Dat geeft toch te denken: hoe moet het er dan uit zien als je wél veel prijs gaat geven?quote:Op woensdag 10 september 2008 08:31 schreef Bdijk het volgende:
Heb al bijhoorlijk lange tijd om een slotje gevraagd.. en ik begon niet over dat "detail", en gaf niet teveel prijs..
fu gayrisson fu.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat geeft toch te denken: hoe moet het er dan uit zien als je wél veel prijs gaat geven?![]()
Als je nou écht de eer aan jezelf zou houden, zou je niet steeds weer reageren maar het er gewoon bij laten.
het ziet ernaar uit dat 'dat schaap' de bewuste ex-vriendin is die zich in Australië heeft laten penetreren door de eerste de beste nodeloze omstander. Of hoe zat het ook weer... I tend to forget.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog niet bijgelezen. Is dat schaap een kloon of moet ik toch de moeite nemen?
Likkie-dootje, laat die tafel toch gaan man. Move on. Really.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
het ziet ernaar uit dat 'dat schaap' de bewuste ex-vriendin is die zich in Australië heeft laten penetreren door de eerste de beste nodeloze omstander. Of hoe zat het ook weer... I tend to forget.
[..]
Likkie-dootje, laat die tafel toch gaan man. Move on. Really.![]()
Zie je die post boven je wel?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit het wordT saai
Ik vermoed een SM-tafel. Vandaar dat ik zo gebrand bent om er meer over te weten.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat voor een tafel waterkadootje ?
dusquote:Op woensdag 10 september 2008 10:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie je die post boven je wel?
Ik heb een D2x maar dat is weer wat anders...quote:Op woensdag 10 september 2008 10:47 schreef Copycat het volgende:
Dx2? Is dat een nieuwe code?
Heb je inmiddels je vrienden en familie ervan weten te overtuigen dat hun inmenging enkel meer olie op het vuur is?
hou er nou maar gewoon over op enzo...quote:Op woensdag 10 september 2008 10:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik vermoed een SM-tafel. Vandaar dat ik zo gebrand bent om er meer over te weten.
Mijn instinct zeg ook dat Bdijk daarom juist zo doordrammend is dat de moeder van zwarteschaap de desbetreffende tafel op moet halen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:38 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw, en dat setje zag ik ergens liggen voor 5 Euro, dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" dat sloeg niet aan, dus heeft het al die tijd alleen maar in de kast gelegen.. nooit meer om gevraagd, nooit gedragen.
Gast, ze heeft 7 jaar aan tafel bij ons gezeten, verjaardagen gevierd, bruilofen meegemaakt, geboortes etc etc. vind het niet zo gek dat ze ook de andere kant willen horen.. ik vraag ze omdat niet te doen.. maar blijkbaar is voor hun het verhaal nog niet af, en willen toch een soort van "closure verhaal" hebben.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:06 schreef MrFl0ppY het volgende:
Leuke twist, zie je niet vaak in R&P.
Ben er overigens wel achter wat voor tokkies het zijn als familie en vrienden zelfs gaan rellen ;'). Come on, hou het tussen beide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |