abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61485902
Een sms naar de moeder!
A little bit hateful
pi_61485908
Heb geen ruzie met dr moeder.. vond haar zelfs aardig, dus die tafel kan ze terug krijgen.. plus ik wil met haar persoonlijk in gesprek, zodat ik iig niet als de zwarte piet de familie geschiedenis boeken inga..
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  maandag 8 september 2008 @ 22:11:32 #128
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61485996
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:09 schreef Bdijk het volgende:
Heb geen ruzie met dr moeder.. vond haar zelfs aardig, dus die tafel kan ze terug krijgen.. plus ik wil met haar persoonlijk in gesprek, zodat ik iig niet als de zwarte piet de familie geschiedenis boeken inga..
Je ziet die lui toch niet meer, allee wanneer ze die bank op komen halen. Wat boeit het dan nog.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_61486150
Het is een tafel. Heel wat anders dan een bank he. Denk daar maar eens goed over na.
A little bit hateful
pi_61486454
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:09 schreef Bdijk het volgende:
Waarom in hemelsnaam???? Het is je ex-schoonfamilie die je hoogstens nog een paar x tegenkomt in de stad, meer niet Ik snap dit soort "noden" van mensen die net een relatie uit hebben niet. Ik heb zelf ook al 2x een verbroken relatie meegemaakt en nooit de behoefte gehad om het voor een laatste keer definitief uit te praten met mijn ex/exschoonfamilie

Overigens net even de topics teruggelezen en klote hoor, TS Sterkte de komende tijd en probeer er het beste van te maken
pi_61487543
Volgens mij was/is er maar een verkeerd bezig... het zou heel apart zijn als de familie jou echt als boosdoener ziet. Je hebt het probleem toch niet veroorzaakt? Is je ex-schoonfamilie zo'n familie waarin iedereen elkaar beschermd en het voor elkaar opneemt? In dat geval zou het misschien kunnen helpen om haar moeder persoonlijk te spreken. In andere situaties lijkt het me niet nodig.
Maar kwaad kan het ook niet, dus als jij je er goed bij voelt... gewoon doen.

Ze is wel 'lekker' bezig, eerst vreemdgaan en daarna weer een ander zoenen. Onvolwassen actie...

[ Bericht 40% gewijzigd door pietkanarie op 08-09-2008 23:03:23 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_61491322
Heb d'r gedelete op hyves en facebook, ophokken met dat mens.. bah wist niet dat mensen zo belachelijk aso en disrespectvol konden zijn :s
pi_61491362
Nadat ze uitgeslet is zal ze vast nog wel wat van zich laten horen. Gewoon niet op in gaan.
Lambo of Rekt
pi_61491374
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 08:46 schreef Bdijk het volgende:
Heb d'r gedelete op hyves en facebook, ophokken met dat mens.. bah wist niet dat mensen zo belachelijk aso en disrespectvol konden zijn :s
* MarMar is stiekem een beetje blij voor je dat je nu gewoon pissed off kan zijn.

maakt et wel een beetje makkelijker om het achter je te laten en door te gaan met je eigen leven

dinsdag 9 september 2008 @ 08:59:20 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61491546
Was deze reeks vergeten, maar fijn dat je haar nu eindelijk laat gaan. Nu haar moeder nog
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61491570
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 08:59 schreef Harajuku. het volgende:
Was deze reeks vergeten, maar fijn dat je haar nu eindelijk laat gaan. Nu haar moeder nog
haha
pi_61491598
Naja, waarom. Als je der moeder pakt steel je wel de show
Lambo of Rekt
  dinsdag 9 september 2008 @ 09:02:21 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61491610
Neuh, serieus hoor. Wat interesseert het jou hoe zij over jou denken, jullie hebben helemaal niets meer met elkaar te maken.

"Hey ex schoonmoeder, je dochter heeft zich in Australië laten uitwonen door meerdere mannen, dat je dus even weet dat ik de goede ben en zij de slechte, okay?"
pi_61491618
Jongen, sluit gewoon dat boek. Inclusief ouders. Weg ermee.
  dinsdag 9 september 2008 @ 09:04:38 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61491639
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:02 schreef Harajuku. het volgende:
Neuh, serieus hoor. Wat interesseert het jou hoe zij over jou denken, jullie hebben helemaal niets meer met elkaar te maken.

"Hey ex schoonmoeder, je dochter heeft zich in Australië laten uitwonen door meerdere mannen, dat je dus even weet dat ik de goede ben en zij de slechte, okay?"
Daarom. En juist door je zo 'haatdragend' op te stellen, kun je nog wel eens kwaad bloed zetten bij de familie.
Gewoon laten voor wat het is, die tafel (of was het nu een stoel?) komen ze wel ophalen als het echt noodzakelijk is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61491784
Kan al haar speeltjes los door de brievenbus douwen, en nog meer van de achterlijke dingen waar ik gister avond allemaal op kwam

Heb noueenmaal ook 7 jaar met die moeder opgetrokken, en sta bij haar zus voorop in het midden van de trouwfoto..

Heb haar (die moeder) een smsje gestuurd.. mocht ze die tafel nog terug willen hebben, dan kan weet ze waar ik zit voorlopig (ga verhuizen natuurlijk)
pi_61492107
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:13 schreef Bdijk het volgende:
Kan al haar speeltjes los door de brievenbus douwen, en nog meer van de achterlijke dingen waar ik gister avond allemaal op kwam
speeltjes
quote:
Heb noueenmaal ook 7 jaar met die moeder opgetrokken, en sta bij haar zus voorop in het midden van de trouwfoto..
Nou en? Ze heeft vast nog wel een foto waar jij niet op staat toch? En trouwens wat kan jou dat schelen?
quote:
Heb haar (die moeder) een smsje gestuurd.. mocht ze die tafel nog terug willen hebben, dan kan weet ze waar ik zit voorlopig (ga verhuizen natuurlijk)
Man zet gewoon op marktplaats dat ding. Afsluiten dat hoofdstuk.

Je bent te netjes
*verwijderd door Admin*
pi_61492146
Je bent echt teveel ermee bezig bdijk. Sluit het gewoon eens af.
pi_61492256
Bel haar op en zeg dat je het haar vergeeft en met haar wil trouwen.
A little bit hateful
pi_61492300
* MarMar kan me er wel wat bij voorstellen hoor Bdijk

Je hebt behalve een relatie met haar in 7 jaar tijd ook een band met der familie.
Helaas werkt het meestal zo dat je dan behalve van haar ook afscheid van de familie moet nemen.
En jah, ookal ben jij het slachtoffer in dit geval, het is hun dochter/zusje, dus ze zullen geneigd zijn en blijven haar kant te kiezen.

Move on with your life, tis kut, maar het is niet anders.
pi_61492462
Bijzonder, zoals zij gegroeid is tijdens haar retraite in Australie. Zij is een grote, een hele grote.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_61493145
Yep move on.. dat is inderdaad het magische woord.. is een leuke meid die niet een total feak is geintereseerd in een "leuke" date omgeving Leiden?
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:31:59 #148
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61493193
Ja doag, straks ga je speeltjes kopen en ze naar mn moeder sturen
pi_61493432
yep.. 1 voor 1
pi_61493860
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:54 schreef Overlast het volgende:
Bijzonder, zoals zij gegroeid is tijdens haar retraite in Australie. Zij is een grote, een hele grote.
grote wat?
*verwijderd door Admin*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')