Wil ze je nou terug of niet? Weet je dat al?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:31 schreef Bdijk het volgende:
Werd gister echt gestoord om haar niet een smsje te sturen.. was in staat van "ik vergeef je alles, kom bij me terug".. maar gelukkig heb ik mn cold turkey kunnen weerstaan, en niets gestuurd.
Een half uur geleden heeft ze mij ge-smsed.. ze wil afspreken om een film te kijken die we nog wilden zien..
Maar idd:
If she can get away with it once, guess whats gonna happen next time.
Face your loss, face your pain.
maar de verleiding is ZO ontzettend groot om gewoon een filmpje te gaan kijken met zn 2e...
sorryquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:43 schreef Re het volgende:
tvp...
normaal gesproken laten we de TS een vervolg topic openen mocht dat nodig zijn, maar ik zie dat TS al gereageerd heeft
En toen d'r nog effe gebatst??quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:49 schreef beelz het volgende:
Whehe ik heb zoiets ook eens gehad.
Mijn ex ging een half jaar naar Australie en paar maanden daarvoor wou ze "even praten".
Toen ben ik dus naar haar toe gegaan met haar kleren die bij mij lagen in een zak... zij vertellen dat het beter leek om het als ze vertrekt het uit te maken. Toen pakte ik die zak met kleren en toen zei ik dat ik daar al van uit was gegaan.
Zij huilen zo van ""
Ik zo van "PWNED!"
Zij weer zo van ""
Ik ""
Lang verhaal kort maken:
Ik ben haar voor geweest en ze kon het niet hebben.
Australie maakt meer kapot dan je lief is
dat had ie moeten doen voordat hij haar de kleren teruggafquote:
Daarna nog wel een paar keerquote:
Precies! En ga de confrontatie met die fase gewoon aan! Zoek de pijn af en toe op, en na een tijdje doet het je niks meer. Gewenning heet dat! Na een tijdje deert het je niet meer!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:33 schreef Bdijk het volgende:
Tis inderdaad gewoon een fase waar ik doorheenmoet, foto's weghalen, leuke dingen doen, sporten, uitgaan, vrienden etc etc.
Soortemet van afkicken van drugs, alleen met de kennis om ooit ergens betere drugs te vinden... nu afzien, strax oogsten.
vanavond me inschrijven op die sitequote:Op dinsdag 2 september 2008 14:46 schreef Keltie het volgende:
TS -> Tipje van een andere user:
Daten? Leuk hoor, maar het is fucking verslavend!
Ik heb een collega met lekkere jetsers die is daar ook ingeschrevenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:03 schreef Bdijk het volgende:
[..]
vanavond me inschrijven op die site
pics.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:34 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ik heb een collega met lekkere jetsers die is daar ook ingeschreven
BTW diequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]!!! zeg dan ook niet zulke dingen
okquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:40 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
BTW dieis voor TS, niet voor mij.
Of als je een keer aan het banjeren bent over de Wallenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:03 schreef Bdijk het volgende:
Kortom, ik heb nog niets teruggestuurd op haar sms.. zie haar wel een keer in de supermarkt oid.
hahaquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Of als je een keer aan het banjeren bent over de Wallen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:59 schreef VonHinten het volgende:
We ik wachten ook op *tromgeroffel* DE ONTKNOPING
Vrouwen willen de aandacht. Mannen hebben dan een stuk minder. Een raar fenomeen is het wel. Want het ene moment ben je met elkaar en doe je alles met elkaar, het andere moment sta je lijn recht tegenover elkaar. Vrouwen denken vaak ook niet na over de consequenties van vreemdgaan (veel mannen overigens ook niet) of het laat ze koud. Ze zijn nu toch "hier in australie en vinden het leuk met degenen met wie ze zijn". Wat later gaat gebeuren denken ze tegen die tijd wel over na.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:41 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Electrical-Storm,
Hulde voor je reactie!
Maar wat ik me weer afvraag, is waarom mannen hier aanzienlijk eronder lijden, en vrouwen dit spelletje blijven spelen (grenzen opzoeken etc).
Waarom juist steeds vrouwen, en mannen niet?
Ow jah, daar had je in #1 ook iets over gezegd.. Wanneer gooi je die eens in de groep?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:10 schreef Bdijk het volgende:
[..]
hahakan mooi bij mn verzameling van foto's van haar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |