abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61344568
Australië is ook wel een heel leuk land..
pi_61344754
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Makkelijk roepen he, op een forum. Probeer dat nog maar ns als je eigen hoofd een emotionele speelbal is tussen verliefheid, houden van en boos zijn.
Heb het ook een keer mee gemaakt en gelukkig heb ik toen naar me vader geluisterd. Denk je dat ik het er niet moelijk mee had??
ARGH?!
pi_61344843
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:40 schreef Liquidootje het volgende:
Maakt het voor jullie advies eigenlijk verschil als ze heel mooi is of juist heel lelijk?
Nee.
*verwijderd door Admin*
pi_61345102
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:14 schreef Bdijk het volgende:
Nou, ze heeft nog een paar smsjes gestuurd, en hoorde een tijdje later ook de deurbel (maar dat kan natuurlijk ook gewoon een collectant geweest zijn natuurlijk om 2300uur, want ik doe zoiezo nooit de deur open)..

Tja, het blijft moeilijk om niet op haar te reageren.. denk dat het negeren ook niet helemaal goed is, want dan weten we alle 2 in een soort tussen-pose vreemde situatie..

Ik ga vandaag even langs of bel oid, dat ik een tijdje rust wil.. maar misschien spreek ik later nog wat met dr af (over een maand of wat)..maar hopelijk heb ik daar dan geen behoefte meer aan.

en zolang ze vanavond niet de deur opendoet in haar lingerie, hoop ik de verleiding te kunnen weerstaan.
En anders maar wel, dan bats je der en zeg je dan dat dat een leuk afscheid was en dat je dan nu wel met rust gelaten wilt worden. Das wel het minste wat je jezelf nog ff mag gunnen

Maar ff serieus, gewoon kut zo na 7 jaar en fucking moeilijk om er afstand van te nemen en er helder over te blijven. Denk maar ff vooral aan jezelf en 1 ding.. als vrouw kan ik je zeggen dat het ongeveer zo werkt:
Hoe minder jij achter der kont aan gaat zitten en hoe minder je laat horen en antwoord op smsjes, hoe meer zij heeft van SHIT maar ik ging hem dumpen, hij moet me wel missen, nou ben ik zielig ik wil em terug!

Grote kans dat als je wel weer op der in gaat, het haar na een tijdje weer gaat vervelen.

Hou je taai!
  woensdag 3 september 2008 @ 13:14:49 #70
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61345219
uhmmm KEL en KPD discussie alsmede fotorequests daar doen we dus even niet aan hier!

dank
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 3 september 2008 @ 15:01:58 #71
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_61347955
Ik vraag me af of je die rust echt gaat krijgen... IMO niet zolang je hoopt dat iedere vibratie in je broekzak een smsje van haar kan zijn... een deurbel zou kunnen betekenen dat zij op haar knietjes op jouw stoep ligt... Die kans is klein, en wat schiet je ermee op? Op deze manier blijf je er nog veel te veel in hangen, omdat je nog geen knopen hebt doorgehakt en alle opties voor je gevoel nog open liggen.

Als je er gelukkig van wordt is zo'n pauze geen slecht idee, maar in jouw schoenen zou ik dat niet worden. Ik zou dit alles echt achter je laten, liever vandaag dan morgen. Des te eerder ben je verlost van de oogkleppen die liefde jou geeft.
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
pi_61348412
Even ingelezen. Sterkte man. Wat een hoerenstreek van haar helemaal bij de aussies. Kon ze geen pijlstaartrog koppen ?
pi_61348481
TS nog nieuws?
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:17 schreef Ulreazj het volgende:
Even ingelezen. Sterkte man. Wat een hoerenstreek van haar helemaal bij de aussies. Kon ze geen pijlstaartrog koppen ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
pi_61348563
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:20 schreef EggsTC het volgende:
TS nog nieuws?
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_61349116
-edit- niet doen

[ Bericht 89% gewijzigd door Re op 03-09-2008 19:44:02 ]
*verwijderd door Admin*
pi_61349194
-edit-

OT:
Waar is ts ?

[ Bericht 84% gewijzigd door Re op 03-09-2008 19:44:22 ]
  woensdag 3 september 2008 @ 18:32:09 #77
221380 RoyalFuss
zo goed als nieuw
pi_61353753
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:40 schreef Bdijk het volgende:
Beste zou zijn om haar alleen uit te zwaaien op schiphol als ze besloten heeft weer terug te gaan naar Aus. dat zou ik dan toch wel "leuk" vinden om te doen....

En inderdaad.. beste zou zijn om gewoon geen contact te zoeken..
Uit zwaaien ??? Dude Denk je nou echt dat zij dit leuk vind ? Ze neemt alleen maar contact met je op om zich niet schuldig te voelen. (zie je wel, ondanks dat ik vreemd ben gegaan vindt hij me nog leuk dus ik heb niets verkeerd gedaan, ik ben geen slet)

Hoe meer je haar negeert, des te vaker neemt ze contact met je op (nouja totdat ze vertrekt naar Aussie).
Simpel: tegen haar zeggen dat je dr wel wilt batsen, maar meer niet want het is UIT.
Zoals eerder gezegd, totaal negeren en onverschillig doen of haar behandelen als slet.
That's it. Take control. Als je gaat uitzwaaien ben je verkeerd bezig.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:39:20 #78
221380 RoyalFuss
zo goed als nieuw
pi_61353881
p.s. toen jij naar haar foto liep te staren.. lag zij te neuken met een andere kerel. En zij dacht op dat moment echt niet aan jou hoor of aan jou gevoelens. Denk daar maar eens aan onderweg naar schiphol.
pi_61355993
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:39 schreef RoyalFuss het volgende:
p.s. toen jij naar haar foto liep te staren.. lag zij te neuken met een andere kerel. En zij dacht op dat moment echt niet aan jou hoor of aan jou gevoelens. Denk daar maar eens aan onderweg naar schiphol.
Juist! Deze hoer vraagt om een misselijke vervelende aanpak van jouw kant. Laat haar maar eens zien dat jij nu mijlenver boven haar staat, want jij bent WEL een trouw, loyaal en respectvol persoon.

SMS haar dat ze een misselijk wijf is, dat je hoopt dat haar iets slechts overkomt en dat je haar nooit meer wil zien.

Daar heb je haar ten eerste het hardste mee en ten tweede kun je beginnen aan het afsluiten van dit hoofdstuk van 7 jaar. Stoppen kerel. Het gaat nooit meer goed komen, dit zal nooit 100% vergeten en vergeven kunnen worden en dus zal het altijd een probleem in je relatie zijn.
Daar komt bij dat je niet eens een relatie wil met zo'n achterbakse stinkhoer.

Ze heeft nu aan je bewezen waar toe ze in staat is. Als ze nog eens op vakantie gaat, wat denk je dat er dan gebeurt? Kun je haar nog ooit vertrouwen?
Nee dus. En als er geen vertrouwen meer is heb je sowieso een kutrelatie.

Maak het uit. Dump haar. SMS: Ik dump jou snol
En dan ga je een fles wodka leegzuipen met je vrienden terwijl je alles eruit jankt.

New start my man. Ik heb met je te doen. Ik weet dat het kut is maar dit is echt het beste voor je. Ik hoop dat je het zelf ook inziet.

Niet neuken dus, geen contact meer zoeken, geen foto's kijken. Gewoon 1 sms sturen.

--------------------------------------------
Ja ik weet dat ik makkelijk praten heb omdat het mij zelf niet overkomen is. Maar dit geeft wel de mogelijkheid om rationeel advies te kunnen geven, want rationeel nadenken kan TS niet op dit moment.

Dump that ho!
  woensdag 3 september 2008 @ 19:56:40 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61356093
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:53 schreef RobRobert het volgende:

[..]

Juist! Deze hoer vraagt om een misselijke vervelende aanpak van jouw kant. Laat haar maar eens zien dat jij nu mijlenver boven haar staat, want jij bent WEL een trouw, loyaal en respectvol persoon.

SMS haar dat ze een misselijk wijf is, dat je hoopt dat haar iets slechts overkomt en dat je haar nooit meer wil zien.

Daar heb je haar ten eerste het hardste mee en ten tweede kun je beginnen aan het afsluiten van dit hoofdstuk van 7 jaar. Stoppen kerel. Het gaat nooit meer goed komen, dit zal nooit 100% vergeten en vergeven kunnen worden en dus zal het altijd een probleem in je relatie zijn.
Daar komt bij dat je niet eens een relatie wil met zo'n achterbakse stinkhoer.

Ze heeft nu aan je bewezen waar toe ze in staat is. Als ze nog eens op vakantie gaat, wat denk je dat er dan gebeurt? Kun je haar nog ooit vertrouwen?
Nee dus. En als er geen vertrouwen meer is heb je sowieso een kutrelatie.

Maak het uit. Dump haar. SMS: Ik dump jou snol
En dan ga je een fles wodka leegzuipen met je vrienden terwijl je alles eruit jankt.

New start my man. Ik heb met je te doen. Ik weet dat het kut is maar dit is echt het beste voor je. Ik hoop dat je het zelf ook inziet.

Niet neuken dus, geen contact meer zoeken, geen foto's kijken. Gewoon 1 sms sturen.

--------------------------------------------
Ja ik weet dat ik makkelijk praten heb omdat het mij zelf niet overkomen is. Maar dit geeft wel de mogelijkheid om rationeel advies te kunnen geven, want rationeel nadenken kan TS niet op dit moment.

Dump that ho!
RECSPECT
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61356303
Ach kom op. Laten blijken dat je boos bent.. prima, maar laat dat kinderachtige gedoe gewoon achterwege.
Een mens verdraait de realiteit toch altijd.

A) Je doet poes lief en zwaai haar uit. Gevolg: zij voelt zich minder schuldig over haar wanstatige acties, omdat jij het zogenaamd begrijpt.
B) Je gaat kinderachtige keihard dingen roepen. Gevolg: zij rechtvaardig haar acties omdat je toch een klootzak bent. Wederom schuldt gevoel weg.

Iemand in de wisse laten is echt het meest effectiefst. Die persoon weet dan dat je kwaad bent omdat je niets meer van je laat horen, maar heeft geen echte bevestiging en dat gaat juist in haar hoofd malen. Elk moment van nieuwschierigheid en irritatie uit zich dan ook als een aandachts-sms/belletje.

Juist door te negeren en alleen op "toevallige" ontmoetingen schijn beleeft doen en haar lekker laten soppen in de miserie van onwetendheid is zoete wraak.

Het werkt overigens niet bij iedereen, maar gezien haar behoefte aan contact/afsluiting is dit exemplaar er heel gevoelig voor.
A little bit hateful
pi_61356544
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:39 schreef RoyalFuss het volgende:
Kadeng! Hard op de gevoelige, maar wel op de juiste plek.

Couldn't agree more.
Lambo of Rekt
pi_61356569
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:56 schreef Re het volgende:

[..]

RECSPECT
Je hebt gelijk. Maar ik ben van mening dat mensen die geen respect verdienen het ook niet hoeven te krijgen. En na die actie van haar heeft ze haar respect dus wel aardig verspeeld dacht ik zo.
Mag ze ook zo behandeld worden.

Een dief gaat toch ook de cel in? (terwijl iemand opsluiten ook een misdaad is)
En zo mag een vreemdgaander net zo goed op de blaren zitten. En TS zijn ex maakt het nog wel een stukje erger door 2 keer vreemd te gaan, hem naar australie te laten komen en dan nog niet eens direct vertellen dat ze is vreemdgegaan.

Brandstapel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_61358466
Ben het ermee eens dat ze de harde aanpak verdient. Je hebt haar al de huid volgescholden (en terecht!!) dus dat hoeft niet nog een keer. Negeren is denk ik nog steeds het beste. Komt misschien bij haar nog wel harder aan dan de scheldwoorden.

Door gewoon aardig te doen, geef je dan wel de signalen af die je wilt? Met een 'hardere' benadering laat je weten dat ze echt ver over de grens is gegaan.
Maar ik kan me wel voorstellen (ik heb zo'n situatie niet meegemaakt) dat je haar het liefst alles zou willen vergeven, zeker gezien de lange duur van de relatie. Maar dat lijkt me uitstel van excecutie... hoe groot denk je dat de kans is dat het weer wordt als eerst? De actie van je 'vriendin' lijkt mij persoonlijk onvergeefelijk.
Al zal het vast heel moeilijk zijn om te accepteren dat het echt allemaal zo loopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door pietkanarie op 03-09-2008 21:22:26 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_61366151
TS? Ben je nog langs geweest?
pi_61367555
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS? Ben je nog langs geweest?
Nee niet lanx geweest.. met 5 vrienden wezen sporten en uitgeweest (geen nieuwe Miss.Bdijk tegen gekomen helaas, moet nog in m'n "game" komen ofzo).

Vanavond heb ik geen plannen, dus ik denk er stiekum toch aan om nog langs te gaan, uitpraten (letterlijk UIT praten)

En dan inderdaad het pijnlijke moment om de deur en 7 jaar achter me dicht te trekken.. ach het moet er een keer van komen..

(en nee ik ga niet vantevoren een smsje sturen dat ik langs kom, anders kan ze er alnog staan in leer en lingerie )
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  donderdag 4 september 2008 @ 08:15:22 #87
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61367570
Wat valt er dan nog allemaal uit te praten?
wat wil je horen/zeggen?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_61367573
Heb gelukkig mn ski-vakantie al gepland, dus weer dingen om naar uit te kijken
pi_61368808
Denk dat je beter haar kan negeren, niet meer reageren of langsgaan want ookal zeg je heel sterk dat je het UIT wil praten, er zit nog genoeg hoop in je dat als ze bijv zou zeggen: "ik hou van je en wil nog een laatste kans" dat jij door je knieën zakt en toegeeft aan haar. Bespaar je veel teleurstellingen en ga je eigen weg...tis moeilijk maar zoek je afleiding bij je vrienden, zij is straks weg en dan hoef je er niet meer mee te zitten
  donderdag 4 september 2008 @ 09:40:18 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61368889
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:
wat wil je horen/zeggen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61368947
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:
wat wil je horen/zeggen?
Dat inderdaad.
Begrijp niet wat je ermee wil bereiken.
*verwijderd door Admin*
pi_61369018
Stel dat het weer "aan" gaat, hoe ga je dan om met de tijd die zij opnieuw in Australië is? Heb je daar al over nagedacht?
*verwijderd door Admin*
pi_61370047
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef JanJanJan het volgende:
Stel dat het weer "aan" gaat, hoe ga je dan om met de tijd die zij opnieuw in Australië is? Heb je daar al over nagedacht?
Stel dat het "aan" gaat, dan heeft ze natuurlijk de keuze tussen mij, of terug naar aus gaan.. maar zover zal het niet komen
  donderdag 4 september 2008 @ 10:37:48 #94
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61370274
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:29 schreef Bdijk het volgende:

Stel dat het "aan" gaat, dan heeft ze natuurlijk de keuze tussen mij, of terug naar aus gaan.. maar zover zal het niet komen
Maar geef eens antwoord op de vraag wat je precies wil 'uitpraten' ?
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  donderdag 4 september 2008 @ 10:43:54 #95
95788 Electrical-Storm
pi_61370443
Veel sterkte en wijsheid TS! Hou je hoofd koel!

7 jaar is echt lomp lang, maar je maakt hoe dan ook de verstandigste keuze!

Best logisch dat je gister nog geen vrouwtjes aan de haak hebt kunnen slaan, je hoofd staat er totaal nog niet naar. Over een paar maanden ben je los van je ex, dan heb je weer de juiste uitstraling en krijg je alles voor elkaar

Trouwens... wat ik me nog afvroeg: heeft je ex-to-be eigenlijk al een keer SPIJT betuigd? Echt haar excuses aangeboden voor alles?
pi_61370515
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:37 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Maar geef eens antwoord op de vraag wat je precies wil 'uitpraten' ?
Zou willen uitpraten wat er precies in haar hoofd omgaat en ging in aus.. en wat er nu in haar omgaat nu ze weer terug is..

haar bewust maken dat ik 9 maanden heb zitten wachten, en dat ze gewoon aso en stom is bezig geweest.. dan heb ik de "illusie" dat het iig niet aan mij heeft gelegen.. of wel, maar dat wil ik gewoon horen.
pi_61370547
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:43 schreef Electrical-Storm het volgende:
Veel sterkte en wijsheid TS! Hou je hoofd koel!

7 jaar is echt lomp lang, maar je maakt hoe dan ook de verstandigste keuze!

Best logisch dat je gister nog geen vrouwtjes aan de haak hebt kunnen slaan, je hoofd staat er totaal nog niet naar. Over een paar maanden ben je los van je ex, dan heb je weer de juiste uitstraling en krijg je alles voor elkaar

Trouwens... wat ik me nog afvroeg: heeft je ex-to-be eigenlijk al een keer SPIJT betuigd? Echt haar excuses aangeboden voor alles?

Missien is dat ook wel de reden dat ik met haar wil praten.. misschien in een onderbewustzijn wil ik gewoon horen dat het haar spijt..
  donderdag 4 september 2008 @ 10:50:51 #98
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61370616
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:46 schreef Bdijk het volgende:

Zou willen uitpraten wat er precies in haar hoofd omgaat en ging in aus.. en wat er nu in haar omgaat nu ze weer terug is..

haar bewust maken dat ik 9 maanden heb zitten wachten, en dat ze gewoon aso en stom is bezig geweest.. dan heb ik de "illusie" dat het iig niet aan mij heeft gelegen.. of wel, maar dat wil ik gewoon horen.
In aus heeft ze wss gewoon lol gehad.. en op een gegeven moment de verleiding niet meer kunnen weerstaan. En het zou je eig weinig moeten uitmaken wat ze nu vindt. ook al heeft ze spijt..
dat kun je ook over enkele maanden vragen wanneer je over haar heen bent
pi_61370756
Ik snap dat je dat wilt horen, maar hoe reëel is het dat ze nog spijt gaat betuigen als ze dat nu nog niet gedaan heeft. In Australie tijdens jullie vakantie niet, nu niet nu ze weer hier is, afgelopen weekend niet toen ze bij jou sliep.

Ik denk dat je op zoek bent naar iets waarvan je weet dat het toch niet komt? Zou dit kunnen?
*verwijderd door Admin*
  donderdag 4 september 2008 @ 11:02:36 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61370872
En, als ze nu spijt betuigt, in hoeverre is dat echte spijt of stroop?
pi_61370952
Waar ik naar opzoek ben ik zo'n geheugen-flits apparaat van Men in Black.. en ons geheugen 9 maanden uitflitsen..

Dus ja.. ik ben opzoek naar iets wat ik waarschijnlijk toch niet te horen krijg..
  donderdag 4 september 2008 @ 11:07:57 #102
95788 Electrical-Storm
pi_61370971
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:56 schreef JanJanJan het volgende:
Ik snap dat je dat wilt horen, maar hoe reëel is het dat ze nog spijt gaat betuigen als ze dat nu nog niet gedaan heeft. In Australie tijdens jullie vakantie niet, nu niet nu ze weer hier is, afgelopen weekend niet toen ze bij jou sliep.

Ik denk dat je op zoek bent naar iets waarvan je weet dat het toch niet komt? Zou dit kunnen?
Exactly... wakker worden vriend!

Die excuses hadden allang moeten komen als ze echt alles op alles wilde zetten om je terug te winnen.

Neem zo snel mogelijk afstand van die troela! Ze is veranderd, niet meer de persoon die ze 7 jaar lang voor je is geweest. Hou dat voor ogen en de mooie herinneringen die jullie samen hadden zullen op lange termijn hun waarde niet verliezen. Die herinneringen waren met een ander meisje, maar die bestaat nu niet meer! Dat klinkt misschien een beetje metaforisch, maar het helpt je wel om het boek dicht te doen en er af en toe met een glimlach in terug te kijken. Je hebt veel geleerd, je bent ontwikkeld en je hebt een mooie tijd gehad. Het is niet zinloos geweest en alleen met andere meiden kun je nieuwe vergelijkbare boeken schrijven, zonder zwarte bladzijden en misselijkmakende passages!
pi_61371023
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:07 schreef Electrical-Storm het volgende:

[..]

Exactly... wakker worden vriend!

Die excuses hadden allang moeten komen als ze echt alles op alles wilde zetten om je terug te winnen.

Neem zo snel mogelijk afstand van die troela! Ze is veranderd, niet meer de persoon die ze 7 jaar lang voor je is geweest. Hou dat voor ogen en de mooie herinneringen die jullie samen hadden zullen op lange termijn hun waarde niet verliezen. Die herinneringen waren met een ander meisje, maar die bestaat nu niet meer! Dat klinkt misschien een beetje metaforisch, maar het helpt je wel om het boek dicht te doen en er af en toe met een glimlach in terug te kijken. Je hebt veel geleerd, je bent ontwikkeld en je hebt een mooie tijd gehad. Het is niet zinloos geweest en alleen met andere meiden kun je nieuwe vergelijkbare boeken schrijven, zonder zwarte bladzijden en misselijkmakende passages!
da's inderdaad een mooie pep-talk!

Tis gewoon tijd voor een nieuwe vriendin! (met een kleine "agst" om alleen te zijn)

[ Bericht 1% gewijzigd door Bdijk op 04-09-2008 11:16:20 ]
pi_61371185
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:10 schreef Bdijk het volgende:

[..]

da's inderdaad een mooie pep-talk!

Tis gewoon tijd voor een nieuwe vriendin! (met een kleine "agst" om alleen te zijn)
*verwijderd door Admin*
pi_61372232
Dont get met wrong maar ik vind dat TS een vreemde manier van 'praten' heeft. Hij lijkt het vaak met iedereen eens te zijn maar ik zie nog veel twijfeltaal in zijn berichten over uitmaken enzo.
"stel dat het nog aan gaat dan blabla" etc.

Bdijk, ik heb het beste met je voor. Ik haat het wanneer goede kerels zoals jij worden genaaid door egoistische kuthoeren. En ik begrijp dat je hier heel moeilijk afstand van kunt nemen.
Maar ik heb in mijn vriendengroep zoveel kerels zo hard genaaid zien worden door dit soort kutwijven. Dus voor je eigen bestwil, kijk jezelf in de spiegel aan en zeg hardop "nee ik wil haar niet meer, weg met die hoer"

Je verdient beter kerel. Je komt over als een oprecht persoon die de sociale regels op een rijtje heeft. Een bepaald deel van de vrouwen is gewoon ziek en dat moet je nu inzien. Ga op zoek naar een gezonde goede dame!

Succes!
  donderdag 4 september 2008 @ 17:15:51 #106
221380 RoyalFuss
zo goed als nieuw
pi_61379451
Zij dacht in Aussie: waaauw geil ding ! hihi hij vindt mij leuk... spannend !!! leuk, lekkeeeer !
Nu denkt zij: damn ik heb rondgeslet . Ik wil geen slet zijn. Ik wil bevestiging dat ik geen slet ben.
Jij denkt: aaaahhh foutje kan gebeuren, kom maar bij mij terug en nooit meer doen hoor !!
Zij: neeee, heb zo'n spijt . Kom je me straks uitzwaaien ???

Morgen denkt zij: Haaaaalllo, nog een lekker ding ! Vorige keer was best spannend... hihi... etc.

Heb het zien gebeuren... als iemand 1 keer die stap kan zetten om welke reden dan ook, zal ze het een volgende keer ook doen als dezelfde situatie zich voordoet.
Wees blij dat jij haar volgende vaste vriend niet bent.

En nou ophouden met dat gewauwel slap kereltje
Je gaat niet naar haar toe en smst niet en niet uitzwaaien en niet mailen enz.
gesnopen ?

Waar maak je je eigenlijk druk om ? Je bent VRIJ ! Geen gezanik meer aan je hoofd, stemmingswisselingen, gemiep of rare ideeen. Lekker zuipen, naar wijven loeren en meer ! En als vrijgezel kun je niet bedrogen worden

YOU ARE IN CONTROL NOW !! geniet ervan, doe ik nog steeds
pi_61379797
RoyalFuss heeft gelijk. tis klaar.

Laat der links liggen. Ze zal vast nog contact zoeken, niet op reageren. Blijf jezelf bedenken wat ze je aan heeft gedaan als je in de verleiding komt. Denk aan die gozer die in der heeft gezeten. Dan is de verleiding gelijk weg.
Lambo of Rekt
pi_61379962
TVPornoinaustralië
pi_61395201
Ben je nog geweest Bdijk?
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:01:05 #110
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_61396465
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:13 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Nee niet lanx geweest.. met 5 vrienden wezen sporten en uitgeweest (geen nieuwe Miss.Bdijk tegen gekomen helaas, moet nog in m'n "game" komen ofzo).

Vanavond heb ik geen plannen, dus ik denk er stiekum toch aan om nog langs te gaan, uitpraten (letterlijk UIT praten)

En dan inderdaad het pijnlijke moment om de deur en 7 jaar achter me dicht te trekken.. ach het moet er een keer van komen..

(en nee ik ga niet vantevoren een smsje sturen dat ik langs kom, anders kan ze er alnog staan in leer en lingerie )
Erhm, ZIJ heeft het al uitgemaakt.
pi_61396595
Ze neukt zich de volgende keer gewoon weer helemaal suf als je haar nu terugneemt.
pi_61398821
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Ze neukt zich de volgende keer gewoon weer helemaal suf als je haar nu terugneemt.
Met andere kerels ja.
pi_61467176
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:22 schreef JanJanJan het volgende:
Ben je nog geweest Bdijk?
kick
*verwijderd door Admin*
pi_61482054
Nou het hoge woord is eruit hoor.. een paar maten hebben haar zaterdag avond met een gozer zien snatses.. ben even lanx geweest en bye bye.. 100% vrijgezel
  maandag 8 september 2008 @ 20:20:42 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61482148
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:17 schreef Bdijk het volgende:
Nou het hoge woord is eruit hoor.. een paar maten hebben haar zaterdag avond met een gozer zien snatses.. ben even lanx geweest en bye bye.. 100% vrijgezel
Niet leuk. Maar wel meteen duidelijk en klaar.
En dat is dan wel weer prettig. Ergens.

Zaterdag gewoon een lekker ding snatsen. Wel veilig, hè!
pi_61482175
ik help het mezelf hopen.. jezus was een slettebak.. zonde van mn tijd geweest
pi_61482182
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:17 schreef Bdijk het volgende:
Lullig voor jou, maar tis echt beter zo. Geniet er nu maar van .
pi_61482688
Waarom was je langs geweest en wat heb je gedaan toen je langs was geweest?
A little bit hateful
pi_61484550
Een maat had gezien dat ze weer aan de snats was.. dus toen ben ik maar lanx gegaan voor de confrontatie.
  maandag 8 september 2008 @ 21:37:17 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61484655
Oh wacht. Snatsen als in coke snuiven.
Ik dacht zoenen etc .
pi_61484796
Owww ik ook.... ik dacht met haar snatch iets doen.. Snatchen != snatsen

Maar ja wie typt er ook lanx.
A little bit hateful
pi_61485123
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:34 schreef Bdijk het volgende:
Een maat had gezien dat ze weer aan de snats was.. dus toen ben ik maar lanx gegaan voor de confrontatie.
En toen...?
pi_61485307
Nee snatsen is zoenen

Ben bij haar langs gegaan, en wat met haar gepraat, gescholden, dingen besproken, en toen zijn we kwaad uitelkaar gegaan..

smsje naar haar moeder gestuurd dat haar dochter zeer aso is bezig geweest, en dat ze nog een tafel hier heeft staan, dat ze die nog terug krijgt.
pi_61485739
quote:
en dat ze nog een tafel hier heeft staan, dat ze die nog terug krijgt.
Scheelt weer kosten in brandhout
Lambo of Rekt
pi_61485902
Een sms naar de moeder!
A little bit hateful
pi_61485908
Heb geen ruzie met dr moeder.. vond haar zelfs aardig, dus die tafel kan ze terug krijgen.. plus ik wil met haar persoonlijk in gesprek, zodat ik iig niet als de zwarte piet de familie geschiedenis boeken inga..
  maandag 8 september 2008 @ 22:11:32 #128
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61485996
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:09 schreef Bdijk het volgende:
Heb geen ruzie met dr moeder.. vond haar zelfs aardig, dus die tafel kan ze terug krijgen.. plus ik wil met haar persoonlijk in gesprek, zodat ik iig niet als de zwarte piet de familie geschiedenis boeken inga..
Je ziet die lui toch niet meer, allee wanneer ze die bank op komen halen. Wat boeit het dan nog.
pi_61486150
Het is een tafel. Heel wat anders dan een bank he. Denk daar maar eens goed over na.
A little bit hateful
pi_61486454
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:09 schreef Bdijk het volgende:
Waarom in hemelsnaam???? Het is je ex-schoonfamilie die je hoogstens nog een paar x tegenkomt in de stad, meer niet Ik snap dit soort "noden" van mensen die net een relatie uit hebben niet. Ik heb zelf ook al 2x een verbroken relatie meegemaakt en nooit de behoefte gehad om het voor een laatste keer definitief uit te praten met mijn ex/exschoonfamilie

Overigens net even de topics teruggelezen en klote hoor, TS Sterkte de komende tijd en probeer er het beste van te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')