Waarom nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:54 schreef DaMart het volgende:
Vanavond en morgen kan er geen # 1.000 komen he!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:55 schreef Ladylike het volgende:
* LL start Dr Phil praatgroepje
even weg
quote:
Goed .quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Makkelijk zat, of we fietsen meteen door
Omdat vanavond MPG niet mee kan posten en morgen MPG en ik het wat lastiger krijgen... het wordt dus zondagquote:
Pffffffffquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat vanavond MPG niet mee kan posten en morgen MPG en ik het wat lastiger krijgen... het wordt dus zondag.
Maar dan kunnen we die 6 gemiste topics ondertussen even inhalen, met 999a t/m f..
Nou echt heh. fuck zeg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:57 schreef Pheno het volgende:
Die lui zijn zo high als een KLM steward op een vliegtuigknuppel...
Klonk flikkert dat ding maar op slot als ie er is. En anders is er nog post nr #301 t/m whatever voor de mensen die er nog in wilt postenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat vanavond MPG niet mee kan posten en morgen MPG en ik het wat lastiger krijgen... het wordt dus zondag.
Maar dan kunnen we die 6 gemiste topics ondertussen even inhalen, met 999a t/m f..
Nogal. Zucht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou echt heh. fuck zeg.
Wat is dit nou weer voor gaar einde
Juust.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met faxquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja vooral gefokt
Leuk plekje![]()
[ afbeelding ]
KSC #1.000 is geen KSC-jubileum zonder die-hard KSC'ers zoals MPGquote:
Morgenavond kan wel, trouwensquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klonk flikkert dat ding maar op slot als ie er is. En anders is er nog post nr #301 t/m whatever voor de mensen die er nog in wilt posten
Flesje 7up.. kopje koffie.. telefoon van de haak.. Gaat lekker dribbelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja vooral gefokt
Leuk plekje![]()
[ afbeelding ]
Ik maak mocht het nodig zijn wel 1001 alvast aan. Dan slaan we 1000 overquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
KSC #1.000 is geen KSC-jubileum zonder die-hard KSC'ers zoals MPG.
[..]
Morgenavond kan wel, trouwens.
Of we tellen er 3 terug en 3 vooruit, dan is 1000 echt 1000 ipv 994 jubileum makenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik maak mocht het nodig zijn wel 1001 alvast aan. Dan slaan we 1000 over
Bij 1000 ook een massmeetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of we tellen er 3 terug en 3 vooruit, dan is 1000 echt 1000 ipv 994 jubileum maken.
Gewoon posten, de KSC mods grijpen wel in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:04 schreef Fha het volgende:
Ha nu snap ik er echt geen reet meer van.
O dat kan ik welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon posten, de KSC mods grijpen wel in.
Ik ook. Meer kan ik nietquote:
Ik heb ook zo m'n rust nodig hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Flesje 7up.. kopje koffie.. telefoon van de haak.. Gaat lekker dribbel![]()
ghehehehequote:
Dat is toch dat programma met mensen die denken te kunnen koken? En dan 1 echte chef? Die ze van te voren al verklappen aan het publiek...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:05 schreef Fha het volgende:
Zijn wel rare mensen bij wie is de chef zeg.
Ik ook niet maar dat is genoeg tochquote:
goed punt!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar die telefoon hoort van de haak af te liggen joh dan kan je er beter bij
Hij zegt meetquote:
Het was dan ook een garpje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij zegt meetWhaaaahaha
quote:
Jeusus.. niet te subtiel neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:11 schreef Pheno het volgende:
Jee, presentatrice bij dat Boulevard laat ook zien dat ze een boezem heeft
Dankquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:13 schreef JortK het volgende:
Ik zal zo maar even de oude topics bijwerken
quote:
Die zijn er toch al? van die piels? <-- flauwe vertyping.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef JortK het volgende:
Bij deeltje 1000 wat stats?
Ja doe maarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef JortK het volgende:
Bij deeltje 1000 wat stats?
Je hebt de meeste bordjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja doe maar![]()
Kijken of ik al iets voorstel hier
Het is zo donker, dan word je weer wakker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef Fha het volgende:
pff ik begin moe te worden
whehehequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfs TERWIJL ik van mijn inbox naar mijn spambox navigeer komt er nieuwe spam binnenkut gmail
Kweenie.. ben al best even wakker hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is zo donker, dan word je weer wakker.
I wish for this night time to last for a lifetimequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is zo donker, dan word je weer wakker.
Maar is het nu dan wel je meiske. of is er iig iets meer?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:17 schreef de_priester het volgende:
HOOOOOI
was jullie niet vergeten heur.... maar er kwam allerlei zooi binnen in mijn nieuwe kamer, plus laminaat leggen, voorbereidingen treffen behangen, etc etc etc.
tevens gister gedanst met men meisketerwijl ze in feite dus toch niet men meiske is
ga ik niet helemaal uitleggen, maargoed.
Nu ff kijken of er nog wat te eten valt hier.koffie!
Haha zo hoort datquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:18 schreef es70 het volgende:
Kyran kan bij het toneel.
Een druppel bloed is aanleiding om gillend als het luchtalarm naar huis te komen (hoorde al misbaar op het schoolplein), komt hinkend binnen en zegt dat ik even de skelter moet halen (yeah, right). Pleister over het bloed, natte lap over zijn snuit en nu weer vrolijk verder spelen (uit het oog is uit het hart, da's duidelijk
).
ze blijkt een piemel te hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar is het nu dan wel je meiske. of is er iig iets meer?
Laat hem beginnen bij GTST, dan is er iemand die wel toneel kan spelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:18 schreef es70 het volgende:
Een druppel bloed is aanleiding om gillend als het luchtalarm naar huis te komen (hoorde al misbaar op het schoolplein), komt hinkend binnen en zegt dat ik even de skelter moet halen (yeah, right). Pleister over het bloed, natte lap over zijn snuit en nu weer vrolijk verder spelen (uit het oog is uit het hart, da's duidelijk
).
Drama-queenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:18 schreef es70 het volgende:
[ambulancemeldingen 1 t/m 112]
Ik krijg nooit spamquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfs TERWIJL ik van mijn inbox naar mijn spambox navigeer komt er nieuwe spam binnenkut gmail
Smile, you're on candid camera?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:19 schreef de_priester het volgende:
[..]
ze blijkt een piemel te hebben
Niks fouts waar een priester geen raad mee weet lijkt mequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:19 schreef de_priester het volgende:
[..]
vroeger kreeg je nog een draai om je oren alsje thuis kwam omdat je gevallen was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:18 schreef es70 het volgende:
).
Ohw spannend!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:19 schreef de_priester het volgende:
[..]
mkayquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks fouts waar een priester geen raad mee weet lijkt meRimmen die hap
Je moet vast nog een bed hebben he ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:17 schreef de_priester het volgende:
HOOOOOI
was jullie niet vergeten heur.... maar er kwam allerlei zooi binnen in mijn nieuwe kamer, plus laminaat leggen, voorbereidingen treffen behangen, etc etc etc.
tevens gister gedanst met men meisketerwijl ze in feite dus toch niet men meiske is
Vroegahquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef de_priester het volgende:
[..]
vroeger kreeg je nog een draai om je oren alsje thuis kwam omdat je gevallen was.
Jij rekel! Wees een vent! *klats* nu kan je janken! En nou je skelter halen.
Je komt bijna niet meer aan loungen toequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:21 schreef Kuukske het volgende:
Even weg, en drie pagina's verder. Poeh.
De skelter van Kyranquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:22 schreef Fha het volgende:
Vroeeeemmmmmm
Oja, die ook nog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Je komt bijna niet meer aan loungen toe
Jaaaquote:
Ik een nummer van Finch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:23 schreef Fha het volgende:
Ik heb een stom nummer van de pussycat dolls in mn hoofd
Oh ja, loungenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je komt bijna niet meer aan loungen toe
nja, eigenlijk wast een geintje uiteraard. Mooi lijffie, superleuk koppie, fapmateriaal voor MPG, en misschien zelfs wel voor jou pheno.quote:
Wil je ruilen?quote:
hoezo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet vast nog een bed hebben he ?
Wanneer gaan jullie nou neuken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:17 schreef de_priester het volgende:
HOOOOOI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |