uhuh .....quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:43 schreef Alonely het volgende:
[..]
Nee, wel gedate.
Gisteren afgesproken met een dame in A'dam, maar we hadden echt niets met elkaar gemeen.
Dus toen ben ik bij een vriendin van me langs gegaan waar ik ben blijven pitten. (Nee, er is niks gebeurd; het is gewoon een vriendin van me)
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
ah 4 euro uitgeven en het een date noemen...
Ja, OK! Het is inmiddels gewoon een goeie vriendin van me, maar we hebben in het begin wel een paar keer met elkaar geneukt.quote:
Ik ga altijd gratis op datequote:Op dinsdag 2 september 2008 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
Yepquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:47 schreef Re het volgende:
maar dus als ik het goed begrijp wilde je niet gewoon maar ff pimpen met je grote aantal sexdates maar met het gevoel dat je in een compulsieve verslaving zit...
Schadelijk? Eh.. ik denk dat ik op de korte termijn gewoon heel veel slaap tekort kom.quote:wat denk je dat de schadelijke gevolgen kunnen zijn voor de nabije en verre toekomst?
Nou, alles bij elkaar opgeteld is het aantal vrouwen waarmee ik naar bed ben geweest niet eens zo hoog. Maar dat heeft er dus vooral mee te maken dat ik tot ongeveer anderhalf jaar geleden vooral alleen maar lange relaties heb gehad.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:10 schreef Synthesist het volgende:
Als vrouwen horen hoeveel je er al hebt gehad behandelen ze jou precies hetzelfde als wanneer jij hun een slet zou vinden.
Puur een gewetenskwestie dus.
eh... ja, best wel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:29 schreef Kogando het volgende:
Ik herken het probleem, voor je het weet ben je gewoon een slettebak.Help!
![]()
Da's mooi. Ieder zijn meningquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:12 schreef DuTank het volgende:
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen..
Ongetwijfeld, maar voor deze discussie mag je je eigen topic openenquote:Ben vast niet de enige.
Tsja, toch mooi voor hun dat het zo wel kan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:12 schreef DuTank het volgende:
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen.. Ben vast niet de enige.
maar bij haar heb je nooit gedacht dat het meer zou kunnen worden, dus dan is het toch eenvoudig?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef Alonely het volgende:
Het is alsof de duvel ermee speelt. JUIST nu ik een leuke dame ben tegengekomen waarvan ik denk dat het wel eens wat meer kan worden krijg ik van een semi-los-vast neukertje te horen dat ze eigenlijk wel vaker aan me moet denken dan strikt 'noodzakelijk' is.
Hm.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:14 schreef Alonely het volgende:
Schadelijk? Eh.. ik denk dat ik op de korte termijn gewoon heel veel slaap tekort kom.
En op de lange termijn... hmmm.
Wellicht dat ik misschien gewend ga raken om op deze manier met vrouwen om te gaan. En da's niet best.
maar die met het zekere poesje is al een vast neukerdje, dus wat wint hij daarbij?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:31 schreef Liquidootje het volgende:
Natuurlijk niet. Een vrouw die wel leuk is waar van de pussy niet zeker is en eentje die minder leuk is maar waarvan de pussy wel zeker is... Is voor een sexverslaafde een dilemma.
Nee, maar de sex met dat los-vaste neukertje is wel afgrijselijk lekker.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
maar bij haar heb je nooit gedacht dat het meer zou kunnen worden, dus dan is het toch eenvoudig?
Dank je voor je input. Graag on-topic blijven please.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jochie, je gepimp is overduidelijkAls ik bovenstaande lees druipt het er ook vanaf
quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:05 schreef Alonely het volgende:
[..]
Nee, maar de sex met dat los-vaste neukertje is wel afgrijselijk lekker.
Then again... dat leuke meisje wat ik heb leren kennen is eigenlijk net zo wild.
Daar komt nog eens bij dat er (bijna) alleen wanhopige vrouwen/mannen op datingsites zittenquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:12 schreef DuTank het volgende:
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen.. Ben vast niet de enige.
Noem je haar ook 'neukertje' in haar bijzijn?quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:05 schreef Alonely het volgende:
[..]
Nee, maar de sex met dat los-vaste neukertje is wel afgrijselijk lekker.
Then again... dat leuke meisje wat ik heb leren kennen is eigenlijk net zo wild.
Nee, ik noem 'r 'fuckbuddy', want ze is Engels.quote:Op zondag 7 september 2008 15:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
Noem je haar ook 'neukertje' in haar bijzijn?
Terug van wat?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:33 schreef Skin het volgende:
En of ik blij ben!!!! *doet een vreugdedansje* Glad to have you back sweetheart!
Tsja, als een vriendin me tijdelijk op een lager pitje zet omdat ze tot over haar oren verliefd is, kan ik daar best begrip voor hebben. Maar vind je het niet een kutvriend dan, dat hij je verwaarloost om dwangmatig met anonieme mensen te wippen?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:47 schreef Skin het volgende:
Verliefd! Maar natuurlijk! En andere vrouwen mogen er best bij zijn hoor, de vriendinnentjes die ik ontmoet heb vond ik best aardig (een enkele uitzondering daar gelaten).
Maar het is toch simpelweg wat minder leuk als je iemand minder vaak ziet ... Dat is altijd zo als iemand een nieuwe relatie heeft enz. dat je elkaar iets minder regelmatig ziet, maar zoals je wellicht hebt kunnen lezen was Alonely behoorlijk druk met daten en zodoende bleef er weinig tijd over voor onze gezamenlijke hobby's. Maar ik ben blij dus met het nieuws
Het waren er alleen zoveel in korte tijd...quote:Op woensdag 10 september 2008 10:47 schreef Skin het volgende:
Verliefd! Maar natuurlijk! En andere vrouwen mogen er best bij zijn hoor, de vriendinnentjes die ik ontmoet heb vond ik best aardig
Wil ik weten wie jij bedoelt?quote:(een enkele uitzondering daar gelaten).
Ga eens oefenen met Guitar Hero, dame...quote:Maar het is toch simpelweg wat minder leuk als je iemand minder vaak ziet ... Dat is altijd zo als iemand een nieuwe relatie heeft enz. dat je elkaar iets minder regelmatig ziet, maar zoals je wellicht hebt kunnen lezen was Alonely behoorlijk druk met daten en zodoende bleef er weinig tijd over voor onze gezamenlijke hobby's.
Joegeiquote:Maar ik ben blij dus met het nieuws
Ja, een modje mag 'm wel dichtknikkeren wat mij betreft.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:01 schreef Elckiebone het volgende:![]()
Word eens tijd dat dit topic gesloten word
Nog subtieler hoe jij er aandacht aan blijft besteden.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
Subtiel hoe hij zn eigen kloon een voorzetje geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |