Heb het ook een keer mee gemaakt en gelukkig heb ik toen naar me vader geluisterd. Denk je dat ik het er niet moelijk mee had??quote:Op woensdag 3 september 2008 09:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Makkelijk roepen he, op een forum. Probeer dat nog maar ns als je eigen hoofd een emotionele speelbal is tussen verliefheid, houden van en boos zijn.
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:40 schreef Liquidootje het volgende:
Maakt het voor jullie advies eigenlijk verschil als ze heel mooi is of juist heel lelijk?
En anders maar wel, dan bats je der en zeg je dan dat dat een leuk afscheid was en dat je dan nu wel met rust gelaten wilt worden. Das wel het minste wat je jezelf nog ff mag gunnenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:14 schreef Bdijk het volgende:
Nou, ze heeft nog een paar smsjes gestuurd, en hoorde een tijdje later ook de deurbel (maar dat kan natuurlijk ook gewoon een collectant geweest zijn natuurlijk om 2300uur, want ik doe zoiezo nooit de deur open)..
Tja, het blijft moeilijk om niet op haar te reageren.. denk dat het negeren ook niet helemaal goed is, want dan weten we alle 2 in een soort tussen-pose vreemde situatie..
Ik ga vandaag even langs of bel oid, dat ik een tijdje rust wil.. maar misschien spreek ik later nog wat met dr af (over een maand of wat)..maar hopelijk heb ik daar dan geen behoefte meer aan.
en zolang ze vanavond niet de deur opendoet in haar lingerie, hoop ik de verleiding te kunnen weerstaan.
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:17 schreef Ulreazj het volgende:
Even ingelezen. Sterkte man.Wat een hoerenstreek van haar helemaal bij de aussies. Kon ze geen pijlstaartrog koppen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:20 schreef EggsTC het volgende:
TS nog nieuws?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit zwaaien ??? Dudequote:Op woensdag 3 september 2008 09:40 schreef Bdijk het volgende:
Beste zou zijn om haar alleen uit te zwaaien op schiphol als ze besloten heeft weer terug te gaan naar Aus. dat zou ik dan toch wel "leuk" vinden om te doen....
En inderdaad.. beste zou zijn om gewoon geen contact te zoeken..
Juist! Deze hoer vraagt om een misselijke vervelende aanpak van jouw kant. Laat haar maar eens zien dat jij nu mijlenver boven haar staat, want jij bent WEL een trouw, loyaal en respectvol persoon.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:39 schreef RoyalFuss het volgende:
p.s. toen jij naar haar foto liep te staren.. lag zij te neuken met een andere kerel. En zij dacht op dat moment echt niet aan jou hoor of aan jou gevoelens. Denk daar maar eens aan onderweg naar schiphol.
RECSPECTquote:Op woensdag 3 september 2008 19:53 schreef RobRobert het volgende:
[..]
Juist! Deze hoer vraagt om een misselijke vervelende aanpak van jouw kant. Laat haar maar eens zien dat jij nu mijlenver boven haar staat, want jij bent WEL een trouw, loyaal en respectvol persoon.
SMS haar dat ze een misselijk wijf is, dat je hoopt dat haar iets slechts overkomt en dat je haar nooit meer wil zien.
Daar heb je haar ten eerste het hardste mee en ten tweede kun je beginnen aan het afsluiten van dit hoofdstuk van 7 jaar. Stoppen kerel. Het gaat nooit meer goed komen, dit zal nooit 100% vergeten en vergeven kunnen worden en dus zal het altijd een probleem in je relatie zijn.
Daar komt bij dat je niet eens een relatie wil met zo'n achterbakse stinkhoer.
Ze heeft nu aan je bewezen waar toe ze in staat is. Als ze nog eens op vakantie gaat, wat denk je dat er dan gebeurt? Kun je haar nog ooit vertrouwen?
Nee dus. En als er geen vertrouwen meer is heb je sowieso een kutrelatie.
Maak het uit. Dump haar. SMS: Ik dump jou snol
En dan ga je een fles wodka leegzuipen met je vrienden terwijl je alles eruit jankt.
New start my man. Ik heb met je te doen. Ik weet dat het kut is maar dit is echt het beste voor je. Ik hoop dat je het zelf ook inziet.
Niet neuken dus, geen contact meer zoeken, geen foto's kijken. Gewoon 1 sms sturen.
--------------------------------------------
Ja ik weet dat ik makkelijk praten heb omdat het mij zelf niet overkomen is. Maar dit geeft wel de mogelijkheid om rationeel advies te kunnen geven, want rationeel nadenken kan TS niet op dit moment.
Dump that ho!
Kadeng! Hard op de gevoelige, maar wel op de juiste plek.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:39 schreef RoyalFuss het volgende:
p.s. toen jij naar haar foto liep te staren.. lag zij te neuken met een andere kerel. En zij dacht op dat moment echt niet aan jou hoor of aan jou gevoelens. Denk daar maar eens aan onderweg naar schiphol.
Je hebt gelijk. Maar ik ben van mening dat mensen die geen respect verdienen het ook niet hoeven te krijgen. En na die actie van haar heeft ze haar respect dus wel aardig verspeeld dacht ik zo.quote:
Nee niet lanx geweest.. met 5 vrienden wezen sporten en uitgeweest (geen nieuwe Miss.Bdijk tegen gekomen helaas, moet nog in m'n "game" komen ofzo).quote:Op donderdag 4 september 2008 01:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS? Ben je nog langs geweest?
quote:Op donderdag 4 september 2008 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat valt er dan nog allemaal uit te praten?
wat wil je horen/zeggen?
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat valt er dan nog allemaal uit te praten?
wat wil je horen/zeggen?
Stel dat het "aan" gaat, dan heeft ze natuurlijk de keuze tussen mij, of terug naar aus gaan.. maar zover zal het niet komenquote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef JanJanJan het volgende:
Stel dat het weer "aan" gaat, hoe ga je dan om met de tijd die zij opnieuw in Australië is? Heb je daar al over nagedacht?
Maar geef eens antwoord op de vraag wat je precies wil 'uitpraten' ?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:29 schreef Bdijk het volgende:
Stel dat het "aan" gaat, dan heeft ze natuurlijk de keuze tussen mij, of terug naar aus gaan.. maar zover zal het niet komen
Zou willen uitpraten wat er precies in haar hoofd omgaat en ging in aus.. en wat er nu in haar omgaat nu ze weer terug is..quote:Op donderdag 4 september 2008 10:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord op de vraag wat je precies wil 'uitpraten' ?
Missien is dat ook wel de reden dat ik met haar wil praten.. misschien in een onderbewustzijn wil ik gewoon horen dat het haar spijt..quote:Op donderdag 4 september 2008 10:43 schreef Electrical-Storm het volgende:
Veel sterkte en wijsheid TS! Hou je hoofd koel!
7 jaar is echt lomp lang, maar je maakt hoe dan ook de verstandigste keuze!
Best logisch dat je gister nog geen vrouwtjes aan de haak hebt kunnen slaan, je hoofd staat er totaal nog niet naar. Over een paar maanden ben je los van je ex, dan heb je weer de juiste uitstraling en krijg je alles voor elkaar
Trouwens... wat ik me nog afvroeg: heeft je ex-to-be eigenlijk al een keer SPIJT betuigd? Echt haar excuses aangeboden voor alles?
In aus heeft ze wss gewoon lol gehad.. en op een gegeven moment de verleiding niet meer kunnen weerstaan. En het zou je eig weinig moeten uitmaken wat ze nu vindt. ook al heeft ze spijt..quote:Op donderdag 4 september 2008 10:46 schreef Bdijk het volgende:
Zou willen uitpraten wat er precies in haar hoofd omgaat en ging in aus.. en wat er nu in haar omgaat nu ze weer terug is..
haar bewust maken dat ik 9 maanden heb zitten wachten, en dat ze gewoon aso en stom is bezig geweest.. dan heb ik de "illusie" dat het iig niet aan mij heeft gelegen.. of wel, maar dat wil ik gewoon horen.
Exactly... wakker worden vriend!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:56 schreef JanJanJan het volgende:
Ik snap dat je dat wilt horen, maar hoe reëel is het dat ze nog spijt gaat betuigen als ze dat nu nog niet gedaan heeft. In Australie tijdens jullie vakantie niet, nu niet nu ze weer hier is, afgelopen weekend niet toen ze bij jou sliep.
Ik denk dat je op zoek bent naar iets waarvan je weet dat het toch niet komt? Zou dit kunnen?
da's inderdaad een mooie pep-talk!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:07 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Exactly... wakker worden vriend!
Die excuses hadden allang moeten komen als ze echt alles op alles wilde zetten om je terug te winnen.
Neem zo snel mogelijk afstand van die troela! Ze is veranderd, niet meer de persoon die ze 7 jaar lang voor je is geweest. Hou dat voor ogen en de mooie herinneringen die jullie samen hadden zullen op lange termijn hun waarde niet verliezen. Die herinneringen waren met een ander meisje, maar die bestaat nu niet meer! Dat klinkt misschien een beetje metaforisch, maar het helpt je wel om het boek dicht te doen en er af en toe met een glimlach in terug te kijken. Je hebt veel geleerd, je bent ontwikkeld en je hebt een mooie tijd gehad. Het is niet zinloos geweest en alleen met andere meiden kun je nieuwe vergelijkbare boeken schrijven, zonder zwarte bladzijden en misselijkmakende passages!
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:10 schreef Bdijk het volgende:
[..]
da's inderdaad een mooie pep-talk!
Tis gewoon tijd voor een nieuwe vriendin!(met een kleine "agst" om alleen te zijn)
Erhm, ZIJ heeft het al uitgemaakt.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:13 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Nee niet lanx geweest.. met 5 vrienden wezen sporten en uitgeweest (geen nieuwe Miss.Bdijk tegen gekomen helaas, moet nog in m'n "game" komen ofzo).
Vanavond heb ik geen plannen, dus ik denk er stiekum toch aan om nog langs te gaan, uitpraten (letterlijk UIT praten)
En dan inderdaad het pijnlijke moment om de deur en 7 jaar achter me dicht te trekken.. ach het moet er een keer van komen..
(en nee ik ga niet vantevoren een smsje sturen dat ik langs kom, anders kan ze er alnog staan in leer en lingerie)
Met andere kerels ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Ze neukt zich de volgende keer gewoon weer helemaal suf als je haar nu terugneemt.
Niet leuk. Maar wel meteen duidelijk en klaar.quote:Op maandag 8 september 2008 20:17 schreef Bdijk het volgende:
Nou het hoge woord is eruit hoor.. een paar maten hebben haar zaterdag avond met een gozer zien snatses.. ben even lanx geweest en bye bye.. 100% vrijgezel
Lullig voor jou, maar tis echt beter zo. Geniet er nu maar vanquote:Op maandag 8 september 2008 20:17 schreef Bdijk het volgende:
Nou het hoge woord is eruit hoor.. een paar maten hebben haar zaterdag avond met een gozer zien snatses.. ben even lanx geweest en bye bye.. 100% vrijgezel
En toen...?quote:Op maandag 8 september 2008 21:34 schreef Bdijk het volgende:
Een maat had gezien dat ze weer aan de snats was.. dus toen ben ik maar lanx gegaan voor de confrontatie.
Scheelt weer kosten in brandhoutquote:en dat ze nog een tafel hier heeft staan, dat ze die nog terug krijgt.
Je ziet die lui toch niet meer, allee wanneer ze die bank op komen halen. Wat boeit het dan nog.quote:Op maandag 8 september 2008 22:09 schreef Bdijk het volgende:
Heb geen ruzie met dr moeder.. vond haar zelfs aardig, dus die tafel kan ze terug krijgen.. plus ik wil met haar persoonlijk in gesprek, zodat ik iig niet als de zwarte piet de familie geschiedenis boeken inga..
Waarom in hemelsnaam???? Het is je ex-schoonfamilie die je hoogstens nog een paar x tegenkomt in de stad, meer nietquote:Op maandag 8 september 2008 22:09 schreef Bdijk het volgende:
Heb geen ruzie met dr moeder.. vond haar zelfs aardig, dus die tafel kan ze terug krijgen.. plus ik wil met haar persoonlijk in gesprek, zodat ik iig niet als de zwarte piet de familie geschiedenis boeken inga..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |