Welkequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:23 schreef Fha het volgende:
Ik heb een stom nummer van de pussycat dolls in mn hoofd
You wanna have boobies?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:23 schreef Fha het volgende:
Ik heb een stom nummer van de pussycat dolls in mn hoofd
bel er ff. -knip- *toch niet zon strak planquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou neuken?
Welkom in de wereld die vrouw heetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:24 schreef de_priester het volgende:
[..]
nja, eigenlijk wast een geintje uiteraard. Mooi lijffie, superleuk koppie, fapmateriaal voor MPG, en misschien zelfs wel voor jou pheno.(of mag je niet fappen op 20 jarige meisjes)
Anyways, ze wil wel, maar durft nog niet goed. Achterlijk eigenlijk want et gaat dus alleen maar om het stomme officiele stikkertje 'stelletje' dat ik niet eens belangrijk vind. Leuk is leuk is mijn optiek, en zolang het leuk is samen blijf je gewoon met je poten van anderen af. Als je eenmaal echt echt officieel hebt komt er weer zon berg gezeik bij int begin, ouders ontmoeten, verplichte dingetjes, bleah.
Nja, is wel leuk, maar hoeft nog niet per se van mij nu. (t was wel officieel overigens, maar daarna hadden we allebei soiets van... emmmm is er wat veranderd? (ze vroeg letterlijk of ik der bf wilde zijn) maar er was dus geen zak veranderden nou weet ze et allemaal niet meer maar wil ze gewoon wel lekker verdergaan met wat we al deden. VROUWEN ECHT!!! DOE NORMAAL!
quote:
Die zin inderdaadquote:
pics?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik moet van m'n oude bed af omdat ik m'n nieuwe kwijt moetkrijg je er ook een bank bij
Oh ja, die zag ik laatst ook op tv. Wel tieten. Kutnummer.quote:
Nouwquote:
t ging ook snelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die vrouw heet
Alhoewel, bij mij ging het dan misschien wat snel
Seksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:29 schreef de_priester het volgende:
[..]
t ging ook snel![]()
verkeerde volgorde van relatieopbouw tegenwoordig, jeweet.
[TK] Bedframe Hoogslapert tweepersoons + lelijke bankquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:27 schreef de_priester het volgende:
[..]
pics?
ik heb een 2x1.8m bed, sorrypast ook precies.
vlekken in bank? overheen gekotst? (sja, je bent ook student, en neprocker, duss.... vraag et maar)
naja, niet alles dan. maar das ni ergquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:29 schreef de_priester het volgende:
[..]
t ging ook snel![]()
Nouja! Poeh hé.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank je DP, ik wasnet op zoek naar een nieuwe sig
uhh nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[TK] Bedframe Hoogslapert tweepersoons + lelijke bank!
ik dacht echt aan etenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:29 schreef Pheno het volgende:
Oh fuck, die loempia klopt al aan de deur. He wants out.
Even schijten
ik doelde op de hoogslaper. bank is wel oké , moet er toch 1 hebben. kleedje erover en prima.quote:
Leuk topic. Dat bed topic.quote:
"Ehmm dingesmoppie? Wat zetten we als naam van de moeder op de geboortekaartjes?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:29 schreef de_priester het volgende:
t ging ook snel![]()
Happen naar de ontbijtkoek?quote:
whehe dat je de naam van t kind al ingevuld hebt (rené ofzo, zon bisexueel te gebruiken naam) maar dat de naam van de moeder nog .... isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ehmm dingesmoppie? Wat zetten we als naam van de moeder op de geboortekaartjes?"
Nee niks mis mee verder, 2 kleine gaatjs in de bekleding en de kleur is gewoon oerlelijk niet mooi effe, maarja idd gewoon doek erover en je hebt een superrelaxe bankquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:32 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik doelde op de hoogslaper. bank is wel oké , moet er toch 1 hebben. kleedje erover en prima.
ondergekotst?
*Hapt hapt hapt.quote:
"zoeken we op"quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:33 schreef de_priester het volgende:
dat de naam van de moeder nog .... is
ontbijtkoekquote:
Lekker joh! Dat had ik moeten nemen in plaats van speculaasjes.quote:
gast reageer is ffquote:
Geyl. Wat voor kuukskes?quote:
Je weet best dat dat niet over elfjes ging met madeliefjes in hun haar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:34 schreef Kuukske het volgende:
*Hapt hapt hapt.
Die hebben we gisteren al gehadquote:
oké jort. leuk dat je er bent.quote:
Puik plaatje.quote:
wat voor kleur schaamhaar zouden elfjes hebben?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet best dat dat niet over elfjes ging met madeliefjes in hun haar.
Ja, maar ik wil toch altijd even happen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Je weet best dat dat niet over elfjes ging met madeliefjes in hun haar.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:24 schreef de_priester het volgende:
[..]
Anyways, ze wil wel, maar durft nog niet goed. Achterlijk eigenlijk want et gaat dus alleen maar om het stomme officiele stikkertje 'stelletje' dat ik niet eens belangrijk vind. Leuk is leuk is mijn optiek, en zolang het leuk is samen blijf je gewoon met je poten van anderen af. Als je eenmaal echt echt officieel hebt komt er weer zon berg gezeik bij int begin, ouders ontmoeten, verplichte dingetjes, bleah.
VROUWEN ECHT!!! DOE NORMAAL!
Ik krijg het niet weg (en nee boter vind ik ook ranzig dus dat is ook geen optie)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker joh! Dat had ik moeten nemen in plaats van speculaasjes.
Ja gratis, dan vreet ik em wel op =(quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:35 schreef de_priester het volgende:
[..]
gast reageer is ffik heb serieus interesse in je bank. mis gratis
Vlasblond. En anders van die nylon stoppeltjes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef de_priester het volgende:
[..]
wat voor kleur schaamhaar zouden elfjes hebben?
Ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef Fha het volgende:
Ik krijg het niet weg (en nee boter vind ik ook ranzig dus dat is ook geen optie)
He kloon, muil houwe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:35 schreef de_priester het volgende:
[..]
oké jort. leuk dat je er bent.
nu koffie halen.
Dat mag hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil toch altijd even happen.
Ik mag hopen dat ze zich ook scheren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef de_priester het volgende:
[..]
wat voor kleur schaamhaar zouden elfjes hebben?
Goed .quote:
Dudequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vlasblond. En anders van die nylon stoppeltjes.
wegspoelen met fristi!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja gratis, dan vreet ik em wel op =(
Ik heb toch sjop sjoewie even op gezet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf deze toch nog even wat meer punch hebben. Tov chop suey dan.
Als typt zoals hij BBQ'edquote:
Salt 'n Pepper is lekker!!quote:
quote:
oké dat wil ik zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja gratis, dan vreet ik em wel op =(
Oh, beter nummer hoor. Gisteren ook weer zitten stuiteren op wat youtube filmpjes. Chop Suey, metallica, Guano apesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb toch sjop sjoewie even op gezet.
Dat zegt mijn vrouw ook altijd.quote:
Het brengt fijne herinneringen boven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:40 schreef Pheno het volgende:
Oh, beter nummer hoor. Gisteren ook weer zitten stuiteren op wat youtube filmpjes. Chop Suey, metallica, Guano apes
Wat wil je er voor geven noem maar watquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:40 schreef de_priester het volgende:
[..]
oké dat wil ik zienmet bier om te spoelen?
maar ff serieus. wat wil je ervoor.
Die heb ik liggenquote:
Jouw vrouw is best wel uniek hè? Daarin toch minstensquote:
Nee joh gewoon die orginelequote:
wil je voor of achterquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:40 schreef Pheno het volgende:
En daarna gaan rampetampen op rammsteins buck dich
Hoiquote:
Ik denk dat de AH dichtbij is. Maar toch heel erg bedankt. Ik wil jou dat TUC genot niet ontnemen.quote:
Ja, volgens mij zit ze ook aan de drugs.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw vrouw is best wel uniek hè? Daarin toch minstens
Je weet nooit wat je er nou echt van moet denken?quote:
Ik heb de albums hier liggen. Kwaliteit koop jequote:
ik heb nog ehmmm.... een fiets? (heb er 3 in delft)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat wil je er voor geven noem maar wat
Nah ze liggen er al uuh.. ik eet ze toch nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat de AH dichtbij is. Maar toch heel erg bedankt. Ik wil jou dat TUC genot niet ontnemen.
Met dat geile fluwelen hoesje van Walking on a thin linequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de albums hier liggen. Kwaliteit koop je
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
ik houd dit niet bij...
fok!ken, kids in bed leggen, msn'en, pc installeren voor vriendin, snoepzakken maken en ik moet eigenlijk nog werken.. het is teveel tegelijk. Dat kan zelfs een vrouw niet meer
Wat doe ik in zijn quotequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:41 schreef de_priester het volgende:
[..]
haal es uit je quote lieverd.
DR34M3R kan er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
ik houd dit niet bij...
fok!ken, kids in bed leggen, msn'en, pc installeren voor vriendin, snoepzakken maken en ik moet eigenlijk nog werken.. het is teveel tegelijk. Dat kan zelfs een vrouw niet meer
Ja fiets heb ik nog welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:43 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik heb nog ehmmm.... een fiets? (heb er 3 in delft)
Wat alweer?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |