quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef de_priester het volgende:
ja toffigdegene die post 300 maakt krijgt de bank van dribbel
Wel, maar die 170 waar ik het eerder deze week over had was voor alleen de ochtenden. voor 253 kan ik op alle andere tijdstippen ook. Moet nog wel ff kijken wanneer precies wel en niet trws, want het is ook dan nog niet zo van 24/7 of zoquote:
Ik wil mquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[ [url=
Nu hoef je em zeker niet meer he
Ben je zo dicht bij hem?quote:
Oehhh, nicequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij mag vanall-es doen in mijn quote, wraaaarrr
Puhleasequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:55 schreef de_priester het volgende:
[..]
pas op, nu schijt ze de boel onder
En weer zo'n "waar..." kutTT. Echt, wat is dat toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef de_priester het volgende:
[..]
kut, ben trouwens eenlink naar koffie/thee vergeten in TT
amateurige kutnewbiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Het ik nou serieus die adresbalk meegeknipt
ik kan zo ver kotsenquote:
whehehehhee roflquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu hoef je em zeker niet meer he
nee het was een grapjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Het ik nou serieus die adresbalk meegeknipt
Ok.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
oh en Jort die stats komen NA topic 1000 he. Wiseguy.
Echt?quote:
Was jij niet weg?quote:
hoeft dus nietquote:
ja ik ook wel beetje. Nouja mn ogen zijn moe.quote:
Van het klotsen?quote:
*proest*quote:
Dat is het al heel lang.quote:
moequote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
je vader had je in de heg moeten spuiten
dat komt omdat koffiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:11 schreef Kuukske het volgende:
Uch, ik ben ook misselijk van 2 koppen koffie. Bah.
Komop, kuuk maakt scherpere opmerkinge met haar ogen dicht johquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
je vader had je in de heg moeten spuiten
Jesus had het vast zo gewild.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:11 schreef de_priester het volgende:
[..]
zon prikkelheg, en dan een naald inje dop.
Je drinkt koffie? Why?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:11 schreef Kuukske het volgende:
Uch, ik ben ook misselijk van 2 koppen koffie. Bah.
Daar zou zijn moeder dan weer niet blij mee geweest zijn denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:11 schreef de_priester het volgende:
[..]
zon prikkelheg, en dan een naald inje dop.
Spoot de vader niet in de heg? Waarom zou de moeder in die heg springen. Om het kwakkie te redden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar zou zijn moeder dan weer niet blij mee geweest zijn denk ik.
Beauquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Beau?
Ophangen aan een haarbal?quote:
Dan is ze dus weer gezond.quote:
Ik had er zin in. Maar ik weet nu weer beter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:12 schreef Pheno het volgende:
Je drinkt koffie? Why?
Ze besluit een keer in de zoveel tijd dat het handig is om uit het raam te flikkeren, dus dan mag ik weer als een gek naar beneden rennen om dr op te halenquote:
DON"T GO TO THE DARKCOFFEESIDE!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had er zin in. Maar ik weet nu weer beter.
hahaha als dat zo zou werken...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is ze dus weer gezond.
BUT THE FORCE IS SO STRONG FATHER!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:16 schreef Pheno het volgende:
DON"T GO TO THE DARKCOFFEESIDE!
VECHT ERTEGEN! LOOP NIET OVER NAAR DE VERKEERDE KANT!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had er zin in. Maar ik weet nu weer beter.
Dan moet je gewoon koffie leren zettenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
BUT THE FORCE IS SO STRONG FATHER!!!
YOU HAVE MUCH TO LEARN, YOUNG PADDAWAN!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
BUT THE FORCE IS SO STRONG FATHER!!!
vies heh?quote:
Wie zou dat nou willen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
geilen op Beau???
Blasfemie!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon koffie leren zetten
sja, wat zal ik zeggen.. niet mijn tiep iig.quote:
het spijt mequote:
*BLIEBBLIEBBLIEBLIEBLIEB*quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
YOU HAVE MUCH TO LEARN, YOUNG PADDAWAN!
Working on it. Spa Rood om te neutraliseren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:16 schreef DaMart het volgende:
VECHT ERTEGEN! LOOP NIET OVER NAAR DE VERKEERDE KANT!
Getsie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:18 schreef DaMart het volgende:
TS van dit topic.
wederom:quote:
Oh nee niet dat geschifte wijf van dat youtube filmpje uit america van een paar jaar geledenquote:
is je vriendin niet teruggekomen dan?quote:
Goed bezig, kom op, je kan het... weersta die duivelse verleiding, verwerp de hel van cafeïne en plavei je pad naar de hemel met theebladeren!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Working on it. Spa Rood om te neutraliseren.
Kut, deeplinking.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Working on it. Spa Rood om te neutraliseren.
linkje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee niet dat geschifte wijf van dat youtube filmpje uit america van een paar jaar geleden
Ik stopte bij Amerika met denken "Sta ik op YouTube?".quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee niet dat geschifte wijf van dat youtube filmpje uit america van een paar jaar geleden
op beau? nou nee.quote:
Toch hè, vind ik donkere kanten altijd wel verleidend. Ik heb een zwak voor alles wat niet mag. En waar ik niet aan mag zitten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:19 schreef DaMart het volgende:
Goed bezig, kom op, je kan het... weersta die duivelse verleiding, verwerp de hel van cafeïne en plavei je pad naar de hemel met theebladeren!
Waar is PeZu?quote:
Pheno is de YouTube master hier. En hij weet donders goed waar dit over gaat, naar ik aanneemquote:
In z'n mand?quote:
Dat wordt nog wat dan, als je een celibataire neger tegenkomt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toch hè, vind ik donkere kanten altijd wel verleidend. Ik heb een zwak voor alles wat niet mag. En waar ik niet aan mag zitten.
We come in peace, shoot to kill, shoot to kill....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:18 schreef Pheno het volgende:
THERES LIFE OUT THERE, BUT NOT AS WE KNOW IT!
oh wacht,, andere ruimtetroep
ooohw oke.quote:
Blijf het een grappig nummer vindenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We come in peace, shoot to kill, shoot to kill....
Ik wíst dat iemand zoiets ging zeggen. Ik had het niet van jou verwacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:23 schreef DaMart het volgende:
Dat wordt nog wat dan, als je een celibataire neger tegenkomt.
Dit duurt te lang.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pheno is de YouTube master hier. En hij weet donders goed waar dit over gaat, naar ik aanneem
Moeder zou die doorn tegen kunnen komen, lijkt me pijnlijk eigenlijk...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spoot de vader niet in de heg? Waarom zou de moeder in die heg springen. Om het kwakkie te redden?
Ik ken het niet.quote:
Whehehehehequote:
Bah, die heeft kamerbreed tapijt op zijn borstkasquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
geilen op Beau???
Zo. tering hey.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |