Gequote worden?quote:
RTL 8, het vervolgquote:
nee dankje. knaken... pff ... bier ook goed? flesje sterk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja fiets heb ik nog welknaken graag
beter heb je toevlalig ook deze rotzooi nodig
[TK] Anti-RSI set, Infraroodadapter, laptop tas en meer
Keep me posted.. ik heb geen rtl8..quote:
Of koffiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:45 schreef de_priester het volgende:
[..]
nee dankje. knaken... pff ... bier ook goed? flesje sterk?
Nopequote:
Of theequote:
Geen idee, maar ik zou er m'n biezen pakken. Je hoort er niet blijkbaarquote:
Ze zeiken nog steeds op anderen.quote:
2 tientjes mag je em komen halenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:45 schreef de_priester het volgende:
[..]
nee dankje. knaken... pff ... bier ook goed? flesje sterk?
Nee hoor, mijn telefoonnummer begint met 139 (geloof ik, bel nooitquote:
Ja, lekker. Ik loop nog even richting Senseo.quote:
Verstandig, bellen is voor het plebs.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn telefoonnummer begint met 139 (geloof ik, bel nooit).
Pff.. vraag me of of phil nog door gaat dringen.quote:
Wat zeg je nou!?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, lekker. Ik loop nog even richting Senseo.
Ben er duidelijk teveelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou er m'n biezen pakken. Je hoort er niet blijkbaar
Oude koorknaaprukkertquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:48 schreef de_priester het volgende:
ik heb honger maar ben te godvergeten lui om men bed uit te gaan
sterker nog, ik lig er al de hele dag in. te niksen
Nee, dat is een slappeling hoor ik netquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:45 schreef de_priester het volgende:
flesje sterk?
prima, kun je ff pic van onderkant posten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2 tientjes mag je em komen halendat is niet veel meer dan een kratje bier
dat staat er nog genoeg
netjesquote:
Sure ik til em wel ff opquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:48 schreef de_priester het volgende:
[..]
prima, kun je ff pic van onderkant posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen komt mama nieuwe broek brengen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
Komt Schiffer weer terug?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Bad girls club
Ik ook. Deze week 2 avonden gewerkt, en 2 dagen niet lekker voelend. Maandag weer beter.quote:I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
gewoon ff kantelen.
als er schimmel op zit hoef ik em niet namelijk.Imperare sibi maximum imperium est![]()
Voordat het klokkenspel luidtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Da's kei ver weg.quote:I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Mja mijn ritme is gewoon te slecht en ik eet niet goed, dus dan wil het niet. Maar van de week begint school weer (dus hopelijk ook mn ritme weer) en dan komt het weer goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook. Deze week 2 avonden gewerkt, en 2 dagen niet lekker voelend. Maandag weer beter.
Priester, hij heeft je even nodig, geloof ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Wat? Die loempiaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:41 schreef de_priester het volgende:
[..]
haal es uit je quote lieverd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia![]()
ligt eraan of hij katholiek is of niet, geen grefo´s aan mijn lijfquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Priester, hij heeft je even nodig, geloof ik.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Oh ja, ritme werkt ook prima voor een goed sportschema'tje. Gelukkig heb ik vorige week dubbel gesport, ook voor deze weekquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:51 schreef Fha het volgende:
Mja mijn ritme is gewoon te slecht en ik eet niet goed, dus dan wil het niet. Maar van de week begint school weer (dus hopelijk ook mn ritme weer) en dan komt het weer goed. Ik had al zo'n vermoeden dat het niet lekker zou lopen deze week.
Herkenbaar trouwens, dat slechter eten had ik ook in de vakantie.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Ik kan eigenlijk beter een totaal abo nemen voor het zwemmen. Wat nou als ik straks ineens een klus buiten Utrecht krijg, dan heb ik er smorgens nooit meer tijd voor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
oké thanks voor je pm! ja ziet er toch wel oké uit voor die 2 tientjesquote:
kan ik em morgen op komen halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imperare sibi maximum imperium est![]()
Kost je 5 e extra voor de moeitequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:51 schreef de_priester het volgende:
gewoon ff kantelen.
als er schimmel op zit hoef ik em niet namelijk.![]()
![]()
![]()
Loempiaquote:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
wow.. jullie zijn snel gegaan
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
Vakantie is gewoon evil ..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ja, ritme werkt ook prima voor een goed sportschema'tje. Gelukkig heb ik vorige week dubbel gesport, ook voor deze week. Ik had al zo'n vermoeden dat het niet lekker zou lopen deze week.
Herkenbaar trouwens, dat slechter eten had ik ook in de vakantie.
echt alles ligt overhoop
's avonds niet open?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan eigenlijk beter een totaal abo nemen voor het zwemmen. Wat nou als ik straks ineens een klus buiten Utrecht krijg, dan heb ik er smorgens nooit meer tijd voorOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Jij mag vanall-es doen in mijn quote, wraaaarrrquote:Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pas op, nu schijt ze de boel onderquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij mag vanall-es doen in mijn quote, wraaaarrr
Imperare sibi maximum imperium est![]()
Ik kom net pas weer binnen
Tomatensoepje was lekkah
Ja. Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:54 schreef Fha het volgende:
Vakantie is gewoon evil ..echt alles ligt overhoop
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Allang joh!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:55 schreef JortK het volgende:
Laatste pagina!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
komt ie ook ergens achter
Krijg toch een kruisbestuiving.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef de_priester het volgende:
ja toffigdegene die post 300 maakt krijgt de bank van dribbel
Kom em nou maar gewoon ophalen =( straks moet ik em nog van het balkon mikkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef de_priester het volgende:
ja toffigdegene die post 300 maakt krijgt de bank van dribbel
![]()
Je loopt nu naakt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
3e dag koppijn.. ik ben het zat
Je gaat je kop slaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
ik kan vanavond wel komen bieren, en dan samen dat ding van je balkon flikkerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kom em nou maar gewoon ophalen =( straks moet ik em nog van het balkon mikken
quote:
* LL jaagt koppijn wegIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
kun je dat zo doen dat je hem zelf ook op je kop krijgt dan wil er wel 1 euro voor betalenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kom em nou maar gewoon ophalen =( straks moet ik em nog van het balkon mikken
Ik denk dat ik de boel er maar gewoon af zaag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En jou erachteraanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:57 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik kan vanavond wel komen bieren, en dan samen dat ding van je balkon flikkeren
ga fristi drinken johquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Logisch gevolg van elkaar he[ afbeelding ]
![]()
Wees gerust.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:58 schreef de_priester het volgende:
[..]
hou em nog even in je broek pheno, eventjes nog.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dat soort ongein kóst alleen maar geld ik doe niet aan bier =(quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:57 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik kan vanavond wel komen bieren, en dan samen dat ding van je balkon flikkeren![]()
dankje welquote:![]()
Jij ook priesterOp woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer sex dus.quote:Free Assange! Hack the Planet
Goed .quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
deal or no deal
wheheeh. maar ff serieus, k verveel me de tering.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat soort ongein kóst alleen maar geld ik doe niet aan bier =(
het is ook nooit goedquote:
Mn vent zegt altijd: daar heb ik wel een drankje voorquote:
De vader was ook verslaafd. De intriges bij Dr. Phil!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
flauwekul, als je je verveelt doe je ook al iets, je namelijk vervelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:00 schreef de_priester het volgende:
[..]
wheheeh. maar ff serieus, k verveel me de tering.
Eiwitshakequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn vent zegt altijd: daar heb ik wel een drankje voorOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Meer? gewoon seks op zich..quote:
Heyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:00 schreef de_priester het volgende:
[..]
met jou in een bed is duidelijk deal.
mijn wijffie
+1 scherpquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
flauwekul, als je je verveelt doe je ook al iets, je namelijk vervelen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
De vader was ook verslaafd. De intriges bij Dr. Phil!
die zag ik niet aan komen!
Papier, kom er maar in!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Nee bedanktquote:
Ik scheld niet vaak.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: