Mijn hints zijn waren toch echt duidelijker dan dat.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, vrouwen DENKEN dat ze hints geven. Hoe fucking obvious is het nu dat je mannen gewoon moet VERTELLEN datb er wat schort. Een beetje gaan zitten misemeuken op de bank en op een 'tisser?' met 'niets.... *zucht*....' antwoorden is GEEN, ik herhaal GEEN hint.
Op een regenachtige dag dan wel. Lekker modder gooienquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Tjonge jonge wat een zandbak scene
Dat ik niet meer aardig voor je ben de laatste paar dagen.. goh. wat vreemd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:44 schreef zwarteschaap het volgende:
Met je ouders heb ik vanaf vijf weken geleden geen ene ruk meer te maken, zij met wat ik in het weekend uitspook al helemaal niet. En "niet gepast" om erover te beginnen? Dat vind ik wel heel zwak uitgedrukt. Dat je te aardig voor me bent kan ik de laatste dagen al helemaal niet meer bevestigen.
vecht het dan ook niet uit op een puberforum..quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:02 schreef Bdijk het volgende:
Kappen met dit zinloze gedoe.. graag iedereen die "zwarteschaap" kent, ophouden met contacten.. jullie maken het erger voor mij en voor haar.
Je weet al aardig in de slachtoffer rol te kruipen he.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:44 schreef zwarteschaap het volgende:
Met je ouders heb ik vanaf vijf weken geleden geen ene ruk meer te maken, zij met wat ik in het weekend uitspook al helemaal niet. En "niet gepast" om erover te beginnen? Dat vind ik wel heel zwak uitgedrukt. Dat je te aardig voor me bent kan ik de laatste dagen al helemaal niet meer bevestigen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je weet al aardig in de slachtoffer rol te kruipen he.
Volgens mij wordt ook veel meer het woordje slet gebruikt dan set.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:13 schreef E.T. het volgende:
ben ik nou de enige die steeds 'sletjes' leest ipv 'setjes'?
eh... neukte zij niet buiten de deur... je weet wel.... de aanleiding?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou nou die bdijk kan er ook wat van hoor. Hele tijd veronschuldigen voor wat zijn "familie en vrienden" doen.
De aanleiding... als ik het zo lees was de relatie toen al zo verrot als maar zijn kan. Ja, dan is dat fout, maar kom op... niet de aanleding van de breuk, eerder met terugwerkende kracht een gevolg ervan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh... neukte zij niet buiten de deur... je weet wel.... de aanleiding?
Eh.. is dat nu nog dan zo belangrijk?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh... neukte zij niet buiten de deur... je weet wel.... de aanleiding?
Volgens haar jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
De aanleiding... als ik het zo lees was de relatie toen al zo verrot als maar zijn kan. Ja, dan is dat fout, maar kom op... niet de aanleding van de breuk, eerder met terugwerkende kracht een gevolg ervan.
Ja, wel als ze nu net zo lang typisch vrouwelijk over de gevolgen gaat lopen janken alsof ZIJ het slachtoffer is.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eh.. is dat nu nog dan zo belangrijk?
Eh ik trek je uitspraken niet uit verband ik post hier een algemene vrouwenhouding in dit soort zaken. Je ziet hier ook weer. Ja, ze is natuurlijk wel vreemd gegaan, maar dat is een detailtje.. De relatie was jaren DAARVOOR al een sleur omdat HIJ haar dingen opdrong en nooit naar d'r luisterde, dus HIJ is de klootzak. Dat beetje neuken buiten de deur is weinig relevant. Maar HIJ met zijn SMSjes sturen en nou god god godverredomme nog over de dood van haar vader (zie je hoe ze de aandacht van het neuken probeert af te leiden door het beeld te vertroebelen met de dood van een ouder)!!! Hoe durft de SCHOFT.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:29 schreef Liquidootje het volgende:
Hoho wacht eens even malle swetsenegger.
Als een vrouw vreemd gaat, dan hoef de man zich nergens voor te verontschuldigen. dus op die manier niet in de "slachtoffer rol" kruipen. Dat bedoelde ik er mee.
Dus als jij nog ooit mijn uitspraken uit het verband rukt, dan trap ik in je ballen ok.
LOL, heb je toevallig veel vrienden Swetsenegger?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en als je me in mijn ballen wil komen schoppen... tip: neem vrienden mee... veel vrienden.
Ik ben gebanned van pmquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:50 schreef Liquidootje het volgende:
Is goed swets. Half vier, fietsenstalling, jouw oude basisschool. Je hebt dan wel thuis voordeel, maar ik heb wel zin in een challenge. PM me maar voor bevestiging, want ik wil alle spaarzame open-posts in dit topic laten benutten met slet, hoer en backbone-less opmerkingen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:13 schreef Bdijk het volgende:
Graag dit topic sluiten.. als er nog iets is wat zwarteschaap kwijt wil, dan kan ze me een mailtje sturen, waar ze mag aangeven of ze een antwoord terug wil..
Dit moddergooien is voor niemand goed, alleen voor de ramptoeristen natuurlijk..
Ja die heb je gekregen, en daarvoor terug krijgen wij ramptoerisme. Zo werkt het nou eenmaal, geven en nemen...quote:Ik zocht op Fok! naar meningen en adviezen van mensen die buiten de situatie stonden.. ook zocht ik iets om iig maar mijn verhaal kwijt te kunnen en het therapeutisch opteschrijven oid.
quote:Dank voor de replys, sommige waren goed advies, en andere hebben mij inderdaad steun gegeven.
Mede door dit topic is het denk nu echt uit de hand gelopen, en dat is iets wat ik niet wil/wilde, al zijn er zoveel fouten gemaakt en niet echt slimme acties ontstaan.
ik ben geen heilige en helderziende, en iedereen denk wel eens na over zijn of haar relatie "is dit wel wat ik wil, heb ik wel nu de relatie die ik altijd voor ogen had"
Helaas was het voor mij nog steeds het geval, maar je bent met 2 personen, en als 1 ervan afhaakt dan is er natuurlijk weinig te redden.
Ik praat niets goed, want dat is ook niet meer nodig.
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw, en dat setje zag ik ergens liggen voor 5 Euro, dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" dat sloeg niet aan, dus heeft het al die tijd alleen maar in de kast gelegen.. nooit meer om gevraagd, nooit gedragen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:25 schreef VonHinten het volgende:
En steeds "Zeven jaar hele goede seks gehad" posten, terwijl je vriendin waarschijnlijk grienend met haar hoofd in haar kussen gedrukt lag, terwijl jij voor de 100e keer probeerde die rubberen dildo aan haar lederen, kruisloze string te schroeven
Onze held
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:38 schreef Bdijk het volgende:
[..]
setje........5 Euro, ........dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" ....
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw, en dat setje zag ik ergens liggen voor 5 Euro, dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" dat sloeg niet aan, dus heeft het al die tijd alleen maar in de kast gelegen.. nooit meer om gevraagd, nooit gedragen.
Heb al bijhoorlijk lange tijd om een slotje gevraagd.. en ik begon niet over dat "detail", en gaf niet teveel prijs..quote:Op woensdag 10 september 2008 07:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
eerst plaats je een afsluitende 'gaarne topic sluiten'-post, wat je al heel lang geleden had moeten doen natuurlijk, en waarin je een sneer naar de ramptoeristen plaatst, en vervolgens ga je weer olie op het vuur gooien door op deze manier op een futiel detail in te gaan?
Don't get me wrong, ik vind het prachtig heur, maar dit grenst zo langzamerhand aan zwakzinnigheid. Really.
Nice onequote:Op dinsdag 2 september 2008 13:49 schreef beelz het volgende:
Whehe ik heb zoiets ook eens gehad.
Mijn ex ging een half jaar naar Australie en paar maanden daarvoor wou ze "even praten".
Toen ben ik dus naar haar toe gegaan met haar kleren die bij mij lagen in een zak... zij vertellen dat het beter leek om het als ze vertrekt het uit te maken. Toen pakte ik die zak met kleren en toen zei ik dat ik daar al van uit was gegaan.
Zij huilen zo van ""
Ik zo van "PWNED!"
Zij weer zo van ""
Ik ""
Lang verhaal kort maken:
Ik ben haar voor geweest en ze kon het niet hebben.
Australie maakt meer kapot dan je lief is
Geen zorgen. Als dit vol raakt, dan maak ik wel een deeltje 3 aan. Daar mogen jullie alle dirty laundry en details openbaar maken.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:31 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Heb al bijhoorlijk lange tijd om een slotje gevraagd.. en ik begon niet over dat "detail", en gaf niet teveel prijs..
Dat geeft toch te denken: hoe moet het er dan uit zien als je wél veel prijs gaat geven?quote:Op woensdag 10 september 2008 08:31 schreef Bdijk het volgende:
Heb al bijhoorlijk lange tijd om een slotje gevraagd.. en ik begon niet over dat "detail", en gaf niet teveel prijs..
fu gayrisson fu.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat geeft toch te denken: hoe moet het er dan uit zien als je wél veel prijs gaat geven?![]()
Als je nou écht de eer aan jezelf zou houden, zou je niet steeds weer reageren maar het er gewoon bij laten.
het ziet ernaar uit dat 'dat schaap' de bewuste ex-vriendin is die zich in Australië heeft laten penetreren door de eerste de beste nodeloze omstander. Of hoe zat het ook weer... I tend to forget.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog niet bijgelezen. Is dat schaap een kloon of moet ik toch de moeite nemen?
Likkie-dootje, laat die tafel toch gaan man. Move on. Really.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
het ziet ernaar uit dat 'dat schaap' de bewuste ex-vriendin is die zich in Australië heeft laten penetreren door de eerste de beste nodeloze omstander. Of hoe zat het ook weer... I tend to forget.
[..]
Likkie-dootje, laat die tafel toch gaan man. Move on. Really.![]()
Zie je die post boven je wel?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit het wordT saai
Ik vermoed een SM-tafel. Vandaar dat ik zo gebrand bent om er meer over te weten.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat voor een tafel waterkadootje ?
dusquote:Op woensdag 10 september 2008 10:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie je die post boven je wel?
Ik heb een D2x maar dat is weer wat anders...quote:Op woensdag 10 september 2008 10:47 schreef Copycat het volgende:
Dx2? Is dat een nieuwe code?
Heb je inmiddels je vrienden en familie ervan weten te overtuigen dat hun inmenging enkel meer olie op het vuur is?
hou er nou maar gewoon over op enzo...quote:Op woensdag 10 september 2008 10:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik vermoed een SM-tafel. Vandaar dat ik zo gebrand bent om er meer over te weten.
Mijn instinct zeg ook dat Bdijk daarom juist zo doordrammend is dat de moeder van zwarteschaap de desbetreffende tafel op moet halen.
[..]
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw, en dat setje zag ik ergens liggen voor 5 Euro, dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" dat sloeg niet aan, dus heeft het al die tijd alleen maar in de kast gelegen.. nooit meer om gevraagd, nooit gedragen.
Gast, ze heeft 7 jaar aan tafel bij ons gezeten, verjaardagen gevierd, bruilofen meegemaakt, geboortes etc etc. vind het niet zo gek dat ze ook de andere kant willen horen.. ik vraag ze omdat niet te doen.. maar blijkbaar is voor hun het verhaal nog niet af, en willen toch een soort van "closure verhaal" hebben.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:06 schreef MrFl0ppY het volgende:
Leuke twist, zie je niet vaak in R&P.
Ben er overigens wel achter wat voor tokkies het zijn als familie en vrienden zelfs gaan rellen ;'). Come on, hou het tussen beide.
Wat heb je gadaan dan? Naar Australie geweest?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:41 schreef Oksel het volgende:
En ja, ik heb me misdragen.
Wat raar allemaal. Dit topic is bezaait met mensen die vreemdgaan en zelf de relatie beeindigen. Normaal zou je verwachten dat de andere kant het zou doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:41 schreef Oksel het volgende:
Het is wel echt sneu dat je familie zich er mee bemoeit. Ik heb net een relatie van 8 jaar beëindigd, denk je echt dat mijn ma haar ging bellen? Of andersom? En ja, ik heb me misdragen.
Stuur mailtje naar forum@fok.nl en vermeld hoe wat en waarom met linkje naar topic.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:31 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Erhm... 99% van de vrouwen werkt zo. Misschien dat je jezelf als uitzondering ziet, maar ik wil jou ook wel eens zien zodra een man definitief aan je vast zit, volgens mij wil je dan dagelijks ook niet meer.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:16 schreef MarMar het volgende:
[..]![]()
![]()
?
Je hebt echt te lang met 1 soort vrouw doorgebrachtthat's all i can say.
idd bij mij ook!quote:Op woensdag 10 september 2008 13:23 schreef Artbij het volgende:
Mijn reactie is in ieder geval vannaar
gegaan.
Ehm je bent ervan op de hoogte dat ik al een paar jaartjes mn lieve man heb en zelfs al enkele jaartjes daarvan getrouwd ben?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:11 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Erhm... 99% van de vrouwen werkt zo. Misschien dat je jezelf als uitzondering ziet, maar ik wil jou ook wel eens zien zodra een man definitief aan je vast zit, volgens mij wil je dan dagelijks ook niet meer.
je komt de verkeerde vrouwen tegen.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:11 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Erhm... 99% van de vrouwen werkt zo. Misschien dat je jezelf als uitzondering ziet, maar ik wil jou ook wel eens zien zodra een man definitief aan je vast zit, volgens mij wil je dan dagelijks ook niet meer.
gelukkig, het ligt niet aan mijquote:Op woensdag 10 september 2008 13:41 schreef Laton het volgende:
[..]
je komt de verkeerde vrouwen tegen.
Als het goed is is sex even belangrijk voor beiden, en als de sex niet lekker loopt is dat een goed teken dat er iets niet lekker zit in de relatie.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:38 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw,
En in een volgend topic weer op de voorste rij "hoer" en "slet" roepen zekerquote:Op woensdag 10 september 2008 16:55 schreef JanJanJan het volgende:
Beter dan GTST dit![]()
Ik snap zwarteschaap eigenlijk ook wel een beetje, ik neem mijn woorden van slet en hoer en wat ik allemaal nog meer over haar geschreven heb terug.
quote:Jezus ging naar de Olijfberg, 2 en vroeg in de morgen was hij weer in de tempel. Het hele volk kwam naar hem toe, hij ging zitten en gaf hun onderricht. 3 Toen brachten de schriftgeleerden en de farizeeën een vrouw bij hem die op overspel betrapt was. Ze zetten haar in het midden en 4 zeiden tegen Jezus: ‘Meester, deze vrouw is op heterdaad betrapt toen ze overspel pleegde. 5 Mozes draagt ons in de wet op zulke vrouwen te stenigen. Wat vindt u daarvan?’ 6 Dit zeiden ze om hem op de proef te stellen, om te zien of ze hem konden aanklagen. Jezus bukte zich en schreef met zijn vinger op de grond. 7 Toen ze bleven aandringen, richtte hij zich op en zei: ‘Wie van jullie zonder zonde is, laat die als eerste een steen naar haar werpen.’ 8 Hij bukte zich weer en schreef op de grond. 9 Toen ze dat hoorden gingen ze weg, een voor een, de oudsten het eerst, en ze lieten hem alleen, met de vrouw die in het midden stond. 10 Jezus richtte zich op en vroeg haar: ‘Waar zijn ze? Heeft niemand u veroordeeld?’ 11 ‘Niemand, heer,’ zei ze. ‘Ik veroordeel u ook niet,’ zei Jezus. ‘Ga naar huis, en zondig vanaf nu niet meer.’
En in jouw wereld zijn negers altijd autodieven?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:38 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw...
nee man, drugsdealers.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En in jouw wereld zijn negers altijd autodieven?
Anders had jij je nog wel even in de discussie willen mengen?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Fargo het volgende:
Verdomme, dat ik dit topic pas tegenkom op het moment dat het net dood bloedt...
Ik had mijn ongezouten mening best nog even met jullie willen delen, inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef Locusta het volgende:
[..]
Anders had jij je nog wel even in de discussie willen mengen?
Nou dan mag jij post 300 hebben om je mening te geven. Open daarna meteen een nieuwe. kthnxbb.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik had mijn ongezouten mening best nog even met jullie willen delen, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |