Mijn vrouw houdt ook van Rammstein en stevige rock. Die luistert nu ook gewoon meequote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf naar wat voor iemand je op zoek bent he
Dat scheelt stukkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw houdt ook van Rammstein en stevige rock. Die luistert nu ook gewoon mee
Die heb ik hierboven ergens gepost, zoek maar op buck dichquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:58 schreef Klonk het volgende:
Rammstein, veel geluisterd onderweg, briljante zooi, die ene clip waar ze over iemand heen pissentijdens een live optreden
Koptelefoonsquote:
seeman heet het nummer geloof ik, ook een briljant nummerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik hierboven ergens gepost, zoek maar op buck dich
Leuk na zo'n onderzoek als daarnet
Dat dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, het topic dat eerder dicht gaat!
Maar doe nummer 1.000 morgenavondmiddag maar of zondag, want zaterdag ben ik een groot deel van de dag niet online, en dan zou ik hem zomaar missen.
Live is die tof. Dan gaat die magere in een bootje het publiek in, een soort crowd surfing, maar dan andersquote:
Zeur niet. Jij hebt een Muck, dus mucken is altijd nog mogelijk voor jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:05 schreef Pheno het volgende:
Oh yeah, krijg nu zin om iets kapot te slaan. Vazen uit de buurt graag
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:08 schreef OA het volgende:
[..]
Zeur niet. Jij hebt een Muck, dus mucken is altijd nog mogelijk voor jou!![]()
Zelfde geldt overigens ook voor Mart en de rest van de mods...
Jamaar, Als KSC'er van het eerste uur en topposter der KSC topics wens ik zonder te Mucken mee te posten in #1000.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dan maak je maar tijdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, Als KSC'er van het eerste uur en topposter der KSC topics wens ik zonder te Mucken mee te posten in #1000.
Dat wel natuurlijk!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, Als KSC'er van het eerste uur en topposter der KSC topics wens ik zonder te Mucken mee te posten in #1000.
Dan zal je je aanwezigheid zorgvuldig moeten plannenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb de oplossing, we openen nummer 1000, en dan gooit een blauwe het topic gelijk weer dichtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Leuk voor degene die geen mod zijn ook welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb de oplossing, we openen nummer 1000, en dan gooit een blauwe het topic gelijk weer dicht
getverdemme... je pikt mijn idee!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ach dat gezeik om een topicnummer. We slaan 1000 gewoon over als het zo'n gedoe is, hup 1001. Mooie palindroom voor arcee. voor de oldies onder ons.
quote:
niemand posten, behalve een OPquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk voor degene die geen mod zijn ook wel
Steve Tyler?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Pheno het volgende:
Dat mens heeft zo'n prachtige scheur van een bek om te zingen
Das geen scheur meer maar een Grand Canyonquote:
EN het product van drie opeenvolgende priemgetallenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:16 schreef Pheno het volgende:
1001. Mooie palindroom voor arcee. voor de oldies onder ons.
Sjowhan zou de vellen van zijn penis fappen!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN het product van drie opeenvolgende priemgetallen![]()
Wat heeft die nou weer met priemgetallenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sjowhan zou de vellen van zijn penis fappen!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Oeh!
nu stoppen anders lig ik om 3 uur nog niet in bed
Dat heb ik in Finland ook plentymiljoen keer gehoordquote:
Netjesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:35 schreef DaMart het volgende:
Dan spam ik de modelspoorvitrine wel die ik vanavond heb opgehangen.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:35 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben druk bezig met een shinkansenwaardig station baanplan. Die spam ik wel als ik er tevreden over ben. Het station alleen al moet al rond de twee meter worden qua perronquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:35 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt hier het muziek-associatietopic welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:35 schreef Pheno het volgende:
Even rustig, anders lig ik straks te stuiteren in bed.
Oh wacht, dat doe ik toch wel
Voornamelijk Roco, een paar oude PIKO-wagons, een oude kapotte LIMA-loc en één Fleischmannwagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |