abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:47:23 #201
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61319706
maar dus als ik het goed begrijp wilde je niet gewoon maar ff pimpen met je grote aantal sexdates maar met het gevoel dat je in een compulsieve verslaving zit...

wat denk je dat de schadelijke gevolgen kunnen zijn voor de nabije en verre toekomst?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61320398
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:47 schreef Re het volgende:
maar dus als ik het goed begrijp wilde je niet gewoon maar ff pimpen met je grote aantal sexdates maar met het gevoel dat je in een compulsieve verslaving zit...
Yep
quote:
wat denk je dat de schadelijke gevolgen kunnen zijn voor de nabije en verre toekomst?
Schadelijk? Eh.. ik denk dat ik op de korte termijn gewoon heel veel slaap tekort kom.
En op de lange termijn... hmmm.
Wellicht dat ik misschien gewend ga raken om op deze manier met vrouwen om te gaan. En da's niet best.
pi_61323109
Als vrouwen horen hoeveel je er al hebt gehad behandelen ze jou precies hetzelfde als wanneer jij hun een slet zou vinden.

Puur een gewetenskwestie dus.
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:29:44 #204
14827 Kogando
Modelprutser
pi_61323672
Ik herken het probleem, voor je het weet ben je gewoon een slettebak. Help!
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_61324734
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen.. Ben vast niet de enige.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_61325568
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:10 schreef Synthesist het volgende:
Als vrouwen horen hoeveel je er al hebt gehad behandelen ze jou precies hetzelfde als wanneer jij hun een slet zou vinden.

Puur een gewetenskwestie dus.
Nou, alles bij elkaar opgeteld is het aantal vrouwen waarmee ik naar bed ben geweest niet eens zo hoog. Maar dat heeft er dus vooral mee te maken dat ik tot ongeveer anderhalf jaar geleden vooral alleen maar lange relaties heb gehad.
Maarreh.. op zich wel een interessant punt wat je hebt.
pi_61325653
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:29 schreef Kogando het volgende:
Ik herken het probleem, voor je het weet ben je gewoon een slettebak. Help!
eh... ja, best wel.
pi_61325731
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:12 schreef DuTank het volgende:
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen..
Da's mooi. Ieder zijn mening
quote:
Ben vast niet de enige.
Ongetwijfeld, maar voor deze discussie mag je je eigen topic openen
pi_61348053
quote:
Ik vind datingsites echt voor mensen die niet via het dagelijks leven gewoon contact durven te leggen.. Ben vast niet de enige.
Tsja, toch mooi voor hun dat het zo wel kan.
pi_61368703
En jawel. Add another one to the list.
Maar volgens mij is dit wel een dame met wie ik graag wil uitzoeken of er meer in zit dan alleen maar dierlijke aantrekkingskracht.
pi_61396064
Het is alsof de duvel ermee speelt. JUIST nu ik een leuke dame ben tegengekomen waarvan ik denk dat het wel eens wat meer kan worden krijg ik van een semi-los-vast neukertje te horen dat ze eigenlijk wel vaker aan me moet denken dan strikt 'noodzakelijk' is.
Hm.
pi_61401784
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef Alonely het volgende:
Het is alsof de duvel ermee speelt. JUIST nu ik een leuke dame ben tegengekomen waarvan ik denk dat het wel eens wat meer kan worden krijg ik van een semi-los-vast neukertje te horen dat ze eigenlijk wel vaker aan me moet denken dan strikt 'noodzakelijk' is.
Hm.
maar bij haar heb je nooit gedacht dat het meer zou kunnen worden, dus dan is het toch eenvoudig?
pi_61402199
Natuurlijk niet. Een vrouw die wel leuk is waar van de pussy niet zeker is en eentje die minder leuk is maar waarvan de pussy wel zeker is... Is voor een sexverslaafde een dilemma.
A little bit hateful
pi_61403764
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:29 schreef Re het volgende:

[..]

ah 4 euro uitgeven en het een date noemen...

Wellicht ziet TS 4 minuten rukken op een geile webcam dame als een geslaagde date?
pi_61403798
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:14 schreef Alonely het volgende:

Schadelijk? Eh.. ik denk dat ik op de korte termijn gewoon heel veel slaap tekort kom.
En op de lange termijn... hmmm.
Wellicht dat ik misschien gewend ga raken om op deze manier met vrouwen om te gaan. En da's niet best.

Jochie, je gepimp is overduidelijk Als ik bovenstaande lees druipt het er ook vanaf
pi_61418199
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:31 schreef Liquidootje het volgende:
Natuurlijk niet. Een vrouw die wel leuk is waar van de pussy niet zeker is en eentje die minder leuk is maar waarvan de pussy wel zeker is... Is voor een sexverslaafde een dilemma.
maar die met het zekere poesje is al een vast neukerdje, dus wat wint hij daarbij?
pi_61419365
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef Xennia het volgende:

[..]

maar bij haar heb je nooit gedacht dat het meer zou kunnen worden, dus dan is het toch eenvoudig?
Nee, maar de sex met dat los-vaste neukertje is wel afgrijselijk lekker.
Then again... dat leuke meisje wat ik heb leren kennen is eigenlijk net zo wild.
pi_61419385
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:26 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Jochie, je gepimp is overduidelijk Als ik bovenstaande lees druipt het er ook vanaf
Dank je voor je input. Graag on-topic blijven please.
pi_61419421
Vladimir ben jij het?
A little bit hateful
pi_61419495
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 01:09 schreef Liquidootje het volgende:
Vladimir ben jij het?
Wie is vladimir nou weer?
pi_61423456
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 01:05 schreef Alonely het volgende:

[..]

Then again... dat leuke meisje wat ik heb leren kennen is eigenlijk net zo wild.
pi_61447587
Zou je alsjeblieft on-topic willen blijven?
Dank je.
pi_61448469
quote:
Daar komt nog eens bij dat er (bijna) alleen wanhopige vrouwen/mannen op datingsites zitten Een griet die er normaal uit ziet krijgt vanzelf al genoeg aandacht, en een echte vent heeft de ballen om vrouwen aan te spreken/ te versieren.
pi_61448598
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 01:05 schreef Alonely het volgende:

[..]

Noem je haar ook 'neukertje' in haar bijzijn?
pi_61450375
Jezus christus , loopt dit topic nog steeds?

Je lijkt wel een wijf met dit gezeur.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')