quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef de_priester het volgende:
ja toffigdegene die post 300 maakt krijgt de bank van dribbel
Wel, maar die 170 waar ik het eerder deze week over had was voor alleen de ochtenden. voor 253 kan ik op alle andere tijdstippen ook. Moet nog wel ff kijken wanneer precies wel en niet trws, want het is ook dan nog niet zo van 24/7 of zoquote:
Ik wil mquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[ [url=
Nu hoef je em zeker niet meer he
Ben je zo dicht bij hem?quote:
Oehhh, nicequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij mag vanall-es doen in mijn quote, wraaaarrr
Puhleasequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:55 schreef de_priester het volgende:
[..]
pas op, nu schijt ze de boel onder
En weer zo'n "waar..." kutTT. Echt, wat is dat toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef de_priester het volgende:
[..]
kut, ben trouwens eenlink naar koffie/thee vergeten in TT
amateurige kutnewbiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Het ik nou serieus die adresbalk meegeknipt
ik kan zo ver kotsenquote:
whehehehhee roflquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu hoef je em zeker niet meer he
nee het was een grapjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Het ik nou serieus die adresbalk meegeknipt
Ok.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
oh en Jort die stats komen NA topic 1000 he. Wiseguy.
Echt?quote:
Was jij niet weg?quote:
hoeft dus nietquote:
ja ik ook wel beetje. Nouja mn ogen zijn moe.quote:
Van het klotsen?quote:
*proest*quote:
Dat is het al heel lang.quote:
moequote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
je vader had je in de heg moeten spuiten
dat komt omdat koffiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:11 schreef Kuukske het volgende:
Uch, ik ben ook misselijk van 2 koppen koffie. Bah.
Komop, kuuk maakt scherpere opmerkinge met haar ogen dicht johquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
je vader had je in de heg moeten spuiten
Jesus had het vast zo gewild.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:11 schreef de_priester het volgende:
[..]
zon prikkelheg, en dan een naald inje dop.
Je drinkt koffie? Why?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:11 schreef Kuukske het volgende:
Uch, ik ben ook misselijk van 2 koppen koffie. Bah.
Daar zou zijn moeder dan weer niet blij mee geweest zijn denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:11 schreef de_priester het volgende:
[..]
zon prikkelheg, en dan een naald inje dop.
Spoot de vader niet in de heg? Waarom zou de moeder in die heg springen. Om het kwakkie te redden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar zou zijn moeder dan weer niet blij mee geweest zijn denk ik.
Beauquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Beau?
Ophangen aan een haarbal?quote:
Dan is ze dus weer gezond.quote:
Ik had er zin in. Maar ik weet nu weer beter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:12 schreef Pheno het volgende:
Je drinkt koffie? Why?
Ze besluit een keer in de zoveel tijd dat het handig is om uit het raam te flikkeren, dus dan mag ik weer als een gek naar beneden rennen om dr op te halenquote:
DON"T GO TO THE DARKCOFFEESIDE!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had er zin in. Maar ik weet nu weer beter.
hahaha als dat zo zou werken...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is ze dus weer gezond.
BUT THE FORCE IS SO STRONG FATHER!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:16 schreef Pheno het volgende:
DON"T GO TO THE DARKCOFFEESIDE!
VECHT ERTEGEN! LOOP NIET OVER NAAR DE VERKEERDE KANT!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had er zin in. Maar ik weet nu weer beter.
Dan moet je gewoon koffie leren zettenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
BUT THE FORCE IS SO STRONG FATHER!!!
YOU HAVE MUCH TO LEARN, YOUNG PADDAWAN!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
BUT THE FORCE IS SO STRONG FATHER!!!
vies heh?quote:
Wie zou dat nou willen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
geilen op Beau???
Blasfemie!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon koffie leren zetten
sja, wat zal ik zeggen.. niet mijn tiep iig.quote:
het spijt mequote:
*BLIEBBLIEBBLIEBLIEBLIEB*quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
YOU HAVE MUCH TO LEARN, YOUNG PADDAWAN!
Working on it. Spa Rood om te neutraliseren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:16 schreef DaMart het volgende:
VECHT ERTEGEN! LOOP NIET OVER NAAR DE VERKEERDE KANT!
Getsie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:18 schreef DaMart het volgende:
TS van dit topic.
wederom:quote:
Oh nee niet dat geschifte wijf van dat youtube filmpje uit america van een paar jaar geledenquote:
is je vriendin niet teruggekomen dan?quote:
Goed bezig, kom op, je kan het... weersta die duivelse verleiding, verwerp de hel van cafeïne en plavei je pad naar de hemel met theebladeren!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Working on it. Spa Rood om te neutraliseren.
Kut, deeplinking.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Working on it. Spa Rood om te neutraliseren.
linkje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee niet dat geschifte wijf van dat youtube filmpje uit america van een paar jaar geleden
Ik stopte bij Amerika met denken "Sta ik op YouTube?".quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee niet dat geschifte wijf van dat youtube filmpje uit america van een paar jaar geleden
op beau? nou nee.quote:
Toch hè, vind ik donkere kanten altijd wel verleidend. Ik heb een zwak voor alles wat niet mag. En waar ik niet aan mag zitten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:19 schreef DaMart het volgende:
Goed bezig, kom op, je kan het... weersta die duivelse verleiding, verwerp de hel van cafeïne en plavei je pad naar de hemel met theebladeren!
Waar is PeZu?quote:
Pheno is de YouTube master hier. En hij weet donders goed waar dit over gaat, naar ik aanneemquote:
In z'n mand?quote:
Dat wordt nog wat dan, als je een celibataire neger tegenkomt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toch hè, vind ik donkere kanten altijd wel verleidend. Ik heb een zwak voor alles wat niet mag. En waar ik niet aan mag zitten.
We come in peace, shoot to kill, shoot to kill....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:18 schreef Pheno het volgende:
THERES LIFE OUT THERE, BUT NOT AS WE KNOW IT!
oh wacht,, andere ruimtetroep
ooohw oke.quote:
Blijf het een grappig nummer vindenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We come in peace, shoot to kill, shoot to kill....
Ik wíst dat iemand zoiets ging zeggen. Ik had het niet van jou verwacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:23 schreef DaMart het volgende:
Dat wordt nog wat dan, als je een celibataire neger tegenkomt.
Dit duurt te lang.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pheno is de YouTube master hier. En hij weet donders goed waar dit over gaat, naar ik aanneem
Moeder zou die doorn tegen kunnen komen, lijkt me pijnlijk eigenlijk...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spoot de vader niet in de heg? Waarom zou de moeder in die heg springen. Om het kwakkie te redden?
Ik ken het niet.quote:
Whehehehehequote:
Bah, die heeft kamerbreed tapijt op zijn borstkasquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
geilen op Beau???
Zo. tering hey.quote:
It's life Jimquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We come in peace, shoot to kill, shoot to kill....
quote:
jij leest niet terug?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
is je vriendin niet teruggekomen dan?
Ik ben geschoktquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
Oh Fha, Dr. Phil gaat ze helpen. Verrassend he?
quote:
Dat is voor angsthazen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:28 schreef de_priester het volgende:
jij leest niet terug?
Goeie akoestiek daar ja?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik kijk niet. Dat verstoort de melodieuze klank die momenteel door mijn hoofd schalt.
Ja, prima.quote:
but not as we know itquote:
Tetten!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
but not as we know it
Dan heb jij een flinke blaas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:30 schreef Fha het volgende:
ohnee ik moet plassen. jullie zijn vast al 4 topics verder als ik terug kom
Nee, joh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:30 schreef Fha het volgende:
Welnee, wij hebben een aantal wereldposters n huis. En de scrippies van Jortquote:
Mobiel internet ftw!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:30 schreef Fha het volgende:
Ja, soms kom ik nog wel eens verrassend uit de hoekquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wíst dat iemand zoiets ging zeggen. Ik had het niet van jou verwacht.
meer gewoon veel te lang gewachtquote:
Zeg doctor Snuggles. Is die BR218 in je vitrinekast nou Fleischmann of niet? Zo ja dan heb ik die ook namelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, soms kom ik nog wel eens verrassend uit de hoek.
Door alle nutteloze spam heen heb je gisteren mijn reactie gemist, denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg doctor Snuggles. Is die BR218 in je vitrinekast nou Fleischmann of niet? Zo ja dan heb ik die ook namelijk
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is een Roco BR215 uit een digitale startset.
Ow sorry.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door alle nutteloze spam heen heb je gisteren mijn reactie gemist, denk ik.
[..]
Mja, geeft niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:32 schreef DaMart het volgende:
Ja, soms kom ik nog wel eens verrassend uit de hoek.
Ik een Roco BR215quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow sorry.![]()
Maar ik heb lekker een Fleischmann BR218![]()
Ja, Super!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Welnee, wij hebben een aantal wereldposters n huis. En de scrippies van Jort
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef DaMart het volgende:
Kan ik veilig weggaan en over een uur of anderhalf a twee nog terugkomen in nummer 999?
Die heb ik dan weer nietquote:
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef DaMart het volgende:
Kan ik veilig weggaan en over een uur of anderhalf a twee nog terugkomen in nummer 999?
Lees jij altijd terug?quote:
haha pas maar op jijquote:
Ja. Inderdaad.quote:
Wat had je gemaaktquote:
Ik een Hippel, in de sik past geen decoderquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet
Maar ik heb wel een Sikje van Roco
Ik post al langer samen met es. Es weet wel dat ik het niet lelijk bedoel.quote:
Ik geef het maximaal een half uur.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef DaMart het volgende:
En ik probeer je daar dus op deze manier vanaf te houdenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:41 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga even prioriteiten stellen die Fles wel zal begrijpen... proberen een historische trein fotograferen verkies ik even boven mijn computer nu.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik post al langer samen met es. Es weet wel dat ik het niet lelijk bedoel.
Nouja, okay. Wat goed dat je je door die onzin hier heen kan worstelen.quote:
Ik lekker nog langerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja jullie nóg langer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lekker nog langer![]()
Es en ik hebben binnenkort weer een jubileum![]()
Hai poepertquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ben er weer.
quote:
1202 plus Blokkendoos zelfsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik probeer je daar dus op deze manier vanaf te houden![]()
Komt er weer ergens een Blokkendoos langs of wat?
Gelukkig!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Oja, dat was ie doen.quote:
Dan ga je.quote:
Nee, ik heb de was opgeruimd.quote:
Tilapia?quote:
Gladjes. Waarom eigenlijk?quote:
Ha, die kuthond.quote:
Ga danquote:
koetsiekoetsiekoequote:
Haarlem 100 jaar morgen... dan pendelt die trein ook de hele dag tussen Haarlem en Zandvoort... en ben ik dus ook op padquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gladjes. Waarom eigenlijk?Is de Blokkendoos klaar met zijn zomerse rondritjes? En nu op weg naar...?
Bril-jant idee!quote:
Oja. Shit!quote:
Nee, niet onder geshit.quote:
en fristi!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil m'n nieuwe bed en m'n nieuwe tv en ene en
dan voel je je wel heel ellendigquote:
Ik hoop alleen dat het wel licht genoeg blijft voor een mooie foto... avondritten zijn niet handig daarvoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haarlem 100 jaar morgen... dan pendelt die trein ook de hele dag tussen Haarlem en Zandvoort... en ben ik dus ook op pad.
Oh bah. Haarlem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:47 schreef DaMart het volgende:
Haarlem 100 jaar morgen... dan pendelt die trein ook de hele dag tussen Haarlem en Zandvoort... en ben ik dus ook op pad.
Zeer irritant inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:48 schreef Pheno het volgende:
"Een goede leven"? Wtf is dit nu voor kutreclame. Slankie 20+ kaas. Daar ga je dus slecht Nederlands van spreken?
Ik ben voor nekschoten, maar dat wist je al.quote:
should've knownquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezellie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
should've known![]()
maar goed, ik moet dit weekend godverdomme BEIDE dagen op kraamvisite, wie verzint dit?
Ja sorry.quote:
ik ben het weer eens met je eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben voor nekschoten, maar dat wist je al.
Mja. Zoeen goddelijk oord is het ook weer niet idd.quote:
Prioriteiten stellen, die kinderen zijn er maandag ook nog wel (als het goed is), die treinen zijn een eenmalige belevenis hierquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
should've known![]()
maar goed, ik moet dit weekend godverdomme BEIDE dagen op kraamvisite, wie verzint dit?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:49 schreef Fha het volgende:
Bah wat vind ik piet paulusma (ofzo) toch een vervelende man.
Even geduld nog, de straatlantaarns springen net aan...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef Fha het volgende:
Nou Pier.. ik ben nog steeds niet wakker hoor
Waarom kijk je danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:49 schreef Fha het volgende:
Bah wat vind ik piet paulusma (ofzo) toch een vervelende man.
we zijn wel erg GMTA vandaagquote:
Mja ach, het ene kind is bijna een jaar, plus dat ouders 5 jaar getrouwd zijn en ik hun nieuwe huis nog STEEDS niet bekeken heb.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen, die kinderen zijn er maandag ook nog wel (als het goed is), die treinen zijn een eenmalige belevenis hier.
Hij komt voorbij op de zender die ik kijk.quote:
Tot in 1001quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:51 schreef DaMart het volgende:
maar ik ben even weg. Zie jullie wel in nummer 1000 of zo, waarin ik mijn morele plicht jegens BX zal vervullen!
Is je TV nog heel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:51 schreef Fha het volgende:
Hij komt voorbij op de zender die ik kijk.
Ze hebben ooit een kastje uitgevonden om dat te voorkomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij komt voorbij op de zender die ik kijk.
Hmm oke als jij het zegtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Even geduld nog, de straatlantaarns springen net aan...
Dat is geen diehard KSC'er, die verzaakt al een hele tijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:51 schreef DaMart het volgende:
maar ik ben even weg. Zie jullie wel in nummer 1000 of zo, waarin ik mijn morele plicht jegens BX zal vervullen!
Mja dat wel gelukkigquote:
Dat is minder geilquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:51 schreef Kuukske het volgende:
Als ik nú een boer laat, komt er een hoop paprika chips mee denk ik.
Het zal wel mijn mannelijke rationaliteit zijn, maarreh... proberen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:51 schreef Kuukske het volgende:
Als ik nú een boer laat, komt er een hoop paprika chips mee denk ik.
Och dat. Vreselijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:52 schreef Fha het volgende:
Mja dat wel gelukkigAl word hij nu stuk gezongen door domme popstar mensen
Voor die ene minuut? nah das me te veel moeitequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben ooit een kastje uitgevonden om dat te voorkomen
En door topic #1000 slapen zekerquote:
Zet de bank buiten, dan is die schoon!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij gat het zo stormen hierhet is akelig stil en de lucht is aardig zwart aan het worden
Waarom dacht ik dat ook alquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal wel mijn mannelijke rationaliteit zijn, maarreh... proberen?
echt heel erg ja..ik weet het.quote:
Ik ben ook niet geil. Dat scheelt al een hoop.quote:
De laatste keer dat ik moest overgeven werd ik wakker met een hersenschudding. En JD is niet thuis. Dus ik probeer het binnen te houdenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zal wel mijn mannelijke rationaliteit zijn, maarreh... proberen?
Dat was toch helegaar niet voorspeld?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij gat het zo stormen hierhet is akelig stil en de lucht is aardig zwart aan het worden
Kloptquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zap echt bij bepaalde personen hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Voor die ene minuut? nah das me te veel moeite
Ja of ik zet jou buiten dat houdt het topic schoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zet de bank buiten, dan is die schoon!
Probeer je toch IETSquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:54 schreef Kuukske het volgende:
Dus ik probeer het binnen te houden.
Oh ja, de "zomer" komt eraan. Om meteen weer we te gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was toch helegaar niet voorspeld?
Ah het wordt gewoon nacht johquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was toch helegaar niet voorspeld?
Hyperfocus is best handigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, okay. Wat goed dat je je door die onzin hier heen kan worstelen.
Ik zit het uit, ik ben een bikkelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zap echt bij bepaalde personen hoor
Ja ik kan wel wat.quote:
Binnenkortquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lekker nog langer![]()
Es en ik hebben binnenkort weer een jubileum![]()
Time flies....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Binnenkort. Da's toch pas in maart
.
Scherp, maar het is pas negen uur.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah het wordt gewoon nacht johdat is ook donker
Halve jaren tellen ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Binnenkort. Da's toch pas in maart
.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Scherp, maar het is pas negen uur.
HOAX!!!1!!1!!!quote:
Winter sucks.quote:
Lekker 's ochtends door de verse sneeuw lopen.quote:
Er als een verse worst bij lopen is idd zwaar minderquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:58 schreef Fha het volgende:
mensen die denken dat als je jezelf in een shirt/broek kunt proppen dat het dan past
Ik wil nog niet nadenken over maandag Fles.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja. Maandag begint het weer goddomme
En die abo'squote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Maandag begint het weer goddomme
Hmz... Verse sausquote:
Da's wel okay. Maar nu de sneeuw nog in NL.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:58 schreef Pheno het volgende:
Lekker 's ochtends door de verse sneeuw lopen.
en die persoon heeft dus nog bedacht ook dat het een goeie outfit voor op tv is.. best sneu.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er als een verse worst bij lopen is idd zwaar minder
Ik denk dat ik maar even naar het Noorden ga.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's wel okay. Maar nu de sneeuw nog in NL.
Nou ja. Ik ook niet. Of wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil nog niet nadenken over maandag Fles.
Probeert Herman nu alweer mee te doen met dat kutprogramma?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:59 schreef Fha het volgende:
en die persoon heeft dus nog bedacht ook dat het een goeie outfit voor op tv is.. best sneu.
Is dat kutprogramma er weer ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Probeert Herman nu alweer mee te doen met dat kutprogramma?
Ohw okay, nou dat is wel weer een leuk vooruitzicht dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja. Ik ook niet. Of wel.
Want dan zit mijn kwartetje sociale verplichtingen er eindelijk op. En is het nog maar 3 dagen voordat ik naar het Zillertal ga
Die is vorige week al geweestquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Kut.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:00 schreef Pheno het volgende:
Is dat kutprogramma er weer ?
Je kennis is gelijk aan die van Danny, zoals hij vanochtend weer bewees.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dribbel_ = true
Tot zover mijn kennis
Weet ik, maar nu weer?quote:
quote:
Die genetisch getransmuteerde stier?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, kant en klaar. Heb gesport en dan wil ik snel eten maken.quote:
Maar nu heet het popstar, dus het is heeeeeeeeeul iets andersquote:
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:01 schreef es70 het volgende:
[..]Ik dacht dat dat alleen bij 12,5 was
.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kennis is gelijk aan die van Danny, zoals hij vanochtend weer bewees.
Ik kijk bewust niet.quote:
Nee dat niet.quote:
Kennis zit blijkbaar bij sommige mensen niet onder, maar BOVEN de schedelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kennis is gelijk aan die van Danny, zoals hij vanochtend weer bewees.
Gooi de mijne er ook ff inquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:01 schreef Kuukske het volgende:
Oh, de was is nu wel klaar.
Dat was in maart 2005, vraag maar aan Flesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's wel okay. Maar nu de sneeuw nog in NL.
Donderdagavond ga ik wegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw okay, nou dat is wel weer een leuk vooruitzicht dan.
Helaas moet ik alle dagen gewoon werken.
Vertel het even als je het weetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Tsjeh komt er nog iets leuks op teuveu vanavond ?
Okeequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vertel het even als je het weet
Jammerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, kant en klaar. Heb gesport en dan wil ik snel eten maken.
Ja, dat was zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was in maart 2005, vraag maar aan Fles.
Neem je toch een trein eerder ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderdagavond ga ik weg![]()
misschien moet ik mijn collega's even waarschuwen dat ik maandag wat later ben. 8:26 Utrecht CS Aankomen en 8:30 op kantoor, dat gaat NET niet lukken denk ik
Neem een klysmaquote:
heb ik nietquote:
Nachttreinen gaan niet ieder uur Wiseguyquote:
Nee, ik masturbeer zelf niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Iets over masturberen stiekem ga je wel kijken
Herhaling.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
Die Ludofs op discovery, dom maar het beweegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |