Nimmer. Ik mag geen mod worden!quote:
Befehl ist Befehl!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
Welke etter heeft text-only gesloopt![]()
![]()
En zeker niet zo'n lelijke wijven met nep-tietenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
@Klonk, ik zit op mijn werk, zulk soort plaatjes mogen niet dan
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:56 schreef Pheno het volgende:
Echt, ik wil niet weten hoe de code van Fok er uit ziet
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
@Klonk, ik zit op mijn werk, zulk soort plaatjes mogen niet dan
Daar gaat hij echt niet rijk van worden, maar fok is wat teveel gegroeid en het gaat hem geld kosten wilt hij meer servers hebben om eens sneller te kunnen werken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:06 schreef Ladylike het volgende:
wat is het doel van het abbo? danny die rijk wil worden?
nja fora genoeg in deze internet-wereld
Hoi, post jij eens wat tieten zoals alleen annie dat kan. Dan zeuren ze niet meer.quote:
Tja, servers kosten geld...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat hij echt niet rijk van worden, maar fok is wat teveel gegroeid en het gaat hem geld kosten wilt hij meer servers hebben om eens sneller te kunnen werken.
Ik moest net schaterlachen. ben ik nu nerd?quote:
Guess what? Dat HEEFT ie al eerder bedachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tja, servers kosten geld...
Had ie eigenlijk al eerder kunnen bedenken
Maar goed
quote:2006
En toen was het 2006, een nieuw, vers jaar. Wat gaan we doen? Een hoop! In 2006 gaan we eraan werken om de plannen die we voor 2004 en 2005 hadden, ten uitvoer te brengen.
<KNIP een stuk tekst over andere zaken>
Iets anders nieuws dit jaar: abonnementen. Ook iets waar eigenlijk al best lang om gevraagd wordt: 'wanneer kunnen we nou eens betalen voor FOK!, om FOK! te steunen en bijvoorbeeld de site zonder banners te mogen bekijken?'. Nou, dit jaar nog dus. We zullen een systeem ontwerpen waarbij je je eigen abonnement kunt kiezen, en zo niet alleen een leukere site krijgt, maar ook FOK! steunt.
He jij ook al hier.quote:
Ja. Jort ook al. En OA. Waarom?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:21 schreef Pheno het volgende:
Ik moest net schaterlachen.
Omdat zelfs een beginner niet zo'n fout maakt. In welke taal dan ook.quote:
Onbegrijpelijke humor?quote:
Als ik dat hier zou doen dan zou ik er per direct uitvliegen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat zelfs een beginner niet zo'n fout maakt. In welke taal dan ook.
Ik ook. Met nog een flinke schadepost aan mijn broek erbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Als ik dat hier zou doen dan zou ik er per direct uitvliegen.
Ik?quote:
same herequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga geen abo nemen hoor. Voor die extraatjes die je krijgt
Dan ben ik de eerste die dat zal oprichtenquote:
Niet moeilijk hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat er een ander forum komt wat erg op fok lijkt en een heleboel users overpakt dan.
Waar gaat het precies over? Van teruglezen word ik niets wijzer....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Met nog een flinke schadepost aan mijn broek erbij
Je mag een abonnement nemen he, het moet niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat er een ander forum komt wat erg op fok lijkt en een heleboel users overpakt dan.
Hahaha je bedankt hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:36 schreef DaMart het volgende:
...ik dacht: ik ben zo aardig om geen namen te noemen, dat waardeert Fha vast wel.
Abo is niet verplicht, alles blijft zo is beloofd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zeg ik, MPGquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Abo is niet verplicht, alles blijft zo is beloofd.
Ik zeg het korterquote:
Als alles zo blijft is er idd geen reden om over te stappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Abo is niet verplicht, alles blijft zo is beloofd.
Dat zou ook pas de negenhonderdtwaalfduizendste keer zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, snelheid blijft kut.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als alles zo blijft is er idd geen reden om over te stappen
maar users met abo krijgen dus exta dingen + extra snelheid?
Geen extra snelheid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als alles zo blijft is er idd geen reden om over te stappen
maar users met abo krijgen dus exta dingen + extra snelheid?
Dat zeg ik, MPGquote:
Gamma.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:56 schreef Pheno het volgende:
Dat zeg ik, MPG
Kommaar met deze inkopper
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Vooralsnog is de lijst:
>> verwijderen van alle banners
>> zelf kiezen van een forumheader (baggerlayout)
>> aanmaken van headerrotatie (baggerlayout)
>> meer uploadicons in je profiel
>> uploadicons kunnen groter zijn (tot 100kb)
>> langere edittijd voor berichten
>> meer foto's in je fotoboek (maximaal 2000 met het duurste abonnement)
>> grotere foto's in je fotoboek (maximaal 2,5MB per foto in het duurste abonnement)
>> opheffen van de maatregelen om FQR en andere scripts en styles te blokkeren (vanaf het goedkoopste abonnement en voor alle layouts)
Wat momenteel nog niet mogelijk is omdat de software hier niet voor is ingericht, maar wat er wel moet gaan komen:
>> apart forum voor abonnementhouders
>> tagje voor abonnementhouders
>> eenvoudige inzage in je eigen notes (waarschijnlijk)
Verder speel ik nog met wat ideetjes waarvan de haalbaarheid op korte termijn me nog niet helemaal duidelijk is.
Nee, dat zou te makkelijk zijn!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, MPG
Kommaar met deze inkopper
doet de geloofwaardigheid van de zaak geen goed. dan moet je dus rekening gaan houden met max 50 GB per user. EN hey, ze betalen er voor, dus ze zullen het gebruiken ookquote:>> meer foto's in je fotoboek (maximaal 2000 met het duurste abonnement)
>> grotere foto's in je fotoboek (maximaal 2,5MB per foto in het duurste abonnement)
Ik neem deze als een impliciete inkopper.quote:
Heel veel usbsticks in zijn server?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Vooral dit:
[..]
doet de geloofwaardigheid van de zaak geen goed. dan moet je dus rekening gaan houden met max 50 GB per user. EN hey, ze betalen er voor, dus ze zullen het gebruiken ookHoeveel servers gaatie daarvoor neerzetten?
Ow komt dat er serieus?quote:
Vooruit dan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem deze als een impliciete inkopper.
Het begint weer vaste vormen aan te nemenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:59 schreef Fha het volgende:
Hoe gaat het vandaag trouwens Ph?
Waarschijnlijk vanaf maandagquote:
Maandag. Alleen al om wat fles aanhaalt zou ik het doen. En dan mijn screenshots van alle musicvideos die ik heb (hoort bij een release) er op pleurenquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maandag. Alleen al om wat fles aanhaalt zou ik het doen. En dan mijn screenshots van alle musicvideos die ik heb (hoort bij een release) er op pleuren
En dan gaan klagen als ik bij 500 mb al een server full melding krijg
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het begint weer vaste vormen aan te nemen
wehehehquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maandag. Alleen al om wat fles aanhaalt zou ik het doen. En dan mijn screenshots van alle musicvideos die ik heb (hoort bij een release) er op pleuren
Oh goh.quote:
Ik ben benieuwd. Ik neem aan dat dat hele serverpark er al staat, van een kwart miljoen euro minimaal. Voorgeschoten door dell of zo. En de komende 40 jaar sluizen ze alle binnenkomende centendirect daarheen door om het af te betalen. Inmiddels is het dan al 35 jaar ersleten, maar dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:02 schreef Pheno het volgende:
Ok, heel leuk dat alle nerds dit uiterst vermakelijk vinden, maar wat betekent het?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
hmm, gevalletje if($user>467) ipv if($user==467), sorry
Hij had een bepaalde layout hard willen instellen voor EEN bepaalde user. Maar hij had hem ingesteld voor alle users met een userID hoger dan die ene user. EN dat was dus vrijwel iedereenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, heel leuk dat alle nerds dit uiterst vermakelijk vinden, maar wat betekent het?
Ha moppiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:06 schreef Ladylike het volgende:
Bijna lunch
hoi fha![]()
lekker wiefke Ö+
Ipv user 467 een nieuwe layout te geven gaf hij elke user met een user id boven 466 een nieuwe layout.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, heel leuk dat alle nerds dit uiterst vermakelijk vinden, maar wat betekent het?
falend...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij had een bepaalde layout hard willen instellen voor EEN bepaalde user. Maar hij had hem ingesteld voor alle users met een userID hoger dan die ene user. EN dat was dus vrijwel iedereen
Ik heb toch altijd al de bagger layout voor m'n neusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij had een bepaalde layout hard willen instellen voor EEN bepaalde user. Maar hij had hem ingesteld voor alle users met een userID hoger dan die ene user. EN dat was dus vrijwel iedereen
Ja, MPG, dat is inmiddels bekend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ipv user 467 een nieuwe layout te geven gaf hij elke user met een user id boven 466 een nieuwe layout.
Want oldbies gebruiken enkelt text only?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:09 schreef Pheno het volgende:
En dan ook net een oldbie (laag userid), de humor
Hou op joh ik moet lachen om julliequote:
Welnee, lees het topic in FOK! er maar eens op na...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:10 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat ik danny teleur ga stellen en geen abo neem...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |