Niet langs gaan!! Het gaat je niet lukken om het dan kort te houden.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:14 schreef Bdijk het volgende:
Nou, ze heeft nog een paar smsjes gestuurd, en hoorde een tijdje later ook de deurbel (maar dat kan natuurlijk ook gewoon een collectant geweest zijn natuurlijk om 2300uur, want ik doe zoiezo nooit de deur open)..
Tja, het blijft moeilijk om niet op haar te reageren.. denk dat het negeren ook niet helemaal goed is, want dan weten we alle 2 in een soort tussen-pose vreemde situatie..
Ik ga vandaag even langs of bel oid, dat ik een tijdje rust wil.. maar misschien spreek ik later nog wat met dr af (over een maand of wat)..maar hopelijk heb ik daar dan geen behoefte meer aan.
en zolang ze vanavond niet de deur opendoet in haar lingerie, hoop ik de verleiding te kunnen weerstaan.
Makkelijk roepen he, op een forum. Probeer dat nog maar ns als je eigen hoofd een emotionele speelbal is tussen verliefheid, houden van en boos zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:28 schreef NEUTE het volgende:
Later nog een x afspreken?!?!?! Gozer! Laat die H**R voor wat ze waard is, NIKS dus. Mijn god het is zo simpel en mensen maken er zo een probleem van. DUMPEN, GEEN CONTACT. IQ -> Drol?!
Maar het is natuurlijk niet slim om zoals TS doet, zich al voor te nemen om contact met haar te zoeken (langsgaan/bellen).quote:Op woensdag 3 september 2008 09:18 schreef EggsTC het volgende:
Makkelijk roepen he, op een forum. Probeer dat nog maar ns als je eigen hoofd een emotionele speelbal is tussen verliefheid, houden van en boos zijn.
Mee eens, maar die post van hem gaat wel te ver. IQ heeft er niets mee te maken.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk niet slim om zoals TS doet, zich al voor te nemen om contact met haar te zoeken (langsgaan/bellen).
Natuurlijk is de mens niet altijd sterk en heb je zo je zwakke momenten en als je dan zoiets doet.. oke.. maar ga het niet al van te voren roepen, als je weet dat dat alleen maar meer ellende geeft.
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 3 september 2008 09:35 schreef EggsTC het volgende:
Mee eens, maar die post van hem gaat wel te ver. IQ heeft er niets mee te maken.
Beste zou zijn om haar lekker in haar sop te laten gaar koken. Maar de beste stuurlui staan in dit soort matters of the heart altijd aan de kant.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:40 schreef Bdijk het volgende:
Beste zou zijn om haar alleen uit te zwaaien op schiphol als ze besloten heeft weer terug te gaan naar Aus. dat zou ik dan toch wel "leuk" vinden om te doen....
En inderdaad.. beste zou zijn om gewoon geen contact te zoeken..
Jaaaa.. laat eens foto's zien!quote:Op woensdag 3 september 2008 06:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow jah, daar had je in #1 ook iets over gezegd.. Wanneer gooi je die eens in de groep?
geen idee, maar waarschuw maar even zodra je de foto's daar plaatstquote:Op woensdag 3 september 2008 10:38 schreef Bdijk het volgende:
Daarvoor moeten we naar het keldertje geloof ik... (of moet ik daar tegenwoordig een abbo voor koppen?)
Geen abo voor nodig, maar wel heel erg veel geduld ... Het duurt nogal lang voordat je toegang krijgt.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:38 schreef Bdijk het volgende:
Daarvoor moeten we naar het keldertje geloof ik... (of moet ik daar tegenwoordig een abbo voor koppen?)
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen abo voor nodig, maar wel heel erg veel geduld ... Het duurt nogal lang voordat je toegang krijgt.
Nee. Heb er ooit een blik op geworpen via de pc van een FOK!ster met toegang, en het was de moeite niet. Als er één subforum op sterven na dood is, is het KEL wel.quote:
Heb het ook een keer mee gemaakt en gelukkig heb ik toen naar me vader geluisterd. Denk je dat ik het er niet moelijk mee had??quote:Op woensdag 3 september 2008 09:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Makkelijk roepen he, op een forum. Probeer dat nog maar ns als je eigen hoofd een emotionele speelbal is tussen verliefheid, houden van en boos zijn.
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:40 schreef Liquidootje het volgende:
Maakt het voor jullie advies eigenlijk verschil als ze heel mooi is of juist heel lelijk?
En anders maar wel, dan bats je der en zeg je dan dat dat een leuk afscheid was en dat je dan nu wel met rust gelaten wilt worden. Das wel het minste wat je jezelf nog ff mag gunnenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:14 schreef Bdijk het volgende:
Nou, ze heeft nog een paar smsjes gestuurd, en hoorde een tijdje later ook de deurbel (maar dat kan natuurlijk ook gewoon een collectant geweest zijn natuurlijk om 2300uur, want ik doe zoiezo nooit de deur open)..
Tja, het blijft moeilijk om niet op haar te reageren.. denk dat het negeren ook niet helemaal goed is, want dan weten we alle 2 in een soort tussen-pose vreemde situatie..
Ik ga vandaag even langs of bel oid, dat ik een tijdje rust wil.. maar misschien spreek ik later nog wat met dr af (over een maand of wat)..maar hopelijk heb ik daar dan geen behoefte meer aan.
en zolang ze vanavond niet de deur opendoet in haar lingerie, hoop ik de verleiding te kunnen weerstaan.
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:17 schreef Ulreazj het volgende:
Even ingelezen. Sterkte man.Wat een hoerenstreek van haar helemaal bij de aussies. Kon ze geen pijlstaartrog koppen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:20 schreef EggsTC het volgende:
TS nog nieuws?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |