abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61319112
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:43 schreef Alonely het volgende:

[..]

Nee, wel gedate.
Gisteren afgesproken met een dame in A'dam, maar we hadden echt niets met elkaar gemeen.
Dus toen ben ik bij een vriendin van me langs gegaan waar ik ben blijven pitten. (Nee, er is niks gebeurd; het is gewoon een vriendin van me)
uhuh .....
Heute war Gestern noch Morgen....
pi_61319190
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:29 schreef Re het volgende:

[..]

ah 4 euro uitgeven en het een date noemen...

OK, ik geef toe.. het was een cheap-ass date!
pi_61319212
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:17 schreef King-Kurt het volgende:

[..]

uhuh .....
Ja, OK! Het is inmiddels gewoon een goeie vriendin van me, maar we hebben in het begin wel een paar keer met elkaar geneukt.
pi_61319218
quote:

[..]

Ik ga altijd gratis op date

[ Bericht 1% gewijzigd door Xennia op 02-09-2008 13:31:58 ]
pi_61319635
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik ga altijd gratis op date
OK, er is altijd baas boven baas.
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:47:23 #201
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61319706
maar dus als ik het goed begrijp wilde je niet gewoon maar ff pimpen met je grote aantal sexdates maar met het gevoel dat je in een compulsieve verslaving zit...

wat denk je dat de schadelijke gevolgen kunnen zijn voor de nabije en verre toekomst?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61320398
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:47 schreef Re het volgende:
maar dus als ik het goed begrijp wilde je niet gewoon maar ff pimpen met je grote aantal sexdates maar met het gevoel dat je in een compulsieve verslaving zit...
Yep
quote:
wat denk je dat de schadelijke gevolgen kunnen zijn voor de nabije en verre toekomst?
Schadelijk? Eh.. ik denk dat ik op de korte termijn gewoon heel veel slaap tekort kom.
En op de lange termijn... hmmm.
Wellicht dat ik misschien gewend ga raken om op deze manier met vrouwen om te gaan. En da's niet best.
pi_61323109
Als vrouwen horen hoeveel je er al hebt gehad behandelen ze jou precies hetzelfde als wanneer jij hun een slet zou vinden.

Puur een gewetenskwestie dus.
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:29:44 #204
14827 Kogando
Modelprutser
pi_61323672
Ik herken het probleem, voor je het weet ben je gewoon een slettebak. Help!
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_61324734
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen.. Ben vast niet de enige.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_61325568
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:10 schreef Synthesist het volgende:
Als vrouwen horen hoeveel je er al hebt gehad behandelen ze jou precies hetzelfde als wanneer jij hun een slet zou vinden.

Puur een gewetenskwestie dus.
Nou, alles bij elkaar opgeteld is het aantal vrouwen waarmee ik naar bed ben geweest niet eens zo hoog. Maar dat heeft er dus vooral mee te maken dat ik tot ongeveer anderhalf jaar geleden vooral alleen maar lange relaties heb gehad.
Maarreh.. op zich wel een interessant punt wat je hebt.
pi_61325653
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:29 schreef Kogando het volgende:
Ik herken het probleem, voor je het weet ben je gewoon een slettebak. Help!
eh... ja, best wel.
pi_61325731
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:12 schreef DuTank het volgende:
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen..
Da's mooi. Ieder zijn mening
quote:
Ben vast niet de enige.
Ongetwijfeld, maar voor deze discussie mag je je eigen topic openen
pi_61348053
quote:
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen.. Ben vast niet de enige.
Tsja, toch mooi voor hun dat het zo wel kan.
pi_61368703
En jawel. Add another one to the list.
Maar volgens mij is dit wel een dame met wie ik graag wil uitzoeken of er meer in zit dan alleen maar dierlijke aantrekkingskracht.
pi_61396064
Het is alsof de duvel ermee speelt. JUIST nu ik een leuke dame ben tegengekomen waarvan ik denk dat het wel eens wat meer kan worden krijg ik van een semi-los-vast neukertje te horen dat ze eigenlijk wel vaker aan me moet denken dan strikt 'noodzakelijk' is.
Hm.
pi_61401784
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef Alonely het volgende:
Het is alsof de duvel ermee speelt. JUIST nu ik een leuke dame ben tegengekomen waarvan ik denk dat het wel eens wat meer kan worden krijg ik van een semi-los-vast neukertje te horen dat ze eigenlijk wel vaker aan me moet denken dan strikt 'noodzakelijk' is.
Hm.
maar bij haar heb je nooit gedacht dat het meer zou kunnen worden, dus dan is het toch eenvoudig?
pi_61402199
Natuurlijk niet. Een vrouw die wel leuk is waar van de pussy niet zeker is en eentje die minder leuk is maar waarvan de pussy wel zeker is... Is voor een sexverslaafde een dilemma.
A little bit hateful
pi_61403764
quote:

[..]

Wellicht ziet TS 4 minuten rukken op een geile webcam dame als een geslaagde date?
pi_61403798
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:14 schreef Alonely het volgende:

Schadelijk? Eh.. ik denk dat ik op de korte termijn gewoon heel veel slaap tekort kom.
En op de lange termijn... hmmm.
Wellicht dat ik misschien gewend ga raken om op deze manier met vrouwen om te gaan. En da's niet best.

Jochie, je gepimp is overduidelijk Als ik bovenstaande lees druipt het er ook vanaf
pi_61418199
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:31 schreef Liquidootje het volgende:
Natuurlijk niet. Een vrouw die wel leuk is waar van de pussy niet zeker is en eentje die minder leuk is maar waarvan de pussy wel zeker is... Is voor een sexverslaafde een dilemma.
maar die met het zekere poesje is al een vast neukerdje, dus wat wint hij daarbij?
pi_61419365
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef Xennia het volgende:

[..]

maar bij haar heb je nooit gedacht dat het meer zou kunnen worden, dus dan is het toch eenvoudig?
Nee, maar de sex met dat los-vaste neukertje is wel afgrijselijk lekker.
Then again... dat leuke meisje wat ik heb leren kennen is eigenlijk net zo wild.
pi_61419385
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:26 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Jochie, je gepimp is overduidelijk Als ik bovenstaande lees druipt het er ook vanaf
Dank je voor je input. Graag on-topic blijven please.
pi_61419421
Vladimir ben jij het?
A little bit hateful
pi_61419495
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 01:09 schreef Liquidootje het volgende:
Vladimir ben jij het?
Wie is vladimir nou weer?
pi_61423456
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 01:05 schreef Alonely het volgende:

[..]

Then again... dat leuke meisje wat ik heb leren kennen is eigenlijk net zo wild.
pi_61447587
Zou je alsjeblieft on-topic willen blijven?
Dank je.
pi_61448469
quote:
Daar komt nog eens bij dat er (bijna) alleen wanhopige vrouwen/mannen op datingsites zitten Een griet die er normaal uit ziet krijgt vanzelf al genoeg aandacht, en een echte vent heeft de ballen om vrouwen aan te spreken/ te versieren.
pi_61448598
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 01:05 schreef Alonely het volgende:

[..]

Noem je haar ook 'neukertje' in haar bijzijn?
pi_61450375
Jezus christus , loopt dit topic nog steeds?

Je lijkt wel een wijf met dit gezeur.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_61450890
Het is inderdaad een totaal zinloos topic. D'r is wel sprake van een verslaving, maar niet eentje waar de TS vanaf wil. Dus lezen we hier elke dag een variant van "oepsie, heb ik weer lijm gesnoven, en ik vind lijm niet eens lekker en nu heb ik hoofdpijn". En de lezer denkt "ja, nu heb je hoofdpijn, en morgen weer", haalt zijn schouders op en zapt verder.
pi_61459604
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:11 schreef computergirl het volgende:

[..]

Noem je haar ook 'neukertje' in haar bijzijn?
Nee, ik noem 'r 'fuckbuddy', want ze is Engels.
pi_61464357
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 01:15 schreef Alonely het volgende:

[..]

Wie is vladimir nou weer?
Je weet wel. Jij. Tis wel je derde kloon nu al he.
A little bit hateful
pi_61475501
Ja ja ja, de boodschap is duidelijk.
Ik denk dat ik toch maar eens wat ga minderen met al dat daten.
Dan heb ik tenminste weer wat meer tijd om door te brengen met mijn gewone vrienden en vriendinnen.
En ik weet dat er ten minste één iemand is die blij is om dit te lezen!
Ja lief, ik heb het over jou. Gaan we binnenkort weer een keer naar Burlesque Freakout toe?
pi_61518445
En of ik blij ben!!!! *doet een vreugdedansje* Glad to have you back sweetheart!
I have the information, that keeps you from knowing me
pi_61518487
Ben je verliefd op Alone? Dat je hem zo graag van andere vrouwen weert?
A little bit hateful
pi_61518609
Nee, Skin is een hele goede vriendin van me die van al mijn date-besoignes op de hoogte is.
Oh nee.. nou gaat er natuurlijk weer iemand beweren dat Skin een kloon van mij is...
pi_61518664
Wel heel suspicious dat jullie nu tegelijkertijd online zijn en mijn edit zo snel hebt kunnen lezen. Hmmm...
A little bit hateful
  woensdag 10 september 2008 @ 10:41:43 #234
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61518674
Volgens mij is Skin een kloon van Alonely
Ik ben een eckte rapnegert
pi_61518693
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:33 schreef Skin het volgende:
En of ik blij ben!!!! *doet een vreugdedansje* Glad to have you back sweetheart!
Terug van wat?
pi_61518843
Verliefd! Maar natuurlijk! En andere vrouwen mogen er best bij zijn hoor, de vriendinnentjes die ik ontmoet heb vond ik best aardig (een enkele uitzondering daar gelaten).
Maar het is toch simpelweg wat minder leuk als je iemand minder vaak ziet ... Dat is altijd zo als iemand een nieuwe relatie heeft enz. dat je elkaar iets minder regelmatig ziet, maar zoals je wellicht hebt kunnen lezen was Alonely behoorlijk druk met daten en zodoende bleef er weinig tijd over voor onze gezamenlijke hobby's. Maar ik ben blij dus met het nieuws
pi_61518887
*grinnik* Oja,.. de complottheorien! haha.
Wat heb ik fok toch gemist <3
pi_61519159
Je bent dus gewoon blij dat hij weer wat aandacht aan jou kan besteden. Leuk. Good for you.
A little bit hateful
pi_61519513
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:47 schreef Skin het volgende:
Verliefd! Maar natuurlijk! En andere vrouwen mogen er best bij zijn hoor, de vriendinnentjes die ik ontmoet heb vond ik best aardig (een enkele uitzondering daar gelaten).
Maar het is toch simpelweg wat minder leuk als je iemand minder vaak ziet ... Dat is altijd zo als iemand een nieuwe relatie heeft enz. dat je elkaar iets minder regelmatig ziet, maar zoals je wellicht hebt kunnen lezen was Alonely behoorlijk druk met daten en zodoende bleef er weinig tijd over voor onze gezamenlijke hobby's. Maar ik ben blij dus met het nieuws
Tsja, als een vriendin me tijdelijk op een lager pitje zet omdat ze tot over haar oren verliefd is, kan ik daar best begrip voor hebben. Maar vind je het niet een kutvriend dan, dat hij je verwaarloost om dwangmatig met anonieme mensen te wippen?
Ik denk het niet want vervolgens spring je een gat in de lucht als hij je weer een botje toewerpt. Dus je moet haast wel verliefd zijn om dit te kunnen pikken.
Of je bent een kloon.
pi_61520453
Ik dwing geen contact af met vrienden. Vrienden zijn pas goede vrienden als je ook een tijd zonder elkaar te zien nog steeds vrienden bent. En zo weinig zagen we elkaar nou ook weer niet hoor. Sinds hij single-achtig-is zie ik hem waarschijnlijk vaker dan toen hij in zijn vaste relatie zat omdat je dan ook druk bent met van alles en nog wat en wellicht minder vaak uitgaat.

Buiten het feit dat ik het echtwel heb gemeld aan hem toen hij meer dan een uur te laat op een afspraak kwam (omdat hij nog bij een vorige date iets te lang bleef) ik dat niet zo heel erg okay vond. Maar dat kon hij dan ook wel waarderen/accepteren/iets mee doen/vul hier je graag gehoorde antwoord in.

En ik hoef mijn gevoel voor hem niet (hier) uit te leggen, hij weet wel hoe dat zit we kennen elkaar immers al meer dan 10 jaar.
pi_61524540

Word eens tijd dat dit topic gesloten word
pi_61526666
Subtiel hoe hij zn eigen kloon een voorzetje geeft
pi_61528832
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:47 schreef Skin het volgende:
Verliefd! Maar natuurlijk! En andere vrouwen mogen er best bij zijn hoor, de vriendinnentjes die ik ontmoet heb vond ik best aardig
Het waren er alleen zoveel in korte tijd...
quote:
(een enkele uitzondering daar gelaten).
Wil ik weten wie jij bedoelt?
quote:
Maar het is toch simpelweg wat minder leuk als je iemand minder vaak ziet ... Dat is altijd zo als iemand een nieuwe relatie heeft enz. dat je elkaar iets minder regelmatig ziet, maar zoals je wellicht hebt kunnen lezen was Alonely behoorlijk druk met daten en zodoende bleef er weinig tijd over voor onze gezamenlijke hobby's.
Ga eens oefenen met Guitar Hero, dame...
quote:
Maar ik ben blij dus met het nieuws
Joegei
pi_61528847
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:01 schreef Elckiebone het volgende:

Word eens tijd dat dit topic gesloten word
Ja, een modje mag 'm wel dichtknikkeren wat mij betreft.
pi_61528908
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
Subtiel hoe hij zn eigen kloon een voorzetje geeft
Nog subtieler hoe jij er aandacht aan blijft besteden.
Maar goed, de T.H.T.-datum van dit topic is wat mij betreft verlopen.
Knetter d'r maar een mooi slotje op.
pi_61532190
Trieste topicwending
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')