Mijn hints zijn waren toch echt duidelijker dan dat.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, vrouwen DENKEN dat ze hints geven. Hoe fucking obvious is het nu dat je mannen gewoon moet VERTELLEN datb er wat schort. Een beetje gaan zitten misemeuken op de bank en op een 'tisser?' met 'niets.... *zucht*....' antwoorden is GEEN, ik herhaal GEEN hint.
Op een regenachtige dag dan wel. Lekker modder gooienquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Tjonge jonge wat een zandbak scene
Dat ik niet meer aardig voor je ben de laatste paar dagen.. goh. wat vreemd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:44 schreef zwarteschaap het volgende:
Met je ouders heb ik vanaf vijf weken geleden geen ene ruk meer te maken, zij met wat ik in het weekend uitspook al helemaal niet. En "niet gepast" om erover te beginnen? Dat vind ik wel heel zwak uitgedrukt. Dat je te aardig voor me bent kan ik de laatste dagen al helemaal niet meer bevestigen.
vecht het dan ook niet uit op een puberforum..quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:02 schreef Bdijk het volgende:
Kappen met dit zinloze gedoe.. graag iedereen die "zwarteschaap" kent, ophouden met contacten.. jullie maken het erger voor mij en voor haar.
Je weet al aardig in de slachtoffer rol te kruipen he.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:44 schreef zwarteschaap het volgende:
Met je ouders heb ik vanaf vijf weken geleden geen ene ruk meer te maken, zij met wat ik in het weekend uitspook al helemaal niet. En "niet gepast" om erover te beginnen? Dat vind ik wel heel zwak uitgedrukt. Dat je te aardig voor me bent kan ik de laatste dagen al helemaal niet meer bevestigen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je weet al aardig in de slachtoffer rol te kruipen he.
Volgens mij wordt ook veel meer het woordje slet gebruikt dan set.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:13 schreef E.T. het volgende:
ben ik nou de enige die steeds 'sletjes' leest ipv 'setjes'?
eh... neukte zij niet buiten de deur... je weet wel.... de aanleiding?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou die bdijk kan er ook wat van hoor. Hele tijd veronschuldigen voor wat zijn "familie en vrienden" doen.
De aanleiding... als ik het zo lees was de relatie toen al zo verrot als maar zijn kan. Ja, dan is dat fout, maar kom op... niet de aanleding van de breuk, eerder met terugwerkende kracht een gevolg ervan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh... neukte zij niet buiten de deur... je weet wel.... de aanleiding?
Eh.. is dat nu nog dan zo belangrijk?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh... neukte zij niet buiten de deur... je weet wel.... de aanleiding?
Volgens haar jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
De aanleiding... als ik het zo lees was de relatie toen al zo verrot als maar zijn kan. Ja, dan is dat fout, maar kom op... niet de aanleding van de breuk, eerder met terugwerkende kracht een gevolg ervan.
Ja, wel als ze nu net zo lang typisch vrouwelijk over de gevolgen gaat lopen janken alsof ZIJ het slachtoffer is.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eh.. is dat nu nog dan zo belangrijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |