Wat doe je hier dan in R&P? Aandacht?quote:
duidelijk....bevestiging en aandacht, hetzelfde wat je uit het 'daten' haaltquote:
Het enige punt waar iedereen naartoe ''moet'' is een zo gelukkig mogelijk leven met evenwicht in jezelf. De weg daar naartoe verschilt van client tot client. En ik ben hier geen psycholoog, maar user. Ik zie ook geen politie-agenten in UVT boetes uitdelen voor drugsbezitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef Manono het volgende:
[..]
Nou, van mij moet niets hoor.
Belachelijk nog welIk bedoelde dat uiteraard in de overdrachtelijke zin. Je stelt iemand kritische vragen maar is dat dan met inzichten naar jouw maatstaven in gedachte, of kun je je ook wel verplaatsen in mensen die uit een totaal ander perspectief komen? Maw, als er niet zoiets is al 1 boek voor alle mensen, hoe bepaal je dan van waaruit je de kritische vraag stelt, als je je totaal niet kunt vinden in een andere persoonlijkheid? Of moet iedereen uiteindelijk naar dezelfde punten toe?
Maar jij zult eerder je vakkennis gebruiken in je betogen en reacties in R&P, dan dat de gemiddelde politieagent Fok!kertjes virtueel arresteert wegens openbare geweldpleging en belediging van de gezaghebbende macht.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:36 schreef Xennia het volgende:
En ik ben hier geen psycholoog, maar user. Ik zie ook geen politie-agenten in UVT boetes uitdelen voor drugsbezit
Nee, van dat soort bezoekers hebben we er al meer dan genoeg hier op fok.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
Of reageer je met het verstand op nul? Vast niet...
Had niet alles gelezen, sorry.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef Liquidootje het volgende:
Dat vertelt hij toch. Chatten --> eerste keer daten. Daarna, omdat ie de smaak te pakken had, aan elke vrouw die langer dan 5 minuten wil chatten direct vragen of ze op een date wil.
1 op 3 zegt vast wel ja.
Mijn reputatie!?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:43 schreef Liquidootje het volgende:
Jouw reputatie kennende zal het wel zo zijn dat je al afknapt voordat je iemand ontmoet hebt omdat je echt digitaal date naar een levenspartner.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het enige punt waar iedereen naartoe ''moet'' is een zo gelukkig mogelijk leven met evenwicht in jezelf. De weg daar naartoe verschilt van client tot client. En ik ben hier geen psycholoog, maar user. Ik zie ook geen politie-agenten in UVT boetes uitdelen voor drugsbezit
Ik dacht anders dat je wilde "afkicken" van je verslaving zeg maar..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:30 schreef Alonely het volgende:
Natuurlijk vroeg ik om jullie aandacht. In ELK topic wat hier op fok wordt geopend wordt er toch om aandacht van de lezer gevraagd?
Ik vroeg me gewoon af of jullie ideeën en/of ervaringen hadden m.b.t. dit onderwerp, meer niet.
Ik wil ook een bruikbaar antwoord. Je zei dat ik een reputatie had.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:04 schreef Liquidootje het volgende:
Godje, open toch je eigen topic. Een beetje half kapend azend naar bruikbare antwoorden. Not done
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:04 schreef Liquidootje het volgende:
Godje, open toch je eigen topic. Een beetje half kapend azend naar bruikbare antwoorden. Not done
Ehm botweg zoiets?:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil ook een bruikbaar antwoord. Je zei dat ik een reputatie had.Waar heb je het over!?
Ik jou volgen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb het antwoord op de vraag niet nodig, zie mijn eerste post in dit topic....
je volgt me wel steeds Liquido... gefascineerd? Je mag ook gewoon PMen hoor...
terug ontopic, of TS eig wil afkicken?
De wereld wonderlijke vijver van het leven!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:14 schreef dawg het volgende:
Liquido! Uit welk vijvertje date jij dan altijd? Of zit je tegenwoordig onder de plak bij je vriendinnetje?
Crap, je hebt me door!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ehm botweg zoiets?:
Op zoek naar liefde, maar wegens verlegenheid nooit echt over de drempel willen stappen om de wonderlijke wereld van daten echt te beproeven?
Oh en al komt er toch iemand langs, dan tipt ie toch nooit aan het beeld van een prins op het witte paard dat je hebt.
ps: nee wij hebben nooit gechat en ik ben geen zure jongen die je hebt afgewezen
De eerste keer was ik ook best zenuwachtig. Want het was per slot van rekening 'de eerste keer'.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had niet alles gelezen, sorry.![]()
Maar het gaat me om die eerste keer dat hij op date ging. Want kan me voorstellen, dat als het nieuw is, het ook ff wennen en aftasten is zeg maar. Ik chat al jaren en ben zelden op date geweest. Die grens is bij hem een stuk lager waarschijnlijk.
Ja, lastig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik dacht anders dat je wilde "afkicken" van je verslaving zeg maar..
Sure. En zo ja, lekker belangrijk. Elke kneus kan wel een vrouw daten, dat blijkt hier wel weer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:35 schreef Alonely het volgende:
En terwijl ik hier zit te posten probeer ik op paiq ook een leuke dame over te halen om dit weekend een keer wat met me te gaan drinken. Gaat lekker zo......
Waarom zou dit niet geloofwaardig zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:36 schreef Frasier het volgende:
Het verbaasd me dat hier nog mensen serieus op in gaan. Het komt totaal niet geloofwaardig over
Ik vind fysieke aantrekkingskracht toch wel een minimum voorwaarde voor seks. Heb je een zak over haar kop gedaan of zoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:27 schreef Alonely het volgende:
[..]
De eerste keer was ik ook best zenuwachtig. Want het was per slot van rekening 'de eerste keer'.
Was met een vrouw waar ik online echt ontzettend leuk contact mee had, maar tijdens de eerste date wist ik al meteen dat ik me niet tot haar aangetrokken voelde. Is dus ook nooit iets gebeurd, maar we zijn wel een tijdje bevriend met elkaar geweest. Totdat zij gevoelens voor mij kreeg en ik die niet kon beantwoorden. Toen was het ook vrij snel voorbij.
Dus dat.
natuurlijk, op zich is deze verslaving minder ongezond dan aan de coke zitten..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:30 schreef Alonely het volgende:
[..]
Ja, lastig.
Da's het probleem van een verslaving. Je weet dat het je eigenlijk fucking weinig oplevert, maar op het moment dat je eraan toegeeft is het (vaak...) wèl leuk.
Nèèèh, ze wilde me graag eerst wat beter leren kennen. En daar heb ik dus niet zo'n zin in.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:29 schreef Liquidootje het volgende:
En alonely. Hoe is het nog afgelopen met dat paiq vrouw.
Natte piemel dit weekend of toch niet?
Noem het 'heel tijdelijk opschorten' van mijn fysieke eisenpakket ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind fysieke aantrekkingskracht toch wel een minimum voorwaarde voor seks. Heb je een zak over haar kop gedaan of zo
de term ''wanhopig'' spreekt me in deze meer aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:09 schreef Alonely het volgende:
[..]
Noem het 'heel tijdelijk opschorten' van mijn fysieke eisenpakket ofzo.
Tenzij je heel vaak zit te chatten in de baas z'n tijd... (niet dat ik dat doe, maar toch)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
natuurlijk, op zich is deze verslaving minder ongezond dan aan de coke zitten..
je hebt je kennissenkring wel uitgebreid enzo... en je raakt er ook niet werkloos van
Een teringtyfustakketrut, die heb ik ook al eentje meegemaakt. Een compleet geschift wijf wat met droge ogen durfde te beweren dat ze het helemaal niet raar vond dat ze van me verlangde dat ik haar financieel ondersteunde. We kenden elkaar immers al 2 hele maanden....quote:maar inderdaad, net als heroïne geeft het een korte kick enzo... en de hangover volgt als je ook daarbij verliefd wordt en afgewezen. of juist achter komt dat zij best wel een teringtyfustakketrut is...
Zo erg is het nog niet volgens mij... toch?quote:zolang je daarmee kan leven hoef je niet af te kicken...
maar als je de leegheid begint te voelen, net zoals de heroïneverslaafde begint te voelen dat die shotkick teveel je leven beheerst, dan moet je gewoon kappen...
en dan ook coldturkey net als bij heroïne...
Touché.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
de term ''wanhopig'' spreekt me in deze meer aan
was jij 1 van die 2 meiden dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Toch wel veilig?
Je opent er al een topique over... dus gaat goede kant uitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:13 schreef Alonely het volgende:
Zo erg is het nog niet volgens mij... toch?
degene die begint te merken dat het de verkeerde kant uitgaat, opent (zum Beispiel) een topic erover (net zoals bij drankboer Hoop)...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:05 schreef Alonely het volgende:
Dat zegt op zich geen kont.
Hmmm, zou kunnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
degene die begint te merken dat het de verkeerde kant uitgaat, opent (zum Beispiel) een topic erover (net zoals bij drankboer Hoop)...
quote:de rest zwelgt in zn genot en bagatelliseert eventuele negatieve gedachten erover...
Kom je niet even gedag zeggen in SC?quote:
Kasta gaat geen datingsites af, die heeft genoeg aan de Fok!dames hiero, die hopen in dit topic te mogen posten...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:59 schreef m-niki het volgende:
Kasta...ben jij het????
deze user: http://forum.fok.nl/user/history/1484quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |