abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61349194
-edit-

OT:
Waar is ts ?

[ Bericht 84% gewijzigd door Re op 03-09-2008 19:44:22 ]
  woensdag 3 september 2008 @ 18:32:09 #77
221380 RoyalFuss
zo goed als nieuw
pi_61353753
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:40 schreef Bdijk het volgende:
Beste zou zijn om haar alleen uit te zwaaien op schiphol als ze besloten heeft weer terug te gaan naar Aus. dat zou ik dan toch wel "leuk" vinden om te doen....

En inderdaad.. beste zou zijn om gewoon geen contact te zoeken..
Uit zwaaien ??? Dude Denk je nou echt dat zij dit leuk vind ? Ze neemt alleen maar contact met je op om zich niet schuldig te voelen. (zie je wel, ondanks dat ik vreemd ben gegaan vindt hij me nog leuk dus ik heb niets verkeerd gedaan, ik ben geen slet)

Hoe meer je haar negeert, des te vaker neemt ze contact met je op (nouja totdat ze vertrekt naar Aussie).
Simpel: tegen haar zeggen dat je dr wel wilt batsen, maar meer niet want het is UIT.
Zoals eerder gezegd, totaal negeren en onverschillig doen of haar behandelen als slet.
That's it. Take control. Als je gaat uitzwaaien ben je verkeerd bezig.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:39:20 #78
221380 RoyalFuss
zo goed als nieuw
pi_61353881
p.s. toen jij naar haar foto liep te staren.. lag zij te neuken met een andere kerel. En zij dacht op dat moment echt niet aan jou hoor of aan jou gevoelens. Denk daar maar eens aan onderweg naar schiphol.
pi_61355993
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:39 schreef RoyalFuss het volgende:
p.s. toen jij naar haar foto liep te staren.. lag zij te neuken met een andere kerel. En zij dacht op dat moment echt niet aan jou hoor of aan jou gevoelens. Denk daar maar eens aan onderweg naar schiphol.
Juist! Deze hoer vraagt om een misselijke vervelende aanpak van jouw kant. Laat haar maar eens zien dat jij nu mijlenver boven haar staat, want jij bent WEL een trouw, loyaal en respectvol persoon.

SMS haar dat ze een misselijk wijf is, dat je hoopt dat haar iets slechts overkomt en dat je haar nooit meer wil zien.

Daar heb je haar ten eerste het hardste mee en ten tweede kun je beginnen aan het afsluiten van dit hoofdstuk van 7 jaar. Stoppen kerel. Het gaat nooit meer goed komen, dit zal nooit 100% vergeten en vergeven kunnen worden en dus zal het altijd een probleem in je relatie zijn.
Daar komt bij dat je niet eens een relatie wil met zo'n achterbakse stinkhoer.

Ze heeft nu aan je bewezen waar toe ze in staat is. Als ze nog eens op vakantie gaat, wat denk je dat er dan gebeurt? Kun je haar nog ooit vertrouwen?
Nee dus. En als er geen vertrouwen meer is heb je sowieso een kutrelatie.

Maak het uit. Dump haar. SMS: Ik dump jou snol
En dan ga je een fles wodka leegzuipen met je vrienden terwijl je alles eruit jankt.

New start my man. Ik heb met je te doen. Ik weet dat het kut is maar dit is echt het beste voor je. Ik hoop dat je het zelf ook inziet.

Niet neuken dus, geen contact meer zoeken, geen foto's kijken. Gewoon 1 sms sturen.

--------------------------------------------
Ja ik weet dat ik makkelijk praten heb omdat het mij zelf niet overkomen is. Maar dit geeft wel de mogelijkheid om rationeel advies te kunnen geven, want rationeel nadenken kan TS niet op dit moment.

Dump that ho!
  woensdag 3 september 2008 @ 19:56:40 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61356093
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:53 schreef RobRobert het volgende:

[..]

Juist! Deze hoer vraagt om een misselijke vervelende aanpak van jouw kant. Laat haar maar eens zien dat jij nu mijlenver boven haar staat, want jij bent WEL een trouw, loyaal en respectvol persoon.

SMS haar dat ze een misselijk wijf is, dat je hoopt dat haar iets slechts overkomt en dat je haar nooit meer wil zien.

Daar heb je haar ten eerste het hardste mee en ten tweede kun je beginnen aan het afsluiten van dit hoofdstuk van 7 jaar. Stoppen kerel. Het gaat nooit meer goed komen, dit zal nooit 100% vergeten en vergeven kunnen worden en dus zal het altijd een probleem in je relatie zijn.
Daar komt bij dat je niet eens een relatie wil met zo'n achterbakse stinkhoer.

Ze heeft nu aan je bewezen waar toe ze in staat is. Als ze nog eens op vakantie gaat, wat denk je dat er dan gebeurt? Kun je haar nog ooit vertrouwen?
Nee dus. En als er geen vertrouwen meer is heb je sowieso een kutrelatie.

Maak het uit. Dump haar. SMS: Ik dump jou snol
En dan ga je een fles wodka leegzuipen met je vrienden terwijl je alles eruit jankt.

New start my man. Ik heb met je te doen. Ik weet dat het kut is maar dit is echt het beste voor je. Ik hoop dat je het zelf ook inziet.

Niet neuken dus, geen contact meer zoeken, geen foto's kijken. Gewoon 1 sms sturen.

--------------------------------------------
Ja ik weet dat ik makkelijk praten heb omdat het mij zelf niet overkomen is. Maar dit geeft wel de mogelijkheid om rationeel advies te kunnen geven, want rationeel nadenken kan TS niet op dit moment.

Dump that ho!
RECSPECT
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61356303
Ach kom op. Laten blijken dat je boos bent.. prima, maar laat dat kinderachtige gedoe gewoon achterwege.
Een mens verdraait de realiteit toch altijd.

A) Je doet poes lief en zwaai haar uit. Gevolg: zij voelt zich minder schuldig over haar wanstatige acties, omdat jij het zogenaamd begrijpt.
B) Je gaat kinderachtige keihard dingen roepen. Gevolg: zij rechtvaardig haar acties omdat je toch een klootzak bent. Wederom schuldt gevoel weg.

Iemand in de wisse laten is echt het meest effectiefst. Die persoon weet dan dat je kwaad bent omdat je niets meer van je laat horen, maar heeft geen echte bevestiging en dat gaat juist in haar hoofd malen. Elk moment van nieuwschierigheid en irritatie uit zich dan ook als een aandachts-sms/belletje.

Juist door te negeren en alleen op "toevallige" ontmoetingen schijn beleeft doen en haar lekker laten soppen in de miserie van onwetendheid is zoete wraak.

Het werkt overigens niet bij iedereen, maar gezien haar behoefte aan contact/afsluiting is dit exemplaar er heel gevoelig voor.
A little bit hateful
pi_61356544
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:39 schreef RoyalFuss het volgende:
Kadeng! Hard op de gevoelige, maar wel op de juiste plek.

Couldn't agree more.
Lambo of Rekt
pi_61356569
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:56 schreef Re het volgende:

[..]

RECSPECT
Je hebt gelijk. Maar ik ben van mening dat mensen die geen respect verdienen het ook niet hoeven te krijgen. En na die actie van haar heeft ze haar respect dus wel aardig verspeeld dacht ik zo.
Mag ze ook zo behandeld worden.

Een dief gaat toch ook de cel in? (terwijl iemand opsluiten ook een misdaad is)
En zo mag een vreemdgaander net zo goed op de blaren zitten. En TS zijn ex maakt het nog wel een stukje erger door 2 keer vreemd te gaan, hem naar australie te laten komen en dan nog niet eens direct vertellen dat ze is vreemdgegaan.

Brandstapel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_61358466
Ben het ermee eens dat ze de harde aanpak verdient. Je hebt haar al de huid volgescholden (en terecht!!) dus dat hoeft niet nog een keer. Negeren is denk ik nog steeds het beste. Komt misschien bij haar nog wel harder aan dan de scheldwoorden.

Door gewoon aardig te doen, geef je dan wel de signalen af die je wilt? Met een 'hardere' benadering laat je weten dat ze echt ver over de grens is gegaan.
Maar ik kan me wel voorstellen (ik heb zo'n situatie niet meegemaakt) dat je haar het liefst alles zou willen vergeven, zeker gezien de lange duur van de relatie. Maar dat lijkt me uitstel van excecutie... hoe groot denk je dat de kans is dat het weer wordt als eerst? De actie van je 'vriendin' lijkt mij persoonlijk onvergeefelijk.
Al zal het vast heel moeilijk zijn om te accepteren dat het echt allemaal zo loopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door pietkanarie op 03-09-2008 21:22:26 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_61366151
TS? Ben je nog langs geweest?
pi_61367555
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS? Ben je nog langs geweest?
Nee niet lanx geweest.. met 5 vrienden wezen sporten en uitgeweest (geen nieuwe Miss.Bdijk tegen gekomen helaas, moet nog in m'n "game" komen ofzo).

Vanavond heb ik geen plannen, dus ik denk er stiekum toch aan om nog langs te gaan, uitpraten (letterlijk UIT praten)

En dan inderdaad het pijnlijke moment om de deur en 7 jaar achter me dicht te trekken.. ach het moet er een keer van komen..

(en nee ik ga niet vantevoren een smsje sturen dat ik langs kom, anders kan ze er alnog staan in leer en lingerie )
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  donderdag 4 september 2008 @ 08:15:22 #87
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61367570
Wat valt er dan nog allemaal uit te praten?
wat wil je horen/zeggen?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_61367573
Heb gelukkig mn ski-vakantie al gepland, dus weer dingen om naar uit te kijken
pi_61368808
Denk dat je beter haar kan negeren, niet meer reageren of langsgaan want ookal zeg je heel sterk dat je het UIT wil praten, er zit nog genoeg hoop in je dat als ze bijv zou zeggen: "ik hou van je en wil nog een laatste kans" dat jij door je knieën zakt en toegeeft aan haar. Bespaar je veel teleurstellingen en ga je eigen weg...tis moeilijk maar zoek je afleiding bij je vrienden, zij is straks weg en dan hoef je er niet meer mee te zitten
  donderdag 4 september 2008 @ 09:40:18 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61368889
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:
wat wil je horen/zeggen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61368947
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:
wat wil je horen/zeggen?
Dat inderdaad.
Begrijp niet wat je ermee wil bereiken.
*verwijderd door Admin*
pi_61369018
Stel dat het weer "aan" gaat, hoe ga je dan om met de tijd die zij opnieuw in Australië is? Heb je daar al over nagedacht?
*verwijderd door Admin*
pi_61370047
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef JanJanJan het volgende:
Stel dat het weer "aan" gaat, hoe ga je dan om met de tijd die zij opnieuw in Australië is? Heb je daar al over nagedacht?
Stel dat het "aan" gaat, dan heeft ze natuurlijk de keuze tussen mij, of terug naar aus gaan.. maar zover zal het niet komen
  donderdag 4 september 2008 @ 10:37:48 #94
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61370274
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:29 schreef Bdijk het volgende:

Stel dat het "aan" gaat, dan heeft ze natuurlijk de keuze tussen mij, of terug naar aus gaan.. maar zover zal het niet komen
Maar geef eens antwoord op de vraag wat je precies wil 'uitpraten' ?
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  donderdag 4 september 2008 @ 10:43:54 #95
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_61370443
Veel sterkte en wijsheid TS! Hou je hoofd koel!

7 jaar is echt lomp lang, maar je maakt hoe dan ook de verstandigste keuze!

Best logisch dat je gister nog geen vrouwtjes aan de haak hebt kunnen slaan, je hoofd staat er totaal nog niet naar. Over een paar maanden ben je los van je ex, dan heb je weer de juiste uitstraling en krijg je alles voor elkaar

Trouwens... wat ik me nog afvroeg: heeft je ex-to-be eigenlijk al een keer SPIJT betuigd? Echt haar excuses aangeboden voor alles?
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
pi_61370515
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:37 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Maar geef eens antwoord op de vraag wat je precies wil 'uitpraten' ?
Zou willen uitpraten wat er precies in haar hoofd omgaat en ging in aus.. en wat er nu in haar omgaat nu ze weer terug is..

haar bewust maken dat ik 9 maanden heb zitten wachten, en dat ze gewoon aso en stom is bezig geweest.. dan heb ik de "illusie" dat het iig niet aan mij heeft gelegen.. of wel, maar dat wil ik gewoon horen.
pi_61370547
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:43 schreef Electrical-Storm het volgende:
Veel sterkte en wijsheid TS! Hou je hoofd koel!

7 jaar is echt lomp lang, maar je maakt hoe dan ook de verstandigste keuze!

Best logisch dat je gister nog geen vrouwtjes aan de haak hebt kunnen slaan, je hoofd staat er totaal nog niet naar. Over een paar maanden ben je los van je ex, dan heb je weer de juiste uitstraling en krijg je alles voor elkaar

Trouwens... wat ik me nog afvroeg: heeft je ex-to-be eigenlijk al een keer SPIJT betuigd? Echt haar excuses aangeboden voor alles?

Missien is dat ook wel de reden dat ik met haar wil praten.. misschien in een onderbewustzijn wil ik gewoon horen dat het haar spijt..
  donderdag 4 september 2008 @ 10:50:51 #98
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61370616
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:46 schreef Bdijk het volgende:

Zou willen uitpraten wat er precies in haar hoofd omgaat en ging in aus.. en wat er nu in haar omgaat nu ze weer terug is..

haar bewust maken dat ik 9 maanden heb zitten wachten, en dat ze gewoon aso en stom is bezig geweest.. dan heb ik de "illusie" dat het iig niet aan mij heeft gelegen.. of wel, maar dat wil ik gewoon horen.
In aus heeft ze wss gewoon lol gehad.. en op een gegeven moment de verleiding niet meer kunnen weerstaan. En het zou je eig weinig moeten uitmaken wat ze nu vindt. ook al heeft ze spijt..
dat kun je ook over enkele maanden vragen wanneer je over haar heen bent
pi_61370756
Ik snap dat je dat wilt horen, maar hoe reëel is het dat ze nog spijt gaat betuigen als ze dat nu nog niet gedaan heeft. In Australie tijdens jullie vakantie niet, nu niet nu ze weer hier is, afgelopen weekend niet toen ze bij jou sliep.

Ik denk dat je op zoek bent naar iets waarvan je weet dat het toch niet komt? Zou dit kunnen?
*verwijderd door Admin*
  donderdag 4 september 2008 @ 11:02:36 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61370872
En, als ze nu spijt betuigt, in hoeverre is dat echte spijt of stroop?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')