Nimmer. Ik mag geen mod worden!quote:
Befehl ist Befehl!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
Welke etter heeft text-only gesloopt![]()
![]()
En zeker niet zo'n lelijke wijven met nep-tietenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
@Klonk, ik zit op mijn werk, zulk soort plaatjes mogen niet dan
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:56 schreef Pheno het volgende:
Echt, ik wil niet weten hoe de code van Fok er uit ziet
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
@Klonk, ik zit op mijn werk, zulk soort plaatjes mogen niet dan
Daar gaat hij echt niet rijk van worden, maar fok is wat teveel gegroeid en het gaat hem geld kosten wilt hij meer servers hebben om eens sneller te kunnen werken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:06 schreef Ladylike het volgende:
wat is het doel van het abbo? danny die rijk wil worden?
nja fora genoeg in deze internet-wereld
Hoi, post jij eens wat tieten zoals alleen annie dat kan. Dan zeuren ze niet meer.quote:
Tja, servers kosten geld...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat hij echt niet rijk van worden, maar fok is wat teveel gegroeid en het gaat hem geld kosten wilt hij meer servers hebben om eens sneller te kunnen werken.
Ik moest net schaterlachen. ben ik nu nerd?quote:
Guess what? Dat HEEFT ie al eerder bedachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tja, servers kosten geld...
Had ie eigenlijk al eerder kunnen bedenken
Maar goed
quote:2006
En toen was het 2006, een nieuw, vers jaar. Wat gaan we doen? Een hoop! In 2006 gaan we eraan werken om de plannen die we voor 2004 en 2005 hadden, ten uitvoer te brengen.
<KNIP een stuk tekst over andere zaken>
Iets anders nieuws dit jaar: abonnementen. Ook iets waar eigenlijk al best lang om gevraagd wordt: 'wanneer kunnen we nou eens betalen voor FOK!, om FOK! te steunen en bijvoorbeeld de site zonder banners te mogen bekijken?'. Nou, dit jaar nog dus. We zullen een systeem ontwerpen waarbij je je eigen abonnement kunt kiezen, en zo niet alleen een leukere site krijgt, maar ook FOK! steunt.
He jij ook al hier.quote:
Ja. Jort ook al. En OA. Waarom?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:21 schreef Pheno het volgende:
Ik moest net schaterlachen.
Omdat zelfs een beginner niet zo'n fout maakt. In welke taal dan ook.quote:
Onbegrijpelijke humor?quote:
Als ik dat hier zou doen dan zou ik er per direct uitvliegen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat zelfs een beginner niet zo'n fout maakt. In welke taal dan ook.
Ik ook. Met nog een flinke schadepost aan mijn broek erbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Als ik dat hier zou doen dan zou ik er per direct uitvliegen.
Ik?quote:
same herequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga geen abo nemen hoor. Voor die extraatjes die je krijgt
Dan ben ik de eerste die dat zal oprichtenquote:
Niet moeilijk hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat er een ander forum komt wat erg op fok lijkt en een heleboel users overpakt dan.
Waar gaat het precies over? Van teruglezen word ik niets wijzer....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Met nog een flinke schadepost aan mijn broek erbij
Je mag een abonnement nemen he, het moet niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat er een ander forum komt wat erg op fok lijkt en een heleboel users overpakt dan.
Hahaha je bedankt hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:36 schreef DaMart het volgende:
...ik dacht: ik ben zo aardig om geen namen te noemen, dat waardeert Fha vast wel.
Abo is niet verplicht, alles blijft zo is beloofd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zeg ik, MPGquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Abo is niet verplicht, alles blijft zo is beloofd.
Ik zeg het korterquote:
Als alles zo blijft is er idd geen reden om over te stappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Abo is niet verplicht, alles blijft zo is beloofd.
Dat zou ook pas de negenhonderdtwaalfduizendste keer zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, snelheid blijft kut.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als alles zo blijft is er idd geen reden om over te stappen
maar users met abo krijgen dus exta dingen + extra snelheid?
Geen extra snelheid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als alles zo blijft is er idd geen reden om over te stappen
maar users met abo krijgen dus exta dingen + extra snelheid?
Dat zeg ik, MPGquote:
Gamma.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:56 schreef Pheno het volgende:
Dat zeg ik, MPG
Kommaar met deze inkopper
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Vooralsnog is de lijst:
>> verwijderen van alle banners
>> zelf kiezen van een forumheader (baggerlayout)
>> aanmaken van headerrotatie (baggerlayout)
>> meer uploadicons in je profiel
>> uploadicons kunnen groter zijn (tot 100kb)
>> langere edittijd voor berichten
>> meer foto's in je fotoboek (maximaal 2000 met het duurste abonnement)
>> grotere foto's in je fotoboek (maximaal 2,5MB per foto in het duurste abonnement)
>> opheffen van de maatregelen om FQR en andere scripts en styles te blokkeren (vanaf het goedkoopste abonnement en voor alle layouts)
Wat momenteel nog niet mogelijk is omdat de software hier niet voor is ingericht, maar wat er wel moet gaan komen:
>> apart forum voor abonnementhouders
>> tagje voor abonnementhouders
>> eenvoudige inzage in je eigen notes (waarschijnlijk)
Verder speel ik nog met wat ideetjes waarvan de haalbaarheid op korte termijn me nog niet helemaal duidelijk is.
Nee, dat zou te makkelijk zijn!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, MPG
Kommaar met deze inkopper
doet de geloofwaardigheid van de zaak geen goed. dan moet je dus rekening gaan houden met max 50 GB per user. EN hey, ze betalen er voor, dus ze zullen het gebruiken ookquote:>> meer foto's in je fotoboek (maximaal 2000 met het duurste abonnement)
>> grotere foto's in je fotoboek (maximaal 2,5MB per foto in het duurste abonnement)
Ik neem deze als een impliciete inkopper.quote:
Heel veel usbsticks in zijn server?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Vooral dit:
[..]
doet de geloofwaardigheid van de zaak geen goed. dan moet je dus rekening gaan houden met max 50 GB per user. EN hey, ze betalen er voor, dus ze zullen het gebruiken ookHoeveel servers gaatie daarvoor neerzetten?
Ow komt dat er serieus?quote:
Vooruit dan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem deze als een impliciete inkopper.
Het begint weer vaste vormen aan te nemenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:59 schreef Fha het volgende:
Hoe gaat het vandaag trouwens Ph?
Waarschijnlijk vanaf maandagquote:
Maandag. Alleen al om wat fles aanhaalt zou ik het doen. En dan mijn screenshots van alle musicvideos die ik heb (hoort bij een release) er op pleurenquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maandag. Alleen al om wat fles aanhaalt zou ik het doen. En dan mijn screenshots van alle musicvideos die ik heb (hoort bij een release) er op pleuren
En dan gaan klagen als ik bij 500 mb al een server full melding krijg
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het begint weer vaste vormen aan te nemen
wehehehquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maandag. Alleen al om wat fles aanhaalt zou ik het doen. En dan mijn screenshots van alle musicvideos die ik heb (hoort bij een release) er op pleuren
Oh goh.quote:
Ik ben benieuwd. Ik neem aan dat dat hele serverpark er al staat, van een kwart miljoen euro minimaal. Voorgeschoten door dell of zo. En de komende 40 jaar sluizen ze alle binnenkomende centendirect daarheen door om het af te betalen. Inmiddels is het dan al 35 jaar ersleten, maar dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:02 schreef Pheno het volgende:
Ok, heel leuk dat alle nerds dit uiterst vermakelijk vinden, maar wat betekent het?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
hmm, gevalletje if($user>467) ipv if($user==467), sorry
Hij had een bepaalde layout hard willen instellen voor EEN bepaalde user. Maar hij had hem ingesteld voor alle users met een userID hoger dan die ene user. EN dat was dus vrijwel iedereenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, heel leuk dat alle nerds dit uiterst vermakelijk vinden, maar wat betekent het?
Ha moppiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:06 schreef Ladylike het volgende:
Bijna lunch
hoi fha![]()
lekker wiefke Ö+
Ipv user 467 een nieuwe layout te geven gaf hij elke user met een user id boven 466 een nieuwe layout.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, heel leuk dat alle nerds dit uiterst vermakelijk vinden, maar wat betekent het?
falend...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij had een bepaalde layout hard willen instellen voor EEN bepaalde user. Maar hij had hem ingesteld voor alle users met een userID hoger dan die ene user. EN dat was dus vrijwel iedereen
Ik heb toch altijd al de bagger layout voor m'n neusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij had een bepaalde layout hard willen instellen voor EEN bepaalde user. Maar hij had hem ingesteld voor alle users met een userID hoger dan die ene user. EN dat was dus vrijwel iedereen
Ja, MPG, dat is inmiddels bekend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ipv user 467 een nieuwe layout te geven gaf hij elke user met een user id boven 466 een nieuwe layout.
Want oldbies gebruiken enkelt text only?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:09 schreef Pheno het volgende:
En dan ook net een oldbie (laag userid), de humor
Hou op joh ik moet lachen om julliequote:
Welnee, lees het topic in FOK! er maar eens op na...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:10 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat ik danny teleur ga stellen en geen abo neem...
quote:
Mjah dat dus inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:13 schreef Klonk het volgende:
ik zie nog wel, hoogstens uit sympathie maar de functies die je krijgt met een abo heb ik niet zoveel aan (een fobo met 2000 plaatjes, zoveel foto´s heb ik niet eens...)
Mijn fobo is niet eens geactiveerd en dat zal ik ook nimmer doen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:13 schreef Klonk het volgende:
ik zie nog wel, hoogstens uit sympathie maar de functies die je krijgt met een abo heb ik niet zoveel aan (een fobo met 2000 plaatjes, zoveel foto´s heb ik niet eens...)
Oja, dat moet ik vanmiddag ook nog doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
ik ga een tof klusje doen, de wc schoonmaken
Ha dat heb ik om half 9 al gedaan gelukkigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
ik ga een tof klusje doen, de wc schoonmaken
Dat heeft OAdin vanochtend al gedaan. Heeft ze meteen de badkamer en keuken meegenomen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat moet ik vanmiddag ook nog doen.
Kijk dat is lekkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heeft OAdin vanochtend al gedaan. Heeft ze meteen de badkamer en keuken meegenomen!
juist , heerlijk asociaal -_- en wat moeten wij daar van vinden?quote:Wat momenteel nog niet mogelijk is omdat de software hier niet voor is ingericht, maar wat er wel moet gaan komen:
>> apart forum voor abonnementhouders
>> tagje voor abonnementhouders
>> eenvoudige inzage in je eigen notes (waarschijnlijk)
Zorg dan dat er snellere servers komenquote:
Ik denk dat je weinig te vinden hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
juist , heerlijk asociaal -_- en wat moeten wij daar van vinden?
Daar hoef je niks van te vinden, daar moet je gewoon voor betalen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pech voor je, straks is het je profielpagina. Dus dan is het wel opengemaakt door Danny.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn fobo is niet eens geactiveerd en dat zal ik ook nimmer doen!
Die ga ik ook doen vandaag. En een rondje stoffen. Daarna niets meerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:17 schreef OA het volgende:
Dat heeft OAdin vanochtend al gedaan. Heeft ze meteen de badkamer en keuken meegenomen!
Hoezo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vind het asociaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig te vinden hebt.
3/4 van KSC heeft toegang tot kpdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat is toch hetzelfde als dat je nu geen toegang hebt tot het keldertje of kpd, of dat je geen tag hebt omdat je niet doneert aan de asielactie...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
3/4 van KSC heeft toegang tot kpd
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
Ik niet.
Haha ik doe met je meequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
Ik ga wel in FB F5'en zogauw er abo's zijn. heerijk, users die betalen en dus ervanuitgaan dat alles goed werkt
Dat heb ik dus gevraagd aan hem. Het is zo dat het fobo idd het profiel vervangt op den duur, maar je kunt het gewoon zo laten als het nu is. Je kunt je fobo dus gewoon inactief laten. Feitelijk verandert er dus niet veel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pech voor je, straks is het je profielpagina. Dus dan is het wel opengemaakt door Danny.
Maar je hebt een fotoboek, dat heeft iedereen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gevraagd aan hem. Het is zo dat het fobo idd het profiel vervangt op den duur, maar je kunt het gewoon zo laten als het nu is. Je kunt je fobo dus gewoon inactief laten. Feitelijk verandert er dus niet veel.
Ik vind er helemaal niets van, ze gaan maar lekker hun gangquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Elkaar opgeilen dat ze betalen voor hetzelfde?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind er helemaal niets van, ze gaan maar lekker hun gang
En daarbij, wat willen ze op het extra board dat er nu nog niet is
Dat ze er veel lol mee mogen hebben met zijn 3enquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elkaar opgeilen dat ze betalen voor hetzelfde?
Mja, maar dat heb ik nu ook, het is alleen niet actief.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar je hebt een fotoboek, dat heeft iedereen.
Ik heb er wel 1, met foto's door mijzelf genomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, maar dat heb ik nu ook, het is alleen niet actief.
Whehehehe, humorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:26 schreef Fha het volgende:
Lol.. ik heb de hele nacht op msn gehangen met een vriend en had zn webcam aangezet om weet ik veel wat te laten zien..
Nu kan ik al 4 uur lang genieten van hem slapend op zn toetsenbordMan wat gaat die jongen een last van zn nek en rug hebben als hij wakker word
Que?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:26 schreef Pheno het volgende:
He!
De humorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:28 schreef Pheno het volgende:
Is iedereen nu 'werken'?
Nah ik niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook maar even stofzuigen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
Ik niet.
Ghè! Dat is wel lachen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:26 schreef Fha het volgende:
Lol.. ik heb de hele nacht op msn gehangen met een vriend en had zn webcam aangezet om weet ik veel wat te laten zien..
Nu kan ik al 4 uur lang genieten van hem slapend op zn toetsenbordMan wat gaat die jongen een last van zn nek en rug hebben als hij wakker word
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:29 schreef Pheno het volgende:
Dat klopt.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:10 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat ik danny teleur ga stellen en geen abo neem...
Mja wat ik nog het mooist vond was dat zijn moeder rond half 10 binnen kwam, die boog over hem, schudde dr hoofd zo van "pff.. gaan we weer" en die is vervolgens begonnen met schoonmaken om hem heenquote:
Smeer ze!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:30 schreef OA het volgende:
Zo, ben nu wel even afk... brood smeren enzo!
Moedersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja wat ik nog het mooist vond was dat zijn moeder rond half 10 binnen kwam, die boog over hem, schudde dr hoofd zo van "pff.. gaan we weer" en die is vervolgens begonnen met schoonmaken om hem heenwehehe
Eet smakelijkquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja wat ik nog het mooist vond was dat zijn moeder rond half 10 binnen kwam, die boog over hem, schudde dr hoofd zo van "pff.. gaan we weer" en die is vervolgens begonnen met schoonmaken om hem heenwehehe
Ah, misschien wordt het wel allemaal gratis voor de crew. Misschien. Eventueel....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom niet?Is het definitieve Feature Pack al bekend dan?
En ik maar denken dat ik geen leven heb...quote:
Zodat er snel een komt met een niet zo schuldgevoeloproepende TTquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
Ineens zitten jullie weer in de sneltrein.
Levenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:34 schreef Fha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik geen leven heb...
Waar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
Marcquote:
We zijn in Nederland ja, daar zijn geen snelle treinenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
Hoe schijten jullie? Staand?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff de poepsporen van de muur af zien te krijgen
Dat je moeder verbaasd is als je zo ligt te slapenquote:
ALlemaal gecapt natuurlijk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef Fha het volgende:
[..]
treinquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
Nee.. dat dan weer nietquote:
quote:
Dat is eeuwige zonde.quote:
^^quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
^^
En de zon breekt nog door ook
Mja ik weet hetquote:
en die precies anderhalve dag duurt, zondagmiddag onweerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:41 schreef es70 het volgende:
[..]
^^.
Gekkigheid, straks is de zomer al over voor we aan de zaterdag beginnen.
Zou de regen vanmiddag dan al komen ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:41 schreef es70 het volgende:
[..]
^^.
Gekkigheid, straks is de zomer al over voor we aan de zaterdag beginnen.
Viezurd!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef Ladylike het volgende:
zo.. nu even kwartiertje voor mezelf
Vinger ze!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef Ladylike het volgende:
zo.. nu even kwartiertje voor mezelf
je zou het niet verklappenquote:
ik doe niet aan klaarkomenquote:
komt door het slaapgebrek.. echt..quote:
Dan heb ik toch een chronisch tekort aan slaapquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:49 schreef Fha het volgende:
[..]
komt door het slaapgebrek.. echt..
@LL: oopssorry beeb
Noo!! vanavond pas. Anders word mijn ritme echt nooit meer normaal.quote:
Nou en? Dan kan je toch nog wel vingeren?quote:
tijd voor de cameraquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan heb ik toch een chronisch tekort aan slaap
Het is je al vergevenmeedoen?
Even nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan heb ik toch een chronisch tekort aan slaap
Het is je al vergevenmeedoen?
nee want dan wil ik weer wel klaarkomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Dan kan je toch nog wel vingeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Sterkte met de katquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Even nietik moet me zo weer aankleden en met de kat gaan sjouwen..
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee want dan wil ik weer wel klaarkomen
ik doe niet aan sex.. baheerst meedoen en dan niet aan klaarkomen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klaarkomen zal je
Redacted
Purrrrrrquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sterkte met de kat
Kopje van de mjine
waar is de wc? , trap af naar benee het kleintje is fonteintje en de grote is de plee!quote:
Ja die van mij ook ja.. pfffquote:
In belgie is poepen neukenquote:
Niet dat ik weet, maar de zomer (zon) stond toch ook pas voor morgen op de planningquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou de regen vanmiddag dan al komen ?
In de loop van de middag vandaag alquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar de zomer (zon) stond toch ook pas voor morgen op de planning.
bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:59 schreef Fha het volgende:
neds survival gids is stom. dat wou ik even vertellen.
Uh, watquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:59 schreef Fha het volgende:
neds survival gids is stom. dat wou ik even vertellen.
Jammer, ik had liever zondag mooi weer gehad, ben van plan morgen de hele dag in bed te blijvenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de loop van de middag vandaag al
En zondagmiddag weer weg, dan komt het onweer en koude weer al
[..]
ik doe niet aan sex.. bahOH NOES< MIJN WERELDBEELD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
[..]
ik doe niet aan sex.. bahHmmkaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof je.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
sorrie dat ik je teleur moet stellenquote:
Dan moet ik vaak poepen.quote:
Plan klinkt goed iigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Jammer, ik had liever zondag mooi weer gehad, ben van plan morgen de hele dag in bed te blijven.
As if.
Zweten in bedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plan klinkt goed iig
Lekker zweten in bed
iets op nickelodeonquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
bedquote:
Hoe ouder hoe luider.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja die van mij ook ja.. pfffaf en toe verbaas ik me dat er zoveel herrie uit zo'n klein beestje kan komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ga toch wat doen ipv overdag tv kijkenquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe luider.Geluidsloze seks, handig voor in paskamertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Plan klinkt idd goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plan klinkt goed iig
Lekker zweten in bed
Nachtbrakerquote:
Ja maar ik was niet moe!! En nu kan ik vanavond heerlijk slapenquote:
Doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Plan klinkt idd goed, zeker omdat ik al de hele week bijzonder slecht slaap
.
Zweten, en dan 's avonds bed verschonen en douchen en dan lekker fris een schoon bedje in.
quote:Verbrand Puur Lichaamsvet
Laat Je Lichaamsvet Verdwijnen Door Deze Simpele Richtlijnen
www.vermageren.com
Je snapt er weer niks van.. Ik geef mijn zeer grote fantasie een uitlaat klep, ik wacht tot ik weg moet en ik ben hier.. Weet je wel hoe druk ik het heb?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga toch wat doen ipv overdag tv kijken
klotsklotsklotsquote:
Spamz0rquote:
quote:
[nerd]quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:06 schreef Pheno het volgende:
klotsklotsklots
nou ben je me kwijtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[nerd]
STP - Silent Twisted Pair
[/nerd]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[nerd]
STP - Silent Twisted Pair
[/nerd]
Shielded..... Ah, never mind. Neuken?quote:
stilletjes danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shielded..... Ah, never mind. Neuken?
Neuken ze daar ook stilletjes?quote:
Niettusquote:
*proest*quote:
De hele buurt hoeft niet mee te genieten, maar er lijkt me wel een middenweg te bewandelenquote:
sok doet wonderenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:16 schreef es70 het volgende:
[..]
De hele buurt hoeft niet mee te genieten, maar er lijkt me wel een middenweg te bewandelen.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sok doet wonderenToch niet zoals de red hot chili peppers dan he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
De hele dag zal er niet inzitten, maar ik hoop toch wel een behoorlijk deel van de ochtend tequote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niettus
* LL is opstandig vandaag
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sok doet wonderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch niet zoals de red hot chili peppers dan he?
Je zal idd oko wel een keer naar de wc moeten. En om dat nou in je bed te doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:18 schreef es70 het volgende:
[..]
De hele dag zal er niet inzitten, maar ik hoop toch wel een behoorlijk deel van de ochtend te. En bed verschonen stond al op het programma, dus dat gaat ook zeker goedkomen
.
Weinig geluid iigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:19 schreef es70 het volgende:
[..]Dan weet je zeker dat er niks meer van sex komt
.
ObjectFactory.javaquote:
Ik zit op de bankquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zal idd oko wel een keer naar de wc moeten. En om dat nou in je bed te doen
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zal idd oko wel een keer naar de wc moeten. En om dat nou in je bed te doen
Jawel hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch niet zoalsmet de red hot chili peppers dan he?
Gij geil beest!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel hoor
* LL hoort ook alleen wat ze wilt horen
/cquote:
En toen heb je hem opgetild en aan de kant gezet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:24 schreef OA het volgende:
Mijn gewaardeerde collegae uit de fabriek vonden het bijzonder grappig dat ik 2x per week ga fitnessen...
waarom?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:24 schreef OA het volgende:
Mijn gewaardeerde collegae uit de fabriek vonden het bijzonder grappig dat ik 2x per week ga fitnessen...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
En toen heb je hem opgetild en aan de kant gezet?
Nee. Eigenlijk nietquote:
moet ik toch wat beter mn best doenquote:
Welnee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
En toen heb je hem opgetild en aan de kant gezet?
Zit papier je weer op te geilen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ik toch wat beter mn best doen
ik ga mn PM box eens legen..
Ik vond die wel erg stoer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:28 schreef OA het volgende:
Ph, ga je weer voor een muckpost, 1 minuut na post 300?
Wat goed!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:29 schreef Pheno het volgende:
Ik kan wel post 270 maken?
Goodlooking suck chick?quote:
Rare collega'squote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee.
Ik heb niet het postuur van een bodybuilder (in het geheel niet), dus is het volgens hen vreemd dat ik aan fitness doe...
Maar goed, het woord zegt het al... fitness. Ik ben daar dus niet om spieren te kweken...
Gebruind enzoquote:
Mja, simpele zielen, simpele gedachten...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Rare collega's![]()
Ik heb ook niet het postuur van een bodybuilder.. maar zelfs ik begin breder te worden
DAt is het betere werk jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:31 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gewoonweg geen postuur, dat is makkelijker.
Oquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:31 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gewoonweg geen postuur, dat is makkelijker.
Bijnaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:32 schreef JortK het volgende:
Is het al 16:15?
Dat heb ik pas morgenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
Pijn aan oor. Jee, wat the hell.
Je hebt peper gegeten heh?!quote:
Zeker. Volgende keer help ik met zware dingen de wagen in sjouwen...quote:
Nee, niet eens. Een loempia van de poelier. Die maakt ze zelf. Morgen maar even vragen of er stiekum toch geen peper in zat.quote:
Oeh dat is wel lekkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Een loempia van de poelier. Die maakt ze zelf. Morgen maar even vragen of er stiekum toch geen peper in zat.
Van een paar topics terug.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef OA het volgende:
Peper... oor... ik snap de connectie niet...
Als ik peper eet dan krijg ik oorpijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef OA het volgende:
Peper... oor... ik snap de connectie niet...
Freakquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik peper eet dan krijg ik oorpijnIk snap de connectie ook niet maar daar hadden we het laatst een keer even over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |