Ik denk het, jij zegt hetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het een saaie klotefilm is ?
Even aangepastquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:14 schreef dndiek het volgende:
Mag ik ff kotsen op MSN?
Mag ik ff kotsen op blinde stoeptegels die maar lukraak op alles klikken wat naar tieten ruikt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:14 schreef dndiek het volgende:
Mag ik ff kotsen op het Jessica+Alba virus op MSN?
Belachelijke aanpassingquote:
Goed .quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik ff kotsen op blinde stoeptegels die maar lukraak op alles klikken wat naar tieten ruikt?
Ik heb nergens op gekliktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik ff kotsen op blinde stoeptegels die maar lukraak op alles klikken wat naar tieten ruikt?
Leef je uitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:14 schreef dndiek het volgende:
Even dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:14 schreef dndiek het volgende:
O ja?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
virussen vinden het trouwens heerlijk als je op ze kotst
Mits stukjesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
virussen vinden het trouwens heerlijk als je op ze kotst
Met haar.quote:
Nee, dat komt vanzelfquote:
Of brokjes.quote:
Wil je ookquote:
Na vanmiddag kan ik alles aan.quote:
Ik geloof je meteenquote:
Nee je mag het allemaal zelf houden.quote:
Trustequote:
Maar ik wil het nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee je mag het allemaal zelf houden.
Dan gooi je het stiekem weg!quote:
Ik gewoon het ook gewoon opvallend weg hoor, als het maar weg isquote:
Nouja dat kan ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gewoon het ook gewoon opvallend weg hoor, als het maar weg is
Ik heb nog geen rooster voor volgende weekquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:44 schreef Fha het volgende:
Wauw. school heeft mijn rooster voor komende week alleen vandaag al weer 5x aangepast
Oh dat is ook handigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rooster voor volgende week
Laptop het raam uit flikkeren.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:50 schreef dndiek het volgende:
Heeft iemand daar de oplossing voor?
Drie pauweveren in je kont steken en heel hard rondom de kerk gaan rennen terwijl je het wilhelmus zingt, achterstevoren. En dan even je laptop opnieuw installerenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:50 schreef dndiek het volgende:
Heeft iemand daar de oplossing voor?
Wat een grapjassen hierquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie pauweveren in je kont steken en heel hard rondom de kerk gaan rennen terwijl je het wilhelmus zingt, achterstevoren. En dan even je laptop opnieuw installeren
Dat helpt vast jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laptop het raam uit flikkeren.
Jah gezellig heh?quote:
Mooi dan mag je mij zometeen vertellen of ik het ook moet doen of nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:Ik ben aan het updaten naar FF 3.0.1
Oeeeeh maken ze daar vampieren?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo maar richting bed,
morgen weer op tijd op en naar de vampierenfabriek
Als ik niet meer op Fok! ben moet je het niet doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooi dan mag je mij zometeen vertellen of ik het ook moet doen of niet
Ik heb die al een tijdje, geen problemen meequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik niet meer op Fok! ben moet je het niet doen.
Dan accepteer ik volgende keer als FF er om schreeuwt ook maar gewoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb die al een tijdje, geen problemen mee
Doe ik niet meteen hoor, wacht meestal een week of 2 en dan gaat ie eropquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan accepteer ik volgende keer als FF er om schreeuwt ook maar gewoon
Held!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:55 schreef dndiek het volgende:
ja, ff uploaden ergens anders doet wonderen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:55 schreef Fha het volgende:
Morgen weer met de kat slapen.. heb er nu al geen zin in
dat zei ik helemaal niet stinkerdquote:
Ik zou eerst nog een fristi drinkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Whuuuboehoe morgen 7 uur op, misschien maar eens gaan slapen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Whuuuboehoe morgen 7 uur op, misschien maar eens gaan slapen
Net gejammed ik ben dat ding nu wel zat hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst nog even gitaar spelen.
Heb ik nietquote:
Ik ook nietquote:
Nee maar misschien kreeg je toch een glimlach op je gezicht..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
dat is liefmaar daar heb ik niks aan =(
Ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:11 schreef Fha het volgende:
Wil iemand mij chips brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |