abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:39:20 #201
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61506815
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, vrouwen DENKEN dat ze hints geven. Hoe fucking obvious is het nu dat je mannen gewoon moet VERTELLEN datb er wat schort. Een beetje gaan zitten misemeuken op de bank en op een 'tisser?' met 'niets.... *zucht*....' antwoorden is GEEN, ik herhaal GEEN hint.
Mijn hints zijn waren toch echt duidelijker dan dat.

En sowieso, we hebben het nu over vroege 20-ers...dan pak je het anders aan dan als je medio de 30 bent toch .

Ik zeg nu gewoon wat ik op mijn hart heb, maar alle begin is moeilijk .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:55:23 #202
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61507297
Bwoahh heftig topic
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_61508733
En onder het mom van net gedrag: zijn familie stalkt me met e-mails, smsjes en telefoontjes, en plaatsen anonieme beledigende berichten op mijn weblog. Ben serieus geinteresseerd of zulk psycho gedrag normaal is..
pi_61509461
Plaats de weblog eens, dan zal ik wel even beoordelen of de berichten echt niet door de beugel kunnen.

Of plaats ze hier in quotes als je liever anoniem wil blijven.
A little bit hateful
  dinsdag 9 september 2008 @ 21:18:12 #205
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61509826
Dit topic is niet eens meer zo leuk met twee slachtoffers
pi_61509860
Familie is ook boos, vrienden zijn ook boos... ik heb ze helaas niet onder controle..

Ze nemen het op voor me, en zien me er totaal doorheen zitten.

Ik heb aan vrienden en familie gevraagd dat we het zelf zouden uitzoeken.. maar blijkbaar is de drang voor sommige mensen (ik weet niet wie, maar het is zeker geen familie) en toch iets van uiting te blijken op je forum.

ik weet dat mn moeder je heeft geprobeerd te bellen, maar ook zij verliest een soort "dochter" en als de telefoon erop gegooit word, toen heeft ze een redelijk net smsje gestuurd.

Vind ook niet dat ze het moeten doen, want niemand schiet er iets mee op..
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_61510008
Een van de berichten die ik kreeg:

Ben je nu nog niet terug naar dat eiland van je? dat het maar snel gaat gebeuren en
dat je maar lang weg blijft! trouwens, we hebben nog altijd geen feiten gehoord van jou! overigens dit weekend weer hele andere dingen gehoord, dat dan weer wel. even denken, hoe heet dat ook alweer, slettebak gedrag!

groeten van ANONIEMPIE!! (Wat dat zijn jou vriendjes toch ook als je ze zoent??)

P.s. ik zou je blog maar dichtgooien als ik jou was!

En als de enige berichten die ik krijg van zijn ouders beledigend naar mij zijn, vind je het gek dat ik de telefoon er dan opgooi? En een redelijk smsje? Net zo redelijk als haar mailtjes? Net zo redelijk als Bdijk toen hij zijn verdriet ging vergelijken met de dood van mijn vader? Dacht het niet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 21:39:22 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61510321
Tjonge jonge wat een zandbak scene
pi_61510322
smsje van mn moeder heb ik ook doorgestuurd gekregen.. en conclusie is dat ik te aardig voor je was, en dat je er een voorbeeld aan kon nemen.

Mailtje van ouders is een soort "levensverhaal verloop" maar wel de van mijn kant ver-geromantizeerde versie.

Zoals ik al sms'te naar je, ik zou nooit je pa zou gebruiken als excuus of beledigend matriaal.. het was alleen om aan te geven dat je veels te veel ervaring heb ik nare ervaringen.. dit komt natuurlijk NOOIT in de buurt van de pijn die jij daarmee hebt, en zal het ook nooit in de buurt komen. en het was inderdaad niet gepast om er over te beginnen of maar iets mee aantegeven
pi_61510440
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Tjonge jonge wat een zandbak scene
Op een regenachtige dag dan wel. Lekker modder gooien

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat de lang harige tuig gast jullie in bescherming gaat nemen. Hoop van niet natuurlijk.
A little bit hateful
pi_61510445
Met je ouders heb ik vanaf vijf weken geleden geen ene ruk meer te maken, zij met wat ik in het weekend uitspook al helemaal niet. En "niet gepast" om erover te beginnen? Dat vind ik wel heel zwak uitgedrukt. Dat je te aardig voor me bent kan ik de laatste dagen al helemaal niet meer bevestigen.
pi_61510794
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:44 schreef zwarteschaap het volgende:
Met je ouders heb ik vanaf vijf weken geleden geen ene ruk meer te maken, zij met wat ik in het weekend uitspook al helemaal niet. En "niet gepast" om erover te beginnen? Dat vind ik wel heel zwak uitgedrukt. Dat je te aardig voor me bent kan ik de laatste dagen al helemaal niet meer bevestigen.
Dat ik niet meer aardig voor je ben de laatste paar dagen.. goh. wat vreemd.

En je hebt idd al lange tijd niets meer met mn ouders te maken, en helemaal hebben ze al niets te maken met wat je in het weekend doet.

En ik heb niets disrecpectvol over je pa gemeld, en dat is ook iets wat ik gewoon nooit zou doen.. het ging erover dat ik 7jaar in 3dagen weg zag smelten voor mn neus, en dat dat pijn doet.. en dat ik jou niets over pijn hoef uit te leggen..
pi_61510796
Oh god nu heeft de slettebak een stok gevonden om mee te slaan/schuldgevoel aan op te hangen.
pi_61510949
Kappen met dit zinloze gedoe.. graag iedereen die "zwarteschaap" kent, ophouden met contacten.. jullie maken het erger voor mij en voor haar.
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:10:33 #215
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_61511165
Ik begrijp dat er nog wat vragen openstaan...
Ik noem een tafel,lederen setjes, foto's geschikt voor KEL en een niet nader genoemd weblog.

Fill in the blanks please
Life is what you make it.
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:11:57 #216
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_61511204
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:02 schreef Bdijk het volgende:
Kappen met dit zinloze gedoe.. graag iedereen die "zwarteschaap" kent, ophouden met contacten.. jullie maken het erger voor mij en voor haar.
vecht het dan ook niet uit op een puberforum..

ennuh.. "jou ouders"?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 22:12:07 #217
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61511211
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:44 schreef zwarteschaap het volgende:
Je weet al aardig in de slachtoffer rol te kruipen he.
pi_61511256
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je weet al aardig in de slachtoffer rol te kruipen he.

Nou nou die bdijk kan er ook wat van hoor. Hele tijd veronschuldigen voor wat zijn "familie en vrienden" doen.
A little bit hateful
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:13:55 #219
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61511263
ben ik nou de enige die steeds 'sletjes' leest ipv 'setjes'?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61511292
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:13 schreef E.T. het volgende:
ben ik nou de enige die steeds 'sletjes' leest ipv 'setjes'?
Volgens mij wordt ook veel meer het woordje slet gebruikt dan set.
A little bit hateful
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:16:35 #221
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_61511336
Ik zie wel een potentiele stalkert in Bdijk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 22:16:42 #222
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61511338
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nou nou die bdijk kan er ook wat van hoor. Hele tijd veronschuldigen voor wat zijn "familie en vrienden" doen.
eh... neukte zij niet buiten de deur... je weet wel.... de aanleiding?
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:18:05 #223
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_61511376
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De aanleiding... als ik het zo lees was de relatie toen al zo verrot als maar zijn kan. Ja, dan is dat fout, maar kom op... niet de aanleding van de breuk, eerder met terugwerkende kracht een gevolg ervan.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_61511392
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh.. is dat nu nog dan zo belangrijk?
A little bit hateful
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 22:26:02 #225
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61511602
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:18 schreef BVO het volgende:

[..]

De aanleiding... als ik het zo lees was de relatie toen al zo verrot als maar zijn kan. Ja, dan is dat fout, maar kom op... niet de aanleding van de breuk, eerder met terugwerkende kracht een gevolg ervan.
Volgens haar ja
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:18 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Eh.. is dat nu nog dan zo belangrijk?
Ja, wel als ze nu net zo lang typisch vrouwelijk over de gevolgen gaat lopen janken alsof ZIJ het slachtoffer is.

Als een man vreemd gaat is het een klootzak. Als een vrouw vreemd gaat is de man een klootzak omdat hij niet genoeg aandacht aan de relatie besteedde of de 'hints' niet begreep

Bottomline, alles wat er na het sletterige gehoer en gesloer van zwartschaapje gebeurde is in principe haar eigen tering schuld.
pi_61511704
Hoho wacht eens even malle swetsenegger.
Als een vrouw vreemd gaat, dan hoef de man zich nergens voor te verontschuldigen. dus op die manier niet in de "slachtoffer rol" kruipen. Dat bedoelde ik er mee.

Dus als jij nog ooit mijn uitspraken uit het verband rukt, dan trap ik in je ballen ok.
A little bit hateful
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 22:37:30 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61511911
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:29 schreef Liquidootje het volgende:
Hoho wacht eens even malle swetsenegger.
Als een vrouw vreemd gaat, dan hoef de man zich nergens voor te verontschuldigen. dus op die manier niet in de "slachtoffer rol" kruipen. Dat bedoelde ik er mee.

Dus als jij nog ooit mijn uitspraken uit het verband rukt, dan trap ik in je ballen ok.
Eh ik trek je uitspraken niet uit verband ik post hier een algemene vrouwenhouding in dit soort zaken. Je ziet hier ook weer. Ja, ze is natuurlijk wel vreemd gegaan, maar dat is een detailtje.. De relatie was jaren DAARVOOR al een sleur omdat HIJ haar dingen opdrong en nooit naar d'r luisterde, dus HIJ is de klootzak. Dat beetje neuken buiten de deur is weinig relevant. Maar HIJ met zijn SMSjes sturen en nou god god godverredomme nog over de dood van haar vader (zie je hoe ze de aandacht van het neuken probeert af te leiden door het beeld te vertroebelen met de dood van een ouder)!!! Hoe durft de SCHOFT.

niet meer over neuken praten, niet meer over neuken praten

De teringleier met zijn moeder die obscene telefoontjes pleegt. Natuurlijk gooit dit rechtschapen schaap dan de telefoon erop, want tegen zulke vulgaire vuiligheid is dit onkreukbare christelijke engeltje niet bestand natuurlijk. niet over neuken praten En dan die gore vrienden nog van hem, die haar wilde verleiden tot duivelse praktijken zoals een biertje drinken en dobbelen! En nu een beetje haar blog vervuilen DE SCHOFTEN!!

niet over neuken praten

Maar ja.... niet iedereen trapt erin...

Ow en als je me in mijn ballen wil komen schoppen... tip: neem vrienden mee... veel vrienden.
pi_61511938
goed topic ! en zwart schaap wat ben jij een hoer
underground forever baby
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:39:49 #229
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_61511974
Reuze interessant dit, psychologisch gezien!
pi_61512119
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:

Ow en als je me in mijn ballen wil komen schoppen... tip: neem vrienden mee... veel vrienden.
LOL, heb je toevallig veel vrienden Swetsenegger?
pi_61512216
Wel kinky details zo.. lak, leer..

Mooi topic.

Anoniem reageren is toch af en toe slim. Kloontjes!
pi_61512251
Is goed swets. Half vier, fietsenstalling, jouw oude basisschool. Je hebt dan wel thuis voordeel, maar ik heb wel zin in een challenge. PM me maar voor bevestiging, want ik wil alle spaarzame open-posts in dit topic laten benutten met slet, hoer en backbone-less opmerkingen.
A little bit hateful
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 22:51:20 #233
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61512271
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:50 schreef Liquidootje het volgende:
Is goed swets. Half vier, fietsenstalling, jouw oude basisschool. Je hebt dan wel thuis voordeel, maar ik heb wel zin in een challenge. PM me maar voor bevestiging, want ik wil alle spaarzame open-posts in dit topic laten benutten met slet, hoer en backbone-less opmerkingen.
Ik ben gebanned van pm
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:52:45 #234
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_61512307
pi_61512841
Graag dit topic sluiten.. als er nog iets is wat zwarteschaap kwijt wil, dan kan ze me een mailtje sturen, waar ze mag aangeven of ze een antwoord terug wil..

Dit moddergooien is voor niemand goed, alleen voor de ramptoeristen natuurlijk..

Ik zocht op Fok! naar meningen en adviezen van mensen die buiten de situatie stonden.. ook zocht ik iets om iig maar mijn verhaal kwijt te kunnen en het therapeutisch opteschrijven oid.

Dank voor de replys, sommige waren goed advies, en andere hebben mij inderdaad steun gegeven.

Mede door dit topic is het denk nu echt uit de hand gelopen, en dat is iets wat ik niet wil/wilde, al zijn er zoveel fouten gemaakt en niet echt slimme acties ontstaan.

ik ben geen heilige en helderziende, en iedereen denk wel eens na over zijn of haar relatie "is dit wel wat ik wil, heb ik wel nu de relatie die ik altijd voor ogen had"

Helaas was het voor mij nog steeds het geval, maar je bent met 2 personen, en als 1 ervan afhaakt dan is er natuurlijk weinig te redden.

Ik praat niets goed, want dat is ook niet meer nodig.
pi_61513100
Lederen setjes kopen voor je vriendin als ze dat niet leuk vindt

Heb je ze ook zelf gedragen nadat zij aangaf ze niet aan te trekken?
pi_61513138
En steeds "Zeven jaar hele goede seks gehad " posten, terwijl je vriendin waarschijnlijk grienend met haar hoofd in haar kussen gedrukt lag, terwijl jij voor de 100e keer probeerde die rubberen dildo aan haar lederen, kruisloze string te schroeven

Onze held
pi_61513171
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:13 schreef Bdijk het volgende:
Graag dit topic sluiten.. als er nog iets is wat zwarteschaap kwijt wil, dan kan ze me een mailtje sturen, waar ze mag aangeven of ze een antwoord terug wil..

Dit moddergooien is voor niemand goed, alleen voor de ramptoeristen natuurlijk..
quote:
Ik zocht op Fok! naar meningen en adviezen van mensen die buiten de situatie stonden.. ook zocht ik iets om iig maar mijn verhaal kwijt te kunnen en het therapeutisch opteschrijven oid.
Ja die heb je gekregen, en daarvoor terug krijgen wij ramptoerisme. Zo werkt het nou eenmaal, geven en nemen...
quote:
Dank voor de replys, sommige waren goed advies, en andere hebben mij inderdaad steun gegeven.

Mede door dit topic is het denk nu echt uit de hand gelopen, en dat is iets wat ik niet wil/wilde, al zijn er zoveel fouten gemaakt en niet echt slimme acties ontstaan.

ik ben geen heilige en helderziende, en iedereen denk wel eens na over zijn of haar relatie "is dit wel wat ik wil, heb ik wel nu de relatie die ik altijd voor ogen had"

Helaas was het voor mij nog steeds het geval, maar je bent met 2 personen, en als 1 ervan afhaakt dan is er natuurlijk weinig te redden.

Ik praat niets goed, want dat is ook niet meer nodig.
pi_61513401
goed topic!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_61513437
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:25 schreef VonHinten het volgende:
En steeds "Zeven jaar hele goede seks gehad " posten, terwijl je vriendin waarschijnlijk grienend met haar hoofd in haar kussen gedrukt lag, terwijl jij voor de 100e keer probeerde die rubberen dildo aan haar lederen, kruisloze string te schroeven

Onze held
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw, en dat setje zag ik ergens liggen voor 5 Euro, dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" dat sloeg niet aan, dus heeft het al die tijd alleen maar in de kast gelegen.. nooit meer om gevraagd, nooit gedragen.
pi_61513456
Een paar dagen geleden viel ze nog (semi snurkend) in mn armen in slaap.. die warme gedachte en dat gevoel wil ik graag als laatste goede ervaring onthouden en daarmee is het verhaal aan mijn klant klaar.
pi_61513464
Het is idd frappant om te zien hoe zwarteschaap haar rondneukerij probeert te verzwijgen
Tis dat ik een doorgewinterde R&P bezoeker ben, anders zou ik er misschien nog intrappen ook
pi_61513513
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:38 schreef Bdijk het volgende:

[..]

setje........5 Euro, ........dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" ....
Hell To The Liars
pi_61513562
Doe niet zo dom droopie. Als jij al zeven jaar dezelfde punanie port, dan wil je ook wat afwisseling.
Maar ja dat heeft zwartje iets te letterlijk genomen.
A little bit hateful
pi_61514031
Ik heb in tijden niet een topicreeks doorgescrolled om het fijne er van af te weten, maar mijn vermoeden werd wel bevestigd: TS is behoorlijk genaaid door z'n ex, maar is zelf ook een nogal tragisch figuur die hier de helft zit aan te dikken of te verdraaien

En dan om de 5 posts "ja, nee, nu is het echt afgelopen! Nu ben ik er echt klaar mee!" Om vervolgens weer te posten over goedmaaksex en berichtjes naar haar familie ( ! )

't Is kut voor je wat je is aangedaan kerel, maar doe niet zo afschuwelijk sneu en wees es een vent. En al die reacties over zijn ex hier zijn weer erg Fok!-tekenend. Het lijkt wel een gemiddeld religietopic in WFL qua zwartwitheid
pi_61514543
Interessante wending in dit topic. Ben wel benieuwd hoe zwartschaap dit forum ontdekt heeft (of stond dat al ergens, heb het niet helemaal doorgelezen).

Maar om alles nu met elkaar te bepraten via dit forum... lijkt me niet zo verstandig. Zwartschaap, ik kan me voorstellen dat je behoefte hebt om jouw kant van het verhaal te laten horen, maar ik vraag me af hoeveel je dat zal helpen.

Het verhaal heeft zeker twee kanten en je zult heus niet zo 'zwart' zijn als dat het nu lijkt. Maar wat ik wel vind.... bdijk heeft het in de openingspost alleen over het feit dat jij in Australië vreemd ging en vlak voor vertrek een msje stuurde. Hij blijft daarmee dus bij de situatie. Jij zet hier openlijk naar wat voor persoon hij was binnen jullie relatie.

en volgens je profiel ben je een man dat weet je zelf ook wel natuurlijk maar ik vond het gewoon opvallend...
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 10 september 2008 @ 07:54:02 #247
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_61515824
quote:

Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw, en dat setje zag ik ergens liggen voor 5 Euro, dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" dat sloeg niet aan, dus heeft het al die tijd alleen maar in de kast gelegen.. nooit meer om gevraagd, nooit gedragen.

eerst plaats je een afsluitende 'gaarne topic sluiten'-post, wat je al heel lang geleden had moeten doen natuurlijk, en waarin je een sneer naar de ramptoeristen plaatst, en vervolgens ga je weer olie op het vuur gooien door op deze manier op een futiel detail in te gaan?

Don't get me wrong, ik vind het prachtig heur, maar dit grenst zo langzamerhand aan zwakzinnigheid. Really.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_61516173
quote:
Op woensdag 10 september 2008 07:54 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

eerst plaats je een afsluitende 'gaarne topic sluiten'-post, wat je al heel lang geleden had moeten doen natuurlijk, en waarin je een sneer naar de ramptoeristen plaatst, en vervolgens ga je weer olie op het vuur gooien door op deze manier op een futiel detail in te gaan?

Don't get me wrong, ik vind het prachtig heur, maar dit grenst zo langzamerhand aan zwakzinnigheid. Really.
Heb al bijhoorlijk lange tijd om een slotje gevraagd.. en ik begon niet over dat "detail", en gaf niet teveel prijs..
  woensdag 10 september 2008 @ 08:35:04 #249
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_61516206
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:49 schreef beelz het volgende:
Whehe ik heb zoiets ook eens gehad.
Mijn ex ging een half jaar naar Australie en paar maanden daarvoor wou ze "even praten".
Toen ben ik dus naar haar toe gegaan met haar kleren die bij mij lagen in een zak... zij vertellen dat het beter leek om het als ze vertrekt het uit te maken. Toen pakte ik die zak met kleren en toen zei ik dat ik daar al van uit was gegaan.
Zij huilen zo van " "
Ik zo van " PWNED!"
Zij weer zo van " "
Ik " "

Lang verhaal kort maken:
Ik ben haar voor geweest en ze kon het niet hebben.

Australie maakt meer kapot dan je lief is
Nice one .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_61517139
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:31 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Heb al bijhoorlijk lange tijd om een slotje gevraagd.. en ik begon niet over dat "detail", en gaf niet teveel prijs..
Geen zorgen. Als dit vol raakt, dan maak ik wel een deeltje 3 aan. Daar mogen jullie alle dirty laundry en details openbaar maken.

Let wel op dat ik géén ramptoerist ben, ik leef echt met jullie beiden mee. Vandaar mijn dupliciteit soms.
Ik hou van jullie.
A little bit hateful
  woensdag 10 september 2008 @ 09:35:17 #251
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61517211
Ik heb nog niet bijgelezen. Is dat schaap een kloon of moet ik toch de moeite nemen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 10 september 2008 @ 09:41:17 #252
94676 Garisson72
pi_61517334
quote:

Dat geeft toch te denken: hoe moet het er dan uit zien als je wél veel prijs gaat geven?

Als je nou écht de eer aan jezelf zou houden, zou je niet steeds weer reageren maar het er gewoon bij laten.
pi_61517352
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:41 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat geeft toch te denken: hoe moet het er dan uit zien als je wél veel prijs gaat geven?

Als je nou écht de eer aan jezelf zou houden, zou je niet steeds weer reageren maar het er gewoon bij laten.
fu gayrisson fu.
A little bit hateful
  woensdag 10 september 2008 @ 09:44:24 #254
94676 Garisson72
pi_61517399
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog niet bijgelezen. Is dat schaap een kloon of moet ik toch de moeite nemen?
het ziet ernaar uit dat 'dat schaap' de bewuste ex-vriendin is die zich in Australië heeft laten penetreren door de eerste de beste nodeloze omstander. Of hoe zat het ook weer... I tend to forget.
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:42 schreef Liquidootje het volgende:

fu gayrisson fu.
Likkie-dootje, laat die tafel toch gaan man. Move on. Really.
  woensdag 10 september 2008 @ 09:47:07 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61517451
Okay, even lezen
pi_61517554
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:44 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

het ziet ernaar uit dat 'dat schaap' de bewuste ex-vriendin is die zich in Australië heeft laten penetreren door de eerste de beste nodeloze omstander. Of hoe zat het ook weer... I tend to forget.

[..]

Likkie-dootje, laat die tafel toch gaan man. Move on. Really.
Je moet zulks mensen aanmoedigen om praten en dat doen ze daarna maar al te graag. Het enige wat jij doet is iedereen een schaamte gevoel op naaien zodat ze wegblijven. Je bent echt wel een fok!blocker.

En die tafel... dat is tussen mij, bdijk, zwarteschaap
A little bit hateful
  woensdag 10 september 2008 @ 10:05:03 #257
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61517804
Okay, ze is nu dus niet alleen een slet maar één die het met lame excuses nog probeert goed te praten ook
pi_61517851
Ik zit nog 2 maanden in Sydney, zin om langs te komen?
  woensdag 10 september 2008 @ 10:12:01 #259
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61517920
shit het word saai
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 10 september 2008 @ 10:29:46 #260
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61518357
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit het wordT saai
Zie je die post boven je wel?
  woensdag 10 september 2008 @ 10:31:30 #261
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61518405
hou eens op met slowchatten... anders gaat tie alsnog dicht
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61518607
Wat voor een tafel waterkadootje ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_61518774
Dx2 graag slotje (zoals aangeven)
  woensdag 10 september 2008 @ 10:47:11 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61518821
Dx2? Is dat een nieuwe code?

Heb je inmiddels je vrienden en familie ervan weten te overtuigen dat hun inmenging enkel meer olie op het vuur is?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 10 september 2008 @ 10:48:13 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61518855
We deden toch niet aan slotjes?
pi_61519060
Waarom een slotje op zo`n pareltje? Het is toch hardstikke mooi om te zien hoe zwarteschaap haar neukavontuur probeert te verdoezelen en bdijk zo labiel als een draaideur is
pi_61519079
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat voor een tafel waterkadootje ?
Ik vermoed een SM-tafel. Vandaar dat ik zo gebrand bent om er meer over te weten.
Mijn instinct zeg ook dat Bdijk daarom juist zo doordrammend is dat de moeder van zwarteschaap de desbetreffende tafel op moet halen.
A little bit hateful
  woensdag 10 september 2008 @ 10:57:43 #268
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61519086
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zie je die post boven je wel?
dus
stay frosty
  woensdag 10 september 2008 @ 11:06:07 #269
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_61519289
Leuke twist, zie je niet vaak in R&P.

Ben er overigens wel achter wat voor tokkies het zijn als familie en vrienden zelfs gaan rellen ;'). Come on, hou het tussen beide.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 10 september 2008 @ 11:08:32 #270
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61519335
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:47 schreef Copycat het volgende:
Dx2? Is dat een nieuwe code?

Heb je inmiddels je vrienden en familie ervan weten te overtuigen dat hun inmenging enkel meer olie op het vuur is?
Ik heb een D2x maar dat is weer wat anders...
  woensdag 10 september 2008 @ 11:09:28 #271
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61519356
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:57 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik vermoed een SM-tafel. Vandaar dat ik zo gebrand bent om er meer over te weten.
Mijn instinct zeg ook dat Bdijk daarom juist zo doordrammend is dat de moeder van zwarteschaap de desbetreffende tafel op moet halen.
hou er nou maar gewoon over op enzo...
pi_61519517
quote:

[..]

?
Je hebt echt te lang met 1 soort vrouw doorgebracht that's all i can say.
pi_61519785
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:06 schreef MrFl0ppY het volgende:
Leuke twist, zie je niet vaak in R&P.

Ben er overigens wel achter wat voor tokkies het zijn als familie en vrienden zelfs gaan rellen ;'). Come on, hou het tussen beide.
Gast, ze heeft 7 jaar aan tafel bij ons gezeten, verjaardagen gevierd, bruilofen meegemaakt, geboortes etc etc. vind het niet zo gek dat ze ook de andere kant willen horen.. ik vraag ze omdat niet te doen.. maar blijkbaar is voor hun het verhaal nog niet af, en willen toch een soort van "closure verhaal" hebben.

Tis niet dat ze gelijk schreeuwen en haar van alles beschuldigen.. (bijhalve een anomiem iemand op haar blog)
pi_61520062
Het is wel echt sneu dat je familie zich er mee bemoeit. Ik heb net een relatie van 8 jaar beëindigd, denk je echt dat mijn ma haar ging bellen? Of andersom? En ja, ik heb me misdragen.
pi_61520644
Mwach ik had (en heb) altijd contact gehouden met de familie van mijn ex een aantal jaartjes geleden. Zijn moeder kende hem goed en ik kon toch af en toe wel mijn ei kwijt bij haar, zonder hem meteen door het slijk te halen.

Nu is er natuurlijk wel een groot verschil, ik heb een kindje van hem en dus blijven hij en zijn familie altijd een belangrijk deel. Belangrijk voor mijn kind dús voor mij! Ze blijven altijd de opa en oma van mijn kind, en ik blijf altijd de moeder van hun kleinkind, los van wat er tussen mijn ex en mij wel en niet goeggegaan is.

ik kan overigens prima door 1 deur met mijn ex... ook wel een verschil

Mijn schoonmoeder was in de tijd dat we samen waren meer mijn steunpilaar dan mijn eigen ouders en na zoveel jaar is dat niet opeens voorbij. Los van de relatie...
pi_61520664
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:41 schreef Oksel het volgende:
En ja, ik heb me misdragen.
Wat heb je gadaan dan? Naar Australie geweest?
pi_61520923
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:41 schreef Oksel het volgende:
Het is wel echt sneu dat je familie zich er mee bemoeit. Ik heb net een relatie van 8 jaar beëindigd, denk je echt dat mijn ma haar ging bellen? Of andersom? En ja, ik heb me misdragen.
Wat raar allemaal. Dit topic is bezaait met mensen die vreemdgaan en zelf de relatie beeindigen. Normaal zou je verwachten dat de andere kant het zou doen.

Hmm... jij ook een tafel?
A little bit hateful
pi_61521285
Inhoudelijk voeg ik niets meer toe, maar ik vind dat zwartschaap zich enorm voor lul zet door zo'n ruzie online uit te vechten. Daar moet je toch echt boven staan.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_61521367
quote:

[..]

Stuur mailtje naar forum@fok.nl en vermeld hoe wat en waarom met linkje naar topic.
pi_61522263
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:16 schreef MarMar het volgende:

[..]

?
Je hebt echt te lang met 1 soort vrouw doorgebracht that's all i can say.
Erhm... 99% van de vrouwen werkt zo. Misschien dat je jezelf als uitzondering ziet, maar ik wil jou ook wel eens zien zodra een man definitief aan je vast zit, volgens mij wil je dan dagelijks ook niet meer.
pi_61522553
Ik vind het wel mooi dat z`n wijf ook in dit topic schrijft. Blijkbaar nemen ze het allebei niet zo nauw met de waarheid.

Mijn reactie is in ieder geval van naar gegaan.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
  woensdag 10 september 2008 @ 13:30:25 #282
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61522691
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:23 schreef Artbij het volgende:
Mijn reactie is in ieder geval van naar gegaan.
idd bij mij ook!
stay frosty
pi_61522834
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:11 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Erhm... 99% van de vrouwen werkt zo. Misschien dat je jezelf als uitzondering ziet, maar ik wil jou ook wel eens zien zodra een man definitief aan je vast zit, volgens mij wil je dan dagelijks ook niet meer.
Ehm je bent ervan op de hoogte dat ik al een paar jaartjes mn lieve man heb en zelfs al enkele jaartjes daarvan getrouwd ben?
En ook nog zelf al een kind had en er samen met hem nog eentje bij heb van inmiddels bijna 2,5?
pi_61522934
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:11 schreef Aneurism het volgende:

[..]

je komt de verkeerde vrouwen tegen.
underground forever baby
pi_61522959
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:41 schreef Laton het volgende:

[..]

je komt de verkeerde vrouwen tegen.
gelukkig, het ligt niet aan mij
pi_61523587
Wat een topicreeks!
Zwartschaap, wat een snol is dat zeg. Bdijk, succes ermee.
pi_61524020
quote:

[..]

Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw,
Als het goed is is sex even belangrijk voor beiden, en als de sex niet lekker loopt is dat een goed teken dat er iets niet lekker zit in de relatie.

Wat een topicreeks is dit zeg.

FF kijken, ik kies voor de kant van hetzwarteschaap (er zitten al veel te veel aan de kant van Bdijk)

Tja vreemdgaan is absoluut niet goed te praten, maar ik hou het op het lange tijd van elkaar vandaan zijn waardoor er vervreemding is ontstaan en het dus makkelijk is gevoelens voor iemand anders te krijgen. (Goed dan moet het gezond verstand het van je overnemen maar ach die australische beachboys behandelden haar vast wel met respect dus dan is het een stuk makkelijker vreemdgaan natuurlijk)
pi_61525699
jammer dat dit topic nu net zo dood zal bloeden als de relatie waar het allemaal om begon.......
  woensdag 10 september 2008 @ 16:00:14 #289
94676 Garisson72
pi_61525968
Dacht je dat dit eeuwig ging voortduren dan?
't Heeft al veel langer aangehouden dan de meeste van dit soort topics, met mooie twists & turns... so we had a good run en nu is het klaar. On to the next one!
  woensdag 10 september 2008 @ 16:35:40 #290
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_61526763
RIP Topic
mooie wending dat wel, was m'n troost-post toch ergens goed voor
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_61527293
Beter dan GTST dit

Ik snap zwarteschaap eigenlijk ook wel een beetje, ik neem mijn woorden van slet en hoer en wat ik allemaal nog meer over haar geschreven heb terug.

In ieder geval goed dat dit uit is, het was een kansloze relatie, dat blijkt wel.
*verwijderd door Admin*
pi_61527366
pi_61527571
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:55 schreef JanJanJan het volgende:
Beter dan GTST dit

Ik snap zwarteschaap eigenlijk ook wel een beetje, ik neem mijn woorden van slet en hoer en wat ik allemaal nog meer over haar geschreven heb terug.
En in een volgend topic weer op de voorste rij "hoer" en "slet" roepen zeker

Om maar es een prachtige passage uit het Johannes evangelie hierover te quoten:
quote:
Jezus ging naar de Olijfberg, 2 en vroeg in de morgen was hij weer in de tempel. Het hele volk kwam naar hem toe, hij ging zitten en gaf hun onderricht. 3 Toen brachten de schriftgeleerden en de farizeeën een vrouw bij hem die op overspel betrapt was. Ze zetten haar in het midden en 4 zeiden tegen Jezus: ‘Meester, deze vrouw is op heterdaad betrapt toen ze overspel pleegde. 5 Mozes draagt ons in de wet op zulke vrouwen te stenigen. Wat vindt u daarvan?’ 6 Dit zeiden ze om hem op de proef te stellen, om te zien of ze hem konden aanklagen. Jezus bukte zich en schreef met zijn vinger op de grond. 7 Toen ze bleven aandringen, richtte hij zich op en zei: ‘Wie van jullie zonder zonde is, laat die als eerste een steen naar haar werpen.’ 8 Hij bukte zich weer en schreef op de grond. 9 Toen ze dat hoorden gingen ze weg, een voor een, de oudsten het eerst, en ze lieten hem alleen, met de vrouw die in het midden stond. 10 Jezus richtte zich op en vroeg haar: ‘Waar zijn ze? Heeft niemand u veroordeeld?’ 11 ‘Niemand, heer,’ zei ze. ‘Ik veroordeel u ook niet,’ zei Jezus. ‘Ga naar huis, en zondig vanaf nu niet meer.’
pi_61527616
quote:

[..]

Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw...
En in jouw wereld zijn negers altijd autodieven?
  woensdag 10 september 2008 @ 17:12:31 #295
94676 Garisson72
pi_61527786
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:06 schreef Haushofer het volgende:

[..]

En in jouw wereld zijn negers altijd autodieven?
nee man, drugsdealers. Get with the program.
pi_61533935
Verdomme, dat ik dit topic pas tegenkom op het moment dat het net dood bloedt...
pi_61534210
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Fargo het volgende:
Verdomme, dat ik dit topic pas tegenkom op het moment dat het net dood bloedt...
Anders had jij je nog wel even in de discussie willen mengen?
pi_61534701
We wachten nog op weblogs, chatslogs, foto's etc. Maar het is bijna vol, dus ik help wel even.
A little bit hateful
pi_61534751
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef Locusta het volgende:

[..]

Anders had jij je nog wel even in de discussie willen mengen?
Ik had mijn ongezouten mening best nog even met jullie willen delen, inderdaad.
pi_61534867
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:14 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik had mijn ongezouten mening best nog even met jullie willen delen, inderdaad.
Nou dan mag jij post 300 hebben om je mening te geven. Open daarna meteen een nieuwe. kthnxbb.
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')