Eh ik trek je uitspraken niet uit verband ik post hier een algemene vrouwenhouding in dit soort zaken. Je ziet hier ook weer. Ja, ze is natuurlijk wel vreemd gegaan, maar dat is een detailtje.. De relatie was jaren DAARVOOR al een sleur omdat HIJ haar dingen opdrong en nooit naar d'r luisterde, dus HIJ is de klootzak. Dat beetje neuken buiten de deur is weinig relevant. Maar HIJ met zijn SMSjes sturen en nou god god godverredomme nog over de dood van haar vader (zie je hoe ze de aandacht van het neuken probeert af te leiden door het beeld te vertroebelen met de dood van een ouder)!!! Hoe durft de SCHOFT.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:29 schreef Liquidootje het volgende:
Hoho wacht eens even malle swetsenegger.
Als een vrouw vreemd gaat, dan hoef de man zich nergens voor te verontschuldigen. dus op die manier niet in de "slachtoffer rol" kruipen. Dat bedoelde ik er mee.
Dus als jij nog ooit mijn uitspraken uit het verband rukt, dan trap ik in je ballen ok.
LOL, heb je toevallig veel vrienden Swetsenegger?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en als je me in mijn ballen wil komen schoppen... tip: neem vrienden mee... veel vrienden.
Ik ben gebanned van pmquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:50 schreef Liquidootje het volgende:
Is goed swets. Half vier, fietsenstalling, jouw oude basisschool. Je hebt dan wel thuis voordeel, maar ik heb wel zin in een challenge. PM me maar voor bevestiging, want ik wil alle spaarzame open-posts in dit topic laten benutten met slet, hoer en backbone-less opmerkingen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:13 schreef Bdijk het volgende:
Graag dit topic sluiten.. als er nog iets is wat zwarteschaap kwijt wil, dan kan ze me een mailtje sturen, waar ze mag aangeven of ze een antwoord terug wil..
Dit moddergooien is voor niemand goed, alleen voor de ramptoeristen natuurlijk..
Ja die heb je gekregen, en daarvoor terug krijgen wij ramptoerisme. Zo werkt het nou eenmaal, geven en nemen...quote:Ik zocht op Fok! naar meningen en adviezen van mensen die buiten de situatie stonden.. ook zocht ik iets om iig maar mijn verhaal kwijt te kunnen en het therapeutisch opteschrijven oid.
quote:Dank voor de replys, sommige waren goed advies, en andere hebben mij inderdaad steun gegeven.
Mede door dit topic is het denk nu echt uit de hand gelopen, en dat is iets wat ik niet wil/wilde, al zijn er zoveel fouten gemaakt en niet echt slimme acties ontstaan.
ik ben geen heilige en helderziende, en iedereen denk wel eens na over zijn of haar relatie "is dit wel wat ik wil, heb ik wel nu de relatie die ik altijd voor ogen had"
Helaas was het voor mij nog steeds het geval, maar je bent met 2 personen, en als 1 ervan afhaakt dan is er natuurlijk weinig te redden.
Ik praat niets goed, want dat is ook niet meer nodig.
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw, en dat setje zag ik ergens liggen voor 5 Euro, dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" dat sloeg niet aan, dus heeft het al die tijd alleen maar in de kast gelegen.. nooit meer om gevraagd, nooit gedragen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:25 schreef VonHinten het volgende:
En steeds "Zeven jaar hele goede seks gehad" posten, terwijl je vriendin waarschijnlijk grienend met haar hoofd in haar kussen gedrukt lag, terwijl jij voor de 100e keer probeerde die rubberen dildo aan haar lederen, kruisloze string te schroeven
Onze held
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:38 schreef Bdijk het volgende:
[..]
setje........5 Euro, ........dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" ....
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:38 schreef Bdijk het volgende:
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw, en dat setje zag ik ergens liggen voor 5 Euro, dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" dat sloeg niet aan, dus heeft het al die tijd alleen maar in de kast gelegen.. nooit meer om gevraagd, nooit gedragen.
Heb al bijhoorlijk lange tijd om een slotje gevraagd.. en ik begon niet over dat "detail", en gaf niet teveel prijs..quote:Op woensdag 10 september 2008 07:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
eerst plaats je een afsluitende 'gaarne topic sluiten'-post, wat je al heel lang geleden had moeten doen natuurlijk, en waarin je een sneer naar de ramptoeristen plaatst, en vervolgens ga je weer olie op het vuur gooien door op deze manier op een futiel detail in te gaan?
Don't get me wrong, ik vind het prachtig heur, maar dit grenst zo langzamerhand aan zwakzinnigheid. Really.
Nice onequote:Op dinsdag 2 september 2008 13:49 schreef beelz het volgende:
Whehe ik heb zoiets ook eens gehad.
Mijn ex ging een half jaar naar Australie en paar maanden daarvoor wou ze "even praten".
Toen ben ik dus naar haar toe gegaan met haar kleren die bij mij lagen in een zak... zij vertellen dat het beter leek om het als ze vertrekt het uit te maken. Toen pakte ik die zak met kleren en toen zei ik dat ik daar al van uit was gegaan.
Zij huilen zo van ""
Ik zo van "PWNED!"
Zij weer zo van ""
Ik ""
Lang verhaal kort maken:
Ik ben haar voor geweest en ze kon het niet hebben.
Australie maakt meer kapot dan je lief is
Geen zorgen. Als dit vol raakt, dan maak ik wel een deeltje 3 aan. Daar mogen jullie alle dirty laundry en details openbaar maken.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:31 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Heb al bijhoorlijk lange tijd om een slotje gevraagd.. en ik begon niet over dat "detail", en gaf niet teveel prijs..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |