Nouja, okay. Wat goed dat je je door die onzin hier heen kan worstelen.quote:
Ik lekker nog langerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik post al langer samen met es. Es weet wel dat ik het niet lelijk bedoel.
Ja jullie nóg langer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lekker nog langer![]()
Es en ik hebben binnenkort weer een jubileum![]()
Hai poepertquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ben er weer.
quote:
1202 plus Blokkendoos zelfsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik probeer je daar dus op deze manier vanaf te houden![]()
Komt er weer ergens een Blokkendoos langs of wat?
Gelukkig!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Oja, dat was ie doen.quote:
Vis, met pasta en saus.quote:
Dan ga je.quote:
Nee, ik heb de was opgeruimd.quote:
Tilapia?quote:
Gladjes. Waarom eigenlijk?quote:
Ha, die kuthond.quote:
Ga danquote:
koetsiekoetsiekoequote:
Haarlem 100 jaar morgen... dan pendelt die trein ook de hele dag tussen Haarlem en Zandvoort... en ben ik dus ook op padquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gladjes. Waarom eigenlijk?Is de Blokkendoos klaar met zijn zomerse rondritjes? En nu op weg naar...?
Bril-jant idee!quote:
Oja. Shit!quote:
Nee, niet onder geshit.quote:
en fristi!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil m'n nieuwe bed en m'n nieuwe tv en ene en
dan voel je je wel heel ellendigquote:
Ik hoop alleen dat het wel licht genoeg blijft voor een mooie foto... avondritten zijn niet handig daarvoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haarlem 100 jaar morgen... dan pendelt die trein ook de hele dag tussen Haarlem en Zandvoort... en ben ik dus ook op pad.
Oh bah. Haarlem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:47 schreef DaMart het volgende:
Haarlem 100 jaar morgen... dan pendelt die trein ook de hele dag tussen Haarlem en Zandvoort... en ben ik dus ook op pad.
Zeer irritant inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:48 schreef Pheno het volgende:
"Een goede leven"? Wtf is dit nu voor kutreclame. Slankie 20+ kaas. Daar ga je dus slecht Nederlands van spreken?
Ik ben voor nekschoten, maar dat wist je al.quote:
should've knownquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezellie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
should've known![]()
maar goed, ik moet dit weekend godverdomme BEIDE dagen op kraamvisite, wie verzint dit?
Ja sorry.quote:
ik ben het weer eens met je eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben voor nekschoten, maar dat wist je al.
Mja. Zoeen goddelijk oord is het ook weer niet idd.quote:
Prioriteiten stellen, die kinderen zijn er maandag ook nog wel (als het goed is), die treinen zijn een eenmalige belevenis hierquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
should've known![]()
maar goed, ik moet dit weekend godverdomme BEIDE dagen op kraamvisite, wie verzint dit?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:49 schreef Fha het volgende:
Bah wat vind ik piet paulusma (ofzo) toch een vervelende man.
Even geduld nog, de straatlantaarns springen net aan...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef Fha het volgende:
Nou Pier.. ik ben nog steeds niet wakker hoor
Waarom kijk je danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:49 schreef Fha het volgende:
Bah wat vind ik piet paulusma (ofzo) toch een vervelende man.
we zijn wel erg GMTA vandaagquote:
Mja ach, het ene kind is bijna een jaar, plus dat ouders 5 jaar getrouwd zijn en ik hun nieuwe huis nog STEEDS niet bekeken heb.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen, die kinderen zijn er maandag ook nog wel (als het goed is), die treinen zijn een eenmalige belevenis hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |