quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Onur is een baas! Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Dus als je het gewoon laat staan krijg je geen ban?quote:Op maandag 1 september 2008 22:46 schreef remlof het volgende:
Ok, nieuwe regel in deze SC: wie hier iets banbaars post en weer wegedit krijgt meteen een ban van een week, capisce?
goede OPquote:Op maandag 1 september 2008 22:51 schreef remlof het volgende:
OP volgt.
Dan krijg je de standaard ban.quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus als je het gewoon laat staan krijg je geen ban?
Tuurlijk wel, dat zijn de originele regels met je falende garp!quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus als je het gewoon laat staan krijg je geen ban?
Beste OP tot nu toe!quote:
quote:
Lijst met banbaarspul? Wel het plaatje zelfposten, anders weet ik natuurlijk niet wat het is.quote:Op maandag 1 september 2008 22:46 schreef remlof het volgende:
Ok, nieuwe regel in deze SC: wie hier iets banbaars post en weer wegedit krijgt meteen een ban van een week, capisce?
Ah en bij editten krijgen je een soort van bonusban. Ik snap het.quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Agiath het volgende:
Echt gebeurd ditnog even over tubgirl ja, ik was te laat in het vorige topique
Een vriend van me had een keer, lang geleden, tubgirl uitgeprint en mee naar school genomen voor een soort analoge-fok-grap.
Dan zei hij van "lekker wijf in bad zien?" waarna hij aan de 14-jarige pubertjes met halfharde tubgirl liet zien en dan lachen![]()
Maar toen vond zijn pa het in zijn zak en ging verhaal halen, en hij zei dat hij dat plaatje van mij had gekregen als uitweg.
Ik werd nog lang raar aangekeken in dat huis
Pwnd.quote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Agiath het volgende:
Een vriend van me had een keer, lang geleden, tubgirl uitgeprint en mee naar school genomen voor een soort analoge-fok-grap.
Dan zei hij van "lekker wijf in bad zien?" waarna hij aan de 14-jarige pubertjes met halfharde tubgirl liet zien en dan lachen![]()
Maar toen vond zijn pa het in zijn zak en ging verhaal halen, en hij zei dat hij dat plaatje van mij had gekregen als uitweg.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Agiath het volgende:
Oh god, het muziek uurtje begint weer hoor.quote:
Over 4uquote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh god, het muziek uurtje begint weer hoor.
Luister nou maar, kippenvelquote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh god, het muziek uurtje begint weer hoor.
De OP is opquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 22:57 schreef behangplakker het volgende:
dan zet ik hem in de OP
Ik lachte nietquote:Op maandag 1 september 2008 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De OP is op
WHAHAHAHAH WOORDGARPJE!!!!!1!11111!!
Dus.
Doe maar nietquote:Op maandag 1 september 2008 22:57 schreef behangplakker het volgende:
Maar als je de tubgirl laat staan en je krijgt een ban, laten de mods/FA's het ook lekker staan?
Want dan zet ik hem in de OP, dat is me wel 48 uur waard
Ik dacht al dat ik weinig kans maaktequote:
quote:Op maandag 1 september 2008 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De OP is op
WHAHAHAHAH WOORDGARPJE!!!!!1!11111!!
Dus.
Is het niet zo dan?quote:Op maandag 1 september 2008 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
Welke halve teelbal heeft dat sprookje over Bio die stopt leven ingeroepen?
Ik denk in fora`s zoals r&p kloten enz.quote:Op maandag 1 september 2008 23:02 schreef Sackboy het volgende:
Maar wat zijn nou de meest effectieve manieren om notes te verkrijgen?
Vraag het PK, die heeft er meer dan honderd geloof ikquote:Op maandag 1 september 2008 23:02 schreef Sackboy het volgende:
Maar wat zijn nou de meest effectieve manieren om notes te verkrijgen?
Je mist een werkwoord in je zin.quote:Op maandag 1 september 2008 23:02 schreef 3lmo het volgende:
Morgenochtend weer in een overvolle trein!
Ah oke, dat maar eens proberen danquote:Op maandag 1 september 2008 23:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik denk in fora`s zoals r&p kloten enz.
Wie is PK?quote:Op maandag 1 september 2008 23:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag het PK, die heeft er meer dan honderd geloof ik
Paaskonijn.quote:Op maandag 1 september 2008 23:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ah oke, dat maar eens proberen dan [ afbeelding ]
[..]
Wie is PK?
Eerbetoon aan Bioquote:
Oh dat jochie.quote:
Ik ben goed gelovigquote:Op maandag 1 september 2008 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerbetoon aan Bio
Die helemaal niet stopt als KLB-mod trouwens, geloof je alles wat Nolius zegt?
quote:Op maandag 1 september 2008 23:07 schreef Demon_Hunter het volgende:
Er is een user met 600 notes ofzo .. wouterb
Ik weet wel dat je d'r wilt.quote:Op maandag 1 september 2008 23:07 schreef BobbyB het volgende:
Oja, er is nog geen Hayden gepost, and I don't give a rat's ass want ik heb geen zin om naar Hayden te zoeken .
vooruit dan maarquote:Op maandag 1 september 2008 23:07 schreef BobbyB het volgende:
Oja, er is nog geen Hayden gepost, and I don't give a rat's ass want ik heb geen zin om naar Hayden te zoeken .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Wil ik ook wel! Maar nu ff niet.quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
BobbyB, weet jij Hayden d'r favo eten? Ik heb d'r net lopen palen maar ze heeft nu honger.Weet ik het, bij mij "eet" ze alleen maar worst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, LOPEN palen? wat moet ik me daarbij voorstellen?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dit werd net een leuk topic.quote:Op maandag 1 september 2008 23:11 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Dis Remlof
Oh, ik mag geen prive foto`s posten...
HOO. Elisha.quote:Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Hayden of Elisha?Hayden Elisha
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 1 september 2008 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik het, bij mij "eet" ze alleen maar worst.Lopend inderdaad, en liggend, en ondersteboven en meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, LOPEN palen? wat moet ik me daarbij voorstellen?0 topics op naam. 14.gif
10 paar tetten!quote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 paar bedoel jequote:
Tenzij je het 1 en ander op hebt, dan zou je best 10 paar kunnen zien.quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tenzij je het 1 en ander op hebt, dan zou je best 10 paar kunnen zien.
Onder welke steen heb jij gelegenquote:
quote:
quote:
Daaaar moet een ****** in!quote:Op maandag 1 september 2008 23:25 schreef BobbyB het volgende:
Nou, toch nog Hayden van mijn kant:
[ afbeelding ]
Ik ben slapen!
quote:
slaapkusje van haydenquote:
Tja Elisha en Hayden, moeilijke keuze. Qua uiterlijk geef ik de voorkeur aan Hayden, de wenkbrauwen van Elisha ben ik persoonlijk niet zo weg van. Maar in bed heeft Elisha toch de voorkeur. Ze heeft net wat meer ervaring, terwijl het bij Hayden nog wat onwennig is. Hoewel, de laatste paar keren nam Hayden steeds meer het initiatief, vooral gisteravond was ze formidabel. Uiteindelijk geef ik dus toch de keuze aan Hayden.quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef afcajos het volgende:
Elisha was altijd mijn favo vrouwtjeZeker na the girl next door. Maar sinds heroes ben ik overgestapt naar hayden penetratie
![]()
![]()
Dit kan ik alleen maar bevestigen, bijkomend punt is dat Elisha wel slikt, en Hayden het zogenaamd vies vindtquote:Op maandag 1 september 2008 23:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja Elisha en Hayden, moeilijke keuze. Qua uiterlijk geef ik de voorkeur aan Hayden, de wenkbrauwen van Elisha ben ik persoonlijk niet zo weg van. Maar in bed heeft Elisha toch de voorkeur. Ze heeft net wat meer ervaring, terwijl het bij Hayden nog wat onwennig is. Hoewel, de laatste paar keren nam Hayden steeds meer het initiatief, vooral gisteravond was ze formidabel. Uiteindelijk geef ik dus toch de keuze aan Hayden.
Maar ik moet erbij zeggen dat ik Hayden inmiddels al een paar keer gedaan heb, en Elisha maar 1 keer. Dus ik kan bevooroordeeld zijn.
Oeeeeeehhhhhhhhhquote:
Hij zal voorlopig geen kindertjes kunnen maken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oeeeeeehhhhhhhhh, ik voel de pijn gewoon door mijn lijf trekken als ik die persoon op dat paaltje zie vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |