quote:
jij leest niet terug?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
is je vriendin niet teruggekomen dan?
Ik ben geschoktquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
Oh Fha, Dr. Phil gaat ze helpen. Verrassend he?
quote:
Dat is voor angsthazen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:28 schreef de_priester het volgende:
jij leest niet terug?
Goeie akoestiek daar ja?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik kijk niet. Dat verstoort de melodieuze klank die momenteel door mijn hoofd schalt.
Ja, prima.quote:
but not as we know itquote:
Tetten!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
but not as we know it
Dan heb jij een flinke blaas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:30 schreef Fha het volgende:
ohnee ik moet plassen. jullie zijn vast al 4 topics verder als ik terug kom
Nee, joh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:30 schreef Fha het volgende:
Welnee, wij hebben een aantal wereldposters n huis. En de scrippies van Jortquote:
Mobiel internet ftw!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:30 schreef Fha het volgende:
Ja, soms kom ik nog wel eens verrassend uit de hoekquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wíst dat iemand zoiets ging zeggen. Ik had het niet van jou verwacht.
meer gewoon veel te lang gewachtquote:
Zeg doctor Snuggles. Is die BR218 in je vitrinekast nou Fleischmann of niet? Zo ja dan heb ik die ook namelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, soms kom ik nog wel eens verrassend uit de hoek.
Door alle nutteloze spam heen heb je gisteren mijn reactie gemist, denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg doctor Snuggles. Is die BR218 in je vitrinekast nou Fleischmann of niet? Zo ja dan heb ik die ook namelijk
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is een Roco BR215 uit een digitale startset.
Ow sorry.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door alle nutteloze spam heen heb je gisteren mijn reactie gemist, denk ik.
[..]
Mja, geeft niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:32 schreef DaMart het volgende:
Ja, soms kom ik nog wel eens verrassend uit de hoek.
Ik een Roco BR215quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow sorry.![]()
Maar ik heb lekker een Fleischmann BR218![]()
Ja, Super!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Welnee, wij hebben een aantal wereldposters n huis. En de scrippies van Jort
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef DaMart het volgende:
Kan ik veilig weggaan en over een uur of anderhalf a twee nog terugkomen in nummer 999?
Die heb ik dan weer nietquote:
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef DaMart het volgende:
Kan ik veilig weggaan en over een uur of anderhalf a twee nog terugkomen in nummer 999?
Nu nog in mijquote:
Lees jij altijd terug?quote:
haha pas maar op jijquote:
Ja. Inderdaad.quote:
Wat had je gemaaktquote:
Ik een Hippel, in de sik past geen decoderquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet
Maar ik heb wel een Sikje van Roco
Ik post al langer samen met es. Es weet wel dat ik het niet lelijk bedoel.quote:
Ik geef het maximaal een half uur.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef DaMart het volgende:
En ik probeer je daar dus op deze manier vanaf te houdenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:41 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga even prioriteiten stellen die Fles wel zal begrijpen... proberen een historische trein fotograferen verkies ik even boven mijn computer nu.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik post al langer samen met es. Es weet wel dat ik het niet lelijk bedoel.
Nouja, okay. Wat goed dat je je door die onzin hier heen kan worstelen.quote:
Ik lekker nog langerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik post al langer samen met es. Es weet wel dat ik het niet lelijk bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |