend moet niet miepen. Stuur haar foto gewoon naar hem toe en als hij het ook een leuke meid vindt, dan leen je haar toch een keer uit.

Dat doen matties namelijk voor elkaar.
A little bit hateful
pi_61194998
Ik heb er maar 3 gehad dit jaar
pi_61195907
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef Alonely het volgende:
Welnee, gewoon naar je pik luisteren hoor. Vriendschappen zijn voor watjes.
pi_61198092
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Welnee, gewoon naar je pik luisteren hoor. Vriendschappen zijn voor watjes.
Ik snap 'm.
pi_61198137
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef Liquidootje het volgende:
Och die vriend moet niet miepen. Stuur haar foto gewoon naar hem toe en als hij het ook een leuke meid vindt, dan leen je haar toch een keer uit.

Hij miept ook niet hoor. Hij zei al dat het geen punt was.
Maar ik kan me niet heugen één van mijn vrienden ooit met 'mattie' te hebben aangesproken.
Zou me waarschijnlijk erg verbaasde blikken hebben opgeleverd.
pi_61198182
Tot dat iedereen waar je mee omgaat erachter komt dat ze helemaal niet zo exclusief zijn...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61198354
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:06 schreef Oblivion het volgende:
Tot dat iedereen waar je mee omgaat erachter komt dat ze helemaal niet zo exclusief zijn...
Klopt.
Dit gegeven heb ik ook al 1 of 2 keer gebruikt om het contact met een vrouw te beëindigen zodra ik merkte dat ik er geen zin meer in had. Dan liet ik op gezette momenten half doorschemeren dat ik ook nog wel contact had met andere vrouwen, waarbij ik dan uiteraard niet heel concreet liet weten wat ik precies met ze uitspookte.
Het scheelt een hele hoop uitleg, gelul en van die strontvervelende "Het ligt niet aan jou, maar aan mij!" gesprekken.
Maar goed, lullig is het wel....
pi_61198588
En je er dus achterkomt dat je die exclusiviteit niet meer kan geven.
Kortom, je doet jezelf te kort.
pi_61198836
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:20 schreef Oblivion het volgende:
Nee, maar in een hoop gevallen ben ik er ook helemaal niet op uit om die exclusiviteit te geven.
Maar je hebt waarschijnlijk wel gelijk
pi_61199464
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:12 schreef Alonely het volgende:

[..]

Het scheelt een hele hoop uitleg, gelul en van die strontvervelende "Het ligt niet aan jou, maar aan mij!" gesprekken.
Maar goed, lullig is het wel....
Gewoon door elkaar heen doen, en wat achter de hand houden.

Zo kan je natuurlijk nooit een harem kweken
  donderdag 28 augustus 2008 @ 18:46:59 #168
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_61199510
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef Liquidootje het volgende:

Speaking of which, wanneer mag ik jouw Main Squeeze een keer lenen dan, Liq? Mattie vamme!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_61199884
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:45 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Gewoon door elkaar heen doen, en wat achter de hand houden.

Zo kan je natuurlijk nooit een harem kweken
Dat is ook nooit mijn intentie geweest.
pi_61199940
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:59 schreef Alonely het volgende:

[..]

Dat is ook nooit mijn intentie geweest.
Wat is jouw intentie?
pi_61206376
Nou, in ieder geval niet het kweken van een harem.
Ik denk dat mijn intentie met daten een beetje verloren is gegaan in het afgelopen jaar. Aanvankelijk was ik heel serieus op zoek naar een 'echt vriendinnetje', maar ik denk dat door al mijn ervaringen is verwaterd naar het zoeken naar afleiding, spanning, avontuurtjes en aanverwante shit. Maar ergens heb ik wel het idee dat ik ooit nog wel een leuke dame tegenkom waar ik zo blij van word dat ik er ook echt mee samen wil blijven. En zij dan hopelijk ook met mij..
pi_61212888
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 23:04 schreef Alonely het volgende:
Ik denk dat mijn intentie met daten een beetje verloren is gegaan in het afgelopen jaar. Aanvankelijk was ik heel serieus op zoek naar een 'echt vriendinnetje', maar ik denk dat door al mijn ervaringen is verwaterd naar het zoeken naar afleiding, spanning, avontuurtjes en aanverwante shit. Maar ergens heb ik wel het idee dat ik ooit nog wel een leuke dame tegenkom waar ik zo blij van word dat ik er ook echt mee samen wil blijven. En zij dan hopelijk ook met mij..
Hahaha, zo herkenbaar, maar het is een periode hoor
Nu voel je je er langzaam al niet meer zo ok bij (maar je hebt er vast van genoten) en over een tijdje ben je klaar voor iets serieuzers
Loosen up! je vindt die meid waar je blij van wordt heus wel
pi_61213047
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:20 schreef Oblivion het volgende:
ach als het voor de sex is hoeft dat toch ook niet?
pi_61213165
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 09:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

ach als het voor de sex is hoeft dat toch ook niet?
Nee, maar als hij er geen probleem mee zou hebben had hij dit topic niet geopend.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:00:29 #175
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_61213352
Dat is toch fucking niet normaal!?
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:03:20 #176
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_61213433
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 23:04 schreef Alonely het volgende:
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het ook heus wel gaat gebeuren hoor. Zelf heb ik een paar jaar flink wat fun gehad, tot ik iemand tegen kwam waarbij alles anders was ... Allebei een "wow, wat is dit"-moment .. en sindsdien vrolijk samen!
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_61215122
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 09:40 schreef BOTER.... het volgende:

[..]

Hahaha, zo herkenbaar, maar het is een periode hoor
Nu voel je je er langzaam al niet meer zo ok bij (maar je hebt er vast van genoten) en over een tijdje ben je klaar voor iets serieuzers
Loosen up! je vindt die meid waar je blij van wordt heus wel
Ja, dat 'serieuzere', dat is eigenlijk wat ik voornamelijk heb meegemaakt. Ik heb al een aantal langere relaties achter de rug. In 1 geval werd er zelfs al gepraat over trouwplannen en eventueel zelfs kinderen. Maar na 4,5 jaar zijn we toch maar uit elkaar gegaan.
pi_61216979
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef Alonely het volgende:

[..]

Ja, dat 'serieuzere', dat is eigenlijk wat ik voornamelijk heb meegemaakt. Ik heb al een aantal langere relaties achter de rug. In 1 geval werd er zelfs al gepraat over trouwplannen en eventueel zelfs kinderen. Maar na 4,5 jaar zijn we toch maar uit elkaar gegaan.
Waar zit je dan mee? Je weet nu dat je beiden kan: sleuren en sletten.
pi_61220841
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:10 schreef BOTER.... het volgende:

[..]

Waar zit je dan mee? Je weet nu dat je beiden kan: sleuren en sletten.
Ik zit met het feit dat, ondanks ik eigenlijk merk dat dat slettebak-geouwehoer me helemaal niet blij maakt, ik er TOCH mee door blijf gaan.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:38:17 #180
224430 Rebelgirl78
Without a cause
pi_61237100
Yep.....dus echt verslaafd!
All the people who care say: Fuck you!
pi_61237796
Inderdaad, zoals ik zelf al aangaf.
pi_61242424
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 01:15 schreef Alonely het volgende:
Goed, wat ga je er nu aan doen?
pi_61264715
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 01:15 schreef Alonely het volgende:
Serieus, gaat vanzelf over, ook met een aantal andere verslavingen, je moet ("moet") van jezelf net iets te lang, iets te ver doorgaan totdat je er helemaal klaar mee bent en jezelf gewoon NIET meer leuk vind. (denk ik?).
pi_61270216
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Goed, wat ga je er nu aan doen?

eh ehm ehm... daar kom ik nog op terug!
pi_61296379
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:16 schreef BOTER.... het volgende:

[..]

Serieus, gaat vanzelf over, ook met een aantal andere verslavingen, je moet ("moet") van jezelf net iets te lang, iets te ver doorgaan totdat je er helemaal klaar mee bent en jezelf gewoon NIET meer leuk vind. (denk ik?).
Ik hoop het ook. Ja, OF tot ik weer een vrouw tegen het lijf loop waar ik helemaal ondersteboven van raak...
pi_61296846
Heb je nog gebatst via een website?
A little bit hateful
pi_61296886
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:10 schreef Alonely het volgende:
Leuk, jezelf inschrijven bij zo'n online datingsite.
Meer mensen die hier stopten met lezen?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_61314588
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:32 schreef Liquidootje het volgende:
Heb je nog gebatst via een website?
Nee, wel gedate.
Gisteren afgesproken met een dame in A'dam, maar we hadden echt niets met elkaar gemeen.
Dus toen ben ik bij een vriendin van me langs gegaan waar ik ben blijven pitten. (Nee, er is niks gebeurd; het is gewoon een vriendin van me)
pi_61314594
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:34 schreef DuTank het volgende:

[..]

Meer mensen die hier stopten met lezen?
Ja, ik.
pi_61314625
Voor woensdag en donderdag heb ik ook weer dates gepland.
pi_61315042
Hoeveel geef je gemiddeld uit per date? Of beter gezegd, hoeveel % van jouw inkomen is het?
A little bit hateful
pi_61316170
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:12 schreef Liquidootje het volgende:
Hoeveel geef je gemiddeld uit per date? Of beter gezegd, hoeveel % van jouw inkomen is het?
Dat verschilt. Soms is het gewoon een drankje drinken, dus dan stelt het weinig voor.
Maar als je met een date echt uit eten gaat dan kan het wel wat meer worden natuurlijk.
Gisteren heeft me op de kop af dus 4 euro gekost.

En ik heb geen flauw idee hoeveel procent dat van mijn inkomen is.
pi_61316215
Met de date van morgen ga ik trouwens wat drinken, met die van donderdag ga ik naar de film.
pi_61316420
Oohh dan is het geen schadelijke verslaving.

Toen ik nog een thing had voor playboy bunnies in hollywood was ik elke date zo'n kleine maandloon kwijt voor een date met een happy ending. Let wel op dat ik ze niet direct betaalde voor het geneuk he.
A little bit hateful
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:29:09 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61318069
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef Alonely het volgende:

[..]

Dat verschilt. Soms is het gewoon een drankje drinken, dus dan stelt het weinig voor.
Maar als je met een date echt uit eten gaat dan kan het wel wat meer worden natuurlijk.
Gisteren heeft me op de kop af dus 4 euro gekost.

En ik heb geen flauw idee hoeveel procent dat van mijn inkomen is.
ah 4 euro uitgeven en het een date noemen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61319112
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:43 schreef Alonely het volgende:

[..]

Nee, wel gedate.
Gisteren afgesproken met een dame in A'dam, maar we hadden echt niets met elkaar gemeen.
Dus toen ben ik bij een vriendin van me langs gegaan waar ik ben blijven pitten. (Nee, er is niks gebeurd; het is gewoon een vriendin van me)
uhuh .....
pi_61319190
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:29 schreef Re het volgende:

[..]

OK, ik geef toe.. het was een cheap-ass date!
pi_61319212
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:17 schreef King-Kurt het volgende:

[..]

uhuh .....
Ja, OK! Het is inmiddels gewoon een goeie vriendin van me, maar we hebben in het begin wel een paar keer met elkaar geneukt.
pi_61319218
quote:

[..]

Ik ga altijd gratis op date

[ Bericht 1% gewijzigd door Xennia op 02-09-2008 13:31:58 ]
pi_61319635
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik ga altijd gratis op date
OK, er is altijd baas boven baas.
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:47:23 #201
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61319706
maar dus als ik het goed begrijp wilde je niet gewoon maar ff pimpen met je grote aantal sexdates maar met het gevoel dat je in een compulsieve verslaving zit...

wat denk je dat de schadelijke gevolgen kunnen zijn voor de nabije en verre toekomst?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61320398
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:47 schreef Re het volgende:
maar dus als ik het goed begrijp wilde je niet gewoon maar ff pimpen met je grote aantal sexdates maar met het gevoel dat je in een compulsieve verslaving zit...
Yep
quote:
wat denk je dat de schadelijke gevolgen kunnen zijn voor de nabije en verre toekomst?
Schadelijk? Eh.. ik denk dat ik op de korte termijn gewoon heel veel slaap tekort kom.
En op de lange termijn... hmmm.
Wellicht dat ik misschien gewend ga raken om op deze manier met vrouwen om te gaan. En da's niet best.
pi_61323109
Als vrouwen horen hoeveel je er al hebt gehad behandelen ze jou precies hetzelfde als wanneer jij hun een slet zou vinden.

Puur een gewetenskwestie dus.
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:29:44 #204
14827 Kogando
Modelprutser
pi_61323672
Ik herken het probleem, voor je het weet ben je gewoon een slettebak. Help!
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_61324734
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen.. Ben vast niet de enige.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_61325568
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:10 schreef Synthesist het volgende:
Als vrouwen horen hoeveel je er al hebt gehad behandelen ze jou precies hetzelfde als wanneer jij hun een slet zou vinden.

Puur een gewetenskwestie dus.
Nou, alles bij elkaar opgeteld is het aantal vrouwen waarmee ik naar bed ben geweest niet eens zo hoog. Maar dat heeft er dus vooral mee te maken dat ik tot ongeveer anderhalf jaar geleden vooral alleen maar lange relaties heb gehad.
Maarreh.. op zich wel een interessant punt wat je hebt.
pi_61325653
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:29 schreef Kogando het volgende:
Ik herken het probleem, voor je het weet ben je gewoon een slettebak. Help!
eh... ja, best wel.
pi_61325731
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:12 schreef DuTank het volgende:
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen..
Da's mooi. Ieder zijn mening
quote:
Ben vast niet de enige.
Ongetwijfeld, maar voor deze discussie mag je je eigen topic openen
pi_61348053
quote:
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen.. Ben vast niet de enige.
Tsja, toch mooi voor hun dat het zo wel kan.
pi_61368703
En jawel. Add another one to the list.
Maar volgens mij is dit wel een dame met wie ik graag wil uitzoeken of er meer in zit dan alleen maar dierlijke aantrekkingskracht.
pi_61396064
Het is alsof de duvel ermee speelt. JUIST nu ik een leuke dame ben tegengekomen waarvan ik denk dat het wel eens wat meer kan worden krijg ik van een semi-los-vast neukertje te horen dat ze eigenlijk wel vaker aan me moet denken dan strikt 'noodzakelijk' is.
Hm.
pi_61401784
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef Alonely het volgende:
Het is alsof de duvel ermee speelt. JUIST nu ik een leuke dame ben tegengekomen waarvan ik denk dat het wel eens wat meer kan worden krijg ik van een semi-los-vast neukertje te horen dat ze eigenlijk wel vaker aan me moet denken dan strikt 'noodzakelijk' is.
Hm.
maar bij haar heb je nooit gedacht dat het meer zou kunnen worden, dus dan is het toch eenvoudig?
pi_61402199
Natuurlijk niet. Een vrouw die wel leuk is waar van de pussy niet zeker is en eentje die minder leuk is maar waarvan de pussy wel zeker is... Is voor een sexverslaafde een dilemma.
A little bit hateful
pi_61403764
quote:

[..]

Wellicht ziet TS 4 minuten rukken op een geile webcam dame als een geslaagde date?
pi_61403798
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:14 schreef Alonely het volgende:

Schadelijk? Eh.. ik denk dat ik op de korte termijn gewoon heel veel slaap tekort kom.
En op de lange termijn... hmmm.
Wellicht dat ik misschien gewend ga raken om op deze manier met vrouwen om te gaan. En da's niet best.

Jochie, je gepimp is overduidelijk Als ik bovenstaande lees druipt het er ook vanaf
pi_61418199
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:31 schreef Liquidootje het volgende:
Natuurlijk niet. Een vrouw die wel leuk is waar van de pussy niet zeker is en eentje die minder leuk is maar waarvan de pussy wel zeker is... Is voor een sexverslaafde een dilemma.
maar die met het zekere poesje is al een vast neukerdje, dus wat wint hij daarbij?
pi_61419365
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef Xennia het volgende:

[..]

maar bij haar heb je nooit gedacht dat het meer zou kunnen worden, dus dan is het toch eenvoudig?
Nee, maar de sex met dat los-vaste neukertje is wel afgrijselijk lekker.
Then again... dat leuke meisje wat ik heb leren kennen is eigenlijk net zo wild.
pi_61419385
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:26 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Jochie, je gepimp is overduidelijk Als ik bovenstaande lees druipt het er ook vanaf
Dank je voor je input. Graag on-topic blijven please.
pi_61419421
Vladimir ben jij het?
A little bit hateful
pi_61419495
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 01:09 schreef Liquidootje het volgende:
Vladimir ben jij het?
Wie is vladimir nou weer?
pi_61423456
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 01:05 schreef Alonely het volgende:

[..]

Then again... dat leuke meisje wat ik heb leren kennen is eigenlijk net zo wild.
pi_61447587
Zou je alsjeblieft on-topic willen blijven?
Dank je.
pi_61448469
quote:
Daar komt nog eens bij dat er (bijna) alleen wanhopige vrouwen/mannen op datingsites zitten Een griet die er normaal uit ziet krijgt vanzelf al genoeg aandacht, en een echte vent heeft de ballen om vrouwen aan te spreken/ te versieren.
pi_61448598
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 01:05 schreef Alonely het volgende:

[..]

Noem je haar ook 'neukertje' in haar bijzijn?
pi_61450375
Jezus christus , loopt dit topic nog steeds?

Je lijkt wel een wijf met dit gezeur.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_61450890
Het is inderdaad een totaal zinloos topic. D'r is wel sprake van een verslaving, maar niet eentje waar de TS vanaf wil. Dus lezen we hier elke dag een variant van "oepsie, heb ik weer lijm gesnoven, en ik vind lijm niet eens lekker en nu heb ik hoofdpijn". En de lezer denkt "ja, nu heb je hoofdpijn, en morgen weer", haalt zijn schouders op en zapt verder.
pi_61459604
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:11 schreef computergirl het volgende:

[..]

Noem je haar ook 'neukertje' in haar bijzijn?
Nee, ik noem 'r 'fuckbuddy', want ze is Engels.
pi_61464357
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 01:15 schreef Alonely het volgende:

[..]

Wie is vladimir nou weer?
Je weet wel. Jij. Tis wel je derde kloon nu al he.
A little bit hateful
pi_61475501
Ja ja ja, de boodschap is duidelijk.
Ik denk dat ik toch maar eens wat ga minderen met al dat daten.
Dan heb ik tenminste weer wat meer tijd om door te brengen met mijn gewone vrienden en vriendinnen.
En ik weet dat er ten minste één iemand is die blij is om dit te lezen!
Ja lief, ik heb het over jou. Gaan we binnenkort weer een keer naar Burlesque Freakout toe?
pi_61518445
En of ik blij ben!!!! *doet een vreugdedansje* Glad to have you back sweetheart!
I have the information, that keeps you from knowing me
pi_61518487
Ben je verliefd op Alone? Dat je hem zo graag van andere vrouwen weert?
A little bit hateful
pi_61518609
Nee, Skin is een hele goede vriendin van me die van al mijn date-besoignes op de hoogte is.
Oh nee.. nou gaat er natuurlijk weer iemand beweren dat Skin een kloon van mij is...
pi_61518664
Wel heel suspicious dat jullie nu tegelijkertijd online zijn en mijn edit zo snel hebt kunnen lezen. Hmmm...
A little bit hateful
  woensdag 10 september 2008 @ 10:41:43 #234
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61518674
Volgens mij is Skin een kloon van Alonely
Ik ben een eckte rapnegert
pi_61518693
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:33 schreef Skin het volgende:
En of ik blij ben!!!! *doet een vreugdedansje* Glad to have you back sweetheart!
Terug van wat?
pi_61518843
Verliefd! Maar natuurlijk! En andere vrouwen mogen er best bij zijn hoor, de vriendinnentjes die ik ontmoet heb vond ik best aardig (een enkele uitzondering daar gelaten).
Maar het is toch simpelweg wat minder leuk als je iemand minder vaak ziet ... Dat is altijd zo als iemand een nieuwe relatie heeft enz. dat je elkaar iets minder regelmatig ziet, maar zoals je wellicht hebt kunnen lezen was Alonely behoorlijk druk met daten en zodoende bleef er weinig tijd over voor onze gezamenlijke hobby's. Maar ik ben blij dus met het nieuws
pi_61518887
*grinnik* Oja,.. de complottheorien! haha.
Wat heb ik fok toch gemist <3
pi_61519159
Je bent dus gewoon blij dat hij weer wat aandacht aan jou kan besteden. Leuk. Good for you.
A little bit hateful
pi_61519513
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:47 schreef Skin het volgende:
Verliefd! Maar natuurlijk! En andere vrouwen mogen er best bij zijn hoor, de vriendinnentjes die ik ontmoet heb vond ik best aardig (een enkele uitzondering daar gelaten).
Maar het is toch simpelweg wat minder leuk als je iemand minder vaak ziet ... Dat is altijd zo als iemand een nieuwe relatie heeft enz. dat je elkaar iets minder regelmatig ziet, maar zoals je wellicht hebt kunnen lezen was Alonely behoorlijk druk met daten en zodoende bleef er weinig tijd over voor onze gezamenlijke hobby's. Maar ik ben blij dus met het nieuws
Tsja, als een vriendin me tijdelijk op een lager pitje zet omdat ze tot over haar oren verliefd is, kan ik daar best begrip voor hebben. Maar vind je het niet een kutvriend dan, dat hij je verwaarloost om dwangmatig met anonieme mensen te wippen?
Ik denk het niet want vervolgens spring je een gat in de lucht als hij je weer een botje toewerpt. Dus je moet haast wel verliefd zijn om dit te kunnen pikken.
Of je bent een kloon.
pi_61520453
Ik dwing geen contact af met vrienden. Vrienden zijn pas goede vrienden als je ook een tijd zonder elkaar te zien nog steeds vrienden bent. En zo weinig zagen we elkaar nou ook weer niet hoor. Sinds hij single-achtig-is zie ik hem waarschijnlijk vaker dan toen hij in zijn vaste relatie zat omdat je dan ook druk bent met van alles en nog wat en wellicht minder vaak uitgaat.

Buiten het feit dat ik het echtwel heb gemeld aan hem toen hij meer dan een uur te laat op een afspraak kwam (omdat hij nog bij een vorige date iets te lang bleef) ik dat niet zo heel erg okay vond. Maar dat kon hij dan ook wel waarderen/accepteren/iets mee doen/vul hier je graag gehoorde antwoord in.

En ik hoef mijn gevoel voor hem niet (hier) uit te leggen, hij weet wel hoe dat zit we kennen elkaar immers al meer dan 10 jaar.
pi_61524540

Word eens tijd dat dit topic gesloten word
pi_61526666
Subtiel hoe hij zn eigen kloon een voorzetje geeft
pi_61528832
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:47 schreef Skin het volgende:
Verliefd! Maar natuurlijk! En andere vrouwen mogen er best bij zijn hoor, de vriendinnentjes die ik ontmoet heb vond ik best aardig
Het waren er alleen zoveel in korte tijd...
quote:
(een enkele uitzondering daar gelaten).
Wil ik weten wie jij bedoelt?
quote:
Maar het is toch simpelweg wat minder leuk als je iemand minder vaak ziet ... Dat is altijd zo als iemand een nieuwe relatie heeft enz. dat je elkaar iets minder regelmatig ziet, maar zoals je wellicht hebt kunnen lezen was Alonely behoorlijk druk met daten en zodoende bleef er weinig tijd over voor onze gezamenlijke hobby's.
Ga eens oefenen met Guitar Hero, dame...
quote:
Maar ik ben blij dus met het nieuws
Joegei
pi_61528847
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:01 schreef Elckiebone het volgende:

Word eens tijd dat dit topic gesloten word
Ja, een modje mag 'm wel dichtknikkeren wat mij betreft.
pi_61528908
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
Subtiel hoe hij zn eigen kloon een voorzetje geeft
Nog subtieler hoe jij er aandacht aan blijft besteden.
Maar goed, de T.H.T.-datum van dit topic is wat mij betreft verlopen.
Knetter d'r maar een mooi slotje op.
pi_61532190
Trieste topicwending
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')