een vriendin die is geinteresseerd in jou?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:00 schreef Alonely het volgende:
Oh.. die. Nee, daar heb ik weinig mee te maken, met die user.
On-topic: een vriendin van me liet me afgelopen weekend weten dat ze zich soms een beetje zorgen maakt over hoeveel tijd ik besteed aan het onderhouden van al die losse contacten.
Nee, ze is niet in me geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
een vriendin die is geinteresseerd in jou?
Yep. Ze weet van zo'n beetje al mijn dates en mijn capriolen en ze heeft me al een keer laten weten dat ze het best verontrustend vindt hoeveel tijd ik 'investeer' in het najagen van afspraakjes en alles wat erbij komt kijken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:10 schreef Liquidootje het volgende:
Welnee, ze is alleen bezorgd over zijn welzijn. Meer niet.
Mij ook niet...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef Alonely het volgende:
Ik heb nu ook al een afspraak met een maat van me afgezegd omdat ik dit weekend een date heb geregeld met een leuk meisje. Hij begreep het wel, maar toch... het zit me niet lekker.
Welnee, gewoon naar je pik luisteren hoor. Vriendschappen zijn voor watjes.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef Alonely het volgende:
Ik heb nu ook al een afspraak met een maat van me afgezegd omdat ik dit weekend een date heb geregeld met een leuk meisje. Hij begreep het wel, maar toch... het zit me niet lekker.
Ik snap 'm.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Welnee, gewoon naar je pik luisteren hoor. Vriendschappen zijn voor watjes.
Hij miept ook niet hoor. Hij zei al dat het geen punt was.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef Liquidootje het volgende:
Och die vriend moet niet miepen. Stuur haar foto gewoon naar hem toe en als hij het ook een leuke meid vindt, dan leen je haar toch een keer uit.
Dat doen matties namelijk voor elkaar.
Klopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:06 schreef Oblivion het volgende:
Tot dat iedereen waar je mee omgaat erachter komt dat ze helemaal niet zo exclusief zijn...
Nee, maar in een hoop gevallen ben ik er ook helemaal niet op uit om die exclusiviteit te geven.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:20 schreef Oblivion het volgende:
En je er dus achterkomt dat je die exclusiviteit niet meer kan geven.
Kortom, je doet jezelf te kort.
Gewoon door elkaar heen doen, en wat achter de hand houden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:12 schreef Alonely het volgende:
[..]
Het scheelt een hele hoop uitleg, gelul en van die strontvervelende "Het ligt niet aan jou, maar aan mij!" gesprekken.
Maar goed, lullig is het wel....
Speaking of which, wanneer mag ik jouw Main Squeeze een keer lenen dan, Liq? Mattie vamme!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef Liquidootje het volgende:
Och die vriend moet niet miepen. Stuur haar foto gewoon naar hem toe en als hij het ook een leuke meid vindt, dan leen je haar toch een keer uit.
Dat doen matties namelijk voor elkaar.
Dat is ook nooit mijn intentie geweest.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:45 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Gewoon door elkaar heen doen, en wat achter de hand houden.
Zo kan je natuurlijk nooit een harem kweken
Wat is jouw intentie?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:59 schreef Alonely het volgende:
[..]
Dat is ook nooit mijn intentie geweest.
Hahaha, zo herkenbaar, maar het is een periode hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:04 schreef Alonely het volgende:
Nou, in ieder geval niet het kweken van een harem.
Ik denk dat mijn intentie met daten een beetje verloren is gegaan in het afgelopen jaar. Aanvankelijk was ik heel serieus op zoek naar een 'echt vriendinnetje', maar ik denk dat door al mijn ervaringen is verwaterd naar het zoeken naar afleiding, spanning, avontuurtjes en aanverwante shit. Maar ergens heb ik wel het idee dat ik ooit nog wel een leuke dame tegenkom waar ik zo blij van word dat ik er ook echt mee samen wil blijven. En zij dan hopelijk ook met mij..
ach als het voor de sex is hoeft dat toch ook niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:20 schreef Oblivion het volgende:
En je er dus achterkomt dat je die exclusiviteit niet meer kan geven.
Kortom, je doet jezelf te kort.
Nee, maar als hij er geen probleem mee zou hebben had hij dit topic niet geopend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
ach als het voor de sex is hoeft dat toch ook niet?
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het ook heus wel gaat gebeuren hoor. Zelf heb ik een paar jaar flink wat fun gehad, tot ik iemand tegen kwam waarbij alles anders was ... Allebei een "wow, wat is dit"-moment .. en sindsdien vrolijk samen!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:04 schreef Alonely het volgende:
Nou, in ieder geval niet het kweken van een harem.
Ik denk dat mijn intentie met daten een beetje verloren is gegaan in het afgelopen jaar. Aanvankelijk was ik heel serieus op zoek naar een 'echt vriendinnetje', maar ik denk dat door al mijn ervaringen is verwaterd naar het zoeken naar afleiding, spanning, avontuurtjes en aanverwante shit. Maar ergens heb ik wel het idee dat ik ooit nog wel een leuke dame tegenkom waar ik zo blij van word dat ik er ook echt mee samen wil blijven. En zij dan hopelijk ook met mij..
Ja, dat 'serieuzere', dat is eigenlijk wat ik voornamelijk heb meegemaakt. Ik heb al een aantal langere relaties achter de rug. In 1 geval werd er zelfs al gepraat over trouwplannen en eventueel zelfs kinderen. Maar na 4,5 jaar zijn we toch maar uit elkaar gegaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:40 schreef BOTER.... het volgende:
[..]
Hahaha, zo herkenbaar, maar het is een periode hoor![]()
Nu voel je je er langzaam al niet meer zo ok bij (maar je hebt er vast van genoten) en over een tijdje ben je klaar voor iets serieuzers![]()
Loosen up!je vindt die meid waar je blij van wordt heus wel
Waar zit je dan mee? Je weet nu dat je beiden kan: sleuren en sletten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef Alonely het volgende:
[..]
Ja, dat 'serieuzere', dat is eigenlijk wat ik voornamelijk heb meegemaakt. Ik heb al een aantal langere relaties achter de rug. In 1 geval werd er zelfs al gepraat over trouwplannen en eventueel zelfs kinderen. Maar na 4,5 jaar zijn we toch maar uit elkaar gegaan.
Ik zit met het feit dat, ondanks ik eigenlijk merk dat dat slettebak-geouwehoer me helemaal niet blij maakt, ik er TOCH mee door blijf gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:10 schreef BOTER.... het volgende:
[..]
Waar zit je dan mee? Je weet nu dat je beiden kan: sleuren en sletten.
Goed, wat ga je er nu aan doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:15 schreef Alonely het volgende:
Inderdaad, zoals ik zelf al aangaf.
Serieus, gaat vanzelf over, ook met een aantal andere verslavingen, je moet ("moet") van jezelf net iets te lang, iets te ver doorgaan totdat je er helemaal klaar mee bent en jezelf gewoon NIET meer leuk vind. (denk ik?).quote:
eh ehm ehm... daar kom ik nog op terug!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed, wat ga je er nu aan doen?
Ik hoop het ook. Ja, OF tot ik weer een vrouw tegen het lijf loop waar ik helemaal ondersteboven van raak...quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:16 schreef BOTER.... het volgende:
[..]
Serieus, gaat vanzelf over, ook met een aantal andere verslavingen, je moet ("moet") van jezelf net iets te lang, iets te ver doorgaan totdat je er helemaal klaar mee bent en jezelf gewoon NIET meer leuk vind. (denk ik?).
Meer mensen die hier stopten met lezen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:10 schreef Alonely het volgende:
Leuk, jezelf inschrijven bij zo'n online datingsite.
Nee, wel gedate.quote:Op maandag 1 september 2008 17:32 schreef Liquidootje het volgende:
Heb je nog gebatst via een website?
Ja, ik.quote:Op maandag 1 september 2008 17:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Meer mensen die hier stopten met lezen?
Dat verschilt. Soms is het gewoon een drankje drinken, dus dan stelt het weinig voor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:12 schreef Liquidootje het volgende:
Hoeveel geef je gemiddeld uit per date? Of beter gezegd, hoeveel % van jouw inkomen is het?
ah 4 euro uitgeven en het een date noemen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef Alonely het volgende:
[..]
Dat verschilt. Soms is het gewoon een drankje drinken, dus dan stelt het weinig voor.
Maar als je met een date echt uit eten gaat dan kan het wel wat meer worden natuurlijk.
Gisteren heeft me op de kop af dus 4 euro gekost.
En ik heb geen flauw idee hoeveel procent dat van mijn inkomen is.
uhuh .....quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:43 schreef Alonely het volgende:
[..]
Nee, wel gedate.
Gisteren afgesproken met een dame in A'dam, maar we hadden echt niets met elkaar gemeen.
Dus toen ben ik bij een vriendin van me langs gegaan waar ik ben blijven pitten. (Nee, er is niks gebeurd; het is gewoon een vriendin van me)
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
ah 4 euro uitgeven en het een date noemen...
Ja, OK! Het is inmiddels gewoon een goeie vriendin van me, maar we hebben in het begin wel een paar keer met elkaar geneukt.quote:
Ik ga altijd gratis op datequote:Op dinsdag 2 september 2008 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
ah 4 euro uitgeven en het een date noemen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |