abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61511704
Hoho wacht eens even malle swetsenegger.
Als een vrouw vreemd gaat, dan hoef de man zich nergens voor te verontschuldigen. dus op die manier niet in de "slachtoffer rol" kruipen. Dat bedoelde ik er mee.

Dus als jij nog ooit mijn uitspraken uit het verband rukt, dan trap ik in je ballen ok.
A little bit hateful
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 22:37:30 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61511911
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:29 schreef Liquidootje het volgende:
Hoho wacht eens even malle swetsenegger.
Als een vrouw vreemd gaat, dan hoef de man zich nergens voor te verontschuldigen. dus op die manier niet in de "slachtoffer rol" kruipen. Dat bedoelde ik er mee.

Dus als jij nog ooit mijn uitspraken uit het verband rukt, dan trap ik in je ballen ok.
Eh ik trek je uitspraken niet uit verband ik post hier een algemene vrouwenhouding in dit soort zaken. Je ziet hier ook weer. Ja, ze is natuurlijk wel vreemd gegaan, maar dat is een detailtje.. De relatie was jaren DAARVOOR al een sleur omdat HIJ haar dingen opdrong en nooit naar d'r luisterde, dus HIJ is de klootzak. Dat beetje neuken buiten de deur is weinig relevant. Maar HIJ met zijn SMSjes sturen en nou god god godverredomme nog over de dood van haar vader (zie je hoe ze de aandacht van het neuken probeert af te leiden door het beeld te vertroebelen met de dood van een ouder)!!! Hoe durft de SCHOFT.

niet meer over neuken praten, niet meer over neuken praten

De teringleier met zijn moeder die obscene telefoontjes pleegt. Natuurlijk gooit dit rechtschapen schaap dan de telefoon erop, want tegen zulke vulgaire vuiligheid is dit onkreukbare christelijke engeltje niet bestand natuurlijk. niet over neuken praten En dan die gore vrienden nog van hem, die haar wilde verleiden tot duivelse praktijken zoals een biertje drinken en dobbelen! En nu een beetje haar blog vervuilen DE SCHOFTEN!!

niet over neuken praten

Maar ja.... niet iedereen trapt erin...

Ow en als je me in mijn ballen wil komen schoppen... tip: neem vrienden mee... veel vrienden.
pi_61511938
goed topic ! en zwart schaap wat ben jij een hoer
underground forever baby
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:39:49 #229
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_61511974
Reuze interessant dit, psychologisch gezien!
pi_61512119
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:

Ow en als je me in mijn ballen wil komen schoppen... tip: neem vrienden mee... veel vrienden.
LOL, heb je toevallig veel vrienden Swetsenegger?
pi_61512216
Wel kinky details zo.. lak, leer..

Mooi topic.

Anoniem reageren is toch af en toe slim. Kloontjes!
pi_61512251
Is goed swets. Half vier, fietsenstalling, jouw oude basisschool. Je hebt dan wel thuis voordeel, maar ik heb wel zin in een challenge. PM me maar voor bevestiging, want ik wil alle spaarzame open-posts in dit topic laten benutten met slet, hoer en backbone-less opmerkingen.
A little bit hateful
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 22:51:20 #233
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61512271
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:50 schreef Liquidootje het volgende:
Is goed swets. Half vier, fietsenstalling, jouw oude basisschool. Je hebt dan wel thuis voordeel, maar ik heb wel zin in een challenge. PM me maar voor bevestiging, want ik wil alle spaarzame open-posts in dit topic laten benutten met slet, hoer en backbone-less opmerkingen.
Ik ben gebanned van pm
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:52:45 #234
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_61512307
pi_61512841
Graag dit topic sluiten.. als er nog iets is wat zwarteschaap kwijt wil, dan kan ze me een mailtje sturen, waar ze mag aangeven of ze een antwoord terug wil..

Dit moddergooien is voor niemand goed, alleen voor de ramptoeristen natuurlijk..

Ik zocht op Fok! naar meningen en adviezen van mensen die buiten de situatie stonden.. ook zocht ik iets om iig maar mijn verhaal kwijt te kunnen en het therapeutisch opteschrijven oid.

Dank voor de replys, sommige waren goed advies, en andere hebben mij inderdaad steun gegeven.

Mede door dit topic is het denk nu echt uit de hand gelopen, en dat is iets wat ik niet wil/wilde, al zijn er zoveel fouten gemaakt en niet echt slimme acties ontstaan.

ik ben geen heilige en helderziende, en iedereen denk wel eens na over zijn of haar relatie "is dit wel wat ik wil, heb ik wel nu de relatie die ik altijd voor ogen had"

Helaas was het voor mij nog steeds het geval, maar je bent met 2 personen, en als 1 ervan afhaakt dan is er natuurlijk weinig te redden.

Ik praat niets goed, want dat is ook niet meer nodig.
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_61513100
Lederen setjes kopen voor je vriendin als ze dat niet leuk vindt

Heb je ze ook zelf gedragen nadat zij aangaf ze niet aan te trekken?
pi_61513138
En steeds "Zeven jaar hele goede seks gehad " posten, terwijl je vriendin waarschijnlijk grienend met haar hoofd in haar kussen gedrukt lag, terwijl jij voor de 100e keer probeerde die rubberen dildo aan haar lederen, kruisloze string te schroeven

Onze held
pi_61513171
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:13 schreef Bdijk het volgende:
Graag dit topic sluiten.. als er nog iets is wat zwarteschaap kwijt wil, dan kan ze me een mailtje sturen, waar ze mag aangeven of ze een antwoord terug wil..

Dit moddergooien is voor niemand goed, alleen voor de ramptoeristen natuurlijk..
quote:
Ik zocht op Fok! naar meningen en adviezen van mensen die buiten de situatie stonden.. ook zocht ik iets om iig maar mijn verhaal kwijt te kunnen en het therapeutisch opteschrijven oid.
Ja die heb je gekregen, en daarvoor terug krijgen wij ramptoerisme. Zo werkt het nou eenmaal, geven en nemen...
quote:
Dank voor de replys, sommige waren goed advies, en andere hebben mij inderdaad steun gegeven.

Mede door dit topic is het denk nu echt uit de hand gelopen, en dat is iets wat ik niet wil/wilde, al zijn er zoveel fouten gemaakt en niet echt slimme acties ontstaan.

ik ben geen heilige en helderziende, en iedereen denk wel eens na over zijn of haar relatie "is dit wel wat ik wil, heb ik wel nu de relatie die ik altijd voor ogen had"

Helaas was het voor mij nog steeds het geval, maar je bent met 2 personen, en als 1 ervan afhaakt dan is er natuurlijk weinig te redden.

Ik praat niets goed, want dat is ook niet meer nodig.
pi_61513401
goed topic!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_61513437
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:25 schreef VonHinten het volgende:
En steeds "Zeven jaar hele goede seks gehad " posten, terwijl je vriendin waarschijnlijk grienend met haar hoofd in haar kussen gedrukt lag, terwijl jij voor de 100e keer probeerde die rubberen dildo aan haar lederen, kruisloze string te schroeven

Onze held
Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw, en dat setje zag ik ergens liggen voor 5 Euro, dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" dat sloeg niet aan, dus heeft het al die tijd alleen maar in de kast gelegen.. nooit meer om gevraagd, nooit gedragen.
pi_61513456
Een paar dagen geleden viel ze nog (semi snurkend) in mn armen in slaap.. die warme gedachte en dat gevoel wil ik graag als laatste goede ervaring onthouden en daarmee is het verhaal aan mijn klant klaar.
pi_61513464
Het is idd frappant om te zien hoe zwarteschaap haar rondneukerij probeert te verzwijgen
Tis dat ik een doorgewinterde R&P bezoeker ben, anders zou ik er misschien nog intrappen ook
pi_61513513
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:38 schreef Bdijk het volgende:

[..]

setje........5 Euro, ........dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" ....
Hell To The Liars
pi_61513562
Doe niet zo dom droopie. Als jij al zeven jaar dezelfde punanie port, dan wil je ook wat afwisseling.
Maar ja dat heeft zwartje iets te letterlijk genomen.
A little bit hateful
pi_61514031
Ik heb in tijden niet een topicreeks doorgescrolled om het fijne er van af te weten, maar mijn vermoeden werd wel bevestigd: TS is behoorlijk genaaid door z'n ex, maar is zelf ook een nogal tragisch figuur die hier de helft zit aan te dikken of te verdraaien

En dan om de 5 posts "ja, nee, nu is het echt afgelopen! Nu ben ik er echt klaar mee!" Om vervolgens weer te posten over goedmaaksex en berichtjes naar haar familie ( ! )

't Is kut voor je wat je is aangedaan kerel, maar doe niet zo afschuwelijk sneu en wees es een vent. En al die reacties over zijn ex hier zijn weer erg Fok!-tekenend. Het lijkt wel een gemiddeld religietopic in WFL qua zwartwitheid
pi_61514543
Interessante wending in dit topic. Ben wel benieuwd hoe zwartschaap dit forum ontdekt heeft (of stond dat al ergens, heb het niet helemaal doorgelezen).

Maar om alles nu met elkaar te bepraten via dit forum... lijkt me niet zo verstandig. Zwartschaap, ik kan me voorstellen dat je behoefte hebt om jouw kant van het verhaal te laten horen, maar ik vraag me af hoeveel je dat zal helpen.

Het verhaal heeft zeker twee kanten en je zult heus niet zo 'zwart' zijn als dat het nu lijkt. Maar wat ik wel vind.... bdijk heeft het in de openingspost alleen over het feit dat jij in Australië vreemd ging en vlak voor vertrek een msje stuurde. Hij blijft daarmee dus bij de situatie. Jij zet hier openlijk naar wat voor persoon hij was binnen jullie relatie.

en volgens je profiel ben je een man dat weet je zelf ook wel natuurlijk maar ik vond het gewoon opvallend...
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 10 september 2008 @ 07:54:02 #247
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_61515824
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:38 schreef Bdijk het volgende:

Sex is volgens mij altijd belangrijker voor de man dan voor de vrouw, en dat setje zag ik ergens liggen voor 5 Euro, dus dacht "misschien leuk voor een avondje wat anders" dat sloeg niet aan, dus heeft het al die tijd alleen maar in de kast gelegen.. nooit meer om gevraagd, nooit gedragen.

eerst plaats je een afsluitende 'gaarne topic sluiten'-post, wat je al heel lang geleden had moeten doen natuurlijk, en waarin je een sneer naar de ramptoeristen plaatst, en vervolgens ga je weer olie op het vuur gooien door op deze manier op een futiel detail in te gaan?

Don't get me wrong, ik vind het prachtig heur, maar dit grenst zo langzamerhand aan zwakzinnigheid. Really.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_61516173
quote:
Op woensdag 10 september 2008 07:54 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

eerst plaats je een afsluitende 'gaarne topic sluiten'-post, wat je al heel lang geleden had moeten doen natuurlijk, en waarin je een sneer naar de ramptoeristen plaatst, en vervolgens ga je weer olie op het vuur gooien door op deze manier op een futiel detail in te gaan?

Don't get me wrong, ik vind het prachtig heur, maar dit grenst zo langzamerhand aan zwakzinnigheid. Really.
Heb al bijhoorlijk lange tijd om een slotje gevraagd.. en ik begon niet over dat "detail", en gaf niet teveel prijs..
  woensdag 10 september 2008 @ 08:35:04 #249
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_61516206
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:49 schreef beelz het volgende:
Whehe ik heb zoiets ook eens gehad.
Mijn ex ging een half jaar naar Australie en paar maanden daarvoor wou ze "even praten".
Toen ben ik dus naar haar toe gegaan met haar kleren die bij mij lagen in een zak... zij vertellen dat het beter leek om het als ze vertrekt het uit te maken. Toen pakte ik die zak met kleren en toen zei ik dat ik daar al van uit was gegaan.
Zij huilen zo van " "
Ik zo van " PWNED!"
Zij weer zo van " "
Ik " "

Lang verhaal kort maken:
Ik ben haar voor geweest en ze kon het niet hebben.

Australie maakt meer kapot dan je lief is
Nice one .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_61517139
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:31 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Heb al bijhoorlijk lange tijd om een slotje gevraagd.. en ik begon niet over dat "detail", en gaf niet teveel prijs..
Geen zorgen. Als dit vol raakt, dan maak ik wel een deeltje 3 aan. Daar mogen jullie alle dirty laundry en details openbaar maken.

Let wel op dat ik géén ramptoerist ben, ik leef echt met jullie beiden mee. Vandaar mijn dupliciteit soms.
Ik hou van jullie.
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')