Uit zwaaien ??? Dudequote:Op woensdag 3 september 2008 09:40 schreef Bdijk het volgende:
Beste zou zijn om haar alleen uit te zwaaien op schiphol als ze besloten heeft weer terug te gaan naar Aus. dat zou ik dan toch wel "leuk" vinden om te doen....
En inderdaad.. beste zou zijn om gewoon geen contact te zoeken..
Juist! Deze hoer vraagt om een misselijke vervelende aanpak van jouw kant. Laat haar maar eens zien dat jij nu mijlenver boven haar staat, want jij bent WEL een trouw, loyaal en respectvol persoon.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:39 schreef RoyalFuss het volgende:
p.s. toen jij naar haar foto liep te staren.. lag zij te neuken met een andere kerel. En zij dacht op dat moment echt niet aan jou hoor of aan jou gevoelens. Denk daar maar eens aan onderweg naar schiphol.
RECSPECTquote:Op woensdag 3 september 2008 19:53 schreef RobRobert het volgende:
[..]
Juist! Deze hoer vraagt om een misselijke vervelende aanpak van jouw kant. Laat haar maar eens zien dat jij nu mijlenver boven haar staat, want jij bent WEL een trouw, loyaal en respectvol persoon.
SMS haar dat ze een misselijk wijf is, dat je hoopt dat haar iets slechts overkomt en dat je haar nooit meer wil zien.
Daar heb je haar ten eerste het hardste mee en ten tweede kun je beginnen aan het afsluiten van dit hoofdstuk van 7 jaar. Stoppen kerel. Het gaat nooit meer goed komen, dit zal nooit 100% vergeten en vergeven kunnen worden en dus zal het altijd een probleem in je relatie zijn.
Daar komt bij dat je niet eens een relatie wil met zo'n achterbakse stinkhoer.
Ze heeft nu aan je bewezen waar toe ze in staat is. Als ze nog eens op vakantie gaat, wat denk je dat er dan gebeurt? Kun je haar nog ooit vertrouwen?
Nee dus. En als er geen vertrouwen meer is heb je sowieso een kutrelatie.
Maak het uit. Dump haar. SMS: Ik dump jou snol
En dan ga je een fles wodka leegzuipen met je vrienden terwijl je alles eruit jankt.
New start my man. Ik heb met je te doen. Ik weet dat het kut is maar dit is echt het beste voor je. Ik hoop dat je het zelf ook inziet.
Niet neuken dus, geen contact meer zoeken, geen foto's kijken. Gewoon 1 sms sturen.
--------------------------------------------
Ja ik weet dat ik makkelijk praten heb omdat het mij zelf niet overkomen is. Maar dit geeft wel de mogelijkheid om rationeel advies te kunnen geven, want rationeel nadenken kan TS niet op dit moment.
Dump that ho!
Kadeng! Hard op de gevoelige, maar wel op de juiste plek.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:39 schreef RoyalFuss het volgende:
p.s. toen jij naar haar foto liep te staren.. lag zij te neuken met een andere kerel. En zij dacht op dat moment echt niet aan jou hoor of aan jou gevoelens. Denk daar maar eens aan onderweg naar schiphol.
Je hebt gelijk. Maar ik ben van mening dat mensen die geen respect verdienen het ook niet hoeven te krijgen. En na die actie van haar heeft ze haar respect dus wel aardig verspeeld dacht ik zo.quote:
Nee niet lanx geweest.. met 5 vrienden wezen sporten en uitgeweest (geen nieuwe Miss.Bdijk tegen gekomen helaas, moet nog in m'n "game" komen ofzo).quote:Op donderdag 4 september 2008 01:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS? Ben je nog langs geweest?
quote:Op donderdag 4 september 2008 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat valt er dan nog allemaal uit te praten?
wat wil je horen/zeggen?
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat valt er dan nog allemaal uit te praten?
wat wil je horen/zeggen?
Stel dat het "aan" gaat, dan heeft ze natuurlijk de keuze tussen mij, of terug naar aus gaan.. maar zover zal het niet komenquote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef JanJanJan het volgende:
Stel dat het weer "aan" gaat, hoe ga je dan om met de tijd die zij opnieuw in Australië is? Heb je daar al over nagedacht?
Maar geef eens antwoord op de vraag wat je precies wil 'uitpraten' ?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:29 schreef Bdijk het volgende:
Stel dat het "aan" gaat, dan heeft ze natuurlijk de keuze tussen mij, of terug naar aus gaan.. maar zover zal het niet komen
Zou willen uitpraten wat er precies in haar hoofd omgaat en ging in aus.. en wat er nu in haar omgaat nu ze weer terug is..quote:Op donderdag 4 september 2008 10:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord op de vraag wat je precies wil 'uitpraten' ?
Missien is dat ook wel de reden dat ik met haar wil praten.. misschien in een onderbewustzijn wil ik gewoon horen dat het haar spijt..quote:Op donderdag 4 september 2008 10:43 schreef Electrical-Storm het volgende:
Veel sterkte en wijsheid TS! Hou je hoofd koel!
7 jaar is echt lomp lang, maar je maakt hoe dan ook de verstandigste keuze!
Best logisch dat je gister nog geen vrouwtjes aan de haak hebt kunnen slaan, je hoofd staat er totaal nog niet naar. Over een paar maanden ben je los van je ex, dan heb je weer de juiste uitstraling en krijg je alles voor elkaar
Trouwens... wat ik me nog afvroeg: heeft je ex-to-be eigenlijk al een keer SPIJT betuigd? Echt haar excuses aangeboden voor alles?
In aus heeft ze wss gewoon lol gehad.. en op een gegeven moment de verleiding niet meer kunnen weerstaan. En het zou je eig weinig moeten uitmaken wat ze nu vindt. ook al heeft ze spijt..quote:Op donderdag 4 september 2008 10:46 schreef Bdijk het volgende:
Zou willen uitpraten wat er precies in haar hoofd omgaat en ging in aus.. en wat er nu in haar omgaat nu ze weer terug is..
haar bewust maken dat ik 9 maanden heb zitten wachten, en dat ze gewoon aso en stom is bezig geweest.. dan heb ik de "illusie" dat het iig niet aan mij heeft gelegen.. of wel, maar dat wil ik gewoon horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |