En de baan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voornamelijk Roco, een paar oude PIKO-wagons, een oude kapotte LIMA-loc en één Fleischmannwagen.
N. In Japan is bijna alles N, weinig H0 te doen. Plus dat een station dan 4 meter aan perron zou moeten worden, die ruimte heb ik dan echt niet meerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat rij je Ph? HO of N?
Die BR218 linksboven, is dat Fleischmann?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voornamelijk Roco, een paar oude PIKO-wagons, een oude kapotte LIMA-loc en één Fleischmannwagen.
Hij zegt Shinkansen, dus Jappenbaan met hogesnelheidsdinges.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]2 meter perron
Je hebt een hoop ruimte dan
Foto's zien
Ben je er al uit of het woII of harry snotter wordt?
Oh je doet het echt op schaal?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:43 schreef Pheno het volgende:
N. In Japan is bijna alles N, weinig H0 te doen. Plus dat een station dan 4 meter aan perron zou moeten worden, die ruimte heb ik dan echt niet meer
Ik probeer nu wat uit, een verkleinde tokyo station. 23 sporen is wat overdreven namelijk
En what about Nijmegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je doet het echt op schaal?
Sittard in HO zou ook 8 meter perron opleveren namelijk
Dat komt vanzelf, eerst het baanplan. Ik heb sowieso een helix nodig om het schaduwstation onder de tafel te krijgen. Dus daar wordt ook wat afgerangeerdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wij willen foto's zien als je bezig bent.
alloquote:
Ik heb het dan alleen over de lengte van de shinkansen. 16x14 cm in N, dus 16x28cm in H0 bij benaderingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je doet het echt op schaal?
Sittard in HO zou ook 8 meter perron opleveren namelijk
Nee, dat is een Roco BR215 uit een digitale startset.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die BR218 linksboven, is dat Fleischmann?
Zijn vrouw zal het er vast mee eens zijn, aangezien hij al spul in huis heeftquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:47 schreef cablegunmaster het volgende:
zal je vriendin leuk vinden pheno
Ik maak het niet in de slaapkamer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:47 schreef cablegunmaster het volgende:
zal je vriendin leuk vinden pheno
Het gaat toch naar zolder bij mijn ouders, daar heb ik 8m2 tot mijn beschikking.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn vrouw zal het er vast mee eens zijn, aangezien hij al spul in huis heeft.
Trustequote:
Zolders zijn ideaal voor zoietsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat toch naar zolder bij mijn ouders, daar heb ik 8m2 tot mijn beschikking.
Meer dan hier, of ik moet die computerkamer die je gezien hebt molesteren.
Trustequote:
sow dat scheelt weinig:quote:
Als hij weer kan ja. Die is nu zo zenuwachtig als wat, niet goed voor schaal N. Maar we hebben het startsetje als eens in elkaar gezet en hij was weer even blijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:52 schreef MPG het volgende:
Zolders zijn ideaal voor zoiets.
Je pa deed mee toch?
Nijmegen is wel al nagemaakt geloof ik, die kerel van Interhobby kon me precies vertellen waar er welke wissels e.d. lagen. Ik zag de snelbinder met station lent erbij ook alquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sow dat scheelt weinig:
Nuttige perronlengten
Sittard spoor 3 richting Roermond 700 m
Sittard spoor 3 richting Maastricht 695 m
Nijmegen spoor 1 richting Arnhem 689 m
Nijmegen spoor 1 richting Venlo 690 m
Fysieke lengte: Sittard sp3: 700 m
Nijmegen sp 1: 699 m
bron
Spannend dus...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:53 schreef Pheno het volgende:
Morgen hoort hij meer. Of ze gaan opereren of niet, ondanks aneurisma.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als hij weer kan ja. Die is nu zo zenuwachtig als wat, niet goed voor schaal N. Maar we hebben het startsetje als eens in elkaar gezet en hij was weer even blij
quote:Shinkansen die ik gepost heb in dat modelbouwtopic is onderweg, kutambetaneren in schiphol zijn 'm denk ik aan het demonteren om te kijken of er bolletjes sushi in zitten of zo
Dat ding was sneller in NL vanuit japan dan dat pisstukje van Schiphol naar hier
Trustequote:
Ik dacht dat IK gekke dingen deed voor weinigquote:
Het is een marketingtruc. Om je zover te krijgen de DVDs te kopenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:05 schreef Fha het volgende:
Bah, waarom lukt het mij maar niet om The Godfather helemaal te zien?! Nou heb ik alweer een uur gemist
Oh, maar preciese schaal is lastig als je geen gymzaal tot je beschikking hebtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Het enige wat eventueel op schaal na te bouwen is is Houten Castellum (60 m). Zelfs Vroomshoop of Waddinxveen zitten al rond/boven de 100 m.
Bij de dvds val ik elke keer in slaapquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is een marketingtruc. Om je zover te krijgen de DVDs te kopen.
Ik bel morgen schiphol wel even op, ik ben er zaterdag om mijn broer weg te brengen, dus dan kan ik het wel meepikken. Ik zou niet weten waar ik moet zijn, maar goed. Kan even kijken .quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK gekke dingen deed voor weinig
Omdat het een saaie klotefilm is ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:05 schreef Fha het volgende:
Bah, waarom lukt het mij maar niet om The Godfather helemaal te zien?! Nou heb ik alweer een uur gemist
Nee dat is het niet ik vind m leukquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het een saaie klotefilm is ?
Ik ook. Het is wel lastig om die daken zo rond te krijgen, maar dat zoeken we wel uit. Ik zal toch echt moeten customizen om die japanse sfeer er in te krijgen. Er is wel wat te koop, maar niet zo briljant veel. Ik ga ook foto's maken van veel geziene shops in japan, zodat ik die op schaal kan bestickeren op gebouwtjes. BIC Camera, Mr Donuts, Starbucks dat soort dingen. Ik heb er iig erg veel zin in.quote:
Ik denk het, jij zegt hetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het een saaie klotefilm is ?
Even aangepastquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:14 schreef dndiek het volgende:
Mag ik ff kotsen op MSN?
Mag ik ff kotsen op blinde stoeptegels die maar lukraak op alles klikken wat naar tieten ruikt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:14 schreef dndiek het volgende:
Mag ik ff kotsen op het Jessica+Alba virus op MSN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |