ben jij debiel ofzo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:11 schreef nuget het volgende:
eerst ben jij doof, dan ik.. dan weer iemand anders... onsamenhangend verhaal...
(er staat zelfs "het is doof")
Schizofreen?
Teddybeerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:13 schreef Dikke-Doei het volgende:
het laatste wat ik dus heb gehoord in mijn leven is de aftiteling van de simpsons.
en het was nog een kut episode ook
schreeuw het maar lekker uit joh, je zal ze toch niet horen klagen.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:19 schreef IHVK het volgende:
Ik geloof er niks van gezien TS.
Maar als het waar is, sterkte ermee.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef DoctorB het volgende:
dat krijg van al dat gemasturbeer!
http://www.kno.nl/voorlichting/plotsdoof.phpquote:Bij plotselinge doofheid met een onbekende oorzaak kan het gehoor vanzelf herstellen. Dat gebeurt bij ongeveer een derde van de patiënten. Bij ongeveer een derde van de patiënten verbetert het gehoor wel enigszins, maar is de restschade groot, zodat het herstel in de praktijk weinig of niets oplevert. Bij de overige patiënten herstelt het gehoor niet. In hoeverre het gehoor verbetert, hangt mede af van de ernst van het gehoorverlies. Is het oor (bijna) helemaal doof dan zijn de kansen op herstel klein, is het gehoorverlies gering dan zijn de vooruitzichten beter.
Gehoorherstel is te verwachten in de eerste weken nadat het gehoorverlies is opgetreden. Na 3 tot 6 maanden is over het algemeen geen verdere verbetering van het gehoor meer te verwachten.
De evenwichtsstoornissen en de drukgevoelens op het oor verdwijnen meestal geheel. Het oorsuizen blijft echter vaak aanwezig.
Je hebt je dag niet. Laten we het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:20 schreef Dikke-Doei het volgende:
hmz doe maar een slotje
beetje erg matig topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |