abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:39:20 #201
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61506815
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, vrouwen DENKEN dat ze hints geven. Hoe fucking obvious is het nu dat je mannen gewoon moet VERTELLEN datb er wat schort. Een beetje gaan zitten misemeuken op de bank en op een 'tisser?' met 'niets.... *zucht*....' antwoorden is GEEN, ik herhaal GEEN hint.
Mijn hints zijn waren toch echt duidelijker dan dat.

En sowieso, we hebben het nu over vroege 20-ers...dan pak je het anders aan dan als je medio de 30 bent toch .

Ik zeg nu gewoon wat ik op mijn hart heb, maar alle begin is moeilijk .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:55:23 #202
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61507297
Bwoahh heftig topic
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_61508733
En onder het mom van net gedrag: zijn familie stalkt me met e-mails, smsjes en telefoontjes, en plaatsen anonieme beledigende berichten op mijn weblog. Ben serieus geinteresseerd of zulk psycho gedrag normaal is..
pi_61509461
Plaats de weblog eens, dan zal ik wel even beoordelen of de berichten echt niet door de beugel kunnen.

Of plaats ze hier in quotes als je liever anoniem wil blijven.
A little bit hateful
  dinsdag 9 september 2008 @ 21:18:12 #205
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61509826
Dit topic is niet eens meer zo leuk met twee slachtoffers
pi_61509860
Familie is ook boos, vrienden zijn ook boos... ik heb ze helaas niet onder controle..

Ze nemen het op voor me, en zien me er totaal doorheen zitten.

Ik heb aan vrienden en familie gevraagd dat we het zelf zouden uitzoeken.. maar blijkbaar is de drang voor sommige mensen (ik weet niet wie, maar het is zeker geen familie) en toch iets van uiting te blijken op je forum.

ik weet dat mn moeder je heeft geprobeerd te bellen, maar ook zij verliest een soort "dochter" en als de telefoon erop gegooit word, toen heeft ze een redelijk net smsje gestuurd.

Vind ook niet dat ze het moeten doen, want niemand schiet er iets mee op..
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_61510008
Een van de berichten die ik kreeg:

Ben je nu nog niet terug naar dat eiland van je? dat het maar snel gaat gebeuren en
dat je maar lang weg blijft! trouwens, we hebben nog altijd geen feiten gehoord van jou! overigens dit weekend weer hele andere dingen gehoord, dat dan weer wel. even denken, hoe heet dat ook alweer, slettebak gedrag!

groeten van ANONIEMPIE!! (Wat dat zijn jou vriendjes toch ook als je ze zoent??)

P.s. ik zou je blog maar dichtgooien als ik jou was!

En als de enige berichten die ik krijg van zijn ouders beledigend naar mij zijn, vind je het gek dat ik de telefoon er dan opgooi? En een redelijk smsje? Net zo redelijk als haar mailtjes? Net zo redelijk als Bdijk toen hij zijn verdriet ging vergelijken met de dood van mijn vader? Dacht het niet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 21:39:22 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61510321
Tjonge jonge wat een zandbak scene
pi_61510322
smsje van mn moeder heb ik ook doorgestuurd gekregen.. en conclusie is dat ik te aardig voor je was, en dat je er een voorbeeld aan kon nemen.

Mailtje van ouders is een soort "levensverhaal verloop" maar wel de van mijn kant ver-geromantizeerde versie.

Zoals ik al sms'te naar je, ik zou nooit je pa zou gebruiken als excuus of beledigend matriaal.. het was alleen om aan te geven dat je veels te veel ervaring heb ik nare ervaringen.. dit komt natuurlijk NOOIT in de buurt van de pijn die jij daarmee hebt, en zal het ook nooit in de buurt komen. en het was inderdaad niet gepast om er over te beginnen of maar iets mee aantegeven
pi_61510440
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Tjonge jonge wat een zandbak scene
Op een regenachtige dag dan wel. Lekker modder gooien

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat de lang harige tuig gast jullie in bescherming gaat nemen. Hoop van niet natuurlijk.
A little bit hateful
pi_61510445
Met je ouders heb ik vanaf vijf weken geleden geen ene ruk meer te maken, zij met wat ik in het weekend uitspook al helemaal niet. En "niet gepast" om erover te beginnen? Dat vind ik wel heel zwak uitgedrukt. Dat je te aardig voor me bent kan ik de laatste dagen al helemaal niet meer bevestigen.
pi_61510794
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:44 schreef zwarteschaap het volgende:
Met je ouders heb ik vanaf vijf weken geleden geen ene ruk meer te maken, zij met wat ik in het weekend uitspook al helemaal niet. En "niet gepast" om erover te beginnen? Dat vind ik wel heel zwak uitgedrukt. Dat je te aardig voor me bent kan ik de laatste dagen al helemaal niet meer bevestigen.
Dat ik niet meer aardig voor je ben de laatste paar dagen.. goh. wat vreemd.

En je hebt idd al lange tijd niets meer met mn ouders te maken, en helemaal hebben ze al niets te maken met wat je in het weekend doet.

En ik heb niets disrecpectvol over je pa gemeld, en dat is ook iets wat ik gewoon nooit zou doen.. het ging erover dat ik 7jaar in 3dagen weg zag smelten voor mn neus, en dat dat pijn doet.. en dat ik jou niets over pijn hoef uit te leggen..
pi_61510796
Oh god nu heeft de slettebak een stok gevonden om mee te slaan/schuldgevoel aan op te hangen.
pi_61510949
Kappen met dit zinloze gedoe.. graag iedereen die "zwarteschaap" kent, ophouden met contacten.. jullie maken het erger voor mij en voor haar.
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:10:33 #215
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_61511165
Ik begrijp dat er nog wat vragen openstaan...
Ik noem een tafel,lederen setjes, foto's geschikt voor KEL en een niet nader genoemd weblog.

Fill in the blanks please
Life is what you make it.
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:11:57 #216
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_61511204
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:02 schreef Bdijk het volgende:
Kappen met dit zinloze gedoe.. graag iedereen die "zwarteschaap" kent, ophouden met contacten.. jullie maken het erger voor mij en voor haar.
vecht het dan ook niet uit op een puberforum..

ennuh.. "jou ouders"?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 22:12:07 #217
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61511211
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:44 schreef zwarteschaap het volgende:
Je weet al aardig in de slachtoffer rol te kruipen he.
pi_61511256
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je weet al aardig in de slachtoffer rol te kruipen he.

Nou nou die bdijk kan er ook wat van hoor. Hele tijd veronschuldigen voor wat zijn "familie en vrienden" doen.
A little bit hateful
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:13:55 #219
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61511263
ben ik nou de enige die steeds 'sletjes' leest ipv 'setjes'?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61511292
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:13 schreef E.T. het volgende:
ben ik nou de enige die steeds 'sletjes' leest ipv 'setjes'?
Volgens mij wordt ook veel meer het woordje slet gebruikt dan set.
A little bit hateful
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:16:35 #221
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_61511336
Ik zie wel een potentiele stalkert in Bdijk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 22:16:42 #222
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61511338
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nou nou die bdijk kan er ook wat van hoor. Hele tijd veronschuldigen voor wat zijn "familie en vrienden" doen.
eh... neukte zij niet buiten de deur... je weet wel.... de aanleiding?
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:18:05 #223
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_61511376
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De aanleiding... als ik het zo lees was de relatie toen al zo verrot als maar zijn kan. Ja, dan is dat fout, maar kom op... niet de aanleding van de breuk, eerder met terugwerkende kracht een gevolg ervan.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_61511392
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh.. is dat nu nog dan zo belangrijk?
A little bit hateful
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 22:26:02 #225
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61511602
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:18 schreef BVO het volgende:

[..]

De aanleiding... als ik het zo lees was de relatie toen al zo verrot als maar zijn kan. Ja, dan is dat fout, maar kom op... niet de aanleding van de breuk, eerder met terugwerkende kracht een gevolg ervan.
Volgens haar ja
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:18 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Eh.. is dat nu nog dan zo belangrijk?
Ja, wel als ze nu net zo lang typisch vrouwelijk over de gevolgen gaat lopen janken alsof ZIJ het slachtoffer is.

Als een man vreemd gaat is het een klootzak. Als een vrouw vreemd gaat is de man een klootzak omdat hij niet genoeg aandacht aan de relatie besteedde of de 'hints' niet begreep

Bottomline, alles wat er na het sletterige gehoer en gesloer van zwartschaapje gebeurde is in principe haar eigen tering schuld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')