In belgie is poepen neukenquote:
Niet dat ik weet, maar de zomer (zon) stond toch ook pas voor morgen op de planningquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou de regen vanmiddag dan al komen ?
In de loop van de middag vandaag alquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar de zomer (zon) stond toch ook pas voor morgen op de planning.
bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:59 schreef Fha het volgende:
neds survival gids is stom. dat wou ik even vertellen.
Uh, watquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:59 schreef Fha het volgende:
neds survival gids is stom. dat wou ik even vertellen.
Jammer, ik had liever zondag mooi weer gehad, ben van plan morgen de hele dag in bed te blijvenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de loop van de middag vandaag al
En zondagmiddag weer weg, dan komt het onweer en koude weer al
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee want dan wil ik weer wel klaarkomen
ik doe niet aan sex.. bahOH NOES< MIJN WERELDBEELD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee want dan wil ik weer wel klaarkomen
ik doe niet aan sex.. bahHmmkaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof je.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
sorrie dat ik je teleur moet stellenquote:
Dan moet ik vaak poepen.quote:
Plan klinkt goed iigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Jammer, ik had liever zondag mooi weer gehad, ben van plan morgen de hele dag in bed te blijven.
As if.
Zweten in bedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plan klinkt goed iig
Lekker zweten in bed
iets op nickelodeonquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
bedquote:
Hoe ouder hoe luider.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja die van mij ook ja.. pfffaf en toe verbaas ik me dat er zoveel herrie uit zo'n klein beestje kan komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ga toch wat doen ipv overdag tv kijkenquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe luider.Geluidsloze seks, handig voor in paskamertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Plan klinkt idd goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plan klinkt goed iig
Lekker zweten in bed
Nachtbrakerquote:
Ja maar ik was niet moe!! En nu kan ik vanavond heerlijk slapenquote:
Doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Plan klinkt idd goed, zeker omdat ik al de hele week bijzonder slecht slaap
.
Zweten, en dan 's avonds bed verschonen en douchen en dan lekker fris een schoon bedje in.
quote:Verbrand Puur Lichaamsvet
Laat Je Lichaamsvet Verdwijnen Door Deze Simpele Richtlijnen
www.vermageren.com
Je snapt er weer niks van.. Ik geef mijn zeer grote fantasie een uitlaat klep, ik wacht tot ik weg moet en ik ben hier.. Weet je wel hoe druk ik het heb?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga toch wat doen ipv overdag tv kijken
klotsklotsklotsquote:
Spamz0rquote:
quote:
[nerd]quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:06 schreef Pheno het volgende:
klotsklotsklots
nou ben je me kwijtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[nerd]
STP - Silent Twisted Pair
[/nerd]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[nerd]
STP - Silent Twisted Pair
[/nerd]
Shielded..... Ah, never mind. Neuken?quote:
stilletjes danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shielded..... Ah, never mind. Neuken?
Neuken ze daar ook stilletjes?quote:
Niettusquote:
*proest*quote:
De hele buurt hoeft niet mee te genieten, maar er lijkt me wel een middenweg te bewandelenquote:
sok doet wonderenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:16 schreef es70 het volgende:
[..]
De hele buurt hoeft niet mee te genieten, maar er lijkt me wel een middenweg te bewandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sok doet wonderenToch niet zoals de red hot chili peppers dan he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
De hele dag zal er niet inzitten, maar ik hoop toch wel een behoorlijk deel van de ochtend tequote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niettus
* LL is opstandig vandaag
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sok doet wonderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch niet zoals de red hot chili peppers dan he?
Je zal idd oko wel een keer naar de wc moeten. En om dat nou in je bed te doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:18 schreef es70 het volgende:
[..]
De hele dag zal er niet inzitten, maar ik hoop toch wel een behoorlijk deel van de ochtend te. En bed verschonen stond al op het programma, dus dat gaat ook zeker goedkomen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |